Kennis van zaken

Goede service, strakke prijzen

Goede service, fijne communicatie en nette prijzen

Altijd goed

De service is altijd top bij Jurjen.

Top service!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, snel en vakkundig

keurige garage

heeft aandacht voor en geduld met klant

Behulpzaam, geweldige service.

Fijn bedrijf, vriendelijk en een geweldige service.

Alles volgens afspraak geregeld en een goede aanrader voor een ieder

goed bedrijf

Uitstekend snelle en kundige service

Bij last minute verzoek voor mijn vakantie ook weer snel en kundig geholpen

Topbedrijf

Word altijd goed geholpen

Voor vaker bezoek aan te bevelen

Accuraat doeltreffend duidelijk betrouwbaar vriendelijk makkelijkbereikbaar en toegankelijk. Dus veel dank. Rob van der Wielen

gewoon goed !

Goede garage

Eerste ervaring, en blijvend wat mij betreft.

Prima ervaring. Duidelijke communicatie, vlotte afhandeling en kosten die redelijk zijn.

Eerlijke info. Alleen netter met andermans spullen omgaan.

Mercedes cla 180 D Zelfde dag weer klaar. Eerlijke informatie. Remvloeistof laten vervangen. Automatische bak olie laten vervangen. Olie plus filter laten vervangen. Min punt is wel dat de velgen beschadigd zijn bij het af en op monteren van de velgen. Hierbij is een speciale plastic dopsleutel voor en is dus niet gebruikt. Mvg.

Servicegericht, meedenken met de klant, goede communicatie.

Van het eerste contact, via het plaatsen van de opdracht tot en met de oplevering was er goede communicatie, zodat Jonker optimaal voldeed aan wat er toegezegd/afgesproken was en ons zodoende nimmer voor verrassingen stelde. De sfeer in dit bedrijf kwam op ons heel relaxed over. Louter complimenten dus!

Duidelijke en goede garage

Auto had apk nodig, gelukkig kon ik dezelfde week nog terrecht, en werden de punten die wat aandacht nodig hadden, gelijk verholpen. Werd ook nog gebeld of ik akkoord ging met de kosten daarvan. Dus had geen onaangename verrassingen achteraf.

Vlot, vriendelijke en top service

uitstekende service

goed contact met de klant en goede monteurs

Snel en betrouwbaar

Auto gebracht voor de apk helaas moesten er wat reparaties uitgevoerd worden. Maar ik bracht mijn auto op een vrijdag en kon hem dezelfde dag nog ophalen. Snelle service!

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en snelle service.

Klantvriendelijk!

Het begon al met feit dat ze alle informatie hadden gelezen bij mijn aanvraag bij een apk. Dus ze waren al goed voorbereid toen ik binnen kwam, wat heel fijn was. En op mijn verzoek belden zij mij niet, maar gingen ze een mail sturen met update over mijn auto. Top! Alles duidelijk omschreven op de factuur, eerlijk en transparant. Volgend beurt of apk laat ik zeker bij hun uitvoeren.

Geen goede start maar perfect opgelost.

Vakmanschap en een uitstekende service

Tot nu toe ben ik erg tevreden over dit bedrijf. Vriendelijke en vakkundige mensen.