Meedenkende vakmensen

Eerste keer bij John Visser (want nieuw in Alkmaar) was helemaal naar verwachting. Fijn dat ze meedachten over mijn APK. Goede prijs kwaliteitsverhouding ook, dus ik ben een blijvertje.

Sinds jaar en dag mijn autobedrijf!

Klantvriendelijk, meedenkend, 1ste klas kennis en het belangrijkste: betrouwbaar autobedrijf.

Kan niet beter!!

Betrouwbaar garage bedrijf!!

Snel helder en pijnloos:)

Als jaren kom ik bij John en ben ik gecharmeerd van de persoonlijke aanpak van het hele team. Ook deze keer weer goed geholpen met een APK en servicebeurt. Heldere communicatie en goede planning!

Goede en snelle service. Heel fijn!

Auto

Ik ben zeer tevreden over de garage van deze man. Ik gebruik het al vele jaren en de service is altijd op het hoogste niveau.... Ik raad deze garage aan al mijn vrienden aan.

Ik ben zeer tevreden

Ik kom al jaren bij John Visser en ik ben altijd zeer tevreden met zijn werk. Overlegd goed met de klant en denkt mee voor een goed oplossing. Goede service en altijd vriendelijk. Tot de volgende keer

Zeer goed bevallen

Geweldige service!

Ik kocht vorig jaar een auto bij John Visser. En heb deze ook in onderhoud bij hen. Altijd goed gehoord, begrepen en geholpen vanaf de receptie tot de werkplaats "Als er iets is, dan lossen we het op", aldus John. En voegt daad bij het woord. Top!

Kan mijn auto altijd laten staan

Top bedrijf altijd behulpzaam

De sleutel van mijn zomervelgen waren kwijt. Garage John Visser kreeg het na flinke inspanning helemaal keurig voor elkaar!! Top geregeld.

Ondanks topdrukte toch een plekje vrij voor een noodreparatie. Dank John

Dank John voor je flexibiliteit

vertrouwd

Staan altijd voor je klaar, Top personeel

Nooit fijn om een wat oudere auto naar de garage te brengen. Maar ze doen het altijd heel netjes. En als ze dingen tegen komen wordt je altijd netjes gebeld wat het meerwerk gaat kosten. Fije garage!

Klantvriendelijk en deskundig.

Fijn bedrijf dat meedenkt met de klant. Tijd voor je heeft en goede oplossingen aandraagt. Eigenlijk is niets te gek om je tevreden naar huis te laten gaan.

Prima en snel geholpen

Altijd vriendelijk en goed geholpen Vriendelijk personeel heel tevreden

Super geholpen

Voor onderhoud en een lekkage voor het eerst bij john visser geweest, met onze vw golf, perfect geholpen, onderhoud uitgevoerd en lekkage verholpen.

Goeie communiecatie gehad

prima geholpen en duidelijke informatie

Vriendelijk netjes en professioneel geholpen

Altijd prima onderhoud en service

Kom al meer dan 10 jaar bij John. Denkt altijd met je mee. En overlegt waar nodig. Héle fijne garage.

Staat altijd voor me klaar

Ik ben één van de eerste klanten van John en nog steeds tevreden. Of hij nu tijd heeft of niet hij helpt mij altijd en vindt dan altijd ergens wel een gaatje tussendoor in de planning.

Snel geholpen, erg fijn.

Prima service.

Ondanks dat ik geen "vaste klant" ben, kon ik toch terecht! Al had John een drukke agenda, zei hij tijd te maken voor mij/mijn auto. Daar was ik al heel blij mee! Zelfs was de auto binnen 2 dagen klaar en rijdt weer super! Onwijs tevreden met deze service

Zeer vriendelijk en deskundige hulp

Altijd prettig en deskundig geholpen.

Service met een hoofdletter

Klein of groot probleem het bedrijf maakt altijd even tijd voor je.