Tevreden

Al jaren klant bij Auto Drielanden en nog steeds tevreden. Vriendelijke mensen, kundig en altijd in overleg wat te repareren bij 'n APK keuring.

heel prettig en vriendelijk contact

De directie en het personeel is heel behulpzaam,met aandacht en vertrouwen. Ik ben heel tevreden.

Uitstekende kwaliteit, service en communicatie

Wij hebben al jaren onze twee oudere auto's in onderhoud en voor reparaties bij Auto Drielanden. Wij zijn daar zeer tevreden over. Een garage die uitstekende kwaliteit en service biedt. De monteurs leveren vakwerk af. Auto Drielanden communiceert vooraf wat noodzakelijke reparaties zijn en hoeveel het bij benadering gaat kosten. Ook geven zij helder en goed advies over eventueel preventief te vervangen onderdelen of te verwachten aankomende kosten. Bijvoorbeeld bij een volgende APK of onderhoudsbeurt. Auto Drielanden denkt graag met ons mee over mogelijke opties en biedt een uitstekende service. Kortom: wij hebben goede ervaringen met, en zijn zeer tevreden over Auto Drielanden! Wij blijven onze auto's dan ook zeker bij hen in onderhoud houden.

Goed en vakkundig

Mijn ervaring met Auto Drielanden is ronduit positief. Ik kom er al jaren. Zijn deskundig en servicegericht.

Uitstekende kwaliteit, communicatie en service

Wij hebben al jaren onze twee oudere auto's in onderhoud en voor reparaties bij Auto Drielanden en zijn daar zeer tevreden over. Een uitstekende kwaliteit en service. De monteurs leveren vakwerk af. Auto Drielanden communiceert vooraf wat noodzakelijke reparaties zijn en hoeveel het bij benadering gaat kosten. Ook geven zij helder en goed advies over eventueel preventief te vervangen onderdelen of te verwachten aankomende kosten. Bijvoorbeeld bij een volgende APK of onderhoudsbeurt. Auto Drielanden denkt graag met ons mee over mogelijke opties en biedt een uitstekende service. Kortom: wij hebben goede ervaringen met, en zijn zeer tevreden over Auto Drielanden. Wij blijven onze auto's daar dan ook zeker in onderhoud houden.

Uitstekende kwaliteit, communicatie en service

Wij hebben al jaren onze twee oudere auto's in onderhoud en voor reparaties bij Auto Drielanden en zijn daar zeer tevreden over. Een uitstekende kwaliteit en service. De monteurs leveren vakwerk af. Auto Drielanden communiceert vooraf wat noodzakelijke reparaties zijn en hoeveel het bij benadering gaat kosten. Ook geven zij helder en goed advies over eventueel preventief te vervangen onderdelen of te verwachten aankomende kosten. Bijvoorbeeld bij een volgende APK of onderhoudsbeurt. Auto Drielanden denkt graag met ons mee over mogelijke opties en biedt een uitstekende service. Kortom: wij hebben goede ervaringen met, en zijn zeer tevreden over Auto Drielanden. Wij blijven onze auto's dan ook zeker daar in onderhoud houden.

Uitstekende kwaliteit en service

Uitstekende kwaliteit en service

goede informatie naar de klant en snelle service

Snelle service en goede afstemming over probleem en oplossing

Fijne garage

Na mindere ervaringen met andere garages zijn we uitgekomen bij garage 3Landen. Eerst voor een probleem, en de 2e keer nu voor onderhoud en APK. Netjes geïnformeerd over de APK punten, (kapot lampje en gangbaar maken rem) waardoor auto goedgekeurd zou worden. Punten besproken die op later tijdstip kunnen. Verder geen gedoe. Hier kun je prima onderhoud laten doen aan je auto voor een redelijke prijs.

Terecht gevoerde bedrijfsmotto a3landen snel service.

De afspraak is snel gemaakt en uitvoering reparatie zeer vakkundig. Zeer vriendelijke dienstverlening, kortom kwaliteit.

Meedenkend en goede toelichting

Door Richard uitstekend geïnformeerd over huidige stand van zaken en de te verrichten werkzaamheden. Geen overbodige zaken maar eerlijk.

Zeer prettige ervaring

Helder en duidelijk. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Ik breng mijn auto al jaren naar deze garage en wordt ten alle tijden zeer goed geholpen. Eerlijk advies. Kan het iedereen aanbevelen. Punten van reparatie gaan altijd in overleg en ik sta nooit voor onverwachte hoge kosten.

Heel erg tevreden

Altijd een belletje als er " onverwachtte" dingen aan het licht komen. Aandachtspunten worden keurig gemeld. Soms gaan ze ook net even dat stapje verder. TOP !

Prima garage; een aanrader!

Al jaren klant, eerst met mn old time Mini die kwam altijd als een zonnetje terug na de jaarlijkse beurt. Na 28 jaar moeten verkopen want het koetswerk moest grondig worden aangepakt. Nu met mn Smart weer super goed geholpen! Thnx Drielanden Crew!!

Uitstekende service!

Ik ben hier al een aantal jaren een zeer tevreden klant. Vandaag de auto weer voor de apk. Ik ben keurig op de hoogte gehouden. Kreeg netjes een prijsopgaaf van de dingen die aan de auto moesten gebeuren. Alles is in het werk gesteld om de nodige reparaties dezelfde dag nog uit te voeren. Fantastisch!

Prima service, duidelijke afspraken, zeer goede indruk van deze garage.

Snel en servicegericht

Helaas had ik een spoed reparatie nodig. Snel en vakkundig opgepakt door de garage. En ook vriendelijk! Ook meegedacht in de kosten.

Prima garagebedrijf

Reparaties die na de APK moesten gebeuren keurig volgens offerte. De auto is zelfs opgehaald en teruggebracht omdat wij in thuiscarantaine zaten.

Betrouwbaar.

Je wordt hier in dit bedrijf vriendelijk en kundig geholpen! Zowel aan de telefoon als in het bedrijf. Je krijgt goed en eerlijk advies. Ik ben blij met dit bedrijf.

prettig bedrijf met fijne mensen

dit is nog een bedrijf waar je het gevoel hebt dat je thuis komt aardig en zeer gastvrij

Top service !

Ben super tevreden.