Transparante en snelle communicatie

Had een aantal heel specifieke vragen gesteld over een occasion. Kreeg snel een uitgebreide en transparante reactie, dat gaf mij veel vertrouwen. Uiteindelijk voor een andere auto gegaan, maar ben zeer te spreken over het contact met De Autopoort.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

super service

Kwam langs met een probleem en werd direct geholpen en kon de reis weer doorzetten. Klasse

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrouwbaar

Mijn audi hier gekocht en auto ingeruild Goede uitleg en tijd nemend Geen handelaar maar echt garage die een goede auto wil afleveren Na verkoop nog steeds bereikbaar voor vragen en direct antwoord Top

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Klantvriendelijk en eerlijke garage

Met pech langs de snelweg kwamen ze direct en hielpen me uit de brand. Gratis leenauto voor de duur van de reparatie, geen verrassingen achteraf. Gewoon goed werk voor de afgesproken prijs al was het herstelwerk wat tegengevallen. Top !

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar en vriendelijk, staan direct klaar ook voor kleine dingetjes en service

Ze helpen direct, staan je vriendelijk te woord en lossen elk probleem op. Afspraak is afspraak. Ze weten nog wat service betekent.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super garage

Hier is de klant nog koning. Er wordt mee gedacht en keurig nette prijzen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Super service, direct gerustgesteld over de problemen met mijn auto en direct opgelost. Zeker een garage om naar terug te keren.

perfect, zeker aan te bevelen

Prettig klantvriendelijk bedrijf waarbij afspraak nog een afspraak is.

perfect, zeker aan te bevelen

Al jaren vaste klant. Wat goed is moet je niet veranderen. Altijd klant vriendelijk, laatst met pech, kwamen ze de auto persoonlijk halen omdat er niet mee gereden kon worden. Altijd duidelijkheid in de te verwachten kosten. Snel en vakkundig geholpen.... Prima garage. Ik ben een zeer tevreden klant.

goede service, goed behandeld

meerdere auto,s bij dit bedrijf aangeschaft , tot heden geen onoplosbare redenen gehad om onze relatie met dit bedrijf te beeindigen, sterker nog ik beveel ze aan , na diverse andere ervaringen met andere autobedrijfen in de regio in de geschiedenis

goede service, goed behandeld

Deskundig en behulpzaam personeel. Volop inzet bij dit jonge en energieke bedrijf. Van alle markten en merken thuis.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had met mijn Citroen Berlingo problemen met mijn uitlaat het maakte een raar getik. Ik kon direct komen en ze hebben het ter plekke gerepareerd ik kon zo weer onderweg.

perfect, zeker aan te bevelen

service ten top, vorig jaar waterpomp laten vervangen door een ander bedrijf, is fout gemonteerd, en hier hebben ze mij keurig geholpen. leen auto of naar werk worden gebracht geen probleem in overleg. Hulp is hier zeer persoon lijk.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaringen met dit bedrijf. Vorig jaar een auto gekocht, geen schadeauto volgens de eigenaar. Wat blijkt tot grote schrik bij keuring andere garage, juni jongstleden, de auto is total loss geweest. Hiermee terug gegaan naar Autocentrum Leek, totaal geen begrip, geen gevoel en totaal niet oplossingsgericht. Geen service. Uiteindelijk een dikke kater aan overgehouden. Afrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Je daar blijft die je bent. Eerlijkheid op de eerste plaats

perfect, zeker aan te bevelen

Een goed autobedrijf is zonder poespas recht door zee en geven advies waar advies om gaat. Niet zelf beter worden maar de klant wordt beter. Al met al zeer tevreden !

goede service, goed behandeld

goede service en nakomen van de afspraken

Een klantvriendelijk autobedrijf

zij mij mobiel houden