Alles super strak geregeld

Konag heeft Berdi de aanhanger op tijd geleverd volgens afspraak. De wagen was zonder loofrekken besteld, maar nadat we deze achteraf bij besteld hebben werd de wagen gelijk voorzien van de loofrekken. Al met al een mooie wagen die goed in ons bedrijf past.

Prima bedrijf, snel en correct, prima aanhanger ook

Zeer nette inruil en snelle afhandeling van de aankoop. prima prijs kwaliteit verhouding en goede service.

mooie kar maar waarom zoveel belettering erop!?!?

ik ben uren bezig geweest alle KONAG reclame eraf te halen, wat een werk en waarom?

Prima, duidelijk en direct

Snelle antwoorden op mail. Gewoon kort en duidelijk, geen wollige verhalen.

Snel, betrouwbaar en flexibel

Zeer tevreden, vriendelijk en een goede service.

Mooie aanhanger

Proline aanhanger ziet er erg goed uit. Kogeldruk lege aanhanger loopt aardig richting 50 kg, hiermee moet je wel rekening houden met het beladen. Door extra rails aan de zijkanten te laten monteren met drukstangen kan de lading verder naar achter worden vastgezet om kogeldruk niet te groot te laten worden. Aanhanger loopt alsof op rails. Minpunt: achteraf gemonteerde deurvangers zitten op verkeerde plek zodat de aanhanger met geopende -vastgezette- deuren een meter breder is. Je zou verwachten dat na 20 jaar ervaring hier meer over nagedacht zou zijn :-(

Klantvriendelijk en kundig

Bij de aanvraag voor een offerte voor de levering van een aanhanger die geschikt is voor het vervoer van een glasrobot en bijbehorend glas goede adviezen hierover ontvangen. Samen met een marktconforme prijs is de opdracht tot levering tot stand gekomen.

Levert mooie praktische aanhangers.

Al verschillende aanhangers gekocht, de prijs is goed en de aflevering is compleet en verzorgd.

Netjes, goede service

Mooie aanhangwagen, top geregeld

Fantastische service, advies en snelle levering

Ik kreeg heel goed advies. Alles werd perfect geregeld en mijn aanhanger was al binnen 2 weken klaar. Echt super

jammer dat de levering moest worden uitgesteld, omdat de juiste assen niet beschikbaar waren

idem

Professioneel, betrouwbaar en kwaliteit voor een acceptabele prijs.

Professioneel, betrouwbaar en kwaliteit voor een acceptabele prijs. Inmiddels meerdere aanhangers gekocht.

Top bedrijf

Na bestelling zeer snelle en goede levering van de aanhangwagen

Prima bedrijf met uitstekende service!

Prima bedrijf met uitstekende service!

Tevreden

Service en klantvriendelijkheid is top Prijs niveau kan iets beter

Super aanwagen

uitstekende kwaliteit, goede service.

er is een demo wagen geleverd voor onze showrooms. keurig afgewerkt en in een kort tijdsbestek gerealiseerd. bij een klein probleem , vlot en adequaat opgelost.

Vriendelijk, doch zakelijk!

Zeer tevreden over de onderhandelingen i.v.m. aankoop nieuwe aanhanger. Prettig om zaken mee te doen.

Vriendelijke medewerker goed product

Ik heb een nieuwe trailer gekocht. Kreeg goed advies welke mogelijkheden er waren. Bij ophalen ook vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Kundig geholpen, wordt gevraagd naar toepassing van de aanhanger en geven daarbij goed advies. En erg snelle levertijd.

Absolute aanrader!

Wij zijn in november in aanraking gekomen met dit bedrijf voor een markt verkoopwagen. Er is tegemoet gekomen aan al onze wensen met als resultaat een prachtige verkoopwagen! Dankzij de snelle service op maat konden wij de wagen meteen in gebruik nemen bij o.a. de verkoop van onze oliebollen. Kortom, goede service, fijne samenwerking en snelle levering. Een echte aanrader!

goed geholpen goed advies netjes afgeleverd

Zoals de kop al zegt, je word netjes geholpen. ze nemen de tijd voor je en het afleveren gebeurt makkelijk en snel. het enige wat je moet doen is weten wat je wilt en betalen. de rest rolt vanzelf.

Super trailer

Erg blij met onze meetrailer. Ook heel mooi systeem achterop gemaakt zodat onze tweewieler achterop mee kan.

Snelle service

Goed advies en grote voorraad en correct geholpen.

Prettig

Mooie aanhanger gekocht, wij zijn tevreden