Netjes en deskundig geholpen

Goed geholpen, duidelijke uitleg en evt mogelijke alternatieven besproken. Ze namen echt de tijd voor de uitleg van e.a.

Prima service, fijne monteurs, behulpzaam.

Altijd bereid om me te woord te staan en te helpen, bieden oplossingen aan.

Prima, denken mee en ouderwetse service

Vertrouwd

Wij zijn al jaren bij van Rooijen, en sinds kort bij Vrielo van Rooijen klant en zijn erg tevreden over het contact en de service. Betrouwbaar adres voor onze auto.

Top garage.

Geweldig personeel Aardig eerlijk Goede uitleg. Top prijzen Ik blijf.er.zeker komen.

mijn ervaring bij vrielo is goed

mijn ervaring bij vrielo is wel goed alleen mijn ruitenwisser aan de rechterkant werkt niet hebben ze 2 nieuwe opgezet foutje.

Zij weten wat service is!

Kwam voor APK. Leen auto was gereserveerd. Kreeg echter te horen dat ik er op kon wachten. Kreeg een kop koffie en nog geen uur later was de auto klaar. Omdat ik in juni jl. grote beurt had laten uitvoeren was de APK helemaal gratis! Alleen twee vervangen lampjes hoeven te betalen. Dat noem ik nou service!

Helemaal top

Super service. Alles prima geregeld. Echt een aanrader.

prima service

Vlot en goed geholpen

Een goed en vriendelijk bedrijf

Er mankeerde nogal wat aan mijn niet meer zo jonge auto, maar ze hebben hard gewerkt om het toch nog klaar te krijgen. Ook het extra karwei om een kapotte band te vervangen werd zonder problemen uitgevoerd. Bovendien kreeg ik, hoewel niet tevoren afgesproken, toch een leenauto mee, vanwege het slechte weer. Als dat geen service is......

Soepel

We konden wachten tot dat de auto klaar was, binnen 40 minuten was het geregeld. Scheelde later op de dag weer heen en weer reizen.

fijne garage, fijne medewerkers

Goede service!

Uitstekende garantie service na aanschaf occasion

Na aanschaf van een occasion met een aantal problemen die destijds niet zichtbaar waren, werden we uitstekend geholpen. Voor beide partijen een uiterst vervelende situatie maar door goede service van deze dealer toch nog een prettige afloop. Ze hebben garant gestaan voor het product dat ze geleverd hebben en kan deze dealer dan ook van harte aanbevelen voor iedereen die zoekt naar een betrouwbare partij waar ze in goede handen zijn.

Snel,vakkundig en beleefd geholpen

Zie bovenstaand

Bellen vooraf voor gebreken en zoeken een goede oplossing.

Prima. Leenfiets beschikbaar, maar ook een leenauto (gratis naar ik achteraf vernam). Er werd ook tijdig gebeld, dat de auto "klaar" stond.

Professioneel

Mijn ervaring is zeer goed te noemen omdat ik op een rot tijd met een probleem kwam te zitten (vrijdag om half 6). Toch hebben ze mij direct geholpen met een korte diagnose en de auto aangenomen om deze te repareren. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang, zodat ik daar netjes omheen kon plannen met mijn werk.

Met kennis van zaken reparaties en onderhoud uitgevoerd.

Onze bedrijfwagens worden hier naar tevredenheid gerepareerd en onderhouden. Tijdens het proces worden we netjes op de hoogte gehouden indien iets anders loopt dan voorzien.

Vriendelijk personeel en leveren kwaliteit

Wordt altijd prima geholpen en de monteurs leveren goed werk

Geweldig bedrijf

Zullen nooit het vel over de neus halen, eerlijk bedrijf

Uitstekende service

Al jarenlang tevreden klant, eerst bij Michel van Rooijen en nu bij Vrielo en van Rooijen.

Goede service en effectief geholpen.

Afspraken werden 100% en kosteloos nagekomen

Een prijzige ervaring maar zeer eerlijk

De grote beurt was duur, maar nodig. Helaas ook nog een nare mededeling dat er waarschijnlijk een lekke koppakking is. Dus nog een keer terug binnenkort.

Snelle, goede service en bijzonder vriendelijke medewerkers

Grote beurt was eerder wenselijk dan de APK-keuring. Deze hielden we gratis tegoed tot de gewenste datum. Tof.