prima bedrijf

Alles loopt soepel, zowel de koop als de aflevering. En volgens de gemaakte afspraken. Plus: een fijne auto!

niet zo best

de opel zafira is een rampen bak airco defect kopelling drukgroep ligt eruit auto verkeerd in slechte staat

Duidelijke afspraken over wat er gebeuren moet en de kosten

Goed en duidelijk wat er aan gedaan moet worden. Over extra veranderingen wordt over gebeld ook eventuele kosten.

Zeer vriendelijk personeel en een uitstekende service!!!!!!

Auto had lichte schade opgelopen tijdens de was- en poetsbeurt voor aflevering. Dealer heeft dit keurig bij mij gemeld. In overleg een hersteldatum afgesproken en auto werd thuis opgehaald en weer terug gebracht. Er kan altijd iets fout gaan, maar juist dan blijkt of er sprake is van een kwalitatief hoogwaardig bedrijf. Hoe wordt het opgelost. Bij Autobedrijf Wijnne hebben ze dat perfect gedaan.

Weer veilig op weg

Ik kom heel graag bij wijnne. Geen moeilijke taal. Maar super vriendelijk.

10 +

Medewerkers denken niet alleen aan HUN bedrijf, maar denken ook mee met en aan de klant. Alle lof!

Klantvriendelijk en mee denkend

Snel geholpen en komt garantie beloftes meer dan na. Kregen een leen auto mee en die werd later thuis weer omgeruild. TOP services

Klantvriendelijk en kundig

Hele fijne ervaring!

Er was een probleem met de auto welke gekocht was. Na contact probleem netjes verholpen. Hele prettige ervaring.

Uitstekende service.

Erg klantvriendelijk. Komt over als een solide en betrouwbare organisatie.

Dingen gemonteerd zonder aan te geven

Ik wou witte lampen, werd niet gebeld dat die er niet waren. Zonder te vragen gele opgezet. Ik had ook niet gevraagt om mijn kentekenverlichting te vervangen, omdat die het ook niet deden. Ook dit zonder overleggen gemonteerd. En toch de volle pond afrekenen.

Zeer professioneel

Heerlijke auto Goede service en prima vakmensen Dank je wel

Zeer net bedrijf.

Prima geholpen, kreeg ook een nette inruil voor mijn oude auto.

Heel positief.

Snelle en goede service. Altijd vriendelijk

Ze doen wat ze beloven!!

Ik heb zeer goede ervaringen met Autobedrijf Wijnne. Vriendelijke en deskundige medewerk(st)ers.

Prima service!

Prima service, lekkere koffie en zeer betaalbare prijzen voor auto’s, beurten en reparaties.

Gelukkig nog niet in werkplaats geweest

Blij met mijn aankoop en gelukkig nog niet in werkplaats geweest.

Zeer correct en net bedrijf

interesse kenbaar gemaakt geen opdringerige verkoper, maar een rustige goede adviseur, mooie auto’s veel keus, netjes behandeld en erg tevreden over afleveren en afgesproken deal. dikke pluim verdient Gerrit!

Mega slechte service, je wordt belazerd waar je bij staat.

Ik heb een mooie hybride BMW gekocht bij dit bedrijf. Bij het maken van de proefrit was de auto al niet opgeladen, waardoor we het elektrisch rijden niet konden uitproberen. Ook met het ophalen van de auto was deze wederom niet opgeladen. Er zat een buitenlandse oplader bij die niet in Nederlandse stopcontacten past, dus werd dit aangepast. Uiteindelijk bij het ophalen van mijn auto blijkt er een misverstand te zijn. Ik wou een elektrisch wegdraaibare trekhaak op de auto hebben en ze hebben er een handmatig wegdraaibare trekhaak opgedaan. Wij weten 100% dat wij elektrisch hadden afgesproken, maar op de rekening staat genoteerd 'wegdraaibare trekhaak'... Er werd amper geluisterd naar ons en eigenlijk was de boodschap vanuit hun dit is hoe het is afgesproken, je doet het er maar mee. Een misverstand kan gebeuren, maar er is niet naar een oplossing gezocht. Je doet immers toch alles voor een klant? Thuis aangekomen met de auto wil ik de auto gaan opladen, maar werkt het snoer niet. Ik heb toen een nieuw snoer gekregen wat het een tijdje gedaan heeft. Na een tijdje deed ook dit snoer het niet meer. Toen hebben we gebeld met de garage. Meneer wist niet wat het probleem was dus het verzoek was ga naar een BMW garage. Toen bleek het helemaal geen originele BMW oplader te zijn... Ik heb van de BMW garage een nieuwe originele lader gekregen en de rekening is doorgestuurd naar deze garage. Hier hebben we niks meer over gehoord, dus die is betaald door hun wat niet meer dan netjes is. Ook hebben we tijdens de verkoop van de nieuwe BMW besproken dat de velgen inclusief winterbanden van onze oude BMW op de nieuwe BMW zouden passen, maar ook dit klopte niet. Uiteindelijk hebben we nieuwe velgen moeten aanschaffen, zodat het zou wel passen. Hier hebben we geen contact over gehad, omdat we ontzettend klaar zijn met dit bedrijf. Mega slechte service en komen gemaakte afspraken niet na!!

