Alles prima

Prima auto, prettige aflevering

Vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, goede service

Netjes en correct geholpen vriendelijke personeel.

1 minpuntje toen ik mijn auto op ging halen moest ik onderweg naar huis omdraaien omdat de ruitenwisser het rubber er half er af was. Toen ik bij de garage aankwam werd het probleem zonder moeite verholpen werd gelijk een nieuwe opgezet

Uitstekend bedrijf

Ik zou eigenlijk 5 sterren willen geven. Zeker een uitstekend bedrijf dat ik zeer aanbeveelt. Het gele aankoopproces loopt zeer soepel en de aflevering was perfect. Echter ik zou mijn oude auto inruilen, maar ik had er een koper voor. Nu heb ik een vergoeding moeten betalen, omdat ik de auto niet inruil. Dit gaf een nare smaak aan de toch heel goede deal. Notabene omdat ik voor de verkoop het gevraagd had en, een blijkbaar onbevoegd persoon, dit geen probleem vond. Vandaag, een paar weken na de levering, ben ik gebeld hoe het na een paar weken met mijn gekochte auto ging. Dit is een compliment waard. Ondanks dat negatieve puntje zeer tevreden en beveel ik dit bedrijf zeker aan.

Fijn bedrijf

Super blij met de auto,goede service en fijn geholpen

Super! Na een jaar nog steeds super blij met mijn auto!

Ik ben super geholpen en nog altijd tevreden over mijn aankoop!

De juiste auto bij het juiste bedrijf

Hier een Mercedes S klasse gekocht. Mooie auto en vriendelijk personeel. Goed mee te praten en luisteren ook naar je. Deal snel rond.

Erg tevreden

Prima autohandelaar met een ruime keus. Geholpen door vriendelijke verkoper Loek. Hou er wel rekening mee dat de prijs op de auto wat hoger kan uitvallen. Mijn Peugeot moest nog een nieuwe distributieriem en banden krijgen en dat was niet inclusief. Maar verder ben ik erg blij met m’n auto en de service!

Prima en deskundig advies en snelle afhandeling

Wij werden gastvrij ontvangen en de afhandeling was ook fijn.

Veel aanbod, scherpe prijzen en vriendelijk personeel

Wij hebben er een ex-leaseauto gekocht die uit Frankrijk geïmporteerd was. Luxe uitvoering, lage km-stand, goed onderhouden. Top!

Fijn bedrijf met top personeel en keuze uit autos

Onlangs een Peugeot 2008 wezen bezichtigen,auto bleek wat schade puntjes te hebben(krasjes,deukjes en lakschade). Toen ik dit opbracht heeft de verkoopmedewerker er meteen voor gezorgd dat na aankoop van de auto deze punten professioneel hersteld zouden worden bij een aangesloten schade bedrijf. Toen wij 2 weken later de auto op gingen halen stond hij spik en span klaar voor het pand en was het alsof de plekjes er nooit geweest waren. Bedankt Loek en team van Rijswijk auto’s

Is de derde auto al die ik daar koop .

Een mooie auto gekocht, met een top service!

Autobedrijf van Rijswijk had een mooie Opel Corsa te koop staan. Het personeel was vriendelijk en heeft ons fijn geholpen. Een top service, en ik ben super blij met mijn nieuwe auto!

Een mooi autobedrijf, met vriendelijk personeel en goede service!

Wij hebben een mooie Peugeot 3008 gekocht. Door het ruime assortiment hadden we voldoende keuze. We zijn erg tevreden over de auto die we hebben gekocht. Hij voldoet aan onze verwachtingen. Wij raden dit autobedrijf zeker aan!

Zeer mooie garage vriendelijke ontvangst.

Ik ben zeer goed ontvangen, fijn gesprek met de verkoper. Mooie auto gekocht

georganiseerd bedrijf

fijn geholpen tijdens koop van auto

Prettige mensen en goede service

Fijn bedrijf en super geholpen door Stefan !

Vriendelijk en netjes geholpen

Verkopers zijn vriendelijk en niet opdringerig. Ze verkopen je graag een auto alleen ten goede van de klant

Goede autobedrijf voor je nieuwe auto

In Juli bij Van Rijswijk auto gekocht en zowel de auto alsmede de personeelsleden waren top, goede begeleiding en informatie over de te kopen auto. Ook voor mijn eigen auto een "normale" prijs gekregen, we zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Mocht het zo uitkomen dan zullen we zeker overwegen om vanuit Drenthe naar Brabant te rijden en daar opnieuw een auto te kopen.

Mooie nette dealer

Goed en netjes geholpen. Goed gevoel bij deze dealer.

Zeer vriendelijk personeel

Je kan rustig rondkijken zonder dat je lastig wordt gevallen Konden ook gelijk een proefritje maken zonder dat we eest weer een afspraak moesten maken En zeer vriendelijk geholpen

Prima bedrijf om een auto te kopen....

Prettige benadering en duidelijke informatie....

Ik had een probleem met me auto en werd heel snel geholpen door de heer ateur top

Super fijne service!

Wij hebben onze auto in juli gekocht. Na verschillende dealers te hebben bezocht, kwamen we bij van Rijswijk. Niels heeft ons super goed geholpen en de auto is fantastisch. Hij heeft zelfs nog ingecheckt om te vragen hoe de auto bevalt! Ik vond het zo lief en attent. Wij zijn erg blij met de aankoop! Dank jullie wel :)

Mooi bedrijf, prettige verkoper en goede service bij een plotseling probleempje

Mooi bedrijf waar ik op een plezierige en professionele manier zaken kon doen. Bij een plotselinge storing, een dag voordat we op vakantie zouden gaan, is met alle macht geprobeerd en gelukt het probleem op te lossen. Klantgerichte service!! De aangekochte Link en co 01 bevalt ook buitengewoon goed. Fijne auto en goede caravantrekker.

Zoutendijk 2

4264 KH Veen