Niet de goedkoopste, wel de beste!!

Ik was opzoek naar eenzelfde audi A8 2,8 uit de late jaren 90, en heb deze gevonden bij Marcel van Star Gallery!! Een met heel weinig kilometers en in uitzonderlijk goede staat!! Ik rij er nu bijna een week mee, en afgezien van wat kleine puntjes op de i (wat kan je verwachten van een auto van 24 jaar oud) ben ik heel erg blij met mijn aankoop!! De mooiste A8 2,8 van Nederland durf ik wel te zeggen!!! En quattro!!! Dit is mijn 3de A8, maar tot nu toe zeker de beste!!! Hier ga ik nog lang van genieten!! Groet Paul Huet

Als startende ZZP'er zeer vriendelijk ontvangen, topzaak!

Marcel is een hele vriendelijke, professionele, meedenkende autofanaat. Mooie zaak met mooie auto's. Bij de meeste auto's niet te zien dat het gaat om youngtimers, in zo'n goede staat zijn ze. In eerste instantie kwam ik voor een andere auto kijken. Mocht ik gelijk voor een proefrit meenemen, beviel niet helemaal. Een auto moet nou eenmaal matchen, alsdus Marcel. Tijdens het rondlopen in de zaak kwam ik de auto tegen die ik in de tussentijd heb gekocht. Marcel straalt vertrouwen uit en ik weet zeker dat ik hem kan bellen mocht er iets onverwachts gebeuren. Absoluut aan te raden!

Super fijn geholpen!

Auto gevonden via internet, daar wezen kijken, super fijn geholpen, en alles volgens afspraak verlopen. Auto was bijzonder mooi op de foto’s, en in het echt ook. Dit is op veel plaatsen nog al eens anders

helemaal top!

jullie zijn toppers!

Geweldige service!

Altijd zeer coulante behandeling, vriendelijk, behulpzaam in een woord geweldig! Top service, betrouwbaar, uitmuntende auto`s!

Wij hadden een Mercedes C350 op de duidelijke site gezien. Uiteraard weer een plaatje zoals de rest in de showroom. Auto stond al klaar zoals gewoonlijk. Na de koffie service van Marcel zijn vader een goede proefrit gemaakt. Al snel werd duidelijk dat dit weer een voltreffer was, en terug gereden naar de snoepwinkel. Na 5 minuten onderhandelen was de E350 voor ons, en de E350 van Star Gallery. Al met al weer een goed zaak en aangezien de C350 al zijn beurten had gehad zijn wij met de nieuwe aankoop tevreden naar Rotterdam gereden. Roel en Petra Rotterdam

Zeker een aanrader!

Hier mijn E55 AMG gekocht. Stond heel erg in dubio vanwege het feit dat het een Japanse auto was. Na veel mailcontact toch besloten om de auto te bekijken. Toen ik aankwam rijden en de showroom binnentrad, wist ik eigenlijk al wel genoeg. Hele mooie auto’s! En niet te vergeten, met een goed verhaal en historie. Stukje rijden in de auto was geen probleem en de auto bezichtigen op de hefbrug behoorde ook tot de mogelijkheid. Naast de auto’s zijn de mensen die er werken ook heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb met name contact gehad met Marcel. Top gozer. Eerlijk, vriendelijk en vrijblijvend contact. Geen ‘pusherige’ verkooppraatjes, maar lekker nononsense en luisteren naar wat de koper écht wil. Is dit bedrijf aan te raden? Voor mij volmondig JA! Zeker voor youngtimers van Mercedes en BMW. Heel veel kennis en kunde in huis bij de Stargallary in Enkhuizen. CHAPOO!

Super service Mercedes waardig

Prachtige w211 Mercedes e500 gekocht. Werkelijk mooie auto waar niet aan af te zien is dat hij al een leven erop heeft zitten. Marcel koos ervoor om de auto een APk te geven, dat leidde tot vernieuwen van een aantal kostbare onderdelen. Dat had hij niet hoeven te doen, maar geeft mij het vertrouwen dat ik een goeie aanschaf heb gedaan. Dank!

Fenomenaal

Het woord virus besmetting is vaak negatief beladen. Maar besmet raken met het Mercedes virus, is een fenomenaal gevoel. Dankzij de naar mijn gevoel open en eerlijke verkoper Marcel wil ik nooit meer van deze besmetting af. Een ervaring waar ik nog jaren heel positief over zal zijn. Nogmaals bedankt Marcel. Ik ben een zeer gelukkig mens met mijn E250 CGI Mercedes.

