Heel klantvriendelijk, gelijk een goed gevoel bij ontvangst.

Verkoper Loek belde zelfs 2 weken na de koop om te vragen hoe de auto beviel.

Zeer vriendelijke en goede service

Wij zijn vanaf de eerste moment dat we interesse hadden in een auto heel goed geholpen. We kregen de juiste info en alles verliep op een zeer vriendelijke, vlotte manier!

We zijn heel goed geholpen

We zijn heel tevreden met onze aankoop! Km stand klopt,onderhoudsboekje aanwezig! We wachten nog wel op een stel matten,waarvan ik verwacht dat ze nog worden nagezonden!

Goede service, vriendelijke mensen, uitstekende oplevering.

De aankoop van onze auto hebben wij als heel prettig ervaren door de vriendelijke mensen, goede service en uitstekende oplevering van de auto. Autobedrijf van Rijswijk voelt als vertrouwd, wat belangrijk is bij de aanschaf van een auto.

Netjes geholpen

Netjes geholpen

Top autobedrijf

100% goed

Positief

Via schoonzoon terecht gekomen bij van Rijswijk. In 1e instantie wilde ik na het 1e contact afzien van bezoek aan het bedrijf , maar op aandringen van mijn schoonzoon bedrijf alsnog bezocht. Hoewel ik tevreden bent over mijn aankoop, blijf ik nog wel met het gevoel zitten dat indien je een auto koopt deze gewoon afgeleverd moet worden zonder dat de extra kosten zoals onderhoudsbeurt, nieuwe banden voor rekening klant komen. Wellicht dat de concurrenten deze kosten al van te voren incalculeren, maar dan weet je in ieder geval als consument waar je aan toe bent. Op dit punt mag van Rijswijk wel transparanter worden. Ondanks deze feedback ben ik wel tevreden hoe ik ben geholpen daar Loek Versteeg die zijn best heeft gedaan om mij enigszins tegemoet te komen.

Goede, vriendelijke en flexibele service

We wisten nog niet wat voor auto we nu echt wilden. Van Rijswijk heeft een mooie uitgebreide collectie staan die ons geholpen heeft om een goede keuze te maken. Het was geen enkel probleem om verschillende merken te zien en te proberen. Het is uiteindelijke een heerlijke BMW geworden die perfect conform afspraak opgeleverd is.

Vriendelijk, komen afspraken na!

We zijn zeer netjes en vriendelijk geholpen is een hele mooie zaak! Ga zo door!

Goede service en breed aanbod

We hebben hier een auto gekocht, deze is in een perfecte staat afgeleverd, alle afspraken zijn nagekomen, aanrader deze garage!

Teleurstellend!

Aangezien dat we een rit van 3uur moesten maken heb ik van te voren gebeld. Kreeg als verhaal 1 krasje en verder zeer netjes. Dag erna gaan kijken. Meerdere krassen en echt flinke krassen. Sleutel werd in je handen gegooid en succes ermee. Toch een testrit gemaakt maar tijdens die rit tot besef gekomen dat het een zeer trieste actie is en terug gereden sleutels afgegeven en weer terug naar huis. Geen aanrader dus.

100% tevreden

In juni 2019 onze eerste auto en mei 2021 onze tweede auto gekocht bij van Rijswijk. Vriendelijk personeel, duidelijke en eerlijke prijzen. Auto's zijn van goede kwaliteit.

Fijn en prettig geholpen

De verkoper was zeer vriendelijk en meedenkend. ik zou m'n volgende auto ook zo weer bij van Rijswijk kopen

Fijn bedrijf!

Net bedrijf. Gaf direct vertrouwde indruk. Auto netjes afgeleverd. Nu na 2 mnd zonder problemen en veel plezier gereden. Veel aandacht voor de klant, ook na de koop!

Super goed behandeld , alles keurig verzorgd ale tijd on te kijken bij auto geen gepush super fijn!

Mooie auto gekocht

Mooie auto bij van Rijswijk gekocht, afgeleverd volgens afspraak, wel moesten we zelf zien dat de banden bijna geen profiel meer hadden, dit was door het bedrijf niet opgemerkt

Erg prettig bedrijf die echt meedenkt en het beste met de klant voor heeft

De ervaring die wij hadden met Van Rijswijk auto's was erg fijn. Zij hebben heel erg met ons meegedacht bij de koop van onze auto en zijn ook niet met de duurste weggegaan, dus er is geen sprake van alleen maar het duurste verkopen wat het meeste opbrengt. Alle informatie is inzichtelijk en je weet gewoon precies wat je koopt. Er is geen onderhandelingamogekijkheid, dus het is echt what you see is what you get, wat het duidelijk en overzichtelijk maakt. Bij onze volgende auto gaan wij hier zeker naar terug!

Goed en vriendelijk geholpen

Over de prijs viel niet te onderhandelen .en er mankeert het een en ander aan de auto. Ik hoop dat dat ook allemaal wel goed komt.

Heel lang geleden een Seat Leon Zwarte 1.9 TDI zwarte gekocht bij Ad-Jan van Rijswijk sindsdien volg ik hem hoe hij zijn kleine autobedrijf vanuit huis tot zo een grote bedrijf heeft opgezet. Ik zou wel een keer langs willen komen om een handje te schudden, bakkie te doen en te bewonderen hoe hij dat allemaal voor elkaar heeft gekregen. Door Ad-Jan van Rijswijk ben ik zelf een kleine autobedrijf gestart, omdat ik het prachtig vind om te zien hoe hij dat jaren langs heeft opgebouwd.

Top service, fijn en oprecht personeel!

Ik kocht hier mijn GTE, hij had schade maar dit word zeer netjes opgelost. Personeel was erg vriendelijk! Ik rij nu nog steeds met veel plezier na mijn werk

De perfecte plek voor het kopen van je 1ste auto!

Ik heb een tijdje geleden hier een auto gekocht, en tot de dag van vandaag nog geen seconde spijt va! Ontzettend blij met de manier van service en onderhoud. Alles werd Netjes in orde gemaakt en snelle service! Het gaf een ontzettend vertrouwd en goed gevoel om hier mijn eerste auto te kopen. Dat is voor mij gevoel toch erg belangrijk! Ontzettend blij met mijn nieuwe auto en hoop dat ik daar de aankomende jaren nog veel km in kan rijden, zodat ik mijn volgende auto ook weer hier kan gaan kopen!

Top bedrijf!

Super fijne garage. Heel klant vriendelijk en veel kennis van de auto's!

Uitstekende service

Snelle en vlotte service op maat.

We hebben mooie seat Leon gekocht. Echt nette auto. Ontzettend aardig verkoper Tim. Volgende auto gaan we zeker ook bij deze bedrijf kopen.

Prima eerste ervaring met dit bedrijf

Prima eerste ervaring. Vriendelijke verkoper en correcte, snelle afwikkeling.