Meer dan uitstekend

Zeer goede auto. Grote vakkennis en belangrijker oog voor het belang van de klant. Prettige gang van zaken Betrouwbaar.

Goed bedrijf.

Goed bedrijf. Ook als er problemen zijn is het oplossingsvermogen groot.

Betrouwbaar, snel en professioneel

Liefhebber pur sang met kennis van zaken. Zeer prettige samenwerking. Dank!

Helemaal top!

Ik werd vriendelijk ontvangen na een afspraak gemaakt te hebben. De auto waarvoor ik kwam was mooi opgesteld en gepoetst. Marcel wist mij veel te vertellen over de auto waarna ik het besluit heb genomen om de auto te kopen. De dag erna stond de auto er nog mooier bij, wat mij erg blij en trots maakte. Na het papierwerk kreeg ik een presentje en kon ik in mijn droomauto wegrijden.

Vriendelijk, eerlijk, verstand van zaken

Mijn ervaring met StarGallery is zeer positief. Warm en ontspannen sfeer bij binnenkomst. Je mag rustig rondkijken. Marcel heeft duidelijk veel kennis van zaken maar is vooral duidelijk en eerlijk. Vorige week mijn eerste aankoop gedaan en ben ontzettend tevreden. StarGallery is een aanrader!

Uitstekend, conform.afspraak.

Zie hierboven.

Persoonlijke aandacht

Ik heb een prachtige BMW 435i uit 2013 met een lage kilometrage bij Marcel aangeschaft. De auto is en rijdt fantastisch en is bijna nieuw. Hij is precies zoals op de site vermeld. Toen ik de auto kwam halen stond hij me al glimmend op te wachten (de auto dan he, niet Marcel :) ). Als je de hele nette en schone showroom binnen stapt zie je al dat Marcel een echte liefhebber van auto's is. De afhandeling van de koop ging allemaal heel soepel en snel. Marcel neemt de tijd voor zijn klanten. Je voelt de persoonlijke aandacht. Ik zou zo weer een andere auto bij Marcel kopen.

Top bedrijf

Topzaak!

Marcel, de eigenaar van Star Gallery, is zeer deskundig. Open over de herkomst van de auto, duidelijk in zijn onderhandelingen. Verkoop in een prettige sfeer, geen gladde praatjes. De gekochte auto werd spic en span afgeleverd, met een nieuwe apk, prachtig gepoetst en een halfvolle benzinetank. Probleemloos en comfortabel. 5 sterren, overtuigend.

SUPER!!!

Van begin tot eind een geweldige ervaring! Op 4 november onze E350 Avantgarde met 10170 kilometer opgehaald in Enkhuizen. Het hele aankoopproces verliep geweldig, totaal geen druk van Marcel, op alle fronten gaf hij mij het vertrouwen wat ik zoek bij een automobielbedrijf! Nogmaals een geweldige ervaring! Marcel, bedankt!

Fijne plek om auto's te kijken en te kopen

Plezierige contacten via whatsapp en snel tot zaken kunnen komen. Toen ik eenmaal de mooie groene MB E350 waren we snel klaar! Binnen een week kon ik rijden.

Ongedwongen sfeer met ruime keuze en vakkundig advies

Ongedwongen sfeer met ruime keuze en vakkundig advies

Wat is ie/zijn ze mooi.

Enkhuizen is helemaal niet zo ver als je denkt. Toen dat me helder was en ik toch weer een Benz youngtimer wilde, verliep het verdere proces uitermate soepel. In de fraaie collectie zat een prachtige diepblauwe E350 met alles erop en eraan wat je nodig hebt. Reële inruilprijs, aanvullende wensen ook snel in orde en toen mocht ie mee. Fijne auto, fijne deal, voor herhaling vatbaar...

nette service

nette service

Top zaak netjes geholpen, en verstand van zaken

Top zaak netjes geholpen en verstand van zaken

Heel erg goed

Star galary is een heel fijn bedrijf. Marcel is een aardige vent. Ik ben super blij met mijn ml63 amg. Als je op zoek bent naar een mooie youngtimer of gewoon een nette auto dan is het zeker een aanrader.

Zonder omhaal de auto gekocht die ik wilde hebben

Ik kwam voor een Fiat Abarth en na uitermate kort onderhandelen werd ik eigenaar van een Fiat Abarth. Kon hem de volgende dag ophalen. Snel; vriendelijk en efficiënt.

Unieke auto via een uniek bedrijf!

Het is een reis om van Papendrecht naar Enkhuizen te rijden, maar de sfeer en de passie voor auto's maakt het als een feestje.

Zeer goed bedrijf!!

Altijd alles top geregeld!

Geweldige service

Inmiddels trouwe en zeer tevreden klant. Kennis van zaken, enthousiasme en buitengewoon sympathiek zijn wat mij betreft de kernwoorden die Star Gallery het best beschrijven.

Wat een fijn bedrijf, echt een aanrader!

Ik kocht een gebruikte Mercedes-Benz E-Klasse bij Star Gallery. De auto was beter dan geadverteerd en is werkelijk in top conditie. Zowel tijdens als na de aanschaf was de service geweldig en de communicatie snel en vriendelijk. Ik kan Star Gallery en Marcel echt aanraden en ik zou er met plezier weer een auto kopen.

als vanouds, klasse !!

Wordt vervolgd .. 2001 SLK 320, 88.985 km ...

SUPER! goede service, mooie youngtimers. AANRADER als je er 1 zoekt van een top merkvan een

Perfecte begeleiding en hulp bij de aanschaf. Marcel is een TOP GOZER! Nam de tijd bij de verkoop van mijn mooie youngtimer. Het is dat ik er financieel maar 1 kan kopen, want dan wist ik het wel.

Zeer correct

Wilde graag proefrijden maar Marcel zijn antwoord was nee, hij zei heb je het weer gezien. Dit kon ik zeer waarderen en ben een week later met mooi weer gaan proefrijden. Koop gesloten en zeer netjes opgeleverd.

Geweldige ervaring.

In mijn zoektocht naar een mooie e 63amg kwam ik na een tip bij Marcel van Star Gallery terecht. Hier was ik meteen verkocht. Wat een geweldig mooie auto's staan hier. Binnen een uur de beslissing gemaakt en een prachtige e 63amg estate uit 2007 aangeschaft. Marcel bedankt!!! Ik zal je zeker aanbevelen.