Een fijne leerperiode gehad!

Het leerproces met Van de Sanden was altijd heel fijn. Doorgaand de lessen kan die je wellis laten mee proeven van leerstof die je later pas echt gaat beoefenen, wat ik heel fijn vond. Daarnaast krijg je ruimte genoeg om je eigen gevoelens of opmerkingen over het lessen (of persoonlijk) altijd te bespreken en dat laat die ook goed merken. Ook een pluspunt is dat hij flexibel kan zijn met ophaallocatie.

Rustige man, erg goed in lesgeven. Prettige sfeer.

Ik vond de rijles bij Frans goed. Hij legt het autorijden rustig en begrijpelijk uit. Het is handig om met een boekje te werken, vooral aan het begin. Dan kan je van te voren lezen wat je in de les gaat leren. Ik kijk positief terug op de rijles.

Fijne instructeur en goede begeleiding

Ik heb de rijlessen met Frans als heel positief ervaren. De sfeer was altijd goed en we waren serieus op de momenten wanneer dat nodig was. Als ik soms iets na een paar keer nog niet snapte had hij toch het geduld om het nog een extra keer uit te leggen. Frans gaf mij het vertrouwen in het autorijden waardoor ik nu zelfverzekerd achter het stuur zit. Daar ben ik super dankbaar voor!

Een gewoon goeie rijschool die ervoor zorgt dat je goed kan auto rijden

Bij Frans in de auto is het altijd gezellig en leerzaam. Je wordt niet meteen in het diepe gegooid, maar je leert stap voor stap het autorijden. Je gaat ook pas echt verder met de volgende stap als Frans zeker weet dat je de vorige stappen goed beheerst en dat is heel prettig. Je wordt goed voorbereid voor zowel het theorie examen als het praktijkexamen. Toen ik gezakt was voor mijn praktijkexamen bleef Frans positief en gingen we goed aan de slag met de verbeterpunten, waardoor het uiteindelijk is gelukt mijn rijbewijs te behalen. Ik heb echt het gevoel dat ik met mijn rijbewijs nu zelfstandig, goed en veilig auto kan rijden

Fijne en gezellige Instructeur, die je goed leert autorijden!

Altijd een gezellige les gehad met Frans, maar serieus op de momenten dat het moest. Frans heeft mij veel zelfvertrouwen gegeven in het autorijden, waardoor ik nu vol vertrouwen de weg op durf! Bedankt Frans!

Relaxte en leuke rijlessen

De lessen van Frans hebben ervoor gezorgd dat ik nu met zelfvertrouwen achter het stuur zit. Frans zorgde ervoor dat alles op mijn tempo ging, waardoor ik nu alles beter onder controle heb. Tijdens de lessen probeert Frans veel dingen uit te leggen en laat je goed ondervinden hoe je veilig in situaties moet rijden. Ik ben hartstikke blij met de rijlessen en hoe die zijn gegaan! Heel erg bedankt!!!

Meedenkt in jou manier van doen en goede uitleg.

Mijn ervaring bij Frans is top! Hij staat altijd open voor vragen en kan aangeven als het even minder gaat. Hij denkt mee aan hoe jij het voor jezelf makkelijk kan maken. Soms op momenten kan hij streng zijn maar daar leer je van! Al tot al het is een fijne rij school en ik raad het zeker aan voor andere!

Ik ging met veel zelfvertrouwen op examen dankzij Frans!

In één keer geslaagd dankzij de goede begeleiding van Frans. Feedback is altijd op maat, en als het even niet gaat zal Frans het op andere manieren proberen uit te leggen. Een fijne en betrokken rij instructeur die zich echt probeert te verplaatsen in mijn ADD-brein :)

Goede lessen waarbij ik wist waar ik aan toe was.

Frans hielp mij goed met het verbeteren van mijn fouten waardoor ik goed wist wat ik nog kon verbeteren. Daarnaast is het een hele vriendelijke man die heel goed rijles geeft.

Een fijne en rustige instructeur.

Ik vond het heel fijn om bij Frans te lessen. Hij was heel rustig en legde alles duidelijk uit. Mocht je wat banger aangelegd zijn dan is Frans de perfecte instructeur om bij te gaan lessen.

Frans heeft mij vanaf begin tot eind uitstekend ondersteund om vol zelfvertrouwen auto te rijden!

