• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, direct gerustgesteld over de problemen met mijn auto en direct opgelost. Zeker een garage om naar terug te keren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig klantvriendelijk bedrijf waarbij afspraak nog een afspraak is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren vaste klant. Wat goed is moet je niet veranderen. Altijd klant vriendelijk, laatst met pech, kwamen ze de auto persoonlijk halen omdat er niet mee gereden kon worden. Altijd duidelijkheid in de te verwachten kosten. Snel en vakkundig geholpen....\r\nPrima garage. Ik ben een zeer tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf meerdere auto,s bij dit bedrijf aangeschaft , tot heden geen onoplosbare redenen gehad om onze relatie met dit bedrijf te beeindigen, sterker nog ik beveel ze aan , na diverse andere ervaringen met andere autobedrijfen in de regio in de geschiedenis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en behulpzaam personeel.\r\nVolop inzet bij dit jonge en energieke bedrijf.\r\nVan alle markten en merken thuis.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had met mijn Citroen Berlingo problemen met mijn uitlaat het maakte een raar getik. Ik kon direct komen en ze hebben het ter plekke gerepareerd ik kon zo weer onderweg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf service ten top, vorig jaar waterpomp laten vervangen door een ander bedrijf, is fout gemonteerd, en hier hebben ze mij keurig geholpen. leen auto of naar werk worden gebracht geen probleem in overleg. Hulp is hier zeer persoon lijk.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ervaringen met dit bedrijf. Vorig jaar een auto gekocht, geen schadeauto volgens de eigenaar. Wat blijkt tot grote schrik bij keuring andere garage, juni jongstleden, de auto is total loss geweest. Hiermee terug gegaan naar Autocentrum Leek, totaal geen begrip, geen gevoel en totaal niet oplossingsgericht. Geen service. Uiteindelijk een dikke kater aan overgehouden. Afrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je daar blijft die je bent. Eerlijkheid op de eerste plaats

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed autobedrijf is zonder poespas recht door zee en geven advies waar advies om gaat. Niet zelf beter worden maar de klant wordt beter. Al met al zeer tevreden !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service en nakomen van de afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een klantvriendelijk autobedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zij mij mobiel houden

Over Autocentrum Leek