Prima geholpen.

De mensen van Doornekamp Motorsport hebben me echt geholpen met mijn keuze. 3 proefritten gehad en dat was geen enkel probleem. Volgende week motor ophalen. Kijk er naar uit!

Top medewerkers en motoren!

Micheal heeft mij goed ondersteund tijdens het maken van mijn keus. Ik ben voor het eerst geweest naar het filiaal en ben als tevreden klant teruggekeerd met een gave motor. Top bedankt mannen!

Veel keuze aardige mensen

Er is veel keuze en je wordt goed te woord gestaan. Proefrit is ook zo geregeld.

Alles was goed.

Ik ben goed geholpen

Prima geholpen!

Heb mijn eerste motor gekocht hier. Goed geholpen. Denken mee en zijn flexibel en dragen goede opties voor.

Prettig en op basis van goede en alleszins redelijke afspraken een motor gekocht.

Deze beoordeling komt nog iets te vroeg want ik heb de motor die ik he gekocht nog niet. De motor bleek optisch wel wat gebreken te hebben maar wordt technisch 100% gemaakt. Dan kies ik toch voor technische zekerheid. Daar zijn op een hele prettige manier goede afspraken over gemaakt en ik heb er alle vertrouwen in gekregen dat afspraak ook afspraak zal zijn. De motor wordt eind april geleverd en ik zal dan naar verwachting graag van 4 sterren alsnog 5 maken.

Alles werd goed geregeld en werd goed geholpen!

Goed bedrijf

Vriendelijk personeel goede service een hele mooie zaak.

Alle tijd voor de klant en vragen worden aandachtig beluisterd en beantwoord.

Prettige medewerkers

Goed aanbod , goede service

Erg goede service!

Ondanks de drukte en de corona regels ben ik zeer goed geholpen. Ik kom graag terug.

Prettige en gemoedelijke zaak waarbij niets onmogelijk lijkt

Zeer prettige zaak. Erg goed geholpen. Zelfs meerdere motors kunnen rijden en bekijken om tot mijn keuze te kunnen komen.

Ok, maar niet onderscheidend

Van de week een afspraak gemaakt voor een proefrit, maar de motor stond helaas niet klaar, alsook de accu was leeg. De motor had verder wat schade wat niet vermeld was in de advertentie. Verder wel heel vriendelijk, maar wel wat rommelig. Mogelijk ook te maken met de Corona, maar niet fijn om buiten op de stoep zaken te doen en wat onwennig. Verder wel een groot aanbod en kundig personeel.

prettige afhandeling.

motor gekocht.

Gisteren vanuit Landgraaf (Limburg) Doornekamp motorsport bezocht: een proefrit gemaakt op de Yamaha Tracer en deze tevens gekocht. Zeer tevreden: vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fijn geholpen en goed advies

Je wordt hier echt serieus ontvangen, proefrit geen probleem, goed meegedacht en zo uiteindelijk een mooie motor gekocht!

Klantvriendelijkheid ten top

Voor de aanschaf van mijn allereerste motor was ik bij Doornekamp Motorsport van harte welkom. Ik had 3 modellen in mijn hoofd die ik graag wilde proberen (proefzitten en/ of rijden), dit was geen enkel probleem. Na een proefrit op keuze#2 had ik nog bedenkingen over mijn rijhouding (ik ben "maar" 1.65m). Oplossing: ik mocht de volgende dag gewoon terug komen voor een iets langere proefrit met stuurverhoging. Toen ik uiteindelijk wist dat #2 het zou worden, mocht ik nog op het laatste model (keuze#3) proefzitten om die optie ook uit te sluiten. Dan hoefde ik niet meer te piekeren. Motor hebben ze vervolgens voor aanschaf netjes nagelopen en extra opties (handvatverwarming, X-RAM) na nabellen direct gemonteerd. Zaterdags proefrit, maandag motor opgehaald. Top service! Doornekamp Motorsport: ruime keuze, vriendelijk personeel, goede service. helemaal top! Nu nog kilometers maken op mijn nieuwe aanwinst.

Goede service en erg vriendelijk

Ben er voor eerst zeer vriendelijk personeel en goede services Kom zeker terug

Prima!

Attent, vriendelijk personeel. Aftersale nog niet bekend.

goede en vriendelijke service

Motor gekocht en vriendelijk en professioneel geholpen door team.

Duidelijk, eerlijk en professioneel.

Honda 600 RR in onderhoud, snelle constatering van het probleem. Goede service & nette aflevering. Ten opzichte van andere motorzaken zeer nette prijzen.

Zeer betrokken en bekwaam

De aankoop van een MV Augusta mede door de betrokkenheid en vriendelijkheid van de verkoper als zeer prettig ervaren. Prijstechnisch zou het beter kunnen gezien het aanbod elders, echter heeft de verkoper er uiteindelijk voor gezorgd dat mijn twijfel over de streep getrokken werd.

zeer goed geholpen als word geregeld.

werd en tent gehaald voor buiten dat ik de moter kon zien.

Excellent service, klantgeorienteerd en meedenkend

Kwam om te oriënteren over nieuw motor en had een super ongecompliceerd proefrit, niet eerder zo makkelijk meegemaakt. De indruk was heel erg goed, schone weten wat zij doen. Verder vriendelijke mensen, excellente communicatie en meedenken en snelle service. Op dit moment alleen 4,5 sterren omdat ik de motor nog in handen moet houden voordat ik 5 sterren geef! Maar, onder deze voorwaarde een absolute aanrader!

Na een proefrit met een BMW r1200st waren er wat aandachtspunten. Ook moest de afleverbeurt nog gedaan worden. Afgesproken dat ik nadat alle aandachtspunten opgelost waren een laatste proefrit zou rijden en dat ik dan zou beslissen om de motor te kopen. Er was een defect aan de cockpit die lastig op te lossen was waardoor het allemaal wat langer zou duren. Ik kreeg een leenmotor mee zodat ik een geplande motorrit mee kon rijden. Ik vind dit een keurige en zeer klantvriendelijke oplossing.