goede service, goed behandeld

zeer goed, bereid te helpen en zeer betrouwbaar

perfect, zeker aan te bevelen

Niet alleen voor lichte bedrijfswagens bent u bij Buitendijk aan het juiste adres, maar ook voor personenauto\'s. De klant is koning, er wordt alle tijd voor je genomen, afspraak is afspraak en alles op korte termijn geregeld. Keurig net bedrijf!

goede service, goed behandeld

Buitendijk is erg nauwkeurig, nettjes en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

gewoon super voor kleine dingen kun je binnen rijden, en dat is wat vooral wat hem uniek maakt vooral zuinig met spullen van een ander en dat loont

goede service, goed behandeld

een absolute aanrader voor midden en klein bedrijf geen of nauwelijks wachttijden en alles volgens afspraak

goede service, goed behandeld

Auto gisterochtend gebracht en einde van de middag weer klaar. Prima service.

uitstekende ervaring.

goede service, goed behandeld

Prima service ,ben zeer tevreden . Wat ze zeggen doen ze ook. Heb veel vertrouwen is dit bedrijf . Peter en Sabine ga zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

Peter geeft een prima service, neemt de tijd om alles uit te zoeken en een juiste oplossing te vinden. Zijn deskundigheid geeft een gevoel van vertrouwen waardoor ik nu weer met een veilig gevoel de weg op ga. In de winter zal ik dit jaar dan ook zeker de aangeschafte winterbanden gaan gebruiken.

perfect, zeker aan te bevelen

Kwam langs Buitendijk Auto\'s rijden en ben naar binnen gegaan, want ik zocht een nieuwe gebruikte auto. De heer Buitendijk (Peter) heeft alles opgeschreven wat ik voor eisen aan mijn nieuwe auto had. Binnen een week reed ik in mijn nieuwe auto. Wat een service en kwaliteit levert dit bedrijf!!!!! p.s. de koffie smaakt heerlijk

goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag nieuwe banden laten monteren. Prima advies, prima koffie, prima prijs ! Grote klasse !

perfect, zeker aan te bevelen

Jaren geleden kochten wij bij een bedrijf in het Westen van het land waar Peter Buitendijk werkzaam was onze auto. Na veertien jaar daarin te hebben rondgereden waren wij op zoek naar een andere. Onze wens was dat de fietsen in de auto meegenomen konden worden. Bij verschillende autobedrijven in Emmen rondgekeken. Men nam nauwelijks de moeite om de achterbank (of stoelen) uit de auto te halen om op die manier de binnenruimte te kunnen bekijken. We zijn bij Buitendijk auto’s beland en kregen de aandacht en de service die elke koper zich wenst. We kregen de opdracht: breng die fietsen eens en ik ga kijken wat ik kan doen. En....... we hebben een heerlijke stoere auto waar de fietsen gemakkelijk in vervoerd kunnen worden. Voor ons is Buitendijk auto’s: meedenken, oplossingen zoeken en een prima service. Piepklein nadeeltje: je moet wel even wat tijd uittrekken om naar Buitendijk te gaan, we praten wat af!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service, klant vriendelijk en betrouwbaar

goede service, goed behandeld

Aardige mensen, super service. Altijd snel klaar. Een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik wou winterbanden voor me ford fiesta. Hiermee ben ik bij Buitendijk gekomen. Ik had graag een bepaalde maat, maar met de kennis van Peter bleek dit niet te passen. Hij ging er zelf achteraan wat er wel op zou passen, en adviseerde mij daarover. Ik besloot ze te nemen, en zoals gezegd paste deze wel. Bedankt.

goede service, goed behandeld

prima service. zelfs toen de wegen bijna onbegaanbaar waren, werden onze winterbanden zo snel als mogelijk was, verzonden en op tijd afgeleverd. Voor ons verdient dit bedrijf een grote pluim

perfect, zeker aan te bevelen

ik ben heel erg tevreden met mijn nieuwe winterbanden, de service was erg goed en erg vriendelijk. montage was erg goed auto reed een stuk veiliger en fijner.

goede service, goed behandeld

De bestelde winterbanden waren zoekgeraakt bij transporteur toen hebben ze tijdens de gladheid 3 1/2 uur omgereden om nieuwe banden te gaan halen bij de groothandel in Gouda. Vrijdagnacht was men pas thuis echter de volgende dag op zaterdag kon ik erop wachten en werden de banden alsnog direct gemonteerd. Geen nieuwe afspraak maken of ander bureaucratisch geneuzel gewoon aanpakken en klanten helpen. BEDANKT!!!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Wat een SUPER bedrijf! Wij, van Holland Digitaal BV te Valthe, hebben al onze auto\'s bij Peter Buitendijk bedrijfswagens te Emmen in onderhoud. En dit tot onze volle tevredenheid. Steekwoorden voor dit bedrijf zijn: Goed georganiseerd, geoutilleerd, overzichtelijk, netjes en schoon , afspraak = afspraak, prima prijs/kwaliteitverhouding, onderhoud wordt door de baas zelf met nauwgezette precisie verricht, eerlijk als goud, vriendelijk en werkelijk uitstekende service. De koffie staat altijd klaar. Dit is een bedrijf waar u nog respectvol wordt behandeld en met de naam wordt aangesproken. Absolute aanrader!

goede service, goed behandeld

Zeer vlote en heldere afspraken die ook nagekomen worden. Voorbeeld: Ik bestelde op dinsdag vanuit noord Braband een set witerbanden + velg, inclusief montage balanseren en bezorging. En kreeg na 20 min de offerte en na internet bankieren waarna ik een DPD track nummer kreeg. Dus had ik donderdag vanuit Emmen voor 12 uur mijn wielen onder de auto. En dat in de week tussen kerst en nieuw. Ik heb er ondertussen 700 km op zitten en zijn goed uitgebalanseerd. ben zeer tevreden. PS Als er een mogelijk misverstand wordt je direct gekontact. (gebeld)