Goede Prijs kwaliteit verhouding!!!

John visser is een topper!

Hele fijne garage

Een fijne en betrouwbare garage. Zeer klantvriendelijk en je wordt er altijd goed geholpen.

Altijd snel en perfect geregeld

Ik kom al jaren lang bij John Visser, de hele team staat altijd klaar voor je, niks moelijk doen, meteen aan het werk. Ze denken in oplossingen en onderhoud mijn auto's beter dan de dealer. Helemaal 100% eerlijk en geïnteresseerd, van een simpel lampje vervangen, winterbanden wisselen, apk, onderhoud of een hele motorblok reserveren ben je bij John Visser op het juiste adres. Bedankt allemaal en tot kijk.

Zoals altijd goed

Zoals altijd goeie service tijdens het maken van mijn auto. Altijd vriendelijk woordje. Kopje koffie en men denk mee met je wensen. Kom hier al een tijdje en zou niet anders willen. Gr corien

Betrouwbaar

Wat nodig is wordt gedaan op een professionele manier. Geen verrassingen maar alles in overleg.

Topbedrijf, dat ook netjes tel. overlegd pleegt, alvorens duurdere reparaties uit te voeren

Goede ervaring! Ga zo door John en Co! Even snel lampje vervangen van andere auto werd ook zonder problemen - snel in de regen - gedaan. Top! MvG Joris

Snelle service

Alles top geregeld

Staan altijd klaar als het nodig is.

Prima service.

Tevreden! Doen wat ze zeggen

Denken graag met je mee, je kan er snel terecht.

een prima garage bedrijf

je word heel goed geholpen klant vriendelijk en wat ook belangrijk is de rekening die is nooit te hoog hij neemt echt de tijd voor je

Uitstekend ervaring en service

geweldig

Echt super service en super vriendelijk

Uitstekende service

Super snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Heel behulpzaam en adequaat. Dank

Topper

Een dikke aanrader! John is een topper die niet eerder tevreden is voor het goed is en doorgaat . Een vakman in hart en nieren met verstand van zaken. Geen verassingen maar duidelijk en eerlijk! En perfect team van betrokken en kundig personeel.

Altijd goed:-)

Prima service, super vriendelijk en auto blijft rijden als een trein. Ook altijd welkom voor " mini vraag/service.";-)

Top service

Al jaren hèt vertrouwde adres voor onze auto

Het maakt niet uit op welk moment je met een vraag over je auto komt, Garagebedrijf John Visser denkt in oplossingen!

Snel en gemakkelijk een APK geregeld.

Snel en gemakkelijk een APK keuring laten doen...ik kreeg gratis een leen fiets mee. de auto binnen een werkdag wéér klaar en weer voor een jaar goed gekeurd.

Uitstekend!

Prettig, vriendelijk, duidelijk, en praktisch ingesteld. Je weet waar je aan toe bent en komt nooit voor verrassingen te staan. Mocht er iets onverwachts geconstateerd zijn wordt dat gemeld.

Betrokken en kundig!

Autobedrijf Visser staat altijd klaar om je vriendelijk, snel en vakkundig te helpen!

Autobedrijf John Visser is een topbedrijf !

We worden altijd heel goed geholpen. De service is heel goed. En hele aardige en kundige mensen !

Prima en snelle service!

Je wordt altijd vriendelijk geholpen, als je even moet wachten staat er altijd wel een bakkie koffie of thee. En altijd goede service en onderhoud. mijn auto heb ik daar gekocht en heb besloten om de auto daar altijd in service te houden en als ik een nieuwe auto nodig heb koop ik hem bij John Visser