Perfecte service met no nonsense mentaliteit!

Occasion motoraanhanger gekocht paar maanden terug, prima service en werd goed geluisterd naar mijn wensen. Keurig bedrijf.

Goede ervaring, efficient en klant gericht.

Ik zou als enige willen dat er een recommendatie gemaakt zou worden m.b.t. de aerodynamica van de trailer. Ik heb zelf nu een soort lucht deflector aan de voor kant van de trailer gemaakt. Ook de trailer is niet helemaal horizontaal als hij aan de auto vast zit. Mijn trekhaak (op Tiguan) is waarschijnlijk wat hoger dan op standard auto's. De boven staande punten zouden evt met de klant door genomen kunnen worden. (Ik weet aan alles zitten kosten)

Prima!

Goed contact, goede service!

Prettige uitleg en aflevering volgens afspraak

We hadden zelf een idee , maar werden op de juiste wijze geattendeerd op voor en tegens . Zo konden wij gemakkelijk een besluit nemen.

Uitstekend bedrijf met goede service.

Aanhangwagen gekocht, bevalt prima.

Netjes,snel geholpen en correct afgehandeld

Mooie aanhangwagen, goede prijs kwaliteitsverhouding. Uit voorraad geleverd met nummerplaat en papieren.

Snelle afhandeling

Passende aanhanger gevonden voor onze doeleinden.

Voldoet prima

Fijne trailer, licht en ruim. Stabiel achter de auto en makkelijk schoon te maken

Redelijk

Vond de aflevering erg slecht Heb bij jullie een nieuwe aanhanger gekocht Van 3.50 m tendemasser Met zwarte wielen Maar de dag van ophalen kwamen we er achter dat het linker achterlicht het niet deed, miste een afwerkings dop op het rek en moest nog om een net vragen die ik er ook bij had gekregen Had niet echt het gevoel dat ik als klant behandeld ben een beetje jammer Normaal bied je nog even een bakje koffie aan als de betaling geregeld wordt maar was snel afhandelen. Maar heb maar zo gedacht de aanhanger stond me aan en de prijs was prima Grt Gerard

keurige service

ze zijn erg deskundig en denken met je mee

Ik ben perfect en snel geholpen aan mijn nieuwe autoambulance

Een vlot schakelend bedrijf met snelle communicatie en met scherpe prijzen.

Super service, en super klant vriendelijk

Super geholpen, 100 keuring kon aan huis, afspraak werd door hun gemaakt en bij huis gekeurd dikke super.

Vakkundig, betrouwbaar, eerlijk met reële prijs

Ervaring met nieuwe en gebruikte paardentrailer. Prima service en bij aanschaf gebruikte trailer werd er meer (kosteloos) gerepareerd dan verwacht. Boven verwachting extra netjes.

zeer goed

aardige mensen weten waar over ze het hebben. Prijs kwaliteit is uitstekend

snelle service

Sterke degelijke aanhangers voor een goede prijs

Snelle service en vriendelijk personeel

Aanhanger geleased, snelle hulp, vriendelijk personeel goede prijs en makkelijk te vinden.

Service gericht bedrijf met veel persoonlijke aandacht voor de klant

Wij hebben meerdere aanhangwagens bij Konag aangekocht en in onderhoud. Prive meerdere paardentrailers aangekocht en zakelijk een open en dichte trailer in gebruik, Konag heeft nog oog voor het persoonlijke contact en komt de afspraken meer dan goed na.

Zeer tevreden en snelle afhandeling

Zeer tevreden met mijn aanhanger netjes en snelle levering vriendelijk en goed bedrijf

Super!!

Goed en professioneel geholpen een aanrader!

Super bedrijf

Fijn bedrijf, dingen snel geregeld.

Dik tevreden met 'een dijk'van een aanhangwagen!

Uitstekend en vlot geholpen. Kwalitatief mooie wagens voor een nette prijs.

Konag is een solide organisatie gelijk aan hun aanhangwagens

Jaren geleden heb ik een kritische mail naar Konag gestuurd omtrent het feit dat ik geen prijzen kon vinden op hun website net als alle andere aanbieders van aanhangwagens. Ik werd er die avond een beetje moe van, dat nergens echt prijzen bij stonden, want ik wilde een aanhangwagen kopen maar had geen idee aan welke kosten ik moest denken. Overigens stonden er bij Konag bij heel veel aanhangers wel prijzen bij, maar niet bij de aanhangers waar ik interesse in had. Dit geklaag, voortkomend uit frustratie die avond, heb ik niet alleen naar Konag gecommuniceerd, maar ook naar alle anders aanhanger aanbieders van enig formaat. Je raadt het al... alleen Konag belde mij hierover op, om uitleg te geven waarom bij de aanhanger van mijn keuze geen prijs stond. Vervolgens hebben wij een afspraak gemaakt en inmiddels heb ik vorige maand al mijn tweede aanhanger gekocht bij Konag. Buiten het feit dat zij een fantastisch kwaliteitsproduct verkopen is de service ook helemaal top. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Geen aso's zoals je dat in deze wereld vaak tegenkomt, maar eerlijke hardwerkende mensen, die met je meedenken en jou helpen om de juiste beslissingen te maken wanneer je een aanhanger wilt kopen. Ofwel, ze verdienen absoluut deze 5 sterren. Groeten Remko Ebbeling uit Houten.

Alles op tijd en in orde

Heeel tevreden . Gekocht en geleverd volgends afspraak

Goede service duidelijk uitleg en levering

Prima bedrijf

Geleverd conform afspraak