Na een proefrit met een BMW r1200st waren er wat aandachtspunten. Ook moest de afleverbeurt nog gedaan worden. Afgesproken dat ik nadat alle aandachtspunten opgelost waren een laatste proefrit zou rijden en dat ik dan zou beslissen om de motor te kopen. Er was een defect aan de cockpit die lastig op te lossen was waardoor het allemaal wat langer zou duren. Ik kreeg een leenmotor mee zodat ik een geplande motorrit mee kon rijden. Ik vind dit een keurige en zeer klantvriendelijke oplossing.

Enorm klant vriendelijk en goede after sales!

3 á 4 maanden geleden heb ik hier mijn eerste motor gekocht (ducati 696). Tot nu toe heb ik er ongeveer 4.000 km’s mee gereden en had ik 2 kleine problemen. - Balhoofd lager (te strak aan gedraaid in het verleden) - Heel soms viel het vermogen weg (losse pool v/d accu) Dus ben ik 2x bij de zaak terug geweest en elke keer door verschillende vriendelijke medewerkers geholpen. Het balhoofd lager was gelijk goed afgesteld en het 2de probleem met een dag of 2 verholpen. Helemaal top en ook nog eens niet voor hoeven betalen! Fantastisch

Dit is een goede motor zaak ze helpen je waar het nodig is en controleren de motoren na als jij je twijfels over iets hebt

Gedegen, onthaastend, oprecht en warm.

Ik zocht een nieuwe motor. Nu heb ik er een gekocht. De medewerker was heerlijk relaxed en ik mocht op elke motor proefrijden die ik maar aanwees. Hij heeft mij eerlijk en gedegen advies gegeven om samen tot de voor mij beste keus te komen. Doornekamp is een warm bad voor elke motorliefhebber.

Aardig personeel. Goed geinformeerd.

Goede motoren en uitstekende service

Afgelopen weekend een Honda CBF600S aangeschaft. De afleverbeurt werd meteen uitgevoerd zodat ik binnen een uur met de motor terug naar huis kon rijden. Top service!

Goed geholpen

In mijn zoektocht naar een passende motor prima geholpen

professioneel en super aardig

Mijn eerste motor hier gekocht. Erg enthousiast en daar is goed op ingespeeld. Veel keus, kon veel uitproberen en donders mooie motor gekocht.

Goed geholpen door motorliefhebbers

Doornekamp heeft mij uitstekend geholpen met de aanschaf van mijn eerste motor, ik ben er echt super blij mee. er zijn een aantal reacties die aangeven dat ze klanten lang laten wachten, dit kan soms wel voorkomen, maar het zijn harde werkers en ze hebben alle tijd voor mij genomen.

Slecht, weinig aandacht, onpersoonlijk

Technisch waarschijnlijk oké, contact met technisch medewerker ook oké. maar contact met medewerker (Ws eigenaar) onpersoonlijk. Na moeizaam contact waarbij hij continue met andere dingen bezig was, andere bar-end spiegels uitgezocht die tijdens de servicebeurt gemonteerd zouden worden. Ook bij het aanbieden van de motor voor de beurt dit nog aangegeven, bleek na afloop niet gebeurd te zijn. Erg teleurstellend!! Ook het feit dat deze mail gericht is aan mij met verkeerde achternaam!! zegt genoeg over de zorgvuldigheid...

Topzaak!

Netjes en op tijd geholpen door vakkundig personeel.

prima bedrijf. competent en heel vriendelijk

naar een erdere teleurstellende ervaring (Motor huren via motorshare ) heeft Doornekamp zijn vergissing volkomen goed gemaakt. Vriendelijke en gemakkelijke afhandeling. Ik kom graag weer terug .

Altijd goed en betrouwbaar

Doornekamp is een grote showroom en werkplaats met oog voor persoonlijk contact. De medewerkers nemen altijd de tijd voor je en doen hun best om je wensen te vertalen naar eindresultaat.

Snel en vakkundig geholpen

Je komt binnen met een wens en je wordt passend geholpen zonder verplichtingen. Rustig kunnen nadenken en na een 2e proefrit een geweldige motor gekocht.

