• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Frans heeft een hele rustige manier van lesgeven, waardoor je gemotiveerd door blijft gaan met je lessen, ook als het even niet zo lekker loopt. Hij geeft je zelfvertrouwen en houdt het veilig in de auto. Ik had altijd zin in mijn rijles waardoor je vanzelf vooruitgang boekt. Frans denkt altijd mee als je een keer niet kunt bij een ingeplande rijles waardoor je vaak om de week kunt lessen, zelfs als je niet zo goed kunt plannen :). Zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik en mijn ouders waren erg blij met Frans. Frans is een hele vriendelijke, warme man die op een fijne, positieve manier lesgeeft. Hij blijft altijd rustig en legt alles duidelijk uit. Als ik iets moeilijk vond bleef Frans dit met mij oefenen totdat ik het onder de knie had. Frans straalde altijd vertrouwen in mij uit. De afspraken die werden gemaakt, zijn altijd keurig nagekomen. De RIS-methode vond ik heel erg fijn. Het is erg gestructureerd en alles wordt stap voor stap behandeld. Daarnaast waren de rijlessen altijd gezellig. Ik had elke les weer opnieuw plezier in het auto rijden. Toen ik op examen ging (na ongeveer 40 lessen) had ik het gevoel dat ik het ook echt kon en dat ik veilig ben in het verkeer. Je kunt je echt geen betere rij-instructeur en rijschool wensen! Ik zou iedereen die goed wil leren auto rijden en fijne lessen wil, aanbevelen om bij Autorijschool Van de Sanden te gaan lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede en deskundige begeleiding.\r\nVan de Sanden leidt je op zodat je in de toekomst altijd goed zelfstandig auto kunt rijden, hij leidt je niet alleen op om je examen te halen. \r\nAltijd redelijk optijd en maakt altijd tijd voor je vrij indien nodig.\r\nKan erg goed inschatten hoe ver je bent met je opleiding en geeft je dus ook voldoende tijd om bepaalde dingen in de opleiding goed te beheersen.\r\nEn altijd gezellig in de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond Frans een super fijne instructeur. Ondanks dat het mij wat langer heeft geduurd had ik alsnog altijd zin om naar de lessen te komen. Frans past zijn lessen heel goed aan op het tempo wat jij nodig hebt en er is veel ruimte in de lessen om de onderdelen aan te pakken die jij lastig vindt of graag wilt oefenen. Ook blijft Frans altijd positief in de auto wat heel fijn was, stel er ging iets fout dan was er geen probleem en gingen we het gewoon nog een keer proberen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke en professioneel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijopleiding bij Frans is erg goed bevallen.\r\nIk was niet de makkelijkste leerling, namelijk erg onzeker.\r\nMet name de snelweg was voor mij een hel.\r\nMet heel veel geduld en goede begeleiding heb ik mijn rijbewijs gehaald en voel me heel zeker, ook op de snelweg. Had ik echt nooit verwacht. \r\nFrans is altijd positief, probeert het gezellig te houden en zal nooit boos worden al lukt iets na 10 keer nog niet.\r\nEcht top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Frans is een hele fijne instructeur. Hij laat het op jou tempo doen maar helpt je wel om verder te komen in de opleiding. Ik vond het heel fijn dat alles in stappen uitgelegd werd. Tijdens het autorijden legt hij ook vaak dingen uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een erg fijne ervaring, onlangs het soms wat minder ging had Frans me er alsnog doorheen geleid. Ik raad deze rijschool aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen. Leuke sfeer altijd gezellig maar ook serieus waar T moet. Zorgt voor rust ook tijdens het examen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind dit een goede opleiding en een goede rijschool. Ik heb het naar mijn zin gehad. Ik kan nu goed auto rijden dankzij de goede rijlessen die ik heb gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb deze opleiding ervaren als zeer prettig. Alles werd goed uitgelegd, en zo konden we samen werken aan de puntjes die nog verbeterd moesten worden. Ik raad het andere zeker aan om bij Frans rijlessen te gaan nemen, en hopelijk net zo als mij binnen 1x mijn rijbewijs te halen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rustige instructeur, zorgt voor een fijne sfeer tijdens de lessen. Hierdoor ga je prettig je opleiding door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en flexibele rijschool met een sympathieke en gedreven rij-instructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf lessen als zeer prettig ervaren. gezellig en ook zeer leerzaam. kan hem zeker aanbevelen aan andere.\r\nfrans bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb erg fijn gelest bij Frans! Hij gaf me veel zelfvertrouwen.\r\nWat ik lastig vond of niet goed snapte bleven we herhalen tot het me goed lukte! \r\nDaardoor ben ik ook in een keer geslaagd! \r\nSuper bedankt Frans!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goeie ervaring met dit bedrijf. En hij is een goeie en gezellige rij instructeur. Dus echt een aanrader voor een veilig rijbewijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tijdens de rijlessen was het altijd gezellig. op zijn tijd een grapje. frans kan goed uitleggen en staat niet te lang stil. veel praktijk en klein beetje uitleg. hier door leer je je het best. ik vond het leuk om bij Frans te rijlessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool Van de Sanden stuurt op kwalitatief goed autorijden. De leerling staat centraal en leert zichzelf erg goed kennen in het verkeer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rustige instructeur, zorgt voor een ontspannen sfeer waardoor je prettig je opleiding doorkomt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne sfeer in de auto, Frans is een rustige man en een fijne rijinstructeur. \r\nAls er iets is kan je dit altijd aangeven en dan zal er ook rekening mee worden gehouden, dankzij de RIS-methode gaat alles stap voor stap dus je wordt niet in het diepe gegooid. Bij de RIS-methode krijg je ook de kans om je bijzondere verrichtingen al voor je examen te halen, wat erg fijn is!\r\nIk ben heel blij met de rijlessen die ik van Frans heb gehad en mijn rijbewijs :))

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden over de gekozen rijschool. Vooraf is dat namelijk iets wat lastiger te beoordelen is. Ik heb dan ook meerdere proeflessen genomen bij verschillende rijscholen, waaronder die van Frans. \r\n\r\nVerder fijn dat als je een keer wat later begint, wat onverhoopt altijd een keer kan gebeuren, het niet ten koste gaat van je eigen tijd. Ook twee keer een paar dagen van te voren afgezegd, deze zijn niet in rekening gebracht. \r\n\r\nAl met al een reële, flexibele, en \"goed levelende\" rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm geduldige rij-instructeur. Geeft via een duidelijke structuur les en is bovendien erg gezellig en betrokken bij zijn leerlingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool met een persoonlijke aanpak. Frans is bij iedere leerling erg betrokken en de lessen hadden een duidelijke structuur zodat je altijd wist wat je te wachten stond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke en leerzame rijlessen gehad! Ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen, de manier van les krijgen is erg fijn en wordt goed aangepast aan je eigen tempo. Ik kan deze rijschool zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg genoten van alle lessen, Frans is een zeer kundig instructeur en kan precies aanwijzen waar extra aandacht vereist is. Het is daarom ook geheel dankzij de aangename lessen van Frans dat ik gelijk de eerste keer geslaagd ben voor mijn rijexamen. Top!

Over Autorijschool Van de Sanden

Filter op Taal