Fijne zaak!

Ik werd op een deskundig, vriendelijke en betrouwbare manier geholpen. Daarnaast is er een groot aanbod van mooie motoren!

Erg goed geholpen zeer vriendelijke mensen

Ondanks dat het onderhandelen mooie zaam ging ben ik toch erg tevreden.

Ik werd uitstekend geholpen bij het kopen van mijn eerste motor

Samen met een vriend ben ik onlangs langs geweest voor een motor, waar ik al een tijdje oog op heb. Ik had van te voren gebeld en kon een halve week hierna langskomen. Op deze zaterdag was het erg druk, maar hebben ze me kunnen voorzien van een vermakelijke testrit. Komende week ga ik hem ophalen.

Staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden

Hele goeie service met heldere uitleg vriendelijke mensen. Aanrader.

Vriendelijk, veel keuzes, keurige zaak.

Vriendelijk, veel keuzes, keurige zaak.

Perfecte service. En vriendelijke mensen. Helpen je goed.

Prettige, kundige service

Ik ging naar Doornekamp vanwege hun grote aanbod en werd niet teleurgesteld! Veel aanbod en vooral kundige en zeer klantvriendelijke service. Fijne mensen!

3e motor gekocht, snelle service en vriendelijk personeel

3e motor gekocht en eigen motor ingeruild, mooi bod gekregen en werd snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Top zaak!

Geen verkoop praatjes maar ontspannen welkom geheten. Proefrit gemaakt en een prachtige kawasaki zrx 1200 s gekocht. Super relaxed personeel en onder genot van een bakkie koffie alles afgehandeld. Aanrader voor iedere motorrijder.

Mijn MT-07 hier gebracht voor een grote beurt en nieuwe banden. Werd meteen geholpen met het kiezen welke bandenset ik wilde en kreeg daarbij eerlijk advies. Volgende ochtend was mijn motor klaar en kreeg ik een bericht dat ik hem op kon halen. Zeer tevreden over alles!

Goeie personeel

Snel en makkelijk geregeld, super fijne korting

Zeer behulpzaam

Motor gekocht, deze bleek uiteindelijk nog wat software problemen te hebben. Maar alles is netjes opgelost. Ze zijn zeer klantgericht en er word met je meegedacht.

Erg goede service

Ik had gebeld dat ik langs zou komen. De motor stond netjes klaar toen ik aankwam. Kon gelijk een test rondje rijden. Ter plekke nog handvatverwarming er op laten zetten was ook geen enkel probleem. Dit inclusief een slot er bij kwam uit op een zeer nette prijs. Erg fijne service!

Moto Guzzi V9 bobber

Nieuw staat motor kunnen kopen voor een scherpe prijs. Ze hebben nog wat extra werkzaamheden verricht zonder er kosten voor te berekenen. Omdat het weer slecht is en pekel op de weg hebben ze de motor ook nog thuis gebracht met de bus. Bedankt voor de goede service.

Perfecte service

Top ervaring, goede service en coulance. Aanrader!!

Gelijk verkocht

Was vandaag langs geweest om wat proefrit te boeken voor mijn eerste motor. Kreeg goeie reacties en feedback voor wat het beste past. Ik heb ook wel aangegeven wat mijn eisen waren en dat werd goed opgenomen. Ik kon uiteindelijk mooi twee ritjes maken rondom het terrein, dus genoeg genoten van dat! Daarna gelijk mijn eerste motor aangeschaft voor het nieuwe jaar :)

Super service !

Doornekamp motorsport heb ik benadert om een droom motor voor mij te importeren. Dit is echt geweldig verlopen met goed onderling contact. De prijs is goed doorgenomen op voorhand en zij hebben dit binnen het gestelde budget kunnen realiseren.

Erg positief

Zonder afspraak langs kunnen komen, kunnen proefrijden en alle aandacht kunnen krijgen voor het uitzoeken de juiste motor voor mij.

Erg mooie motorzaak

Grote keuze aan motoren. Je wordt goed geholpen door de medewerkers!

Met een goed gevoel een zakelijke deal rond laten komen.

Op afstand het eerste contact gelegd. Daar vloeide een prettige en realistische samenwerking uit voort. Duidelijke afspraken gemaakt en die zijn nagekomen. Zelfs nog iets meer teruggekregen (op inruil) dan afgesproken. Personeel was vriendelijk en stelde mij op mijn gemak. Kortom met een goed gevoel zaken gedaan. Vanaf nu weer veilige kilometers maken met dank aan Doornekamp Hoevelaken.

Goede service, vriendelijk personeel

Het personeel heeft goed meegedacht naar mijn wensen. Er is veel aanbod en genoeg mogelijkheden.

Mijn motor in de garantie termijn na laten kijken en er zijn wat kleine dingen gerepareerd, keurig gedaan en rijd weer als een nieuwe motor. Zeer tevreden en vriendelijke monteurs!

Uitstekende motorzaak met vriendelijk personeel

Fijne motorzaak met vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben. Uitstekend geholpen

Top geholpen

Enorm gastvrij personeel die open staan om de klant te helpen met het vinden van de juiste motor in het ruime aanbod.

Vanaf het eerste belletje met de motor verkoop afdeling hebben de jongen mij tot aan de puntjes met alles perfect geholpen . geen enkele vraag bleef onbeantwoord. Kort om , ik kan niet anders zeggen dan dat je hier je motor moet kopen als ze jou gewenste motor hebben staan !!! Doornekamp motor… sjapoo .. enorm bedankt voor de hulp het goede contact en bovenal het vertrouwen.. nogmaaals dank . Mvg Frank Marselis