Goed contact en goede service

We brachten de auto voor Apk en we moesten het een en ander laten maken. Hiervoor werden we keurig gebeld. Ook toen de auto klaar was kregen we een telefoontje. Er is goed contact en d e afgelopen jaren is de ervaring dat alles steeds goed gemaakt wordt.

geweldig geholpen

kom zeker terug

Uitstekend zoals verwacht.

Online afspraak ideaal en bij aankomst gelijk bezig en koffie was prima. Niks op aan te merken. Prijs kwaliteit verhouding prima.

Snel online afspraak gemaakt, alles correct uitgevoerd, geen verrassingen met de rekening.

Altijd top

Ze hadden het probleem snel gevonden en direct verholpen. Net kostenplaatje, niets te veel, top en vertrouwde service wat ook de reden is dat ik nog steeds vanuit Utrecht hier kom

Top garage

Vriendelijke mensen Word altijd snel geholpen

Gewoon Goed

Je wordt heel goed geholpen.

Heel goed

Prettige samenwerking! Meedenkend in de naar voren gekomen reparaties.

Aan te bevelen! Werken met kwalitatief goede producten. Geen onzinreparaties. Wel goed advies.

Helder, transparant en afspraak is afspraak

Jurjen doet wat hij zegt en zegt wat hij doet!

Goed, vriendelijk en snel

Behoorlijk goede ontvangst, duidelijk en snel klaar. Vriendelijk en kundig personeel.

Snelle en vriendelijke service

Ik kon snel terecht en werd vakkundig geholpen tegen een normaal tarief. Ik beveel dit bedrijf een ieder van harte aan!

Super service

Afspraak is afspraak. Prijs kwaliteit super. Fijne garage met echte vakmensen

Goed en correct bedrijf

Uistekende sevice

Snel en goed geholpen!

Snel en goed geholpen! Duidelijk uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden. Goede communicatie en behulpzaam. Tot snel!!

Prima service en goede prijs/kwaliteit

Netjes geholpen, geen overbodige reparaties gedaan. Vriendelijk en snel. Goede prijs /kwaliteit verhouding

Eerste keer bij dit bedrijf,prima bevallen.

Afspraak via mail gemaakt,is prima verlopen.

Vlot en snel.

Aangenaam. Vriendelijk en niet duur. Jammer dat de prijzen omhoog gaan.

Snel geholpen

Snel geholpen voor apk en niet als andere bedrijven je dingen willen aansmeren. Goed en goedkoop!

Professioneel betrouwbaar en vriendelijk

Je wordt altijd goed en fijn geholpen. Betrouwbare garage waarvoor ik graag een einde omrijd

snel, accuraat en deskundig. vriendelijke behandeling

Kennis van zaken

Goede service, strakke prijzen

Goede service, fijne communicatie en nette prijzen

Altijd goed

De service is altijd top bij Jurjen.

Top service!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, snel en vakkundig