Goed geholpen

Ik ben prima geholpen monteur wist ook hoe en wat kwa ecu Puntje van kritiek is dat ik niet tijdens goed geïnformeerd werd hier zelf achter aan moeten bellen Verder echt prima geholpen en kundig gerepareerd

Prachtige zaak, uitstekende service en duidelijke afspraken

Op zoek naar een BMW R 1150 RT kwam ik uiteindelijk, na het lezen van vele reviews, uit bij Doornekamp Motorsport. Er werd een motor te koop aangeboden met volledige onderhoudshistorie en nagenoeg alle facturen erbij van onderhoud en reparaties vanaf deze nieuw was. Via e-mail navraag gedaan of de betreffende motor nog aanwezig was en kreeg hierop binnen 15 minuten een bevestigend antwoord. Supersnelle reactie dus. Afspraak gemaakt om de volgende dag te kijken en een proefrit te maken op deze motor, ondanks de grote afstand, meer dan 200km, die ik naar Hoevelaken moest overbruggen. Aangekomen in Hoevelaken en na een hartelijke ontvangst moest ik wel nog even wachten omdat er een helaas onvoorzien probleempje moest worden opgelost. Eenmaal opgelost kon ik de proefrit maken en wat was het een genot om met deze motor, ook al stond er 80.000km op de teller, te rijden. Het voelde aan alsof de motor net ingereden was. Uiteraard waren er nog een paar kleinigheden die echter niet ter plekke konden worden opgelost. Er lopen bij Doornekamp Motorsport géén gladde verkopers met mooie praatjes rond maar eerlijke mensen met een eerlijk verhaal! We werden het snel eens over de prijs en de afspraak werd gemaakt om de week erna de motor op te halen. Aldus geschiedde en de motor stond de week erna keurig gereed om mee te nemen. Het was een genot om ruim 200km naar huis te rijden. Eenmaal thuis de hele historie uitgespit en wat blijkt, tussen 70.000 en 80.000km is er voor ruim €6000,- aan deze motor gerepareerd en vervangen. Nieuwe koppeling, nieuwe computer, nieuwe ABS/EVO unit, nieuwe versnellingsbak, cardan vervangen, voor en achter nieuwe remschijven en blokken, nieuwe remleidingen..........het kan niet op. Het was dus een goed gevoel bij de proefrit en ik heb een motor gekocht waarvan ik nog vele jaren probleemloos plezier zal hebben. Ik kan deze zaak dan ook ten zeerste aanbevelen, prettige sfeer, duidelijke communicatie, TOP!!

Goede service, kennis van zaken

Ik heb hier een occasion gekocht. Proefgereden op vrijdagmiddag 17.00 uur. Verkoper was eerlijk over val van de motor die vorig jaar plaats had gevonden. Volgende dag kon ik de motor al ophalen en waren de afgesproken zaken geregeld. Prettige ervaring met deze zaak.

Wij hebben goede ervaring met deze motorzaak.

Het personeel is klantvriendelijk en geven goede technische uitleg over de verschillende types van het zelfde merk.

Alles verliep soepeltjes

Alles flot afgehandeld, personeel erg flexibel en goede zaken gedaan.

Relaxed

Relaxte verkopers. Geen gedram. Goeie uitleg

Vakwerk en plezierige benadering.

Motor voor onderhoudt gebracht. Prima vakwerk. Doen wat ze moeten doen. Geven advies en opties m.b.t. Vervanging of reparatie.

Perfecte service en klantvriendelijkheid

In het verleden zeer kundig geholpen bij pech en onderhoud. Nu net ook nieuwe motor gekocht en fijn geholpen! Kortom perfect!

Perfecte service..

Behulpzaam, en klantvriendelijk.

Vakmanschap is daar zeker herkenbaar.

Ze weten waar ze het over hebben,en service die ze geven vind ik zeker belangrijk,ik kom daar met plezier na toe.

Vervolg: Fijne zaak. Kom er graag. Wel ruimte voor verbetering.

De wat mindere ervaring zoals beschreven in mijn vorige review (zie titel) is door Doornekamp zeer serieus genomen. Na het schrijven hebben ze direct contact opgenomen en alles perfect afgehandeld. Op een manier en met de kwaliteit die ik van ze gewend ben. Perfecte service!