Vriendelijke en goede service

Vriendelijke en professionele service en een lekker kopje koffie. Een echte aanrader.

Super service!

Altijd super service.

Eerlijk, betrouwbaar, goede service.

Ik had hulp nodig met de auto, 1 belletje en het was geregeld. Eerlijk advies en top service. Iemand waar ik mijn auto aan toevertrouw!

Ik heb all season banden gekocht en laten monteren voor mijn Citroën. Ik ben zeer tevreden met zowel de prijs, snelheid, kwaliteit en bejegening. Zijn garage en gereedschappen zijn altijd erg netjes en verzorgd. Bij diagnose/opnemen schade krijg je eerlijk advies met daarin je opties. Bij grotere klussen maakt hij vaak foto's en krijg je uitleg wat er is gedaan en waarom. Aanrader dus!

Eerlijk, Degelijk, Kundig en Goedkoop

Ik ben erg positief over meneer Buitendijk. Ik heb zelf een Volvo S60 en een Citroën C3 en laat al mijn reparaties hier uitvoeren. *Hij kan je veel vertellen over wat hij doet en waarom. *Hij maakt soms foto's waarin je ziet wat er gebeurt en waarom. *Hij is eerlijk over wat wel of niet moet gebeuren. *Werkplaats is netjes en professioneel. Ricardo uit Emmen

Eerlijke vakman in hart en nieren

Altijd meedenkend, kundig en prettig in de omgang. Wij zijn zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Word altijd erg goed geholpen. Kan ook direct langs komen zodra ik een probleem met mijn auto heb.. En dan word er direct naar gekeken en het probleem verholpen.

goede service, goed behandeld

Peter Buitendijk levert al jarenlang een professionele en betrouwbare service. Hij is kundig en heeft kennis van zaken, voert uitsluitend noodzakelijke reparaties uit en bespreekt deze van tevoren, zodat je als klant precies weet waar je aan toe bent. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

goede service, goed behandeld

Ik kan Bedrijf Buitendijk zonder meer aanbevelen : deskundigheid, klant-betrokkenheid en service staan er garant voor continue auto-mobiliteit

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer betrouwbaar, eerlijk en professioneel. Iemand die zelf ook echt houdt van auto\'s. Ook geeft hij goede uitleg en eventueel ook foto\'s.

perfect, zeker aan te bevelen

Uitermate positieve ervaring, Peter heeft mij goed geadviseerd en heeft een zeer brede technische kennis van auto\'s. Doet net dat beetje extra en ik ben blij van ik mijn eerste auto bij hem heb gekocht.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk ontvangst en efficiënte en snelle service. Alles wordt netjes uitgelegd en als er iets van de auto uit de toon valt wordt dit ook vertelt. Als ik vragen had dan werden deze netjes beantwoord mits hier geen kennis van was dan werd dat ook eerlijk vertelt. Geen sluwe verkopers praatjes maar gewoon eerlijke service. Goede adviezen gekregen i.v.m. de reparaties die ik zelf kan uitvoeren. Er wordt je niets opgedrongen en reparaties worden pas gedaan als je dat zelf aangeeft. Kortom een betrouwbare en zeer deskundige service.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Dit is een betrouwbare en vriendelijke garage, waar de eigenaar verstand van zaken heeft. Beide auto\'s worden professioneel onderhouden, reparaties worden vooraf besproken en toegelicht en te vervangen onderdelen worden getoond, waarbij uitleg wordt gegeven waarom de vervanging nodig is. De prijs/kwaliteitverhouding is eerlijk. Een professionele garage, in alle opzichten.

goede service, goed behandeld

Uitstekende ervaring. Bij reparaties is duidelijk wat er gedaan is. Afspraken worden nagekomen, zodat je niet voor verassingen komt te staan. Zeer goed!.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service, vriendelijk geholpen, Goed advies en verstand van zaken.

goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

Correct en zakelijk nooit zonder vervangend vervoer

goede service, goed behandeld

Correct conform afspraak, en achteraf geen verrassingen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Zeer goede service, snel en vriendelijk. Altijd wordt alles duidelijk uitgelegd.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

Deskundig, meedenkend, vriendelijk en laat altijd keurig zien met foto\'s of onderdelen wat er vervangen is en dat dit echt nodig was en we merken hier altijd de verbetering van. Auto inmiddels 3 jaar in onderhoud bij Buitendijk.