Betrouwbaar en snel

Precies de hulp die ik nodig heb. John denkt mee over de beste oplossing voor korte en langere termijn. Bij acute problemen, is er altijd een gaatje te vinden.

snelle service

top service! Kon mijn auto snel brengen, waar door ergere schade aan de motor is voorkomen!

Snel, vakkundig, oplossingsgericht

Voor klachten en advies wordt je op een goede klantvriendelijke manier geholpen

Super service

Snelle en vakkundig geholpen zoals altijd

Fijn bedrijf.

Goede service, transparant en betaalbaar

Gewoonweg geweldig!

Vakkennis, vriendelijk en vlot.

Ik werd snel en prima geholpen

Altijd een uitstekende service!

Al jaren zijn wij vaste klant bij autobedrijf John Visser. Of het nou om een reparatie, onderhoudsbeurt of keuring gaat, ze staan altijd voor je klaar en wordt je goed geholpen. Vervangend vervoer nodig? Ook dat is mogelijk zodat je gewoon je dingen kunt doen. Super, dank jullie wel voor weer een goed afgeleverde auto!

Vertrouwen

Al 36 klant, vertrouwen is het sleutelwoord!

Garage slechts 2 keer bezocht. Tot nu toe ...goed

Perfecte garage

Wordt snel en goed geholpen!

Fijne garage, uitstekende service.

Heel klant gericht en problemen worden altijd opgelost. Uitstekende service

heldere communicatie en diagnose, klantvriendelijk en betrouwbaar

Denken met je mee; oplossingsgericht

Onze auto laten keuren bij een andere garage, kwam een hele waslijst aan ‘mankementen’ uit volgens het bedrijf. Kosten bijna €2000,- Ik vertrouwde het niet en bracht de auto bij John. De lijst bleek helemaal niet zo lang en voor een fractie van de prijs is de auto weer goed gekeurd. Zeer betrouwbare garage dit!

Top garage!

Met mijn auto kon ik niet verder rijden. Ik kreeg meteen een leenauto mee, er werd super meegedacht over de aanschaf van een passende andere auto en zo snel als mogelijk reed ik in mijn nieuwe auto rond. Zeer vriendelijk, zeer klantgericht en een een prima prijs. Een welverdiende tien+!

Vakkundig, eerlijk, komt afspraken na en je wordt goed geïnformeerd

Kundige garage waarbij alle zaken gedaan worden waarbij altijd even contact is indien kosten hoger dreigen te worden dan verwacht voordat er gestart wordt met de werkzaamheden. Geen verrassingen bij het ophalen/afrekenen.

Uitstekend service

Uitstekend service en goed liggende parkeerplaats om de gebouw en aardige medewerkers

Ik word altijd naar volle tevredenheid geholpen.

Kan altijd snel worden geholpen. Van tevoren word ik geinformeerd over de kosten en ze zijn zeer klantvriendelijk. Ze denken mee in oplossingen voor de klant.

Kan altijd meteen terecht!

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Prima autobedrijf waar je zeer klantvriendelijk wordt geholpen. Erg tevreden.

Meedenkend en klantvriendelijk

Goede en vlotte service

Doe maar gewoon dan doe je...

Bij John Visser breng je je auto ter reparatie of keuring en je wordt netjes geholpen. extra reparaties worden alleen in goed overleg gedaan. Je hebt altijd een keuze. Even binnen rijden voor een rammeltje of lampje dat brandt, geen probleem. Dit alles heeft wel één nadeel... HET IS ALTIJD DRUK :-)

Snel, goed, behulpzaam

Nadat mijn garagehouder er mee is gestopt, kwam ik via een vriend bij autobrdrijf John Visser terecht. Net op tijd bleek. Goede service, vriendelijk, meedenkend en met een super service buiten de reparatie om. Ik ben een nono als het aankomt op techniek maar mijn auto rijdt weer als een zonnetje zonder vreemd geluid.

perfecte service

zeer tevreden

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.