goede service, goed behandeld

Goede ervaring. Waar voor je geld.

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels al weer wat jaartjes vaste klant en nog steeds super tevreden. Kennis, netheid en snelle, goede service zijn belangrijke steekwoorden evenals goede uitleg van uitgevoerde werkzaamheden. Keurige, nette en moderne werkplaats, een visitekaartje voor het bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

Via mijn vader bij Buitendijk terecht gekomem voor de aanschaf van winterbanden en lichtmetalen velgen, men geeft deskundig en betrouwbare advies en levert goed werk af. Bij het uitzoeken van lichtmetalen velgen kwam Buitendijk zelf ook met goede opties aan en de levering en montage was vlot geregeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Een professioneel en vakkundig bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik was op zoek naar een andere auto, omdat mijn auto total loss was na een ongeluk. Er is samen met mij gezocht naar een passende auto naar mijn wensen. Na een auto gevonden te hebben in Brabant, is deze voor mij opgehaald en goed bekeken. Inmiddels rij ik nu 3 maanden in de auto zonder enkele problemen! Helemaal super dus!

perfect, zeker aan te bevelen

voor zowel zakelijk als prive erg correct. altijd keurig met een afspraak, en zakelijk altijd direct geholpen of een leen auto zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Nieuwe banden + monteren/balanceren .Op veel plaatsen toch een tweed keer balanceren nodig ; hier niet ! gewoon top !EN SNEL !

perfect, zeker aan te bevelen

vriendelijke mensen en goede service. is zeker een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben er geweest voor nieuwe banden je wordt er heel vriendelijk onvangen en er is daar ook heel schoon en op geruimd rika

perfect, zeker aan te bevelen

Een zeer keurig en net bedrijf. Na mijn eerste bezoek hier, nooit meer wat anders! Altijd snelle, goede en betrouwbare service en altijd tijd voor een praatje! Iets waar menig dealers een goed voorbeeld aan kunnen nemen!

goede service, goed behandeld

Wij zochten een niet al te oude gezinswagen met een beetje pit. Na zelf op het internet gezocht te hebben (vonden een auto in de buurt van Emmen), kwamen we bij Buitendijk uit. Met behulp van hun zoektocht hebben we nu een auto die beter bij ons past. Inmiddels zijn we al wat kilometers verder, maar iedere keer voelt het alsof we voor het eerst instappen! Bedankt. Groetjes, Hans, Minouche en Xavi

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben er geweest vanwege de aanschaf van winterbanden. Een aanbieding op marktplaats trok mijn aandacht. Vervolgens een afspraak gemaakt en langsgeweest. De eigenaar is zeer deskundig op het gebied van winterbanden en neemt alle tijd om de voor- en nadelen van de verschillende merken uit te leggen. Vriendelijk personeel, een prima aanbod en uitstekende prijs/kwaliteit. Ik raad Buitendijk aan bij anderen.

perfect, zeker aan te bevelen

Een APK voor de Lupo 3L. Prima service en altijd vriendelijk ! Ga zo door ! Hier kunnen vele garages, dealers en fastfitters een voorbeeld aan nemen.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service, vriendelijk geholpen, altijd koffie en tijd voor een praatje ! Goed advies en verstand van zaken ! Volvo V40 gebracht voor onderhoudsbeurt, apk en vervangen van de remschijven en de remblokken. De auto rijdt weer als nieuw. Meer kwaliteit dan bij de dealer tegen lagere kosten wat wil je nog meer in de decembermaand.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb het prima ervaren, service was heel goed. Ze namen de tijd voor mij, ontvangst met een lekker bakje koffie en vervolgens de boel klaar gemaakt. winterbanden opgezet. noemde de voor en nadelen van bepaalde dingen. en was goed in omgang.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Peter is een open en betrouwbare vakman die met passie zijn werk doet. Hij maakt tijd om je goed te helpen, heeft en hoge mate van klantgerichtheid en staat voor een ouderwetse services. Kortom, ik kan Buitendijk Bedrijfswagen iedereen aanbevelen!

Vlotte service. Zeer vriendelijke bediening. Zeer net bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

goed bekwaam bedrijf oog voor details.

goede service, goed behandeld

Telefonisch winterbanden op velgen besteld na bezoek van de website. Informatie op de website is volledig en actueel. Vooraf een keurige prijsopgave. Tenslotte ook binnen een dag thuisbezorgd. Erg professioneel. Klanttevredenheid staat overduidelijk bovenaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende service en deskundigheid. Een echte aanrader om naar toe te gaan.