Prima in orde.

Fijne no nonsens zaak.

Geweldige service zeer vakkundig

Snel goed en vriendelijk

Zeer goed geholpen bedrijfsauto weer snel gereed

Eerlijk

Betrouwbaar

Eerlijke garage

Prettige en transparante garage. Vriendelijk en persoonlijk. Goede service!!!

Uitstekende, snelle service.

Ik ben zeer tevreden over de service

Goed prijs en eerlijk!

Alles netjes en snel geregeld.

Goede ervaring met goede service

Toegankelijk medewerkers, goede service, komen afspraken na en tegen een redelijke prijs.

Bij Jurjen Jonker wordt je snel en correct geholpen

Onderhoud en reparaties worden altijd professioneel uitgevoerd.

Een vriendelijke klanten benadering.

Heel betaalbaar in vergelijking met de officiële dealer.

Komt afspraken goed na, reparaties tegen redelijke prijs

Bedankt voor de snelle service bij het verhelpen van de storing.

Perfecte service

Prima ervaring, goede service, nette prijs

Zeer prettig

Zeer prettig en professioneel

Prima service, denken mee

Goede service en er wordt goed mee gedacht, snelle reparaties

Perfecte service tegen scherpe prijzen

Werkzaamheden worden altijd naar tevredenheid uitgevoerd en contact verloopt altijd soepel en prettig.

Al jaren tevreden over de service Duidelijkheid, zorgvuldig en kwaliteit

Geweldige service

Auto thuis gebracht en duidelijk uitleg over reparaties

ik voel mij opgelicht

mij werd gevraagd om de olie van de versnellingsbak ook te verversen maar daarbij werd niet vermeld dat dit 525,70 exclusief omzetbelasting ging kosten. ik voel mij daardoor opgelicht

Positieve ervaring met minpunt

Eenvoudig snel online een afspraak gemaakt, super duidelijk allemaal. Fijn dat er een auto of fiets geleend kan worden (extra kosten voor de auto zijn handig hierbij gelijk te vermelden ipv pas in de bevestigingsmail). Apk ook snel gefixt, nette prijzen! Wat we alleen heel jammer vinden dat we hadden afgesproken dat als er kosten bij zouden komen (waardoor de auto niet door dr apk zou komen) dat er gebeld zou worden. Helaas is dit niet gedaan, dat is erg jammer en niet volgens afspraak.

Was voor de 1e keer daar voor een apk, klasse service en vlot klaar, een aanrader!!

Heel vriendelijk en kundige medewerkers. Vlotte afhandeling en prima service. Mijn auto was in 1 dag klaar, voor de apk. En nodige reparaties.

Vlot en vriendelijk

Prijsvriendelijk en vlotte behandeling. Rij graag naar Heerenveen voor apk auto.

Adequaat en snel

Plezierige contacten, adequaat, meedenkend en snel.

Mijn eerste indruk kwam goed over. Verder zijn het naar mijn gevoel goede monteurs. En bellen keurig netjes terug over de staat van het probleem. Mijn auto laat ik ook de volgende keer weer bij jullie voor onderhoud repareren. Kort samengevat een tevreden klant.