Fenomenaal

Het woord virus besmetting is vaak negatief beladen. Maar besmet raken met het Mercedes virus, is een fenomenaal gevoel. Dankzij de naar mijn gevoel open en eerlijke verkoper Marcel wil ik nooit meer van deze besmetting af. Een ervaring waar ik nog jaren heel positief over zal zijn. Nogmaals bedankt Marcel. Ik ben een zeer gelukkig mens met mijn E250 CGI Mercedes.

Marcel is een topgozer met verstand van zaken eerlijk en recht door zee

Heb een M 280 E gekocht bij Marcel Top auto

Super geregeld

Service * , snelheid * en kwaliteit * staan hoog in het vaandel bij de Star Gallery. Dank in deze, de volledige verdiende aantal sterren !!

Geweldige service!

Heb een Mercedes gekocht bij Star Gallery. Auto is keurig netjes bij ons thuis in Enschede afgeleverd. Super service! Kan iedereen aanbevelen om bij Star Gallery een auto te kopen.

Wederom zeer tevreden

Persoonlijke service, Marcel neemt tijd voor je en luistert goed naar je verhaal en wensen. De auto is ook met die leeftijd een super exemplaar. Ik kom zeker terug, ook al is het alleen voor op de koffie omdat ik verwacht dat de huidige wagen nog heel lang plezier zal geven. Ga zo door!

Uitstekende service en advies!

Marcel weet de juiste modellen met de goede km standen te vinden en onder de aandacht te brengen. Ik ben nu ruim 6 jaar klant en nog altijd er tevreden!

In mijn zoektocht deskundig & ervaren bedrijf

En dan loopt je lease contract af “ zet je alle cijfers eens op ‘n rij “ wat nu weer zo’n brave saaie nieuwe VW Renault Japanner enz enz “ Of een auto met fun karakter, voor nog geen 30% in kosten van bovengenoemde “ loop maar eens binnen bij Star Gallery en maak eens een praatje met Marcel de eigenaar. Deze man heeft zoveel ervaring en denkt met je mee “niet opdringerig en vertelt de voor en nadelen bij evt aankoop. Kijk op site hoe snel de voorraad wisselt van eigenaar “ dat zegt toch alles .

Duidelijke en snelle communicatie

Duidelijke en snelle communicatie, een fijn bedrijf

1ste ervaring: correct en eerlijk

Onder het moto “als het goed is mag het ook gezegd worden”. Eerste contact gelegd via mail en altijd snel, duidelijk en open communicatie mogen ervaren. Dan ter plaatste vriendelijk en niet opdringerig ontvangen door Marcel. Proefritje gedaan en dan snel tot een akkoord gekomen voor de aankoop van bmw E30, een pareltje aan huis geleverd (in België) zoals afgesproken. Ook nog behulpzaam bij vragen na de afhandeling. Een aanrader als je het mij vraagt.

Heel goed

Wij zijn afgelopen zaterdag weer eens in de snoepwinkel geweest om te kijken naar een Mercedes C350. Proefrit gemaakt, en een top auto. Wij rijden zelf in een E350, en vinden de beslissing moeilijk om de beslissing te nemen. Wat ik wil zeggen is dat Marcel alle tijd neemt ondanks ons getreuzel. En dat wel heel prettig. Ondanks nog geen aankoop altijd leuk en geen gepush. Waar vind je dat nog. Dank hiervoor. Roel en Petra uit Rotterdam

Zeer goede en plezierige ervaring.

Enthousiast geholpen door een vakkundige Marcel. Neemt de tijd en zorgt dat het proces prima verloopt. Een man die zich aan zijn woord houdt. Ga nu genieten van de auto en indien nodig zal ik met raad en daad, bij eventuele onvolkomenheden, worden bijgestaan door Star Gallery, is mij belooft.

Prettig en helder zaken doen

Het was prettig en helder zaken doen met Marcel. Inmiddels mijn derde Mercedes youngtimer bij Star Gallery en wat een prachtige auto. Superblij mee.

