Prettige ervaring

Veel vooraf gelezen aan reviews. Ook de negative reviews aandachtig doorgenomen. Eigenlijk hebben ze die negatieve berichten grotendeels ontkracht. Ik werd vriendelijk geholpen en had de vrijheid rond te kunnen kijken zonder dat ik achterna gezeten werd. Daarna zonder problemen een proefrit kunnen maken en ook gewoon goed kunnen onderhandelen. (In ieder geval mij het gevoel gegeven dat ik kon onderhandelen ;)). 8 sterren omdat er altijd verbetering moet zijn. Het enige puntje voor verbetering wat ik eerder in reviews ook terug zag komen was bij het ophalen van de auto. Voor ieder zijn budget is het altijd een bijzonder moment om de auto dan eindelijk te mogen komen halen. Dit gevoel kreeg je niet echt doordat we zo`n 45min hebben rond gelopen voordat we geholpen werden. Terwijl je toch op afspraak de auto komt halen. Meer aamdacht voor de klant op dat moment zou het feestje afmaken. Verder prima service en een goed gevoel aan over gehouden.

Goed geholpen en goede prijs teruggekregen voor mijn auto.

Zeer tevreden over de service

Tijdens het hele proces van reageren tot mee nemen van de auto ben ik zeer goed geholpen en te woord gestaan door de dealer de auto zag et goed uit en was goed onderhouden door de dealer

Prima auto gekocht,prijs kwaliteit verhouding naar mijn idee in orde.Nog geen problemen gehad

Duidelijk en netjes bedrijf

goede service

Gewoon goed!

Niet om de hoek, maar mooie showroom, vriendelijke mensen, duidelijke communicatie en blij met de nieuwe auto. Wat wil je nog meer.

Contact is uitstekend en er zijn geen loze beloften gedaan.

Goeie ervaring gehad met Rijswijk. Ik ben geholpen door Loek en alles ging zeer goed. Duidelijke uitleg en een zeer soepele gang van zaken. Al met al zeer tevreden.

Goede en professionele verkoop

Mijn ervaring met van Rijswijk is ronduit goed te noemen. De verkoopadviseur luisterde goed en gaf gericht antwoord. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Prima service en zeer prettige verkoper / team.

Prijs van de auto is goed en scherp. Mijn 3e auto die ik nu bij van Rijswijk heb gekocht. Kom zeker terug.

Satisfied but it can be better

I am overall satified witht the car and company but there were some hiccups like getting financing. Then i got only 1 key of car and imagine if mistakenly i lost it then i don't have any spare key. Very strict policy about discount and conditions.

Klant vriendelijk

Klantenservice was zeer goed en werd snel geholpen aan een goed betrouwbaar auto

Heel fijn en goed geholpen

Heel fijn en deskundig geholpen, en goed naar onze wensen geluisterd. Wat uit eindelijk geresulteerd heeft van de aankoop van een Volvo XC 60 met luchtvering voor een uitstekend rijcomfort. Hartelijk dank allemaal, Met vriendelijke groet, Aart & Jannie Nugteren

Een prachtig bedrijf met goede service.

Wij zagen een auto op de website welke wij graag wilden zien. Na een proefrit en gesprek meteen verliefd op de auto. Service is fantastisch en hebben nu een prachtige auto. Nu na 6 maanden nog steeds heel blij met de aankoop. Wij komen hier zeker terug als wij een volgende auto willen kopen.

Onlangs hebben mijn vrouw en ik een Lynk en Co gekocht. De auto kwam met maar een sleutel en de andere sleutels mochten we namens Artur op hun kosten bij laten maken! Super tevreden dus!

Top Autobedrijf

Goed Autobedrijf, hebben mooie auto's in de verkoop en goede service en zeer vriendelijk personeel, aanrader om hier een auto te kopen !!

Heel goede service

Vriendelijk en behulpzaam geholpen

Vriendelijke en snelle service, fijne auto en goed geholpen

Ik ben snel en goed geholpen, geen onduidelijkheden, goede service en fijne afhandeling. Ik heb een hele mooie en fijne auto gekocht!

Prachtig autobedrijf en goede vriendelijke service!

Mijn vrouw en ik waren toe aan een nieuwe auto en kwamen via het internet een mooie Peugeot 3008 tegen. Autobedrijf van Rijswijk was alleen 1,5 uur rijden, toch besloten mijn vrouw en ik een proefrit aan te vragen. Eenmaal aangekomen werden wij zeer vriendelijk geholpen en konden wij snel een proefrit maken. De showroom was super netjes en stond vol met mooie auto’s, het gaf dus direct een veilig en goed gevoel. Uiteindelijk zijn wij dan ook gegaan voor de auto. Wanneer iemand dus interesse heeft in een mooie Peugeot 2008 - 3008 - 5008 en veel meer mooie auto’s, dan raden wij u zeker dit autobedrijf aan!

Vriendelijke medewerker

ik heb een goede auto gekocht bij jullie. En mooie autobedrijf . Bedankt .

Duidelijk zonder onzin

Duidelijk verhaal zonder poespas. Fijn om zo in gesprek te gaan. Zeker niet te duur. Alles bij elkaar kreeg ik een betrouwbaar gevoel. Ook nadat ik recensies had gelezen. Hier kom ik 100% terug

Vriendelijk en goede uitstraling

Ondanks grote drukte toch even tijd maken tussendoor.

Prima ervaring en service

Wij zijn prima geholpen prima service. Beleefd . 1 opmerking de auto was binnen minder schoon dan gehoopt. Toch voor ons veel geld uitgegeven en dat was jammer.

Een succesvol en serieus bedrijf om zaken mee te doen

We zochten en kochten Onze zoektocht naar een nieuwe gezinsauto begon bij Van Rijswijk en hebben niet verder gekeken want dat was niet nodig Onze keus via Bovag kwam op een Peugot 5008 crossway uitvoering Uitzonderlijk model dus bij van Rijswijk aan het juiste geselecteerde adres Goede aftersale met zeer goede klantenservice Succes voor A. van Rijswijk auto’s en bedankt!! Fam Bakker Bergschenhoek

Grandioos geholpen aan een prachtige Peugeot 5008!

Na meerdere ervaringen met de aanschaf van een auto was dit echt een verademing. Heel duidelijk en transparant. Enorm bedankt en een dikke pluim!

Keurig bedrijf en leveren de auto,s heel netjes af.

Wij waren op zoek naar een goede 2e hands auto,we hebben met verschillende merken proef gereden,en hebben toen gekozen voor een Toyota c -hr bi tone .verkoper Stefan heeft ons keurig en zeer correct te woord gestaan

Zoutendijk 2

4264 KH Veen