Zeer goed geholpen

Afgelopen zaterdag een Renault Captur afgeleverd gekregen. Ik ben zeer goed geholpen door Loek Versteeg. Toen we de auto gingen bezichtigen ontdekten we een paar krasjes,geen probleem zei de HR.Versteeg. Dan gaan we proberen om ze nu weg te poetsen,de auto kwam terug en zag er perfect uit.Nog nooit meegemaakt. Een echte aanrader dit autobedrijf.

Goede en adequate medewerking

In eerste instantie een motorisch probleem met de gekochte auto. Dus een vervelende ervaring, maar een en ander is naar tevredenheid opgelost en kan ik genieten van mijn gekochte aanwinst. Ook de follow up vanuit het bedrijf is voortreffelijk.

Goed bedrijf en goede service als er wat is

Uitstekend service

Een Ford custum aan gekocht via het het bedrijf . Super goed geholpen. een zeer nette werk bus Zeer tevreden. Bedankt

Mooie auto gekocht, goed geholpen!

Bij dit bedrijf hebben wij onze Fiat 500 gekocht. Mooie auto met weinig kilometers. Goed geholpen door de vriendelijke medewerker en alles correct afgehandeld. Tegen meerprijs de auto laten thuisbezorgen (wij wonen in omgeving Groningen), dus helemaal top!

Goede en vriendelijke service

Hele vriendelijke mensen en een fijne en goede service

Hier nemen ze de tijd voor je

Zeer klantvriendelijk en goede sortering Heel veel keus, wij komen hier al jaren een dikke 10

Prettig bedrijf. Goede en vlotte service tijdens verkoop maar ook achteraf bij vragen.

Sebi

De auto is goed, hij had alleen twee problemen,het heeft versnellingen in de versnellingsbak nodig,en het passagiersraam plakt een beetje als het op en neer gaat,maar ik heb garantie en het zal gebeuren.net als er wat problemen zijn die je moet maken en ze dan moet verkopen

Prima service fijn gesprek

Prima service fijn gesprek.

Zoals de sterren aangeven: Een uitstekende ervaring.

Bij van Rijswijk word je behandeld, zoals een klant behandeld hoort te worden. Een open en eerlijke benadering met de juiste informatie, die veel vertrouwen geeft. Onze complimenten!

Ze hebben me super goed geholpen en te woord gestaan

Ik vond het heel fijn hoe de mensen mijn hebben geholpen om een nieuwe auto te kopen ik vind het echt een aanrader voor iedereen ALLE LOF EROVER!!!

Mooi bedrijf en vriendelijk personeel

Wij mochten hier snel slagen, in de toekomst komen wij zeker hier terug.

Prima service!

Wat een mooi bedrijf, de auto werd keurig afgeleverd, alles wat afgesproken was is uitgevoerd, echt een aanrader!

Mooie auto en daarbij een goede service en afhandeling

Wij hebben een mooie goede auto gekocht waar we erg tevreden over zijn. Ook zijn we zeer te spreken hoe wij bij Autobedrijf van Rijswijk geholpen en geadviseerd zijn door Stefan.

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Ik ben zeer deskundig en goed geholpen,

Uitstekend geholpen

Top bedrijf

Klantvriendelijk en behulpzaam goede inruilprijs is mijn 3de wagen die ik daar heb gekocht.

Alleen goed is goed genoeg

De Lexus CT200 sport bleek bij bezichtiging nogal wat lakschade en slechte banden te hebben. Na een zeer prettig gesprek werd ons een perfecte auto beloofd. Tijdens de oplevering bleek dat alle beloftes meer dan waargemaakt zijn. De auto werd bijna als nieuw afgeleverd. Chapeau!

Zeer prettig ervaring

Ik ben goed, deskundig en netjes geholpen door de verkoper. De gekochte auto is afgeleverd zoals afgesproken. Ik heb een leuke auto gekocht waar ik echt plezier van heb

Super service

Een bedrijf met super service. Wij hadden op het laatste moment toch nog van keus veranderd. Dit was echter geen probleem en de juiste auto stond met een paar uur klaar zodat wij op vakantie konden gaan. Arthur, bedankt !

Een goed bedrijf

Goed geholpen

Super goed!

Super goede ervaring gehad met dit bedrijf echt top ben super blij met m’n fiat 500

Alles is zoals gepland gegaan, zoals ik verwachtte van een dealer. Ik rijd nu een top auto waarbij de afleverservice top is gedaan! Veel dank aan alle medewerkers bij deze top bedrijf! Ik raad mijn eigen omgeving alvast aan om hun volgende auto bij jullie autobedrijf te kopen.

Heel blij met onze auto

Super geholpen, fijne sfeer en heel blij met de auto!