mooie zaak met veel sport motoren, zeer gastvrij en vriendelijk personeel.

Topwinkel

Enorme keuze aan tweedehands motoren. Vakmanschap en plezier straalt af van alle mannen die er rondlopen. Ondanks drukke zaterdag werden er tijd gemaakt voor ons en werd zelfs een stap harder gelopen om onze twee (!) motoren dezelfde dag mee te geven!

Relaxt

Werd zeer relaxed geholpen, gaf aan dat ik serieuze interesse had en mocht zonder pardon drie verschillende motoren uit proberen. Prima geholpen en volgende week wegscheuren op me nieuwe fiets ! Top top top

Top motor

Na even wachten kon ik m meteen meenemen en mn oude inruilen

Prima ontvangst!

Lijkt een eerlijke en betrouwbare zaak! Zaterdag mijn BMW ophalen. :-)

Aardige personeel helpen goed mooie motor’s

Veel aanbod, prima niet pusherige verkoper

Prima zaak, verkoper ook een liefhebber. Was wat druk in de zaak met wat te weinig personeel dus verkoper rende van hot naar her. Gaf mij mooi de tijd om goed na te denken dus kwam mooi uit.

Top service!!

Het was druk, maar proefrijden is geen enkel probleem bij doornekamp. (Heb helaas anders meegemaakt). Ze hebben precies in de gaten welke klanten er zijn en hebben aandacht voor je. Er was even een klein probleempje met mijn verzekering maar hebben ze per direct met extra service opgelost. Dit siert jullie motorzaak!! Ik raad andere mede-motorrijders aan om naar Hoevelaken te komen. Is niet vergelijkbaar met andere grote (namen) motorzaken in mijn omgeving (Rotterdam e.o). Dank jullie wel en ben heel blij met mijn yamaha!!

goede info en service

Super vriendelijke mensen die je graag willen helpen

Hier zitten mensen die een passie hebben voor motoren en je graag willen helpen om de perfecte motor bij jou te zoeken. Er is hier veel keus en voor alles en iedereen staat er wel iets. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Echt waardeloos

Afgelopen week meerdere malen contact gehad via mail over een Yamaha Tracer. Hierbij een afspraak gemaakt om zaterdag ochtend een proefrit te maken. Vrijdag middag nog telefonisch contact en alles was oké, met "tot morgenochtend" hing ik op......... Vanochtend vroeg eruit om richting Hoevelaken te vertrekken voor wat een mooi dag moest worden. Daar aangekomen mij gemeld voor de proefrit, krijg ik te horen dat de motor gisteravond verkocht is! Met een smoes dat ik voor vertrek even had moeten bellen werd het afgedaan we houden geen motoren vast! (hoe dan?, dat ik vertrok was de zaak nog dicht...) Je kan met deze motorzaak hun dus geen afspraak maken voor een proefrit. Een telefoontje gisteravond met de mededeling dat de motor verkocht is had ik ook niet blij mee geweest, maar dit is toch wel het minste wat je als motorzaak kan doen. 285 km verder, een illusie armer, een tank benzine en een zaterdagochtend kwijt ga ik maar op zoek naar een dealer met betere principes.

Informatie verstrekking

Ik heb tweeweken geleden een kawa z900 gekocht hartstikke blij mee. Prijs kwaliteit verhouding van de motoren is wel oké. De mensen zijn super vriendelijk. Helaas heb ik een kritisch puntje, ik was in de veronderstelling dat een motor rijklaar maken inhield dat er motor olie aangevuld zou worden en op z’n minst een kwart brandstof in de tank zou zitten. Zo kwam ik op de snelweg achter dat ik met enige spoed moest tanken. Gister bij het oppoetsen i.v.m een aanstaand tochtje kwam ik er achter de motor olie onder de streep zat. Ik had het persoonlijk wel fijn gevonden als ze me hadden verteld dat er weinig olie in zat en ik hier snel iets aan moest doen. Misschien dat ik ook zelf moeten checken alvorens weg te rijden.

De klant staat centraal en dat merk je in alles !!

Men neemt alle tijd voor je , luistert naar je wensen , denkt flexibel mee in oplossingen en laat je met een zeer tevreden gevoel op je nieuwe motor stappen.

Prima, zeer klantvriendelijk bedrijf

Goed geholpen en met een mooie motor de deur uit gegaan, dus dat spreekt voor zich!

Super goed geholpen!

Tijd werd genomen door verkoper. Goede ervaring!

Hartstikke goede service

Top advies en perfecte service

Eerste motor gekocht bij Doornekamp. Er werd goed geluisterd naar de ervaringen en wensen. Met die kennis 4 verschillende motoren mogen proefrijden en uiteindelijk een keuze gemaakt voor een totaal ander model dan ik zelf voor ogen had.

tot nu toe heel goed

heb 4 dagen geleden wezen kijken voor een honda cbf 1000 . er stond er 1 en was hele mooie heb hem gelijk mee mogen nemen en deal was na korte proefrit gelijk rond . thuis volgende dag zie ik dat kap niet mooi afsluit. maar na het sturen van foto daarvan krijg ik gelijk mail terug dat hij inderdaad niet goed zit en ik gelijk langs kan komen zodat ze het verhelpen . dus tot nu toe heeeel tevreden

Goed geholpen. En er werd eerlijk gezegd dat er nog een onderdeel in bestelling was voor vervanging. Al met al heel tevreden met de service

Prima geholpen en zeer flexibel personeel

Fantastisch geholpen

Makkelijk en snel contact via Whatsapp. Keurig bod voor mijn motor gekregen. Ik had een iets ander bedrag in gedachten, daar zijn we ook makkelijk uitgekomen. Oude motor afgeleverd, nieuwe motor direct meegenomen. Top!

Prima geholpen.

De mensen van Doornekamp Motorsport hebben me echt geholpen met mijn keuze. 3 proefritten gehad en dat was geen enkel probleem. Volgende week motor ophalen. Kijk er naar uit!

Top medewerkers en motoren!

Micheal heeft mij goed ondersteund tijdens het maken van mijn keus. Ik ben voor het eerst geweest naar het filiaal en ben als tevreden klant teruggekeerd met een gave motor. Top bedankt mannen!

Veel keuze aardige mensen

Er is veel keuze en je wordt goed te woord gestaan. Proefrit is ook zo geregeld.

Alles was goed.

Ik ben goed geholpen