Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

De auto gebracht voor een beurt kreeg een leen auto en toen ik terug kwam was alles netjes en snel geregeld.

Waarin een klein bedrijf groot kan zijn!

Heb dit bedrijf zien groeien. Maar het persoonlijke tintje en snelle service is gebleven. Goede uitvoering onderhoud en reparaties tegen nette prijs.

Waarin een klein bedrijf groot kan zijn!

Auto voor een kleine beurt opgegeven En dezelfde dag nog helemaal goed terug gekregen. En hoefde geen zorgen te maken om vervoer werd netjes voorzien van een leen auto.

Fijn meegedacht en meegeveerd

Ik wilde graag op woensdag tussen 9:30 en 12:30 mijn handvat gerepareerd hebben gezien ik dan in de buurt was. John heeft er voor gezorgd dat dat paste en lukte. Dus dat is al helemaal top. Ook werd er terplekke de factuur gemaakt omdat ik graag alvast de prijs wilde weten. Ook erg fijn, want gebruikelijk is het de factuur in de mail afwachten en nu kan ik ook het meteen betalen en hoefde ik niet lang te wachten in nieuwsgierigheid naar de prijs. En naast dat het handvat weer was vastgezet was mijn auto ook nog eens gewassen en gezogen. Ik heb dus meer gekregen dan ik verwacht had en rij weer in een prachtig schoon karretje

Ik had steeds een lege band en mn licht was defect. Ik kon meteen komen en binnen 10 minuten was alles gemaakt.

Goeie service

Altijd vriendelijke en goed geholpen

Zeer klant vriendelijk en hele goede service

Goede service, duidelijk en meedenkend. Auto wordt meegenomen en terug gebracht.

Fijn bedrijf met een goede service, ik ben al een paar jaar een zeer tevreden klant.

Ze denken altijd graag met je mee en in overleg is er heel veel mogelijk. Het werk aan de auto is altijd goed uitgevoerd en wij hebben dan ook nooit een slechte ervaring met deze garage gehad. Echt een aanrader!

Zeer prettig bedrijf

Hier wordt je nog ouderwets prettig geholpen met service en klantvriendelijkheid

Prettige service, goede uitleg rekening

Prima bedrijf

Worden altijd netjes op de hoogte gehouden als er iets mis is met de auto. Goede service en kwaliteit prijs verhouding.

snel en niet duur geholpen ondanks de drukte

de panne werd snel verholpen en de prijs was goed

Prima apk met eerlijke adviezen. Fijne service en goede communicatie!

Mooiere kan het niet.

Je weet wat je krijg en je krijg wat je weet. Mooi gezegd toch!

Top en super snel!

Altijd fantastische service, vriendelijke, vakkundige mensen, ze zijn snel en de prijs is prima.

Zeer betrouwbaar bedrijf en vriendelijke medewerkers.

Bijna overbodig te zeggen, ik heb uitsluitend goede ervaringen.

snel en eerlijk

ik was een nieuwe klant, 2 weken wachttijd, maar daarna erg goede ervaring, auto gemaakt voor minder dan de vooraf afgesproken prijs, aardig en behulpzaam personeel en rijdt en remt weer prima

Always I go there, always I get good service, really reliable service!

• Would you recommend us? Yes

Rekening wat laat verstuurd, op verzoek.

Auto gekocht

Heb een auto gekocht bij John Visser. Zeer vriendelijk en heel blij met mijn Fiat Panda.

Zonder afspraak voor een defect lampje binnen gelopen en in minder dan 10 minuten opgelost, afgerekend en uitgezwaaid.

Superaardig personeel en super service.

Kom binnen en wordt gelijk geholpen

Vossenkoog 16 1822BG Alkmaar