Profesioneel, eerlijk advies, uitstekende service

Auto via autoscout gevonden. Kom uit Zeeland dus was best een stuk rijden. Vooraf contact gehad en auto besproken. Eerlijk advies gehad en bleek op locatie allemaal te kloppen. Daar ook eerlijk en professioneel advies gekregen. Mannen weten waar ze het over hebben. Heb de auto een week nu en rijd perfect. Zeker een aanrader!

Perfect!

Ik ben vanaf dag 1 erg goed geholpen. De verkoper was erg betrokken in het proces, heeft suggesties voorgesteld en was erg ruimdenkend. Alles was mogelijk! Ik zal Budding auto's zeker aan andere aanbevelen! Goede service en zeer klantvriendelijk! Superblij met de auto!

Top, helemaal gegaan zoals ik gehoopt had.

Prima service, alles is gegaan zoals afgesproken, qua tijd, resultaat en prijs. Het betrof een reparatie van het schuifdak. Ik kon vanaf de plaats waar ik wachtte zien dat er heel netjes en zorgvuldig gewerkt werd. De reparatie was ook aanzienlijk goedkoper dan via de dealer.

Super goed

Auto moest een wat grotere reparatie ondergaan terwijl ik mini vakantie was. Kon gewoon leen auto voor langere periode meekrijgen. Ze houden bij Budding goed contact met de klant over eventuele kosten en bellen als deze veranderen. Auto is ook nog eens schoongemaakt. Top bedrijf met top service

Uitstekende service

Super contact gehad met Ramon van Budding Auto's. Het was de aankoop van mijn eerste auto dus kon zeker wat advies gebruiken, hier werd uitgebreid de tijd voor genomen en dit gaf mij een goed en vertrouwd gevoel. De auto werd keurig opgeleverd, er werd met het schoonmaken van de bekleding zelfs nog eenextra service uitgevoerd. Ik ben meer dan tevreden en zal hier terug blijven komen voor de servicebeurten, ondanks de afstand van Amsterdam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht en zeer netjes geholpen, klein foutje gemaakt bij het klaar maken van de auto, maar hier kon ik meteen voor langs komen zodat het ook gemaakt werd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 jaar geleden een 335 coupe gekocht. Nu weer terug geweest voor apk & onderhoud. Was weer top geregeld! Tot de volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden, goede communicatie en prijs kwaliteit!\r\nTop bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn E61 545 I opgehaald na reparatie aan het panorama dak en inbouw van een bleutooth/muziek stream module.\r\nBen heel erg te spreken over de nette werkwijze en de communicatie naar mij toe. Zeer goede service !\r\nIk kom hier zeker terug !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Budding Auto\'s mijn eerste auto gekocht. Geweldige service & klantvriendelijk. Ik kom hier zeker terug voor mijn toekomstige onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin deze maand m’n 330i apk/beurt. Vorig jaar bij Budding gekocht. Ruim 27000 km’s gereden. Geen enkel probleem gehad. Erg blij mee! E90 van 10 jr oud. Reden om ook m’n Z3 daar te onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergoed geholpen aan mijn panoramadak. Ze hebben het vaker gedaan en dat merk je aan alles. Panoramadak is nu deels gereviseerd. Anderen gaven aan dat er een compleet nieuw mechanisme ingebouwd zou moeten worden. Nu dus veel geld bespaard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een super leuke Mini gekocht bij Budding. De koop en het contact heb ik als erg prettig ervaren. Een betrouwbaar bedrijf! Ook al woon ik een uur rijden van Kootwijkerbroek, ik ben van plan het onderhoud door Budding te laten blijven doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundige mensen die prettig met je meedenken over noodzakelijk onderhoud en reparatie. Auto na de beurt ook nog eens gewassen en je krijgt gratis vervangend vervoer mee. Niets te klagen!

Bedankt Tjerk voor de beoordeling, We zien je graag weer eens verschijnen met de BMW. Met vriendelijke groet, Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Ik vertelde mijn probleem met mijn auto en kon gelijk al terecht want ze vonden dat het zeker niet kon wachten tot volgende dag waar ik bij een ander bedrijf zeker anderhalf week op moest wachten.

Bedankt voor u positieve feedback! Met vriendelijke groet, Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed overleg over de kosten, zeer goede service. Heel veel kennis en ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebeld, kan de volgende dag gelijk langskomen.\r\nNa het uitlezen kwamen we er achter dat er een storing zit in de motor. Marcel gaat gelijk aan de slag, na een uurtje loopt de auto weer als de brandweer!\r\n\r\nKlasse team Budding!\r\n\r\n(Ook de koffie smaakt goed)\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede en snelle service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na overleg met Marcel uit de werkplaats toch maar gekozen om mijn Mercedes a200 motorsport te chiptunen. Twijfelde eerst wel, immers: een perfect rijdende auto zomaar iemand aan laten kloten, dat ga ik zeker niet toestaan. Ik vond dat ik goed werd voorgelicht en dat er goed werd uitgelegd wat ze precies gaan doen. Ze doen dit middels uitlezen van de computer van je auto. En de software komt tevens ook van een betrouwbaar bedrijf. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben, auto rijdt eindelijk zoals een auto zou moeten rijden! Veel accurater en uiteraard een stukje sneller. Daarnaast vond ik de kosten erg meevallen: 550 euro omdat ze ook de motor uit elkaar moesten halen, maar ja: het zijn automonteurs, dus die kunnen daar wel raad mee, en dat is ook weer gebleken! Erg bedankt ! Rijplezier verzekerd !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal vanuit Landgraaf naar Budding Auto\'s gereden om een proefrit in occasion te maken. Vol vertrouwen en meteen een goed gevoel en de auto gekocht. Wat een Toppers en wat een Super goede service. Ze komen de afspraken na. Voor zulke top service en kwaliteit rij ik graag maar Kootwijkerbroek!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb goede ervaringen met Budding, goede service, flexibel, denken mee, indien nodig een leenauto beschikbaar, dat alles voor een zeer acceptabel tarief.\r\nHouden je netjes op de hoogte over voortgang en kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op korte termijn een afspraak kunnen maken. Vriendelijk personeel, komen hun afspraken na en houden je keurig op de hoogte.

Over Budding Auto's