Netjes geholpen, betrokken mensen

Nette uitstraling van het bedrijf en goed geholpen, zowel verkoop als werkplaats denkt mee

Goed maar niet geweldig

Een nieuwe trailer aangeschaft ! Vervolgens vanwege de stormen toch maar op de handrem gezet. Met als gevolg dat alles geblokkeerd was op de wielen. 1 uur bezig geweest om het los te krijgen terwijl we met een paard weg moesten.

Dag Mariska, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over ons bedrijf. Heeft u bij ons moeten wachten voor het los krijgen van de remmen of is dit op een later moment gebeurd? Met vochtig weer kan de rem wel eens gaan plakken, mocht dit in de toekomst nog eens gebeuren dan mag u altijd even bellen dan kan de werkplaats u telefonisch begeleiden zodat u snel weer op pad kunt. Met vriendelijke groet, Lianne

Perfecte service voor betaalbare prijs!

Zeer prettig geholpen door medewerkers op locatie, evenals de top service bij het afleveren van mijn aanhanger. Niks op aan te merken alleen maar lof.

Alles is prima gegaan

De aankoop ging prima. De levering was snel en ik ben blij met de aankoop van de dichte aanhanger.

goed geholpen

zeer tevreden met konag snel geholpen

Perfecte service

De service is perfect , van telefonisch contact tot opleveren aanhanger.

Prima geregeld

Professioneel

Zeer netjes en vakkundig geholpen.

prima service

snelle goede service en advies!

Telefonisch snel en goed geholpen, komen afspraken na...

dik voor elkaar. goed geholpen bij zowel verkoop als werkplaats.

dik voor elkaar. goed geholpen bij zowel verkoop als werkplaats.

Erg professionele dienstverlening

Ik was aangenaam verrast over de dienstverlening van Konag aanhangwagens , ze kwamen gemaakte afspraken vlekkeloos na waarvoor mijn dank

TOP! Altijd goed advies en een eerlijke prijs!

Konag is de beste speciaalbouw en aanhanger leverancier. Goed advies en snelle reactie op vragen. Wat een top bedrijf!

Prettige en vriendelijke mensen

Was eigenlijk al vrijwel rond bij een ander bedrijf. Gelukkig maakte een goede kennis mij opmerkzaam op Konag. Binnen 24 uur was de koop hier rond. Inruilprijs voor m’n oude aanhanger was netjes. Alle accessoires keurig ingebouwd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Perfect geregeld allemaal

Zeer goede mooie aanhanger bevalt prima

Fantastische ervaring met die mensen , ben al erg lang klant bij hun

Fijne afwikkeling en goede service!!

Top ervaring

Vriendelijke contacten gehad, flexibel, meedenkend

Goed, nette en adequate afhandeling

Bij de aanschaf van een nieuwe kar netjes geholpen. Oude kar ook goed kunnen inruilen.

top , goed geregeld

Speciale wensen ,vergen even tijd ,maar dan is het ook perfect

Perfect , netjes, correct, en bijzonder prijstechnisch gunstig.

Na meer dan een jaar uitstellen, overal kijken, en de wisselende omstandigheden afwachtend. Toch besloten een nieuwe aanhangwagen te kopen. Bij, ja het bedrijf dat voor dezelfde prijs een nog completer product wou leveren. Konag perfecte aanhangwagen bouwer en leverancier. Groet Gekomo Neede.

Snelle overeenkomst en afhandeling

Netjes en veel op voorraad . Eerder geleverd dan verwacht. Bestel elke 3 jaar een nieuwe aanhanger, dan rij ik voor gemiddeld 20 euro per week een nieuwe aanhanger.

Mijn aanhanger ingeruild voor een nieuwe. Uitstekende voorlichting van Peter en ruime keuze uit diverse types aanhangers.

Mooie aanhanhangwagen, voor prina prijs

Ik heb mijn oude machine transporter voor een nette prijs ingeruild voor een nieuwe Ifor Williams machine transporter. Deal was snel naar mijn zin gesloten. Dik tevreden.

Prima prijs, perfecte service, aardige mensen

Alles zoals het hoort