• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig en ontspannen/ongedwongen sfeer in de zaak. bovendien snelle service bij aankoop van de motor. denken met je mee, geen verkooppraatjes, geen onnodige onderhandelingen of zogenaamde kortingacties maar gewoon zeggen waar het op staat. prima dus.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, eerlijke en deskundige dealer. Mogelijk verbeterpunt is de levertijd die 3 weken duurde.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn motor bij Doornekamp in onderhoud en koop hier ook het gros van mijn spullen. De medewerkers van Doornekamp zijn klantvriendelijk, kundig en door de persoonlijke benadering hangt er een fijne sfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doornekamp motorsport is zeker een aanrader.\r\nSuper klant vriendelijk, prima advies, in mijn geval bij de aanschaf van een 2e hands tweewieler.\r\nzeer verademend ! \r\nDus dat ritje van zo\'n 115 km was zeker niet voor niets.\r\nBen momenteel in het bezit van een prima tweewieler.\r\nTop!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bandenwissel voor & achter, \'s ochtends gebracht & \'s avonds weer klaar. Netjes geregeld en vriendelijk geholpen.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motor hier gekocht en kom steeds terug om te laten onderhouden / als ik onderdelen nodig heb.\r\n\r\nHier werken geen opdringerige verkopers, alleen maar vakmensen.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig bedrijf! Ik heb hier met vertrouwen mijn eerste motor gekocht. Meedenkend en eerlijk! Ik verwacht voor de onderhoudswerkzaamheden/garantie dan ook geen problemen. Aanrader voor mensen die echt persoonlijk advies willen!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst en volgens afspraak onderhoud uitgevoerd. Meedenken met mogelijkheden en oplossingen.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij en men neemt de tijd voor de klant
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en deskundig geholpen. \r\nProbleem netjes uitgelegd en keurig verholpen.\r\nPrijs conform afspraak overeengekomen.\r\nZeer tevreden en dus een nieuwe klant!\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel en super klantgericht
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer goede service. Geweldig om zo\'n zaak dichtbij huis te hebben.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een motor gekocht, prijs was lastig te pingelen maar we zijn er goed uitgekomen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, goede service!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was weer goed geholpen , volgend jaar zien we elkaar wel weer
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, een ruim assortiment en deskundig advies
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie zaak, heel veel occasions voor interessante prijzen en vriendelijk personeel. Motor werd meteen naar buiten gereden voor een proefrit. Prima zaak!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst, direct voorgesteld om de motor uit de showroom buiten te zetten om beter te bekijken. Verzoek voor proefrit direct geregeld, nieuwe accu in. Fijne zaak, goed contact.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en ontspannen sfeer.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, goed opgelost, net 1 week buiten mijn garantie periode

Over Doornekamp Motorsport