Mijn ervaring in het leren auto rijden met Frans is erg positief. Hij weet op een goede manier om te gaan met allerlei type mensen. Namelijk ben ik iemand die wel eens iets te anonchalant kan zijn. Frans weet mij hierin scherp te stellen om de belangrijkste les in auto rijden onder de knie te krijgen. Namelijk veilig en gefocust deel te nemen in het verkeerd. Kortom wil ik Frans bedanken voor alle lessen samen, en dat hij mij vol zelfvertrouwen heeft leren auto te rijden.

Super fijne rij-ervaring gehad

Het was altijd relaxed bij Frans in de auto. Hij geeft je de tijd die je nodig hebt en hij geeft duidelijke uitleg. Top ervaring!

Op een rustige manier goed leren rijden! :)

Fijne en rustige rijinstructeur. Leuke lessen gehad. De lessen gaan op jou eigen tempo. Je gaat pas op examen als je er echt klaar voor bent! Hierdoor ben ik in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs :)

Super goed

Frans vind ik een zeer fijne rijinstructeur. Altijd gezellige sfeer en kan goed les geven. Veel goede lessen en tips gehad van hem, zeker een aanrader wanneer je opzoek bent naar iemand die je rustig en goed kan leren rijden. Zeer tevreden dat ik bij jou heb gelest.

Super rijschool!

Heb echt een hele fijne tijd gehad met Frans. Een leuke, spontane maar ook rustige en geduldige rijinstructeur die weet wat hij doet. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Hele fijne instructeur

Ik heb mijn rijlessen altijd als heel fijn ervaren. De instructeur neemt goed de tijd voor je en heeft een fijne werkstructuur.

Hele fijne, rustige en gezellige instructeur

De rij-lessen bij Frans kan ik echt aanbevelen. Hij is een hele rustige en geduldige maar ook erg gezellige instructeur. Ik vond het ook altijd leuk om rijles te hebben!

Super fijne rijschool!

Ik ben elke les hartelijk ontvangen door Frans. Rijlessen verliepen goed met een super duidelijke uitleg, ook waren de instructies van wat je voor je les moet voorbereiden overzichtelijk en duidelijk! Al met al een aanrader voor als jij je rijbewijs nog moet gaan halen.

Heel erg aangenaam

Elke keer als ik de auto in stapte bespraken we wat we gingen doen. Ik vond het heel fijn om een beetje te weten wat me te wachten stond. Frans gaf me altijd een fijn gevoel en als het eens niet goed ging, zei hij altijd: 'vergeten en weer door'. Dat heeft me heel erg geholpen ook mij mijn rijexamen. Al met al gewoon een hele fijne manier van leren autorijden.

Auto leren rijden in een ontspannen sfeer.

Frans is een fijne en gezellige instructeur. Door zijn vele ervaring in het les geven, heb ik op een ontspannen manier auto leren rijden. Frans luisterd naar wat de leerling nodig heeft, en past zich daarop aan. Dat heb ik zeker als prettig ervaren.

Leerzame en gezellige rijlessen

Frans is een zeer goede rij instructeur! De lessen waren altijd leerzaam en gezellig. Hij legt duidelijk uit, luistert ook naar de leerling en geeft altijd eerlijk feedback. Als iets goed gaat, krijg je dit te horen en als iets niet goed gaat, vertelt hij dit ook en geeft hij je tips zodat je het de volgende keer beter kunt doen. Ik heb er uiteindelijk iets langer over gedaan om mijn rijbewijs te halen dan gemiddeld, maar ik weet dat ik een goede basis heb dankzij de rijlessen van Frans!

Frans legde altijd alles goed uit zodat je het goed snapte en het daarom ook goed uit kon voeren. Het boekje wat je bij hem krijgt is erg fijn om mee te werken. Ik zou hem zeker aanraden want het is een leuke en aardige man en natuurlijk ook een goede rij instructeur die je zo goed mogelijk wilt helpen met het leren van het auto rijden.

Fijne rijschool, echt aanrader!

Autorijschool van de Sanden is een fijne rijschool. Frans is een kundige, geduldige en behulpzame instructeur. Is flexibel met inplannen, communiceert snel.

Ik heb genoten van u leerzame en actieve lessen.

Frans is een duidelijke en prettige rij instructeur. Hij neemt alle tijd om alles rustig en goed uit te leggen. Frans neemt hier de tijd goed voor, en geeft je opbouwde feedback. Naast het serieuze les geven was er ook altijd tijd voor een gezellige praatje. Wil je graag goed leren auto rijden, dan raadt ik je zeker Frans aan als rij instructeur. En uhhh de eerst keer geslaagd.