• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht en zeer netjes geholpen, klein foutje gemaakt bij het klaar maken van de auto, maar hier kon ik meteen voor langs komen zodat het ook gemaakt werd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 jaar geleden een 335 coupe gekocht. Nu weer terug geweest voor apk & onderhoud. Was weer top geregeld! Tot de volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden, goede communicatie en prijs kwaliteit!\r\nTop bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn E61 545 I opgehaald na reparatie aan het panorama dak en inbouw van een bleutooth/muziek stream module.\r\nBen heel erg te spreken over de nette werkwijze en de communicatie naar mij toe. Zeer goede service !\r\nIk kom hier zeker terug !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Budding Auto\'s mijn eerste auto gekocht. Geweldige service & klantvriendelijk. Ik kom hier zeker terug voor mijn toekomstige onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin deze maand m’n 330i apk/beurt. Vorig jaar bij Budding gekocht. Ruim 27000 km’s gereden. Geen enkel probleem gehad. Erg blij mee! E90 van 10 jr oud. Reden om ook m’n Z3 daar te onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergoed geholpen aan mijn panoramadak. Ze hebben het vaker gedaan en dat merk je aan alles. Panoramadak is nu deels gereviseerd. Anderen gaven aan dat er een compleet nieuw mechanisme ingebouwd zou moeten worden. Nu dus veel geld bespaard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een super leuke Mini gekocht bij Budding. De koop en het contact heb ik als erg prettig ervaren. Een betrouwbaar bedrijf! Ook al woon ik een uur rijden van Kootwijkerbroek, ik ben van plan het onderhoud door Budding te laten blijven doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundige mensen die prettig met je meedenken over noodzakelijk onderhoud en reparatie. Auto na de beurt ook nog eens gewassen en je krijgt gratis vervangend vervoer mee. Niets te klagen!

Bedankt Tjerk voor de beoordeling, We zien je graag weer eens verschijnen met de BMW. Met vriendelijke groet, Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Ik vertelde mijn probleem met mijn auto en kon gelijk al terecht want ze vonden dat het zeker niet kon wachten tot volgende dag waar ik bij een ander bedrijf zeker anderhalf week op moest wachten.

Bedankt voor u positieve feedback! Met vriendelijke groet, Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed overleg over de kosten, zeer goede service. Heel veel kennis en ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebeld, kan de volgende dag gelijk langskomen.\r\nNa het uitlezen kwamen we er achter dat er een storing zit in de motor. Marcel gaat gelijk aan de slag, na een uurtje loopt de auto weer als de brandweer!\r\n\r\nKlasse team Budding!\r\n\r\n(Ook de koffie smaakt goed)\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede en snelle service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na overleg met Marcel uit de werkplaats toch maar gekozen om mijn Mercedes a200 motorsport te chiptunen. Twijfelde eerst wel, immers: een perfect rijdende auto zomaar iemand aan laten kloten, dat ga ik zeker niet toestaan. Ik vond dat ik goed werd voorgelicht en dat er goed werd uitgelegd wat ze precies gaan doen. Ze doen dit middels uitlezen van de computer van je auto. En de software komt tevens ook van een betrouwbaar bedrijf. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben, auto rijdt eindelijk zoals een auto zou moeten rijden! Veel accurater en uiteraard een stukje sneller. Daarnaast vond ik de kosten erg meevallen: 550 euro omdat ze ook de motor uit elkaar moesten halen, maar ja: het zijn automonteurs, dus die kunnen daar wel raad mee, en dat is ook weer gebleken! Erg bedankt ! Rijplezier verzekerd !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal vanuit Landgraaf naar Budding Auto\'s gereden om een proefrit in occasion te maken. Vol vertrouwen en meteen een goed gevoel en de auto gekocht. Wat een Toppers en wat een Super goede service. Ze komen de afspraken na. Voor zulke top service en kwaliteit rij ik graag maar Kootwijkerbroek!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb goede ervaringen met Budding, goede service, flexibel, denken mee, indien nodig een leenauto beschikbaar, dat alles voor een zeer acceptabel tarief.\r\nHouden je netjes op de hoogte over voortgang en kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op korte termijn een afspraak kunnen maken. Vriendelijk personeel, komen hun afspraken na en houden je keurig op de hoogte.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Mini was toe aan een onderhoudsbeurt en apk. Na controle van de auto werd er verslag gedaan van de issues. Wat fijn was dat Budding verder keek dan zijn neus lang is, en niet zonder meer afging op de computer. Mini werd keurig opgeleverd. Met schone velgen en netjes van binnen. Ook al had mijn hond er een flinke bende van gemaakt. Helemaal TOP.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf, kunnen de Bmw dealers nog wat van leren! Marcel, Henk en het team weten waar ze het over hebben en hebben de klant op de eerste plaats staan.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige en vakkundige service, door specifieke kennis en kunde die in huis is bestaat ook de mogelijkheid om zaken te repareren i.p.v. direct tot vervanging over te gaan. Flexibele opstelling richting de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto weggebracht voor APK en airconditioning service,\r\nVriendelijk en ter zake kundig personeel\r\nReparatie achterveer direct uitgevoerd\r\nKortom zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag panoramadak 3 serie touring laten maken. Zeer vriendelijke receptie, tevens leenauto gekregen.\r\nDak sluit weer zoals het hoort maar het geruis wat er altijd was is nu ook weg. Super.\r\nBij de BMW dealer 3000 euro en nu slechts 250 !

Over Budding Auto's

Filter op Taal