Prima en snelle service

Voorlamp kapot. Woensdag gebeld en donderdag kon ik al terecht. Lamp vervangen binnen 45min dus kon er op wachten!! Top

opnieuw goede service

perfecte en betrouwbare service!

Erg tevreden en een top service!

Wij zijn erg tevreden met de top service!

goed advies en goede service. Zeer netjes in afspraken.

Ik kreeg goed advies omtrend de zaken voor de APK en de servicebeurt. Ook toelichting op komende zaken.

Snel en kundig. Vriendelijk en klantgericht

Heel erg positief

Betrouwbare service

Altijd prettig contact en goede betrouwbare service.

Prima service, heldere communicatie.

Wij zijn al jaren klant bij deze garage en hebben niets dan lof. Altijd een duidelijke uitleg, goede service en heldere afspraken.

Prima service en je wordt goed op de hoogte gehouden

Afspraak maken via hun site gaat goed alleen heel traag. Voldoende mogelijkheden wanneer het jou uitkomt. Leenauto is mogelijk, kun je aangeven bij de afspraak. De garage belt altijd over de bevindingen en overlegt wat er wel en niet moet gebeuren

Goede en prettige autogarage

Goede dienstverlening. Persoonlijk. Nooit te beroerd om mee te denken. En altijd eerlijk over de nodige reparaties. Transparant. Loyaliteit aan de garage ontvang je hier gewoon nog terug! Aanrader.

Is gewoon een topbedrijf.

Geen toeters en bellen maar gewoon ouderwetse goede service zodat je met een gerust hart weer verder kan rijden met jouw auto.

Geen flauwekul en supergoede sevice/kwaliteit voor een nette prijs!

Al 12 jaar trouwe klant bij Auto3landen. Altijd eerlijk advies en goede kwaliteit gekregen. Plezierige mensen in de omgang. Zolang wij in omgeving Harderwijk wonen blijven wij hier klant!

Snel, vriendelijk, oplossings- en servicegericht

Super. helpen altijd goed!

Service van de bovenste plank

Altijd wordt je van te voren ingelicht over de kosten en / of de aankomende gebreken zoals versleten banden en remschijven enz. Geen verassingen op de factuur en altijd een schone auto bij het ophalen. Een top bedrijf.

Goede service.

Voorafgaand aan werkzaamheden duidelijkheid m.b.t. rekening.

Betrouwbaar, meedenkend bedrijf en goede dienstverlening

Al een aantal jaren laat ik Auto Drielanden mijn auto de jaarlijkse beurt doen naar volle tevredenheid. Ze staan altijd voor je klaar, vriendelijk en vakkundig en meedenkend.

Gewoon erg goed

altijd goed en betrouwbaaar

Er wordt altijd goed gecommuniceerd over de dingen die aangepakt moeten worden met een duidelijk kostenplaatje. Tot nu toe heb ik nooit extra moeten betalen dan wat afgesproken was. Service is top.

Uitstekende service, alles kan in overleg

Wij kunnen niets negatiefs bedenken. Altijd snelle service, inzicht in de kosten, nette afhandeling en een fijne koffieruimte als je even moet wachten.

De klant is koning bij dit betrouwbare bedrijf

De afgelopen jaren ben ik diverse malen bij dit bedrijf langs geweest. Ze helpen je altijd vriendelijk, hebben verstand van zaken en proberen tijd te maken in geval van calamiteiten. Ook geven ze het eerlijk aan als bepaalde werkzaamheden nog niet direct nodig zijn. Wat mij betreft een echte aanrader!

Super service en het is altijd goed tegen een nette prijs! Werkplaats ziet er altijd netjes opgeruimd en verzorgd uit! Daar breng je je auto met een gerust hart heen!

Top bedrijf, kom er graag terug. Heb totaal geen verstand van auto’s, maar voel me altijd eerlijk geholpen. En zijn ook vriendelijke mensen!

Al 10 jaar zijn wij een meer dan tevreden klant. We hopen dat we dat ook nog zeker 10 jaar zullen blijven. Afspraak is afspraak. Hoge kwaliteit van werk, voor een zeer redelijke prijs. Motivatie medewerkers is zeer hoog. Zeker bevelen wij Auto Drielanden aan.

Erg tevreden met de snelle service

Super klantvriendelijk en een zeer goede service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel