geweldige service

Directe en goede service gekregen bij onverwachte accuproblemen kort voor vertrek met autovakantie.

Uitstekende service!

Snelle en accurate service.

Top service

Vriendelijk, top service.

Super vriendelijk en behulpzaam!

Werd heel goed geholpen, goed geinformeerd over wat er gedaan moest worden en prijs was zeker redelijk :) Dankjewel!

Snelle en goede service

Nvt

Vriendelijk en snelle service.

Ik belde s’morgdns voor een accu en die was op voorraad. Ik kon direct komen en de accu werd gemonteerd. Toppie.

Perfecte service.

Vriendelijke te woord gestaan en wordt altijd netjes geholpen. Top..

Prima garage, service-minded, klantvriendelijk, houden zich aan hun woord

Staan altijd klaar om je naar beste vermogen en kunnen te helpen. En dat kunnen is meer dan voldoende, gewoon goed! Wij komen er al een jaar of 15 (in de Van Rooijen-tijd) en zijn nog nooit teleurgesteld, of het nu met een camper, een oudere SUV of een nieuwere auto was. Vaklui en 'ouderwetse' betrouwbaarheid: eerlijk, duidelijk en transparant. Je wordt altijd harteijk ontvangen of je nou met een vraag, een verzoek om reparatie of zomaar komt.

Super service en ze denken mee.

Er was van alles mis met mijn auto, maar ze dachten mee en uiteindelijk hoefde er maar een gedeelte gerepareerd te worden, dat scheelde een hoop geld. Bovendien kreeg ik gratis een leenauto mee.

Goede en redelijk prettig te woord gestaan !

Voel me na gesprek met verkoper, een beetje teleurgesteld ! Kwalificaties die op de site staan betreffende een te kopen auto kloppen achteraf niet ! Ach meneer "Iedereen maakt fouten "! Ik had zelf beter op moeten letten bij proefrit, helaas ben ik niet een geroutineerde autokoper en sta tegenover een zeer geroutineerde autoverkoper .!

Eerlijk en betrouwbaar personeel

Ik ben er al jaren klant, vertrouw ze volledig. Zullen nooit het vel over je neus halen.

goede afspraak, optijd klaar en duidelijke uitleg over gebruik trekhaak.

Na telefonisch overleg binnen een half uur een duidelijke offerte en afspraak voor montage van een trekhaak. Opgeleverd binnen afgesproken tijd en voldoende tijd gekregen/genomen voor werking van (afneembare) trekhaak. Tot dusver zeer tevreden.

Deskundige en fijne service

Al 33 jaar zeer tevreden klant, eerst bij Michel van Rooijen en na het samengaan met Vrielo, bij Vrielo en van Rooijen. Altijd meedenken in oplossingen en heel vriendelijke personeel. Een echte aanrader.

Vriendelijke, vakkundige en snelle service.

Op advies van vrienden overgestapt naar deze garage. Bij mankementen word ik snel en vriendelijk geholpen. Ik voel me vaste klant en geen nummer.

Auto gekocht

Goed service goed prijs van de auto's

Olie weer op peil

Weer goed geholpen zoals altijd

Super fijn autobedrijf. En super vriendelijk personeel. Raad het iedereen aan.

Uitstekende kwaliteit en service

Uitstekende kwaliteit en service

Goede service en plezierige medewerkers

Deskundig advies en juiste service een tevreden klant

Vriendelijke bediening klantenservice

Een heel goed en fijn contact

Ik vind de hulp en interesse van de medewerkers heel goed. Zeer betrokken en zonder moeilijk te doen samen naar een oplossing zoeken. Een aanrader deze garage.

prima service!

vriendelijke mensen die meedenken!

Goede service, vriendelijk contact

Onze onderhoudsbeurt is weer met veel service verzorgd. Goed contact, vriendelijk ontvangst en perfecte service, zoals altijd.