Jammer dat u de aflevering als een flop hebt ervaren, uw verhaal verdient echter een uitleg van onze kant. U had inderdaad om 11 uur een afspraak om uw auto op te halen, de auto stond dan ook keurig klaar op het afgesproken tijdstip. De afspraak die was gemaakt voor het afleveren van de auto was echter niet specifiek met mij, dit maakt u ervan. Op het moment dat er onverwachts klanten binnen komen (en dat gebeurt nogal eens, ik had tijden het aankoop proces ook een afspraak met u gemaakt maar u kwam zomaar ineens zonder aankondiging een dag eerder dan afgesproken) help ik deze uiteraard. De afleveringsafspraak werd dan ook keurig uitgevoerd door mijn zus Hennie. De reden dat de aflevering in zijn totaliteit wat langer duurde kwam hoofdzakelijk doordat u de benodigde financiële stukken pas wilde ondertekenen op het moment van afleveren, iets wat zéér ongebruikelijk is binnen onze branche. De reden die u hiervoor opgaf was dat er tussen het moment van verkoop en het moment van afleveren, wat niet meer dan een week was, “nog van alles kon gebeuren met ons bedrijf en de auto” De consequentie van het ondertekenen van alle financiële stukken op de dag van aflevering zelf was niet alleen dat de aflevering wat langer duurde dan normaal, maar ook dat wij u een auto hebben afgeleverd die nog niet betaald was aan ons. Dit was zoals geschreven zéér ongebruikelijk maar ons bedrijf heeft service hoog in het vaandel staan dus vandaar dat wij aan uw wens zijn tegemoetgekomen. Ook wil ik nog toevoegen dat wij tijdens het verkoopproces hadden besproken een onderdeel te vervangen voor aflevering van uw auto. Helaas bleek onze leverancier het verkeerde onderdeel te hebben afgestuurd zodat wij dit niet konden realiseren voor de aflevering. Onze geboden oplossing hiervoor was dat wij uw auto na aflevering uit uw woonplaats Almere zouden ophalen (wat voor ons heen 1 uur rijden is) waarna wij het juist geleverde onderdeel zouden monteren bij ons op het bedrijf en waarna wij de auto weer bij u voor de deur zouden afleveren, dit omdat service hoog in het vaandel staat bij ons. De 6 die u ons daarom hiervoor geeft kunnen wij niet plaatsen. Als laatste punt de deskundigheid waar u ons een 5 voor geeft. Wij verkopen als bedrijf per jaar ongeveer 2000 auto’s. U heeft een hele mooie auto gekocht tegen een zéér voordelige prijs, dit heeft u kunnen doen door onze grote deskundigheid van auto’s inkopen en verkopen.
Hogelandseweg 95
6545AB Nijmegen
We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.