zeer klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk en goede communicatie. Hele mooie auto kunnen kopen waar ik nu al een halfjaartje van geniet

In één woord -"Insane" - waanzinnige ervaring

Ik heb een waanzinnige goede ervaring opgedaan met Autobedrijf van Rijswijk. Ik wilde altijd al een Tesla kopen, maar ik heb dit nooit via Marktplaats of een andere autodealer willen doen. Ik ben toen gaan zoeken naar een Model X en kwam toen op de site van Autobedrijf van Rijswijk terecht. Afspraak maken voor een proefrit was binnen enkele minuten geregeld. Ze hebben overigens ook een hele mooie App. Op locatie aangekomen stond de auto keurig geladen op ons te wachten. We mochten 2 uur lang met de auto rijden en kregen ook toestemming om de auto uit te lezen met een zelf gemaakte Dongle met een bijbehorende App, onder het mom "wij hebben niets te verbergen". Autobedrijf van Rijswijk is heel open en transparant. Ik kon het erg goed vinden met Arthur, hij heeft ervoor gezorgd dat ik mijn droomauto kon kopen tegen een schappelijke prijs. Maar het is niet alleen Arthur. Autobedrijf van Rijswijk is erop gericht om zijn klanten zo goed en tevreden mogelijk te helpen. Ze geven alle nodige informatie om ervoor te zorgen dat je voldoende informatie hebt vergaard om een goede keuze te kunnen maken. Ze zijn helemaal niet opdringerig in tegenstelling tot andere autoverkoop bedrijven. Voor mij was dit wel een hele bijzondere ervaring die ik heb mogen meemaken in vergelijk met andere autobedrijven. De omzet is belangrijk maar een tevreden klant staat op nummer 1 bij Autobedrijf van Rijswijk, zo heb ik het ervaren. Ze zitten op een mooie locatie met heel veel mooie auto's. Als je echt op zoek bent naar een mooie auto voor een schappelijke prijs, dan moet je echt bij Autobedrijf van Rijswijk zijn. Ik zou dan ook iedereen die een mooie auto wil kopen aanraden om eens contact op te nemen met Autobedrijf van Rijswijk en zeker langs te gaan, want door te zien en het te ervaren zul je pas echt het verschil zien met andere autobedrijven.

Zeer goed geholpen.

We zijn bij binnenkomst netjes te woord gestaan. We hebben op ons gemak een keus kunnen maken uit het ruime aanbod auto's. We zijn zeer tevreden met de aankoop van onze audi.

Mooie showroom fijne ervaring

De showroom ziet er heel mooi en professioneel uit! Verkopers zijn erg aardig en niet opdringerig. Mooie auto’s en lekker koffie! We hadden een Opel Karl gezien en mochten daar lekker in proefrijden, na het proefrijden lekker gaan zitten met Loek en deze auto aangeschaft. Wij zullen zeker de volgende auto weer hier kopen! Dank jullie wel!

Zeer goed profecioneel

Met goed advies en goede service geholpem

aanrader...werken met plezier!

Ik ben goed en deskundig geholpen door de verkoper Loek Versteeg. De gekochte auto is afgeleverd zoals afgesproken. Hier wordt met plezier klantgericht gewerkt, chapeau !... een echte aanrader.

Klantgericht & uitstekende service!

Vriendelijk personeel, erg klantgericht! Iedereen spreekt je netjes aan, je voelt je welkom. Zeer blij met de Seat Leon die we gekocht hebben. Na een week was er nog een kleinigheidje met de auto maar dat is ook uitstekend opgelost. Nette prijs tegen een goede kwaliteit.

Top bedrijf

Bij dit bedrijf in de afgelopen jaren 3x een auto gekocht en nooit geen problemen gehad. de service begint bij binnenkomst meteen, klantvriendelijk, en alle ruimte om zelf eerst rond te lopen en te kijken. Bij aflevering eveneens alles top.

Uitstekend geholpen

Prima auto en erg klantvriendelijk geholpen.

Prima en vlot geholpen aan een mooie nieuwe bolide.

Prima omgang met de verkoper, goede inruilprijs gekregen en een mooie prins afgesproken voor de aanschaf. De auto was keurig schoon opgeleverd.

Goed en klantvriendelijk bedrijf!

Ik kijk zeer positief terug op de koop van mijn Volvo. Vanaf het begin al goed en duidelijk contact. Je ziet aan alles dat het een goed bedrijf is.

Heel tevreden!

Al jaren tevreden! Al 15 jaren! Niks veranderd aan de service.

Zeer goed geholpen

Afgelopen zaterdag een Renault Captur afgeleverd gekregen. Ik ben zeer goed geholpen door Loek Versteeg. Toen we de auto gingen bezichtigen ontdekten we een paar krasjes,geen probleem zei de HR.Versteeg. Dan gaan we proberen om ze nu weg te poetsen,de auto kwam terug en zag er perfect uit.Nog nooit meegemaakt. Een echte aanrader dit autobedrijf.

Goede en adequate medewerking

In eerste instantie een motorisch probleem met de gekochte auto. Dus een vervelende ervaring, maar een en ander is naar tevredenheid opgelost en kan ik genieten van mijn gekochte aanwinst. Ook de follow up vanuit het bedrijf is voortreffelijk.

Goed bedrijf en goede service als er wat is

Uitstekend service

Een Ford custum aan gekocht via het het bedrijf . Super goed geholpen. een zeer nette werk bus Zeer tevreden. Bedankt

Mooie auto gekocht, goed geholpen!

Bij dit bedrijf hebben wij onze Fiat 500 gekocht. Mooie auto met weinig kilometers. Goed geholpen door de vriendelijke medewerker en alles correct afgehandeld. Tegen meerprijs de auto laten thuisbezorgen (wij wonen in omgeving Groningen), dus helemaal top!

Goede en vriendelijke service

Hele vriendelijke mensen en een fijne en goede service

Hier nemen ze de tijd voor je

Zeer klantvriendelijk en goede sortering Heel veel keus, wij komen hier al jaren een dikke 10

Prettig bedrijf. Goede en vlotte service tijdens verkoop maar ook achteraf bij vragen.

Sebi

De auto is goed, hij had alleen twee problemen,het heeft versnellingen in de versnellingsbak nodig,en het passagiersraam plakt een beetje als het op en neer gaat,maar ik heb garantie en het zal gebeuren.net als er wat problemen zijn die je moet maken en ze dan moet verkopen

Prima service fijn gesprek

Prima service fijn gesprek.

Zoals de sterren aangeven: Een uitstekende ervaring.

Bij van Rijswijk word je behandeld, zoals een klant behandeld hoort te worden. Een open en eerlijke benadering met de juiste informatie, die veel vertrouwen geeft. Onze complimenten!

Ze hebben me super goed geholpen en te woord gestaan

Ik vond het heel fijn hoe de mensen mijn hebben geholpen om een nieuwe auto te kopen ik vind het echt een aanrader voor iedereen ALLE LOF EROVER!!!

Mooi bedrijf en vriendelijk personeel

Wij mochten hier snel slagen, in de toekomst komen wij zeker hier terug.