Slechte service na aankoop kapotte auto.

Minder dan een maand geleden heb ik een occasion gekocht (Seat Mii) bij van Rijswijk, die een kapotte versnellingsbak blijkt te hebben zoals vastgesteld door een vakgarage. Meteen contact opgenomen en uiteindelijk kan er wel naar de auto gekeken worden, maar dan wel pas meer dan een maand later. Een maand doorrijden met een kapotte versnellingsbak lijkt mij niet heel verstandig. En dan wordt mij ook verteld dat er een week nodig is om de auto na te kijken, maar het aanbieden van een leenauto in die periode is ook teveel gevraagd want die zijn niet beschikbaar. Ondertussen wordt er niet gereageerd op mijn e-mails. Ik zou van Rijswijk dus zeker niet aanraden, een kapotte auto en de service is ver te zoeken. Jammer!

Zeer klantvriendelijk en goede service

Een half jaar geleden een Audi A3 gekocht, alles toen al keurig geregeld. Een mooi klantvriendelijk bedrijf, met prima wasstraat en ook een tijd later wordt je perfect geholpen mocht je vragen hebben over je aangeschafte auto, helemaal TOP!

Uitstekend, een top autobedrijf!

Mijn ervaring is prima, had al vaker een auto gekocht bij verschillende bedrijven in ex-lease auto's. Telefonisch een afspraak gemaakt om de auto te bekijken en proefgereden. De verkoper Loek is belangstellend en geïnteresseerd in mij als klant en neemt de tijd, zoals het hoort. Voel me op me gemak en niet opgejaagd. De Peugeot 208 is goed onderhouden met onderhoud historie. Voor een mooie prijs gekocht met een lage kilometer stand van 2018. Nu 2 maanden verder kan ik zeggen dat de auto mij prima bevalt en mijn leerlingen die ik lesgeef zijn erg tevreden. Mijn ervaringen zijn prima en ik beveel dit bedrijf bij andere kopers aan.

Ik was op zoek naar een jong gebruikte auto en vond deze bij van rijswijk auto's. De deal was snel gesloten en werd niet verplicht om afleverpakketten aan te schaffen. De auto was in nieuw staat en was een goede koop. Als je een betrouwbare autoverkoper zoekt dan ben je bij van Rijswijk aan het goede adres

Vriendelijk en goed geholpen

Prettig gesprek met de verkoper. Goede deal kunnen sluiten voor de nieuwe auto.

Super net en eerlijk geholpen

Erg net bedrijf!

Het was de eerste keer dat we hier kwamen. Heel vriendelijk geholpen, en nog steeds blij met onze auto. De volgende keer komen we hier zeker weer terug

Niet alleen een mooi bedrijf maar ook zeer klantvriendelijk en betrouwbaar.

Bij dit bedrijf een BMWi3 aangeschaft. Van begin tot eind een prima gevoel. Verkoper Fabian straalde ook uit dat een tevreden klant belangrijker is dan weer een auto verkocht. Kortom, zeker een aanrader voor een volgende aanschaf. Bert en Yvonne van Velden

uitstekend geholpen aan een hybride auto

In mijn zoektocht naar een hybride tweedehands heb ik bij verschillende dealers meerdere auto's getest. Omdat deze tweedehands markt zich aan het ontwikkelen is, zat ik met veel vragen. De eerste proefrit bij Van Rijswijk leverde geen winner op. Wel viel op dat de service van Van Rijswijk goed is. (Nieuwe) klanten worden op een prettige manier ontvangen en te woord gestaan. Ook als je later nog met vragen zit, worden je net zo makkelijk door een andere collega geholpen. Uiteindelijk heb ik een Audi e-tron aangeschaft. Tijdens het onderzoek is er zonder problemen contact opgenomen met de vorige eigenaar, een leasebedrijf. Ook was het geen enkel probleem om de auto op de brug te bekijken. Inmiddels rijd ik alweer enkele maanden geheel tevreden in mijn hybride auto. De auto voldoet volledig aan mijn verwachtingen qua dagelijks gebruik en veiligheid.

Professioneel bedrijf

Auto via internet gezien op de site, contact opgenomen met a van Rijswijk auto’s. Zeer netjes ontvangen met een bak koffie. Nemen netjes de tijd om alles door te spreken zonder te haasten. Al met al een zeer professioneel en kundig bedrijf die nette auto’s aanbieden. Bij een volgende auto ga ik hun zeker weer benaderen.

Zeker tevreden

Ik ben heel goed geholpen, goed ontvangen. En al mijn vragen zijn beantwoord die ik wilde weten.

