Degelijk, het aangepaste zijluik werkt zeer goed, fijne aanhanger.

Degelijk, het aangepaste zijluik werkt zeer goed, fijne aanhanger. Jammer dat de linker achterdeur niet vanzelf in het slot valt maar met een verende pen geborgd moet worden. Voor de rest zeer tevreden.

Goed en professioneel bedrijf met veel kennis en ervaring

Nette afwikkeling van een trailer inruilen voor een nieuwe trailer.

Geweldig bedrijf, goed advies, kortom dik tevreden!

Oude gesloten motor aanhanger ingeruild. Nieuwe gekocht en ingericht op advies van de professionele medewerkers van Konag. Zeer tevreden! Harm Alberts

Voor elk probleem probeert men een oplossing te bedenken.

Ervaringen zijn sinds ik klant ben erg positief. Door de manier van benaderen van iedereen. Houden zo.

Eerlijk advies en prettige manier van zaken doen.

Goede info over de verschillende trailers zonder de klant teveel te willen sturen. Wij zijn erg blij met onze Humbaur Single.

Snel en duidelijke offerte

Duidelijk aangegeven wanneer de aanhanger te leveren was, en correcte en snelle aflevering.

Net bedrijf en bovenal keurig afgeleverd product

Na wat speurwerk kwam ik uit bij Konag. Na schriftelijke correspondentie tot een overeenkomst gekomen en na 4 dagen mijn nieuwe konag easyline enkelasser opgehaald met afmetingen bak 150x150x250. Voor ons bedrijf in designmeubels uit de jaren 60 echt een uitkomst en inmiddels al een rit heen en weer naar Scandinavië gemaakt. Wagen ligt erg strak achter de vw t5. Kortom aanrader! Vr gr David - Bij de Tijd Groningen - Winkel in Midcentury & vintage Design meubels en lampen

Prima ervaring

Aankoop snel geregeld en t/m ophalen van de aanhanger prima. Nu nog afwachten of hij gaat voldoen aan onze verwachtingen.

mooie degelijke paardentrailer

Netjes en correct

Grote voorraad. Veel kuise in modellen. Snelle handel. Betalen en mee naar huis.

De vraag van de klant wordt perfect vertaald .

Voor de tweede maal ben ik voor de aankoop van een aanhangwagen langsgegaan bij Konag. De zaakvoerder weet perfect de vragen van mij als klant te vertalen in een afgewerkt verhaal . In vol vertrouwen durf ik Peter en zijn bedrijf Konag aan iedereen aan te raden .

Zeer correcte prijzen en nakomende afspraken over aangekochte aanhanger

Snel reactie op e mails .Kwalitatief zeer goede aanhanger met toebehoren👍👍

Hele degelijke bakwagen waarmee je met gemak grote hoeveelheden kunt vervoeren.

Hij spoort prima, alles werkt heel soepel.

Fantastisch trailer om mee te rijden

Niet helemaal vol beladen maar toch wel ca. 500kg en prima mee te rijden en in FR zelfs tot 130km/h geen problem. De motor is gemakkelijk in en uit te rijden en voldoende bevestigs punten.

No nonsense, direct en duidelijk, weten wat ze doen en verkopen.

Goed, aardige mensen.

Veel keuze uit verschillende aanhangers

Goed geholpen bij mijn keuze van een nieuwe aanhanger

Service en kwaliteit zeer hoog

Fijn zaken doen en als je vragen hebt ze helpen je altijd.

Keurig bedrijf en een beste aanhangwagen

Snelle levering en een keurig nette aanhangwagen geleverd

Duidelijk advies en super aanhangers

Een easyline aanhanger is voor mij de oplossing voor zeker en praktisch vervoer. Deze aanhanger rijdt super comfortabel achter de bus. De levering was mooi duidelijk en aanpassingen zijn netjes uitgevoerd. Ik had hem eigenlijk nog een slag groter moeten bestellen. Hij zit toch niet in de weg achter de auto ;)

Geweldig goed geholpen en meegedacht

Oorspronkelijk kwam ik voor een (veel) te grote aanhanger. Deze bleek niet te gaan passen in de garage. Enorm goed geholpen door Peter, die ook voorstelde om met te motoren langs te komen om alles goed in te meten. Peter reageert ook snel op de berichten, denkt goed mee, en alles was super snel geregeld. Ik ben ook bij andere bedrijven geweest, die dichterbij voor mij zijn, alleen door de goede contacten en het meedenken in oplossingen, reed ik graag iets (1u) verder. Top bedrijf!

Ons vaste adres voor reparatie en nieuw

Laatste keer aanhanger total loss door een ongeval. Er is met spoed voor ons een nieuwe aanhanger ingericht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe aanhangwagen

Heel goede ervaring, heel goed geholpen.

Goed product, uitstekende service