Prettige communicatie en nette auto's

Nette auto's voor de juiste prijs. Prettige communicatie en betrokkenheid door even na te bellen hoe de auto bevalt.

Goeie service, communicatie en professioneel

Loek heeft ons geholpen en uitstekend begeleid bij de aankoop van onze t-roc.

Erg professioneel en persoonlijk geholpen

Een erg fijne ervaring met het kopen van mijn auto. Ik zou van Rijswijk absoluut aanraden

Snel en goed geholpen, uitstekende service

Na aanleidingen van een online advertentie hadden wij een afspraak gemaakt om langs te komen. Bij deze afspraak was de auto waar we intresse in hadden netjes voor ons binnen klaargezet om, met een kopje koffie, rustig te bezichtigen (en mogelijk een stukje mee te nemen voor een testrit). Hierbij werden we (als niet auto kenners) goed geholpen en geïnformeerd door de vriendelijke medewerker die ons te woord stond. De uiteindelijke aankoop verliep vlot, soepel en professioneel. Ook de inruil van onze oude auto was geen enkel probleem. Voor de overdacht werd er voor de gekochte auto zelfs een beurt uitgevoerd zodat deze niet kort na aankoop door onszelf geregeld zou hoeven worden. De auto zelf rijd als een zonnetje en met de aangeboden garantie als back-up kunnen wij vol comfort en vertrouwen de komende jaren de weg op. Enorm blij met de auto en ervaring!

Vriendelijke mensen en top kwaliteit

Voor de 2de keer hier een auto gekocht, top bedrijf en een hele goede service

Een bedrijf waar je met een lach de deur uit kan gaan!

Bij autobedrijf van Rijswijk krijg je te maken met zeer vriendelijk personeel die oplossingsgericht is en de benodigde aandacht geeft vanaf het eerste contactmoment. Alles wordt direct geregeld waarbij er ook rekening wordt gehouden met de behoefte van de klant. Wij hebben zeker een fijne dienstverlening ontvangen en raden dit bedrijf dan ook zeker aan!

zeer goed

een fijn en eerlijk gesprek gehad. en een eerlijke en nette auto gekocht

Fijn

Het was prettig behalve dat het erg afgelegen is. Ik was goed geholpen en ben blij met het resultaat.

Aanrader voor iedereen

Heb een wagen ingeruild en nette prijs voor gekregen en vrij nieuwe auto gekocht en zeer tevreden over dit bedrijf, kan er geen verkeerd woord over zeggen, dus aanrader voor iedereen

Echt prima service met goede nazorg.

Prima geholpen bij de aankoop van mijn Nissan Qashqai. Leuk en goed gesprek gehad met de verkoper die mij veel informatie kon verschaffen. Na de proefrit was ik dan ook snel verkocht! Ook de nazorg is van Rijswijk prima geregeld.

Prima service!. Leuk dat er na een paar dagen gebeld wordt hoe het gaat met de auto!. Voelde me erg welkom!.

Wederom prima geholpen

Inmiddels de 2e auto gekocht bij van Rijswijk. Hoewel we er dik een uur voor moeten rijden, was het ook deze keer weer de moeite waard. De eerste auto kochten we eind 2018. We kwamen voor een andere auto maar na de proefrit beviel deze niet zo. Meteen een andere auto voorgesteld en die werd het. Recent de tweede keer een auto gekocht, want wij weten dat de auto's bij Van Rijswijk allemaal goed en netjes zijn. Ook dit keer weer naar alle tevredenheid geholpen en een paar kleine puntjes werden zonder extra kosten opgelost. Al met al niet in de buurt, maar absoluut een aanrader.

Prettig contact, auto zoals beschreven en goede service!

De contacten verliepen erg prettig, informatie werd snel verstrekt en was ook correct. Alle positieve en minder positieve punten van de auto werden benoemd. Ook dacht men goed mee in het aflever moment van de auto. Al met al zeker een aanrader om bij Autobedrijf van Rijswijk een auto te kopen.

Netjes en vriendelijke uitstraling

Keurig netjes geholpen, tijd voor een praatje kunnen maken, dus sociaal. daarnaast tevreden over de verkoop.

Fijne ervaring met het kopen van onze eerste auto

Onze eerste auto gekocht bij van Rijswijk. Het personeel is snel, enthousiast, behulpzaam en alles ziet er netjes en strak uit. Ook keurig dat we na een x aantal weken nog een belletje kregen of alles nog naar wens was.

Fijn bedrijf. Goed geholpen. Mooie auto gekocht .

Super fijn geholpen

Fijne ervaring met de verkoper Arthur, geen druk, super relaxed, alle tijd, de juiste formule om overwogen een keuze te maken. Auto wordt netjes afgeleverd, Één zeer tevreden klant.

Top service!

Inmiddels heb ik mijn 2e auto gekocht bij van Rijswijk. Voor mij is deze garage een uur rijden maar dat is het zeker waard. Voor de 1e auto ben ik bij deze garage terecht gekomen vanwege de scherpe prijs, en vanwege de service ben ik teruggekomen voor een 2e. Ze denken met je mee, houden zich aan de afspraken en staan voor je klaar bij vragen. Voor een betrouwbare garage vindt ik het de moeite waard om een stukje verder te rijden. Dus, A. Nogmaals bedankt voor de verkoop van weer een top auto! Mocht ik weer een nieuwe auto willen kopen dan kijk ik eerst weer bij jullie.

Veel aandacht voor klanten.

Verantwoordelijk mensen werken.Alle documenten voor auto was snel geregeld! Ben ik blij met mijn auto!!

Zeer nette ervaring goeie service en aftersale

Zie boven

Prima autobedrijf

Ik heb een bijna nieuwe Toyota C-HR gekocht bij autobedrijf Rijswijk voor een scherpe prijs. Arthur heeft me hiermee prima voorzien van een eerlijke advies en de hele verkoopproces ging keurig zoals afgesproken! Ik zal dit autobedrijf zeker aanraden.

Top! Erg vriendelijk en behulpzaam

Mijn vriend en ik kwamen om opzoek te gaan naar een auto en vonden dan eindelijk voor nu onze droom auto. Met heel veel geduld en medewerking van Arthur hebben wij deze auto kunnen kopen. Ze doen we alles aan om je goed te helpen en tijd in je te inversteren. Voor mij nooit meer iets anders als van rijswijk

Zeer goede service!

Ben heel blij met de service. Heel professioneel en zeer behulpzaam.

Buying a car in a great atmosphere

Help with the purchase in a great atmosphere and after buying a car, the company is worth recommending