Aanrader

Goed geholpen, zowel telefonisch als op locatie. Fijn personeel, goede service en heel blij met de (voor mij) nieuwe auto.

Gemiste kans voor autobedrijf van Rijswijk

Een leuke auto gezien op de site van dit bedrijf. Na telefonisch contact met een verkoper "onderhandeld" over de prijs van een inruil auto. Op verzoek een aantal foto's van de inruil auto opgestuurd via WhatsApp. Een uur later krijg ik via WatsApp een prijsopgave van de auto minus de inruil. Verwarrend want het bericht kwam niet overeen met de gemaakte afspraak. Gelijk via WhatsApp gebeld en er wordt gewoon niet opgenomen. Misschien dat dit een nieuwe manier van communiceren is, maar het had mij een beter en socialer gevoel gegeven als er even telefonisch contact was opgenomen. Als dit de manier is om de klant serieus en centraal te stellen haak ik af. Een andere auto kopen moet een leuk event zijn en we waren er toch wel uitgekomen. Maar niet op deze onpersoonlijke manier.

Geachte heer van der Lede, Wij betreuren het ten zeerste dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons. Door de huidige maatregelen omtrent het COVID-19 hanteren wij een andere werkwijze. Onderdeel hiervan is dat we op voorhand een inruilwaarde vaststellen en de klant alvast een voorstel doen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op ons vaste nummer Tel: 0416-319900. Ons WhatsApp nummer wordt uitsluitend gebruikt voor het sturen en ontvangen van berichten. Vanzelfsprekend mag u contact met ons opnemen zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden en uw ervaring een positieve wending kunnen geven. U kunt ook contact opnemen per e-mail op verkoop@vanrijswijkautos.nl. Met vriendelijke groet, Autobedrijf A. van Rijswijk

Super verkopers! Vriendelijk, meedenkend en professioneel!

Wij worden altijd uitstekend geholpen, je wordt er als koning behandeld!

Fijne zaak, goed geholpen

Mooie auto gezien op de site. Gaan kijken, direct een proefrit gemaakt en even daarna was de deal rond. Mooie zaak, mooie autos, vriendelijke verkoper. Voor mij een goede ervaring en zou er zeker terug gaan bij een volgende aankoop.

Geweldige kwaliteit en service

3 weken geleden een Toyota Auris TS gekocht. Na telefonisch contact de gekozen auto kunnen gaan bekijken en een proefrit zonder verkoper kunnen maken zodat alles corona proef was! Alle vragen worden goed beantwoord door de verkopers, zonder opdringerige verkooppraatjes! En belangrijkst goede prijs/kwaliteit.

Netjes behandeld.

Niet opdringerig, proefrit maken zonder verkoper was geen probleem,. Alle vragen werden zo goed als mogelijk behandeld, de kennis was ook goed.

Prettig en de tijd nemend en zonder pusherige verkoop techniek

Auto gekocht na afgesproken proefrit.

Goed correct geholpen

Fijne sfeer en heldere afspraken, netjes dat ze nadien nog bellen om te informeren of de aankoop bevalt,zeker een aanrader

Fijn bedrijf om een auto te kopen.

We zijn geholpen bij autobedrijf van Rijswijk. Op de dag dat we de auto op haalden, zagen we nog wat krassen op de auto, die we bij het uitzoeken niet gezien hadden. Deze zijn keurig weggewerkt. Goede service!

Geweldige kwaliteit en service

Professioneel, hartelijk en wat ik echt top vind is dat er een trots op het bedrijf uitstraalt. En terecht!! Mooie auto gekocht, goeie prijs/kwaliteit.

Fijne service

In december 2020 een occasion gekocht. Nog contact gehad via whatsapp ivm de lockdown. Ik kon langskomen om de auto te bekijken en die stond al klaar voor een proefrit. Hele fijne service gehad en ik kon de auto net voor kerst ophalen. Ben erg tevreden en kom zeker weer terug.

Zeer klantvriendelijk

Enkel weken geleden een volvo V40 aangeschaft, Tijdens het eerste telefonisch contact werd ik netjes en klantvriendelijk te woord gestaan. Enkele dagen later kon ik terecht om een proefrit te maken en ben ik trotse eigenaar geworden van de Volvo V40. De wijze waarop zij met hun klanten omgaan is echt super, een voorbeeld voor vele anderen. Ga zo door heren!

Gewoon goed

Super netjes ,goede service ,mooie wagens

Heel fijne ervaring !

Vriendelijke service, vlotte werkwijze. Als kers op de taart: de tank was nagenoeg leeg, dus de medewerker heeft de auto voor ons volledig vol getankt !

Prima ervaring

Net bedrijf, fijne communicatie en prima sevice

Heel goede ervaring

Wel wat kilometers voor gereden maar zeker geen spijt En ga zeker mijn ervaring met jullie zaak delen Groet Diny Egberts

Super fijn!

Ik ben erg goed geholpen door Loek, ben nog steeds erg tevreden met de auto!

Werd beleefd behandeld en goed geïnformeerd kortom goeie ervaring

Zeer behulpzaam, goede prijs-kwaliteitverhouding

Ondanks de aparte situatie vanwege de corona-maatregelen ben ik zeer goed geholpen door Tim. De auto is keurig rijklaar gemaakt, er worden geen opties/pakketten opgedrongen (wel geprobeerd, maar nee is hier gewoon nee) en de auto rijdt als een zonnetje. Keurige after-sales ook. Ik kom als het goed is voorlopig niet terug, maar zou van Rijswijk zeker aanraden!

Goede service en snel geschakeld

Wij hebben een Citroen C4 Cactus aangeschafd via Loek en zijn er tevreden over. Achteraf kraakte de deur en mochten meteen langskomen en ze hebben het meteen even gemaakt. Bedankt!

Er werd adequaat gereageerd via e-mail contact, afspraken zijn nagekomen en de auto stond klaar bij aankomst zodat alles 'corona-proof' afgewikkeld kon worden. Klein puntje, als je al van kritiek kunt spreken, is dat de tank zo goed als leeg was bij aflevering. Ik moest na 10km al tanken.

Eerlijk, creatief(zeker in deze tijd) prettig in omgang.

Goed bedrijf , prettig , kundig personeel , eerlijk en duidelijk .

Goede service, zeer vriendelijk personeel!

Goed ontvangen en alles werd vlot afgehandeld. Als extra service mocht ik nog terugkomen voor een nieuwe trekhaak te laten monteren. Uiteraard de wagen zelf (Renault Clio) rijdt geweldig!

Betrouwbaar en kwaliteit

Mijn ervaring is goed levert een betrouwbare auto en voldoet naar wens. Ook leuk dat er naar een maand nog gebeld is hoe ik de auto ervaar. Van Rijswijk is betrouwbaar vriendelijk en zeer behulpzaam

Super goede prijs en prachtige zaak met goed helpend personeel

Heel net bedrijf met mooie occasions. Zeker een aanrader om nog eens een auto te kopen.