Probleemloos en super prettig

Voor mij was dit de eerste keer zaken doen bij Stargallery. Ik ben ontzettend tevreden over hoe de aankoop van mijn nieuwe (2e hands) auto is gegaan. Ik kreeg direct een goed gevoel bij de zaak en er hangt een prettige sfeer in de showroom. Dit was de eerste keer dat ik volledig zelfstandig een auto heb gekocht en het wederzijdse vertrouwen tussen Marcel en mij maakte het zakendoen erg fijn. Kortom is er een goede samenwerking geweest en was de passie goed terug te zien in hoe compleet de auto werd afgeleverd. Bedankt Marcel, ik zou zeker Star gallery aanraden! Groet Thimo

Betrouwbaar, goede service, 6 sterren waarvan er 1 op je auto blijft

Inmiddels mijn derde auto bij Marcel gekocht. Altijd probleemloos en goede service. Zelf blijf ik nooit te lang hangen in de showroom, daar word ik te hebberig van ;). Fijn contact zonder fratsen, ook als je naderhand vragen hebt kan je terecht. Een aanrader dus!!

Vriendelijk, vakkundig, TOP!

Hele vriendelijke behulpzame eigenaar. Heeft mooie degelijke auto’s staan. Erg blij met onze nieuwe auto!

In een woord super

Top bedrijf ,prettige ontvangst zonder enige verkoopdruk mooie e320 gekocht prima inruil voorstel gehad. deze zaak is in een woord geweldig kan er uren rondlopen wat een juweeltjes staan daar fijn zaken doen met marcel,komt alle afspraken na top kom er zeker terug. gerard

Super goed bedrijf.

2 maanden geleden een mercedes gekocht Bij thuiskomst bleek er geen krik bij te zitte. Telefonisch contact genomen met de baas van StarGallery (Marcel) . Een week later spiksplinternieuwe krik ontvangen In Venlo. Paar weken later maakt mercedes een vreemd geluid. Dit is hersteld door een andere mercedes garage in Venlo. Heb een foto gemaakt van de factuur en naar Marcel gestuurd. Paar uur later was het geld al bij geboekt op mijn rekening. Ik zal Marcel van StarGallery aan iedereen aanbevelen. Hebben nog nooit zo'n goede service mee gemaakt. Vriendelijke groet P.Lamers uit Venlo.(L)

Uitstekend en vakbekwaam

Hartelijke ontvangst met koffie door de baas, Marcel, die alle tijd neemt om zijn prachtige collectie auto’s te tonen. Hier blijkt een gepassioneerde Mercedes kenner aan de slag. Voor mij als klant geeft dat veel vertrouwen omdat de enthousiaste verhalen over de auto’s worden gebracht zonder dat er auto’s opdringerig aan de man worden gebracht. Uiteindelijk met een prachtige CLK 320 de deur uitgegaan nadat er een realistische prijs voor mijn In te ruilen E320 was geboden. Kortom ga naar de Star Gallary !

Echt super !!!!

Wij hebben een C180 CGI gekocht bij Marcel. Er waren wat kleine dingen, geen probleem voor Marcel. Hij heeft dit vakkundig laten repareren waarvoor nog dank. Kortom een geweldige garage met heel veel deskundigheid van Marcel. Wij hebben de 4de auto gekocht en zijn er super blij mee. Van ons een DIKKE 10 voor deze garage !!

Man man man wat een collectie en passie

Zelfs op zondag gewoon hart voor de zaak. Afspraak gemaakt op zondag ochtend. In de auto gesprongen om een Mercedes w211 aan te kopen. In de middag hartelijk ontvangen met een passioneel verhaal over de historie van StarGallery. Wat een prachtexemplaar had Marcel gevonden. Direct een deal met garantie en mobiliteitsplan. Zelfs na aankoop nog de goede zorg van Marcel gekregen. Heel objectief ben ik vol lof over StarGallery. Marcel bedankt

Veel mooier wordt het niet!

Geweldige selectie auto's. De een is nog mooier dan de ander. Alles supersnel en prettig geregeld.

En alweer heel erg tevreden.

Ook nu weer zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Alles is weer vlot geregeld en ook nu hebben we er weer een goed gevoel over, grote klasse.

Een super klantvriendelijk bedrijf

Super klantvriendelijk bedrijf waar men de tijd voor je neemt.

Perfecte en betrouwbare autobedrijf

Wij zijn heel erg tevreden over deze bedrijf. De eigenaar is heel erg vriendelijk en komt zijn woorden na. Zeker een aanrader.

Topservice!

Ook enkele maanden na de koop nog een aantal puntjes op de i zetten, is perfect afgehandeld door Star Gallery. Marcel bedankt en tot ziens!