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Een leermoment is voor ons dat accu’s opgeladen moeten zijn tijdens proefrit en aflevering. Maar ten tijde van de proefrit hadden wij nog niet de juiste stekker. De auto was ook nog maar pas binnen. De geleverde lader hebben wij diverse malen geleverd aan andere klanten en nog nooit klachten van gehad. Het kan ook zijn dat de lader beschadigd is geraakt tijdens gebruik. In de buitenkern van de laadkabel zitten hele dunne “communicatie” draden. Mocht het laadsnoer klem komen te zitten tussen een deur dan kan het laadsnoer kapot gaan. Echter om deze discussie uit de weg te gaan hebben wij op goed vertrouwen een nieuwe thuislader vergoedt. In het verkoopgesprek gaf u aan een wegdraaibare trekhaak gemonteerd te willen hebben. We hebben toen tijdens dit gesprek opgezocht wat de kosten hiervan waren, namelijk € 1279 euro. Wij hebben niet begrepen dat u een elektrisch wegdraaibare trekhaak wilde. Voor ons was het overigens geen moeite geweest deze te monteren. Alleen niet tegen die prijs. Had ons dat duidelijk geweest, dan hadden we een hele andere prijs geoffreerd. De elektrische variant kan namelijk maarzo het dubbele kosten. Op de orderbevestiging die uzelf gecontroleerd en ondertekend hebt staat inderdaad ook vermeld dat de trekhaak “wegdraaibaar” is. Er staat niet dat deze elektrisch bedienbaar is. Wellicht is dit misverstand ontstaan omdat u dacht dat alle wegdraaibare trekhaken elektrisch bedienbaar waren, maar dat is dus niet zo. Wij kunnen ons voorstellen dat als wij deze kosten van misschien wel € 3000,- euro voor onze rekening nemen dat u dik tevreden zou zijn. Maar dat is niet helemaal reëel. Want dat legt u de volle verantwoordelijkheid voor dit misverstand bij ons. Wij op onze beurt vinden het heel logisch dat de prijs voor een elektrisch wegdraaibare trekhaak nooit geen 1279,- kan zijn. Aangaande uw winterset, hebben we inderdaad uitgezocht of de naafdiameter en de steekmaat overeenkwamen. En dit is exact zo. U heeft ons niet verteld wat de reden is dat ze niet passen, maar het zou zo kunnen zijn dat de remschijven van de BMW die u gekocht heeft nu groter zijn. Het was april toen u de auto kocht en in onze herinnering hebben we de winterset ook nooit gezien of gepast. Of de velgen dan ook echt passen weet je pas echt zeker als je het probeert en ik heb hier zeker geen garantie voor afgegeven maar heb waarschijnlijk gezegd als; ‘ik ga er van uit dat het past’. We zijn het met u eens dat de samenloop van omstandigheden ongelukkig is geweest, maar wij belazeren echter niemand en doen onze uiterste best om transparant en duidelijk te zijn.

duidelijke en goede service

Duidelijke uitleg wat aan het voertuig gebeurd is.

Alles volgens afspraak verlopen.

Klantvriendelijk ontvangen.

Betrouwbaar garage bedrijf!!!

Al jaren prettig contact. Goede service.

Staan altijd klaar! Vriendelijk en meedenkend

Over Autobedrijf Wijnne

We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.