Kundig en zakelijk

Prettig

Super goed

Ben mij leven lang al klant en nog nooit problemen gehad, ze hebben altijd zeer goed aanhangers geleverd en een goede prijs voor inruil.

Nette zaak, afspraken worden nagekomen

Prima zaak, prima product

Prima service!

Mijn nieuwe trailer werd volgens mijn wens voorzien van een reservewiel en daarna kon ik hem kant en klaar mee naar huis nemen.

Super tevreden

Echt heel er goed tevreden alles netjes afgewerkt en afgehandeld

Goede kwaliteit trailer en super service.

Goede uitleg zodat je snel weet welke keuze je maakt, welke trailer het wordt. Is er iets, wordt zonder probleem of extra kosten opgelost . Een aanrader!

Geweldige service, hele aardige en behulpzame mensen!

Ik was op zoek naar een aanhanger en kwam bij Konag terecht via Google. Eén telefoontje was voldoende om de aanvraag snel om te zetten in een koop, de volgende dag kon ik de aanhanger ophalen. Alles werd in alle rust en duidelijk uitgelegd. Super service! Ik zal iedereen die op zoek is naar een mooie aanhanger doorverwijzen naar Konag.

zuiver, transparant en klantgericht

het directe contact, de wens die ik had, werd erg goed naar geluisterd, meegedacht en werd direct goed geholpen

Zeer goede en snelle service, kwaliteit en netheid.

Al voor jaren onze vaste leverancier voor onze aanhangers en bijbehorende zaken. altijd naar tevredenheid! Snelle, goede service en veel ervaring.

Vlot geholpen en mankement snel opgelost

Nieuwe Easy-line gekocht bij Konag. Goed geholpen door Van der Kooi sr. en personeel. Mankement aan mooie motortrailer snel opgelost. Commentaar op motortrailer: Veel scherpe bramen en zinkdruppels aan chassis. Bedrading loopt daardoor risico op snel doorslijten.

prima geholpen ,helemaal oke

snel geholpen, korte lijnen .....prima

duidelijke afspraken, goede service

Goede service,

Goede aanbieding gehad. En snel geleverd.

Goed geholpen,korte lijnen en dicht in de buurt.

net en correct afgehandeld

netjes bedrijf ..bij aankomst gevoel is gelijk goed

Fijn bedrijf. Pretttig zaken gedaan. Inmiddels 4 wagens bij Konag gekocht!

Peter is terzake kundig en heeft mij op een prettige manier reeds 4 wagens verkocht. Niet lang onderhandelen. Hij zegt: Dit is wat ik kan en dan kun je ja of nee zeggen. Afspraken worden prima nagekomen. Dit bedrijf kan ik van harte aanbevelen!!

Prima!

Fijn geholpen. Goede service!

Kort, duidelijk en doen wat ze zeggen, dik tevreden!

Goede ontvangst door senior. Onze wensen besproken, bakje koffie en een gezellig praatje. Offerte voor 2 aanhangers via mail ontvangen en na opdracht correct afgeleverd. Een aanrader!

eerlijk en betrouwbaar

Na op internet goede reviews te hebben gelezen over dit bedrijf, ben ik vanuit het Westland naar Konag gereden om daar mijn oude paardentrailer in te ruilen voor een nieuwe. Ik ben daar super fijn geholpen. Service, vakbekwaamheid maar ook een beleefde en eerlijk benadering en advies zoals je die niet overal meer treft helaas. Zeer prettige ervaring en dus mijn nieuwe (zeer fijne!) 2 paards-trailer gekocht bij Konag.

Mijn inziens een eerlijk bedrijf. Komt afspraken na. Goede service; een onderdeel van de aanhangwagen was defect bij aflevering, kwamen we thuis achter. Het onderdeel werd zonder problemen direct nagestuurd. Ondanks dat het personeel het drukt had, namen ze de tijd voor ons.

Alles super strak geregeld

Konag heeft Berdi de aanhanger op tijd geleverd volgens afspraak. De wagen was zonder loofrekken besteld, maar nadat we deze achteraf bij besteld hebben werd de wagen gelijk voorzien van de loofrekken. Al met al een mooie wagen die goed in ons bedrijf past.

Prima bedrijf, snel en correct, prima aanhanger ook

Zeer nette inruil en snelle afhandeling van de aankoop. prima prijs kwaliteit verhouding en goede service.

mooie kar maar waarom zoveel belettering erop!?!?

ik ben uren bezig geweest alle KONAG reclame eraf te halen, wat een werk en waarom?

Prima, duidelijk en direct

Snelle antwoorden op mail. Gewoon kort en duidelijk, geen wollige verhalen.

Snel, betrouwbaar en flexibel

Zeer tevreden, vriendelijk en een goede service.

Mooie aanhanger

Proline aanhanger ziet er erg goed uit. Kogeldruk lege aanhanger loopt aardig richting 50 kg, hiermee moet je wel rekening houden met het beladen. Door extra rails aan de zijkanten te laten monteren met drukstangen kan de lading verder naar achter worden vastgezet om kogeldruk niet te groot te laten worden. Aanhanger loopt alsof op rails. Minpunt: achteraf gemonteerde deurvangers zitten op verkeerde plek zodat de aanhanger met geopende -vastgezette- deuren een meter breder is. Je zou verwachten dat na 20 jaar ervaring hier meer over nagedacht zou zijn :-(