Klantvriendelijk en kundig

Bij de aanvraag voor een offerte voor de levering van een aanhanger die geschikt is voor het vervoer van een glasrobot en bijbehorend glas goede adviezen hierover ontvangen. Samen met een marktconforme prijs is de opdracht tot levering tot stand gekomen.

Levert mooie praktische aanhangers.

Al verschillende aanhangers gekocht, de prijs is goed en de aflevering is compleet en verzorgd.

Netjes, goede service

Mooie aanhangwagen, top geregeld

Fantastische service, advies en snelle levering

Ik kreeg heel goed advies. Alles werd perfect geregeld en mijn aanhanger was al binnen 2 weken klaar. Echt super

jammer dat de levering moest worden uitgesteld, omdat de juiste assen niet beschikbaar waren

idem

Professioneel, betrouwbaar en kwaliteit voor een acceptabele prijs.

Professioneel, betrouwbaar en kwaliteit voor een acceptabele prijs. Inmiddels meerdere aanhangers gekocht.

Top bedrijf

Na bestelling zeer snelle en goede levering van de aanhangwagen

Prima bedrijf met uitstekende service!

Prima bedrijf met uitstekende service!

Tevreden

Service en klantvriendelijkheid is top Prijs niveau kan iets beter

Super aanwagen

uitstekende kwaliteit, goede service.

er is een demo wagen geleverd voor onze showrooms. keurig afgewerkt en in een kort tijdsbestek gerealiseerd. bij een klein probleem , vlot en adequaat opgelost.

Vriendelijk, doch zakelijk!

Zeer tevreden over de onderhandelingen i.v.m. aankoop nieuwe aanhanger. Prettig om zaken mee te doen.

Vriendelijke medewerker goed product

Ik heb een nieuwe trailer gekocht. Kreeg goed advies welke mogelijkheden er waren. Bij ophalen ook vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Kundig geholpen, wordt gevraagd naar toepassing van de aanhanger en geven daarbij goed advies. En erg snelle levertijd.

Absolute aanrader!

Wij zijn in november in aanraking gekomen met dit bedrijf voor een markt verkoopwagen. Er is tegemoet gekomen aan al onze wensen met als resultaat een prachtige verkoopwagen! Dankzij de snelle service op maat konden wij de wagen meteen in gebruik nemen bij o.a. de verkoop van onze oliebollen. Kortom, goede service, fijne samenwerking en snelle levering. Een echte aanrader!

goed geholpen goed advies netjes afgeleverd

Zoals de kop al zegt, je word netjes geholpen. ze nemen de tijd voor je en het afleveren gebeurt makkelijk en snel. het enige wat je moet doen is weten wat je wilt en betalen. de rest rolt vanzelf.

Super trailer

Erg blij met onze meetrailer. Ook heel mooi systeem achterop gemaakt zodat onze tweewieler achterop mee kan.

Snelle service

Goed advies en grote voorraad en correct geholpen.

Prettig

Mooie aanhanger gekocht, wij zijn tevreden

Perfecte service met no nonsense mentaliteit!

Occasion motoraanhanger gekocht paar maanden terug, prima service en werd goed geluisterd naar mijn wensen. Keurig bedrijf.

Goede ervaring, efficient en klant gericht.

Ik zou als enige willen dat er een recommendatie gemaakt zou worden m.b.t. de aerodynamica van de trailer. Ik heb zelf nu een soort lucht deflector aan de voor kant van de trailer gemaakt. Ook de trailer is niet helemaal horizontaal als hij aan de auto vast zit. Mijn trekhaak (op Tiguan) is waarschijnlijk wat hoger dan op standard auto's. De boven staande punten zouden evt met de klant door genomen kunnen worden. (Ik weet aan alles zitten kosten)

Prima!

Goed contact, goede service!

Prettige uitleg en aflevering volgens afspraak

We hadden zelf een idee , maar werden op de juiste wijze geattendeerd op voor en tegens . Zo konden wij gemakkelijk een besluit nemen.

Uitstekend bedrijf met goede service.

Aanhangwagen gekocht, bevalt prima.

Netjes,snel geholpen en correct afgehandeld

Mooie aanhangwagen, goede prijs kwaliteitsverhouding. Uit voorraad geleverd met nummerplaat en papieren.

Hakstraat 11 8308AH Nagele