Vreselijk bedrijf; testrit van 800 km + hotelovernachting terwijl nieuwe auto ter reparatie staat

Afgelopen maand heb ik een Mini Clubman gekocht bij Van Rijswijk Auto’s via verkoopadviseur Loek. Na moeizame aankoop van de auto heb ik gevraagd of zij de auto bij mij konden leveren. Het antwoord van Loek was daarop dat zij geen eigen oplegger bezitten en daarvoor een extern bedrijf moeten inhuren. Achteraf bleek dit de eerste leugen te zijn. Toen ik de auto ging ophalen vertoonde de auto de nodige technische gebreken. De auto werd opnieuw uitgelezen in de werkplaats en ik werd verzocht even te wachten. Tot mijn verbazing kwam er toen een oplegger met het Van Rijswijk Auto’s logo het terrein op gereden. Toen de Mini 20 minuten later weer voor mijn neus stond bleek de auto nog steeds dezelfde gebreken te vertonen. Na een vervelend gesprek met Loek en zijn collega’s toch besloten om de auto mee te nemen en de volgende dag contact te zoeken. De volgende dag telefonisch verzocht om de Mini naar een specialist in mijn woonplaats te brengen om het ongemak te beperken. Hier was geen sprake van en eiste hij dat de auto naar een specialist in Wijk en Aalburg gebracht werd. Voordat ik Loek confronteerde met de leugen over de oplegger was het vervoer naar de specialist mijn probleem, daarna kon de oplegger wél geregeld worden. Ik ben de auto 8 dagen kwijt geweest. Bij terugkomst had ik schade aan mijn portier en verkeerde het interieur in een andere staat als bij afgifte. In de auto vond ik een bonnetje van een hotel in Valkenburg en bleek de auto 3 dagen bij een hotel in Valkenburg te hebben gestaan terwijl er tegen mij werd gezegd dat de auto in de werkplaats stond. Ook was er 800 (!!) km mee gereden. Dit alles werd door Loek weggewuifd als een testrit en wilde hij de koop liever ontbinden omdat ik als klant niet tevreden te maken was. Het is een schande, ze komen er denk ik goed mee weg met alleen deze review. Voor iedere toekomstige koper, bedenk goed of je met deze partij in zee wil gaan. Ik zeg; doe het niet. Je wordt voorgelogen waar je bij staat.

Beste Charlotte, Wij hebben uw reactie ontvangen vanuit “klantenvertellen”. Wat wij uiteraard erg betreuren, maar u heeft het recht uw ongenoegen te uiten. Hierbij zal ik u een reactie geven op uw review. Een verhaal heeft immers twee kanten. Klopt; het aankoopgesprek ging moeizaam, nadat wij u een prijsvoorstel hadden gedaan voor de Mini was u van mening dat de prijs omlaag moest. Toen wij daar niet mee akkoord gingen besloot u om de auto niet te kopen. Het is uw recht om ons voorstel af te slaan zoals wij het recht hebben uw bod/voorstel af te slaan, simpel. Wat schetst onze verbazing; 5 minuten later stond u weer binnen om toch de auto maar aan te schaffen, dit met zichtbare tegenzin. Uiteindelijk komt u de auto ophalen en zat er een storing in de auto. Heel vervelend, want een auto ophalen moet een leuk moment zijn. Wij hebben de auto bij u opgehaald en bij een specialist gebracht. Uiteindelijk is het onze plicht om de storing op te lossen en mogen wij bepalen door wie wij dit laten uitvoeren. Wij hebben u een leenauto aangeboden zodat u op vakantie kon gaan echter heeft u dit afgeslagen. Wij zijn helder geweest dat een storing complex kan zijn en dat er dus uitvoerig met de auto moet worden gereden. Dit met het doel u een goede auto terug te geven. Er is inderdaad een testrit gemaakt omdat men op een lange afstand een goede beoordeling kan maken. Nadat de auto bij u is teruggebracht confronteerde u ons op het feit dat er een schade aan het linker voor portier zat. U beweert dat dit nog niet aanwezig was op moment van aankoop. Echter blijkt dat dit al aanwezig was op moment van inname, dit staat namelijk met foto vermeld op het innamerapport. Maar ook dit hebben wij aangeboden om op te lossen. Helaas kwam de storing wederom terug waarna wij hebben besloten de koopovereenkomst te ontbinden. Reden hiervoor was dat wij niet op korte termijn konden garanderen dat de auto hersteld kon worden. Daarom hebben wij u het aankoopbedrag teruggeven zodat u een andere auto kon kopen en u ermee op vakantie kon gaan. De koop is ontbonden waardoor deze kwestie is afgewikkeld. Uiteraard staat transparantie en betrouwbaarheid hoog in het vaandel dus betreuren wij deze kwestie maar wensen u desondanks veel rijplezier met uw elders gekochte auto. Autobedrijf A. van Rijswijk

Heel vriendelijk en goed geholpen

Ben er goed geholpen namen zeker de tijd voor je en kreeg een eerlijk advies . De auto bevalt super bij de volgende auto kom ik zeker weer kijken of er iets tussen staat voor mij , maar dat zal wel goed komen met z'n groot aanbod.

