Snel en netjes geholpen

Lekkende voorvork, remmen en wiel helemaal onder de olie. Ik rij graag de hele winter door (met ijzel e.d. laat ik hem staan ) Dus wilde ik snel geholpen worden, niet na een maand wat ik ergens anders te horen kreeg. Na 1 telefoontje dezelfde dag gebracht en dezelfde week nog klaar. Netjes en snel afgehandeld, dank jullie wel !

Groot aanbod, vlot geholpen

Vlot geholpen. Na een korte inspectie een goede prijs bedongen. En 2 dagen later stond de motor inc. beurt en nieuwe banden klaar om opgehaald te worden.

Goed en eerlijk geholpen

Vanochtend erg goed geholpen, ik kon op iedere motor waar interesse was proefrijden en niks was teveel. Elke motor werd van boven naar beneden gelift. Eerlijk advies en hulp gehad bij het uitzoeken van een nieuwe motor.

Hele goede service en heel snel geholpen

Motor gezien op de website en wilde deze bekijken. Nam een inruil motor mee en alles werd geregeld. Kon dezelfde dag nog wegrijden met de nieuwe motor! Helemaal top!

Mooie grote winkel veel motoren staan :)

Mooie winkel veel motoren keuze genoeg vriendelijk personeel

Goed geholpen

Zeer goed geholpen. Wat onduidelijkheden over onderdeel en een motor die al verkocht bleek te zijn maar verder perfect geholpen

Veel aanbod en persoonlijke aandacht!

Bij binnenkomst gelijk ondervangen, bevraagd en geholpen. Top aanbod in motoren en service! Vriendelijk personeel.

Top Service!

Motor uitgezocht, en binnen 5 minuten stond ie buiten en kon ik een rondje proefrijden. Heel relaxed allemaal, en verkoper Micheal was heel professioneel en aardig. Totaal geen druk om te kopen en kon rustig een ander uitzoeken om te proberen. In het gesprek erna gaf ik aan dat ik er nog even over na wilde denken en dat was geen probleem. Later in de week terug gebelt, nog wat onderhandeld en hun zouden hem nakijken en een beurtje geven. Alle dingetjes die niet helemaal goed waren werden gemaakt, een knipperlicht vervangen, stepjes waren krom, die werden ook vervangen, heel erg netjes allemaal. Kreeg ook nog 6 maanden garantie, dus was helemaal tevreden, en 2 dagen later kon ik hem ophalen en tevreden naar huis. Top Service!

Goeie Hulp bij aankoop

Ging hierheen om m’n eerste motor uit te kiezen had een leuk model gevonden al op de site. Na wat goede informatie van een vriendelijke medewerker en een proefrit verder hem gekocht Echt heel blij met de service zeker een aanrader!

Vriendelijke medewerkers, mooie zaak met veel keuze. Verkoper dacht goed mee en zeer tevreden met de aankoop. De sfeer die er hangt is, we doen het goed of we doen het niet.

Supergoede service en snelle respons

Ik heb van te voren co tact gehad met de dealer en wordt altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. Toen ik langs ging voor een proefrit waren alle werknemers vriendelijk en wordt Ik meteen geholpen met o.a. het verstellen van het rempedaal en de verloren tanksleutel. Hele goede service.

Fijn en behulpzaam.

Na het eerste verkoop gesprek zeer pnder de indruk ban de hoeveelheid occasions. Na het niet kunnen verkopen van mijn oudere BMW R1100RT boden de verkopers van Doornekamp Motorsport aan mijn motor aan te bieden voor export en hierna kreeg ik een bod die goed aan mijn verwachting deed! Het beestje was natuurlijk ook al wat ouder... nu heerlijk genieten van mjjn nieuwe BMR R 1200 GS!!!

Fantastisch

Ik kwam binnen voor een motorfiets echter was die helaas net verkocht. Ik kwam dan ook onaangekondigd… uiteindelijk even gepraat en hierbij hebben ze meerdere soort gelijke modellen laten zien. Ook een proefrit was bij hun geen enkel probleem! Hierna zijn mijn ogen gevallen op een schitterende MT-09 en deze heb ik dezelfde dag nog meegenomen! Ik raad Doornekamp Motorsport voor ieder aan vanwege het fijne en vriendelijke hulp dat ze me boden en de snelle afhandeling!

Zeer snelle service!

Schroef in achterband. Gebeld, band op voorraad, kon tussendoor langskomen en kon gelijk gerepareerd worden!

Hoog service niveau!

Ik had een probleempje met mijn gekochte motor, na de garantie termijn. Tot mijn grote tevredenheid is dat op een hele nette manier opgelost. Top Service !

Behulpzaam, goede kennis van zaken.

Super geholpen

Super vriendelijk en behulpzaam personeel! Kwaliteit bij het afleveren.

Fijne zaak met goed aanbod motoren

Ik ben netjes geholpen, ook al was het druk. Ik moest van tevoren even bellen of de motor nog beschikbaar was en dat was zo. In de auto gestapt en er naartoe gereden en een mooie proefrit gemaakt. Was iets langer dan gepland, maar daar deden ze niet moeilijk over. Daarna wat punten benoemd die niet helemaal naar wens waren en akkoord gekomen over de koop van deze mooie Kawasaki Versys 1000. Ik ben tevreden!

Zeer goede ervaring

Mijn eerste motor hier gekocht en super tevreden ermee. Zeer goede en snelle service!

Snel een afspraak gemaakt voor het proefrijden en zeer bereidwillig om dit uitgebreid te doen

Prima inzet en snel een afspraak gemaakt. Door drukte is er wel enige hectiek waardoor er (te) weinig tijd is voor het verkoop gesprek.

Gekeken, proefgereden en gekocht. Heel snel en fijn geholpen en meegedacht.

Ik kwam om even te kijken. Werd snel geholpen en er werd gelijk gezegd dat ik een proefrit kon maken. Dit maar gelijk gedaan en ik was verkocht. Prettige onderhandeling, waarbij goed met mij is meegedacht. Heel fijn.

Veel geduld en goede service

In totaal ben ik vier keer langs geweest om verschillende motoren te proberen uit het grote assortiment, kiezen is niet mijn sterkste kant. Dit was geen probleem, iedere keer werden de motoren zonder zucht buiten gezet om te proberen en kreeg ik ook goed en eerlijk advies. Uiteindelijk heb ik een hele mooie MT-07 gekocht en de accessoires die ik erbij kocht, waren allemaal geïnstalleerd toen ik hem mocht ophalen. Ik kon gelijk met mijn TomTom Rider naar huis rijden! Hartstikke bedank voor jullie geduld en de goede service Michael en de rest!

geweldig

altijd beste service, en ze denken met je mee. top zaak

Zeer goede ervaring

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en meteen wat te drinken aangeboden gekregen. Na even binnen gekeken te hebben was het mogelijk een aantal motoren te proberen waar ik interesse in had. Dankzij de professionele hulp een motor uit kunnen zoeken die echt bij mij past. Zeker aan te raden!

Fijn om verschillende motoren t’s kunnen proberen

Goed geholpen en super fijn om meerdere motoren te mogen proberen. Geweldig assortiment!