Verwarmd welkom totaal niet zien aankomen ivm met verrassing , super fijn geholpen en heel blij met me nieuwe auto!

autobedrijf van Rijswijk is een net bedrijf

mijn ervaring, heb en auto gekocht. op de dag dat ik de auto opgehaald hebt begon een lampje te branden, zat niet in de garantie. maar een deel, van de garantie wou van Rijswijk vergoeden. echt super

Mooi bedrijf met mooi aanbod aan occasions.

Aantrekkelijke auto via internet gevonden. Netjes aangemeld en auto werd netjes voorgereden voor proefrit. Vervolg met een andere verkoper ging minder als had verwacht en gehoopt. Mijn in te ruilen auto, mooie MX5, paste niet in het profiel/segment van v. Rijswijk en wilde hem liever niet inruilen. Jammer want was erg enthousiast na mijn proefrit. Toch anderhalf uur gereden.

Prettig, klantvriendelijk

Een fijn bedrijf die ons goed heeft geholpen en alles volgens afspraak!

We zijn goed geholpen en er werd fijn met ons mee gedacht. Toen bleek dat de ophaal datum verkeerd genoteerd was, werd dat de zelfde dag nog opgelost en konden we hem gewoon mee nemen

Mooi Autobedrijf met goede service

Mooi autobedrijf met goede service en ruim aanbod. Vriendelijke mensen met verstand van zaken.

Zeer nette zaak met vakkundig en vriendelijk personeel

Zeer netjes en vakkundig geholpen bij de aankoop van de auto.

Professioneel en klantvriendelijk!

Ik had van te voren gebeld voor een proefrit en toen ik aan kwam stond deze netjes klaar bij de ingang van de showroom. Vriendelijk personeel en het bedrijf heeft een goede en betrouwbare uitstraling. Ik zou zonder twijfel mijn volgende auto ook bij hen kopen.

Zeer prettig en professioneel.

Wij werden op een zeer prettige en ontspannen manier ontvangen. Alle tijd en ruimte om ons goed te oriënteren in het ruime aanbod, ruimte om een proefrit te maken en vooral geen enkele poging ons tot een snelle keuze te pushen. Na twee gesprekken een keuze gemaakt en een goed onderbouwd inruil bod geaccepteerd. Ook het inruilen en afwikkelen van de aankoop verliep vlot en alle beloofde/ afgesproken details waren ook nagekomen. Kortom: Op termijn zullen wij zeker terugkomen voor een andere auto en ook kennissen en familieleden uw bedrijf aanbevelen.

Erg vriendelijk en kundig geholpen

Perfect geholpen bij de aanschaf en inruil van auto.

geweldig

Hele fijne mensen, mooie auto's en perfecte service!

Goede service en snelle levering

Op afstand een auto gekocht via Arthur, alles werd super snel geleverd en de auto werd nog thuis afgeleverd ook. Ik zou van Rijswijk auto's aan iedereen aanbevelen!

Prima geholpen door Arthur!

Met alle vooroordelen over het een nieuwe auto kopen in het achterhoofd bij van Rijswijk naar binnen gelopen. Daar prima geholpen zonder enige dwang van de verkoper. In eerste instantie waren we op een ander auto uit maar met hulp toch op een voor ons betere auto uitgekomen. Toen we de auto hadden bleek er nog een niet geziene schade te zijn. Arthur heeft dit daarna voor ons prima opgelost.

Mooie showroom, goede service

Goed geholpen, voor herhaling vatbaar.

Erg prettige ervaring gehad.

Stefan is erg prettig in de omgang en heeft alles snel en goed kunnen regelen. De auto bevalt ons erg goed. Geen problemen ondervonden.

Helemaal TOP!

Goede en nette service! Moest een eindje rijden maar zou mijn volgende auto hier zo weer kopen. Geen poes pas en moeilijk gedoe. Heb nog nooit eerder zo’n groot bedrag voor een auto betaald maar hier kreeg ik een goed gevoel wat ik bij andere garage bedrijven niet had. Had een gave auto gezien en had alleen kleine kras op de achter bumper. Hun hebben voor een kleine vergoeding de hele achter bumper laten spuiten bij een bevriend spuit bedrijf. Echt goede service en erg vriendelijk.

Vriendelijk personeel en uitstekend geholpen

Personeel was enorm vriendelijk, behulpzaam en zonder druk rond kunnen kijken. Uiteindelijk gekocht zonder garantie omdat het betrouwbare autodealer is. Na ongeveer 2 weken gebeld door verkoper of alles nog naar wens was. Leuke verrassing. Enorm bedankt en zal zeker terug gaan als ik nog eens een auto zou willen kopen.

een goede keuze

professionele service, een grote keuze aan auto's. Nu kan ik comfortabel rijden in mijn Audi

Aangenaam en goed geholpen

Kan denk ik niet beter

Voelt als thuiskomen

We hebben er inmiddels onze vierde auto gekocht. Super tevreden over de hartelijke ontvangst. Altijd voldoende keuze om weer een mooie auto uit te zoeken. Het is een eindje rijden, maar dat heb ik er graag voor over.

Heel goed.

Op een zaterdag een afspraak gemaakt om te kijken naar een andere auto, Ford eco sport. We werden vriendelijk ontvangen, door dat het druk was moesten we wachten voor we verder werden geholpen, de koffie verzachte het wachten. We konden zelf een rondje maken bij de auto's die klaar stonden op het terrein. Nadat wij een keuze hadden gemaakt en een proefrit, hadden we een gesprek met een verkoper. We besloten de auto te kopen. Deze werd binnen een week voor de deur afgeleverd. De oude auto werd meegenomen. De auto rijdt prima. Genieten nog steeds van onze aankoop.

Eerlijke aardige lui, goede kwaliteit auto’s

Een eerlijk verhaal, een ontspannen sfeer. En een auto waar ik blij mee ben. Voor mijn volgende auto kijk ik zeker weer bij Van Rijswijk.

Hele fijne mensen die je met plezier helpen.

We hebben inmiddels onze 4e auto gekocht bij van Rijswijk. Al die keren zijn we erg goed geholpen door de verkopers. De auto's die ze verkopen zijn gewoon goed en eerlijk.

Oké om een auto te kopen maar niet om in te ruilen!

4 jaar geleden een auto gekocht en alles netjes afgewerkt, onlangs getracht de zelfde auto in te ruilen maar meedogenloos afgestraft door middel van een naar slechte inruilprijs. Had meer verwacht, jammer had graag wederom zaken gedaan.

Top service en zeer behulpzaam

Super snelle service. Auto gekocht op dinsdag, vrijdag stond ie spik en span klaar. Oplaadkabel werkte niet...en de matten ontbraken. Even bellen en alles werd gelijk geregeld. Zeer vriendelijke en adequate medewerkers.