Best goed , alleen lang wachten tot we in gesprek konden komen.

Bij aanvang vriendelijk geholpen kopje koffie erbij. Wegens drukte kon je best lang wachten voor een 2e gesprek. Auto is keurig geleverd. Alleen helaas na wat spuitwerk geen extra lakstift meegekregen, ( dat is wenselijk daar er wat krassen aanwezig waren, waar niet te veel aangedaan kon worden.

Mooi bedrijf met ruim aanbod

Mooie zaak met vriendelijk en kundig personeel dat de tijd voor je neemt. Fijn dat je kunt kiezen voor mét of zonder garantie, dat scheelt enorm in de prijs. Ik reed heel blij nog dezelfde dag in mijn nieuwe aanwinst naar huis.

GE-WEL-DIG

Onwijs leuk en spontaan personeel. Praten je niet om, maar zijn eerlijk. Service? Niks op aan te merken. in 1 woord SUPER! Ik zou hier zo weer een nieuwe auto durven en willen kopen.

Ben goed geholpen!

Ben goed geholpen, erg aardig en weten waar je aan toe bent!

vertrouwd en eerlijk

Bij binnenkomst een fijn ontvangst. Wat ik enorm prettig ervaarde was geen druk om gelijk een aankoop te doen. Ze gaven me de tijd om na te denken en te vergelijken….zijn duidelijk wat wel en niet mogelijk is. Ben dolgelukkig met mijn nieuwe aankoop en liep de deur uit met een geweldig gevoel ipv te denken…ben ik opgelicht of niet!! Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Mooie zaak

Vriendelijke verkopers die met je meedenken. Wel jammer dat de vloeistoffen niet op peil zijn terwijl ze dat wel beloven. Binnen 2 weken moest ik al olie bijvullen met een auto van nog geen 3 jaar oud.

Vriendelijke, vakkundige en duidelijke verkoper

Je weet precies waar je aan toe bent. Hebben 2 proefritten mogen maken en met veel plezier een mooie Peugeot 108 aangeschaft. Een aanrader voor een ieder die een goede tweedehands auto zoekt. Zeer prettig contact met Stefan.

Prima autobedrijf !

Keurig geholpen.

Warm bad, koude douche ná?

Prachtige showroom, glimmende auto's, prettige mensen, goeie koffie....daar staat -ie dan, de perfecte keuze. Maar heeft u wel naar de staat van onderhoud gevraagd? Naar het onderhoudsboekje? Naar wie voor eventuele reparaties opdraait onmiddellijk na aankoop? 7 dagen na mijn aankoop (16.000 km op teller) de melding: "onderhoud vereist". Daar was ik graag vóór aankoop van op de hoogte gebracht. Advies is dus: wél even doorvragen bij die aardige verkoper..

Goed en vriendelijk geholpen door Loek.

Mooi bedrijf met veel verschillende auto’s op voorraad. Ook als je op zoek bent naar een kleine en goedkopere auto wordt je hier goed geholpen. Ook al is het druk, ze nemen de tijd voor je, rustig en duidelijk gesprek gehad, over een proefrit doen ze niet moeilijk. Alles goed geregeld en heel blij met mijn nieuwe auto!

Kwaliteit occasions, goed geholpen!

Opel Karl gekocht, op de terugweg was de achterlichtkap gesprongen. Kan gebeuren en we wisten niet goed bij wie de oorzaak lag, maar Tim van Auto Rijswijk bood aan het achterlicht te vervangen voor enkel de kosten van de kap zelf. Nette oplossing. Ook de reservesleutel die na vervangen van een batterij toch kapot bleek te zijn werd probleemloos vervangen. Verder geen gedoe met onderhandelen. Je krijgt waarvoor je betaald, een goed onderhouden occasion.

Hartelijke ontvangst duidelijk uitlegd over alles onze verkoper loek versteeg gaf ons zeer goed advies over alles hij was zeer meedenkend en relaxed en gaf ons alle tijd om een proefrit te maken en er goed over na te denken om een goede beslissing te kunnen nemen met uiteraard een lekkere beker water kortom in een woord fantastisch zeer goede service de aflevering was even eens super te noemen ik zal jullie zeker aan bevelen bij mij vrienden en kennisen.