Snelle service

Klantvriendelijk en goede service!!

Airco bij laten vullen en kon er op wachten.

Goede garage. Overzichtelijk grote werkplaats, veel ruimte. Vind ik prettig omdat ik zeer gesteld ben op mijn auto.

snel en goed

Snel en goede service

no nonsens

Duidelijk, eerlijk en redelijk bedrijf. Wij besteden al ons werk bij Jonker uit. Ruim 15 jaar zeer tevreden.

Goede service en prijs. Goed contact bij onverwachte reparaties

De service is prima en tarieven zijn acceptabel. Ik ben zeer content met de dienstverlening.

Snelle goede service

Kleine verbetertip: het (plaatselijk) weer schoonmaken van de vuile handafdrukken die op het plaatwerk zijn ontstaan door vervangingswerkzaamheden. In ons geval werd de kentekenverlichting vervangen en kregen we onze (witte) auto terug met vette handafdrukken op de kofferklep. Klein detail, maar ook kleine moeite om even schoon af te leveren.

alles goed

goede behandeling

Ik kon direct komen. Vriendelijke mensen. Zeer tevreden

Ik kon dezelfde middag nog komen voor de aircobijvulling. Vriendelijke mensen. Heerlijke a cappuccino gekregen. Zeer tevreden

Goede service + goed advies

Problemen zijn vakkundig verholpen en men neemt ruim de tijd om uit te leggen hoe deze problemen in de toekomst kunnen worden voorkomen.

Goede en snelle service en volgens afspraak

snel en goed geholpen

aircoprobleem gelijk aangepakt en verholpen, meteen beschadigde multiriem gesignaleerd en vervangen. Top

Snelle en goede service

Goede ervaring met Jurjen !

Afspraak = Afspraak, goede prijs kwaliteit verhouding, gezellige garage !

Gewoon goed, direct vakkundig geholpen

Probleempje met de airco. Gecontroleerd en opnieuw gevuld onder t genot van een bakkie en we zijn weer klaar voor de zomer. Snel en direct geholpen, vertellen wat er aan de hand is en lossen t op. Gewoon goed!

Flexibel en snel, vriendelijk

Goede prijs, met nieuwe techniek Roetfilter gereinigd

Goede service en kundige monteurs.

Duidelijke en correcte afhandeling.

Vakmensen en een eerlijke prijs.

banden in opslag en al het onderhoud word daar geregeld .ik heb meerdere garages gehad maar deze is gewoon echt goed.

Goede en snelle service.

Ik werd snel en goed geholpen.

gewoon goed

de offerte was duidelijk en de werkzaamheden zijn conform de off uitgevoerd en de afspraken zijn uit gevoerd .

Super service voor een goede prijs. Zeer blij mee.

Alles volgens afspraak, geen poespas

Prima geholpen.