Marcel is een topgozer met verstand van zaken eerlijk en recht door zee

Heb een M 280 E gekocht bij Marcel Top auto

Super geregeld

Service * , snelheid * en kwaliteit * staan hoog in het vaandel bij de Star Gallery. Dank in deze, de volledige verdiende aantal sterren !!

Geweldige service!

Heb een Mercedes gekocht bij Star Gallery. Auto is keurig netjes bij ons thuis in Enschede afgeleverd. Super service! Kan iedereen aanbevelen om bij Star Gallery een auto te kopen.

Wederom zeer tevreden

Persoonlijke service, Marcel neemt tijd voor je en luistert goed naar je verhaal en wensen. De auto is ook met die leeftijd een super exemplaar. Ik kom zeker terug, ook al is het alleen voor op de koffie omdat ik verwacht dat de huidige wagen nog heel lang plezier zal geven. Ga zo door!

Uitstekende service en advies!

Marcel weet de juiste modellen met de goede km standen te vinden en onder de aandacht te brengen. Ik ben nu ruim 6 jaar klant en nog altijd er tevreden!

In mijn zoektocht deskundig & ervaren bedrijf

En dan loopt je lease contract af “ zet je alle cijfers eens op ‘n rij “ wat nu weer zo’n brave saaie nieuwe VW Renault Japanner enz enz “ Of een auto met fun karakter, voor nog geen 30% in kosten van bovengenoemde “ loop maar eens binnen bij Star Gallery en maak eens een praatje met Marcel de eigenaar. Deze man heeft zoveel ervaring en denkt met je mee “niet opdringerig en vertelt de voor en nadelen bij evt aankoop. Kijk op site hoe snel de voorraad wisselt van eigenaar “ dat zegt toch alles .

Duidelijke en snelle communicatie

Duidelijke en snelle communicatie, een fijn bedrijf

1ste ervaring: correct en eerlijk

Onder het moto “als het goed is mag het ook gezegd worden”. Eerste contact gelegd via mail en altijd snel, duidelijk en open communicatie mogen ervaren. Dan ter plaatste vriendelijk en niet opdringerig ontvangen door Marcel. Proefritje gedaan en dan snel tot een akkoord gekomen voor de aankoop van bmw E30, een pareltje aan huis geleverd (in België) zoals afgesproken. Ook nog behulpzaam bij vragen na de afhandeling. Een aanrader als je het mij vraagt.

Wij zijn afgelopen zaterdag weer eens in de snoepwinkel geweest om te kijken naar een Mercedes C350. Proefrit gemaakt, en een top auto. Wij rijden zelf in een E350, en vinden de beslissing moeilijk om de beslissing te nemen. Wat ik wil zeggen is dat Marcel alle tijd neemt ondanks ons getreuzel. En dat wel heel prettig. Ondanks nog geen aankoop altijd leuk en geen gepush. Waar vind je dat nog. Dank hiervoor. Roel en Petra uit Rotterdam

Zeer goede en plezierige ervaring.

Enthousiast geholpen door een vakkundige Marcel. Neemt de tijd en zorgt dat het proces prima verloopt. Een man die zich aan zijn woord houdt. Ga nu genieten van de auto en indien nodig zal ik met raad en daad, bij eventuele onvolkomenheden, worden bijgestaan door Star Gallery, is mij belooft.

Prettig en helder zaken doen

Het was prettig en helder zaken doen met Marcel. Inmiddels mijn derde Mercedes youngtimer bij Star Gallery en wat een prachtige auto. Superblij mee.

Probleemloos en super prettig

Voor mij was dit de eerste keer zaken doen bij Stargallery. Ik ben ontzettend tevreden over hoe de aankoop van mijn nieuwe (2e hands) auto is gegaan. Ik kreeg direct een goed gevoel bij de zaak en er hangt een prettige sfeer in de showroom. Dit was de eerste keer dat ik volledig zelfstandig een auto heb gekocht en het wederzijdse vertrouwen tussen Marcel en mij maakte het zakendoen erg fijn. Kortom is er een goede samenwerking geweest en was de passie goed terug te zien in hoe compleet de auto werd afgeleverd. Bedankt Marcel, ik zou zeker Star gallery aanraden! Groet Thimo