Meedenkers

Meedenkers

Goede service en goede prijs.

Goede ervaring

Konden er op de valreep terecht voor het vervangen van een distributie ketting. Een tijdrovende ingreep. Blij dat de auto op tijd klaar is voor de vakantie.

Service ten top.

De betrokkenheid het meedenken en tegelijk de kennis maakt dat de service uitmuntend is.

Snel geholpen. Had echter verwacht dat ik gebeld zou worden als de auto weer klaar was.

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede prijs kwaliteit verhouding!

correct en alles zoals afgesproken

De werkzaamheden zijn uitgevoerd volgens afspraak, correct en vriendelijk.

Super service

Fijne plek om auto of verhuiswagen te huren. Snel, vriendelijk bedrijf en normale prijs.

Uitstekende service, en inspanning om de auto klaar te krijgen

Zeer toegankelijk en gastvrij, goed bedrijf

Goede service en je wordt prettig geholpen.

Gewoon goed

Eerste keer mijn Camper gebracht met een storing en deze is naar tevredenheid opgelost....

Zeer tevreden!

Had hun gestuurd en de week erna kon mijn wagen al gerepareerd worden, Heb er 6uur voor moeten rijden en dat was het zeker waard! Goedkoper en beter dan bij andere garages vind ik persoonlijk Ik kom zeker nog terug!

Gewoon goed en alles volgens afspraak

Duidelijke afspraken en uitstekend uitgevoerd.

Uitstekende service!

Al jarenlang een uitstekend adres voor het onderhoud van onze auto’s. Goed advies en service.

Super vakkundige en fijne mensen

Mijn auto kwam niet door de APK heen, ze hebben ‘m in 4 uur tijd tussen het andere werk door gemaakt waardoor ik eind van de dag gelukkig een auto met goedgekeurde APK had! Super dankbaar.

Snel en adequaat geholpen, vriendelijke last minute service

Accu kapot aan het begin van de vakantie. Snel en grondig diagnose gesteld. Duidelijk oplossingen gecommuniceerd en daarna snel afgehandeld. Dit allemaal vriendelijk, snel en voor een schappelijke prijs.

Top garage met goed service.

Top garage met zeer goede service. Meerdere auto’s in onderhoud.

Snel en goede service!

Top!!

Al jaren alles tip top in orde!

Vriendelijke en snelle service

Kapotte verlichting koplampen werd snel en vakkundig hersteld.

Vriendelijk, meedenkend en erg behulpzaam.

Automaatbak verversen werd meteen gedaan toen ik vroeg of ik erop kon wachten, dit werd wel bij uitzondering gedaan natuurlijk maar geeft wel aan dat je een klant ben en geen kenteken nummer. Heren bedankt.

Jurjen is altijd bereid te helpen.

Contact, service en werkzaamheden : alles top

Contact, service en werkzaamheden : alles top

Snelle service, goed werk, goede prijs.

Snelle service, goed werk, goede prijs.

Wolfraamweg 5 7

8445PL Heerenveen