goede service

Ook aankomende reparatie werd tijdig opgemerkt, ondanks dat deze door andere partij (ondergarantie) uitgevoerd zal worden.

Goed en snel geholpen.

Ben erg tevreden over de reparatie aan de auto.

Voor zover te kunnen beoordelen de werkzaamheden goed uitgevoerd

Vanaf gemaakte afspraak tot met de aflevering is alles zoals gepland verlopen, ik kon nog geen 10 geven enkel omdat er nog te weinig kilometers gereden is om een eindoordeel te kunnen geven, maar ben zeer tevreden en zou deze grage aanbevelen.

uitstekend

goed op tijd. Vervoer voor terug naar huis.Alles keurig uitgebreid op de rekening genoteerd. Mijn dank.

Mijn ervaring met dit bedrijf is geweldig.

Denkt altijd in oplossingen.

Ik ben heel tevreden

klantvriendelijk vakmensen heel snel antwoorden op e-mails

Prima garage

Al jaren laat ik Jurjen Jonker m'n auto en camperbus onderhouden. Dit naar volle tevredenheid.

Geweldige garage

Wederom zeer goede service verleend waar wij met 100% vertrouwen.

Top garage

Weten waar ze over praten

Prima garage!

Prima garage, binnen is alles netjes en er wordt volgens mij ook netjes gewerkt.

Fijn en betrouwbaar adres

Voor de tweede keer een onderhoudsbeurt uit laten voeren. Fijne eigenaar die de tijd neemt om alles door te spreken en een eerlijk advies geeft over de onderhoudsinterval.

Fantastisch

Goede behandeling en goede service.

Zeer goed.

Nette werkplaats. Vlotte service en vakkundig personeel.

Topservice voor een betaalbare prijs

Klant gerichte service op een topniveau. Na brengen auto (Stromende regen) even thuis gebracht door monteur Jan. APK snel en goed geregeld voor een zeer scherpe prijs.

weer top!

alles weer prefect geregeld!

Afspraak is afspraak

Hier denken ze met de klant mee. Altijd oplossingen.

service met een hoofdletter

vlotte service, komt afspraken na en billijke prijs

Betrouwbare kwaliteit en vakwerk voor een eerlijke prijs.

Altijd dik tevreden.

nette garage vriendelijk behulpzaam personeel

na slechte ervaring met merkgarage voelt dit anders aan.

Zeer positief

Mijn ervaringen met Jurjen Jonker zijn zeer positief. Hij is behulpzaam, reageert snel en is beschikbaar. Toen na een eerste reparatie niet alle issues verholpen waren heeft hij direct z'n verantwoording genomen om tot een goede oplossing te komen en te zorgen dat de storingen opgelost werden. Ook toen hij een dealer moest inschakelen om de laatste issues te verhelpen.

Snelle uitstekende service

Ik ben zeer tevreden.

reparatie uitgevoerd en afgeleverd met nieuw probleem

Distributie vervangen en auto afgeleverd met startprobleem. Met de mededeling "ga maar naar de VW garage" Probleem is ontstaan tijdens de reparatie en om dit te verhelpen waren de extra kosten nog eens € 111,-. Dit was niet nodig geweest. Dit bedrijf heeft bij mij dus geen goede indruk achter gelaten. Wim Nijman Nijman Auto Import / Nijman Verkeer

Klaar terwijl u wacht!

Thuis bij starten brande er een lampje, na telefonisch overleg met Jonker kon ik doorrijden naar de garage. Daar werd de auto uitgelezen en kon de storing direct worden verholpen. Nog bedankt voor de koffie!