Het duurde wel heel lang, voordat de auto weer klaar was

Maar natuurlijk wel blij dat de auto gemaakt is

Al jaren kom ik bij dit garagebedrijf en ben ontzettend tevreden. Heel betrouwbaar en leveren goed werk. Geen cent te veel en enorm servicegericht!

Altijd hulpvaardig en serieus

Ik kom al vele jaren bij Alwin en word op een correcte manier behandeld. Ons gezin heeft oudere auto's, maar dat is hier geen bezwaar, klachten worden altijd goed opgelost.

Perfect geholpen

Het fijne aan dit bedrijf is dat zij alleen doen wat echt nodig is. Daarbij krijg je advies mee mbt wat er bij een volgende onderhoudsbeurt aan bod zal komen.

Gastvrij

Ze waren echt behulpzaam en eerlijk Te vertrouwen.

We worden altijd goed geholpen. Raad iedereen aan hier zijn auto in onderhoudt te brengen

Deskundig bedrijf

De klant staat altijd centraal. Er wordt met je mee gedacht naar de beste oplossing. Vaak krijg je een leuke auntie mee! Een prettige garage met een fijne eigenaar.

Prima service met een glimlach!!

Bij autobedrijf Schweitzer gaat de service erg ver. De mensen van Schweitzer staan altijd voor je klaar. Ze proberen er alles aan te doen om de auto zo snel mogelijk weer in orde te hebben voor een hele schappelijke prijs. Er wordt echt met de klant meegedacht. Top garage met top mensen!!!!

Altijd goed geholpen!

Alwin en zijn team leveren altijd een goede service.

Zeer goed, geweldig

Ontvangst is zeer goed. Uitleg zeer goed. Onderhoud van de auto zeer goed. Personeel geweldig gemotiveerd. Alles top.

Serivice is goed in het verleden iets beter

Doordat ze te veel werk hebben wordt de service helaas iets minder. Jammer je ziet dat het door drukte komt, want de klant stond altijd nr 1

Top service, duidelijk en niet duur

vakkundig personeel

na binnen komst werd meteen de auto naar binnen gezet en de analise gedaan wat er stuk kon zijn en de auto was s,avonds weer in orde,

Makkelijk, eerlijk en duidelijk

Altijd goed!

Komen hier al jaren, altijd tevreden!

al 15 jaarvoor mij de beste, goedkoopste, eerlijkste garage!!!!!

Het kan gewoon niet beter.

Goede en snelle service

Altijd goed geholpen hier.

Een vertrouwd adres voor een deskundige reparatie van uw auto.

Fijne garage met behulpzame monteurs. Altijd een eerlijk advies en reparatie van uw auto.

Aanrader!

Kom hier al jaren. Erg tevreden en goede service! Als ze tijdens de reparatie iets anders vinden, bellen ze eerst op om te overleggen of ze dat ook moeten doen en wat de kosten zijn. Raad deze garage zeker aan!

Mijn auto is weer gekeurd voor de apk en voorlopig weer goed. Er waren een aantal punten die meteen gerepareerd dienden te worden. Dat kon meteen worden gemaakt en daar ben ik blij mee. Er komen een aantal punten aan die gerepareerd dienen te worden werd mij verteld. Prima dan kan ik daar rekening mee houden.

Super en vriendelijk

Kwaliteit en natuurlijk altijd een goed advies

Persoonlijk en kundig

Altijd zeer vriendelijk en als er problemen zijn worden ze gelijk opgelost, een altijd voor een redelijke prijs.

Uitstekende met extra service

Gewoon heel goed

Top!!

Altijd goede service!

snel, op tijd en goed

Niet veel aan toe te voegen, toch ?