Altijd top bij Marcel!

Afgelopen weekend mijn nieuwe auto opgehaald bij Marcel, zoals altijd was alles weer uitstekend geregeld en top voor elkaar. Het is niet mijn eerste auto die ik bij Marcel heb gekocht en zal ook mijn laatste niet zijn :)! Marcel bedankt maar weer en tot de volgende keer!

Top bedrijf kwaliteit zonder poes pas!

Inmiddels voor de 2e keer een Youngtimer gekocht!

Plezierig, zeer vertrouwd en betrouwbaar

Marcel is een plezierig contact. Auto’s allemaal betrouwbaar. Alles fijn afgeregeld, kan altijd terug komen. Topper

Verstand van de auto's

heeft verstand van de auto's en neemt geen genoegen met een auto als die niet perfect is. Is een genot om binnen te kijken naar alle schoonheid die er staat.

StarGallery, een mooi bedrijf met absoluut 5 GROTE sterren.

Op de site van Star GALLERY wordt door mij met regelmaat gekeken of er weer “ nieuws” is vwb collectie youngtimer MERCEDES. Mijn vrouw en ik waren al een tijdje geïnteresseerd in een auto met hoge instap. En...weer geslaagd bij STARGALLERY. Onze aankoop, een prachtige MERCEDES GLK 220 CDI in de kleur White Diamond, hoge instap, DIESEL, 108.000 km., automaat, 7tronic met alle denkbare extra’s. Mijn vorige auto ingeruild. Dit onze 4de MERCEDES, gekocht bij Marcel Thomas, eigenaar van STARGALLERY. Zoals wij gewend zijn, hartelijk ontvangst. Gastvrij, geen opdringerige toestanden, integendeel. Marcel, inmiddels genieten we volop van onze bolide. We zijn er trots op dat er StarGALLERY op onze nummerplaat staat. Dankjewel voor weer een prachtig exemplaar.

goed.

In een eerdere resentie aangegeven dat er een gat in de leren bekleding zat. Dit is door de verkoper perfect en onzichtbaar verholpen. Ik ben tevreden over de afhandeling.

Topzaak

Vriendelijk en zeer goed geholpen, Ontspannen en ongedwongen sfeer, Auto gekocht , maar die kreeg eerst nog een grote beurt , 4 nieuwe banden en de bijbehorende zorg , Top !!!

Goede ervaringen, gisteren de vierde auto gekocht.

Goed contact met de verkoper. Ontdekt na een dag een gat in de leren bekleding van de achterbank. Ik had de auto niet gekocht als ik dat voor de aankoop had gezien.

perfect!

Bedankt voor de service en het advies! Hopelijk nu veel veilige km met de youngtimer ;-)

Vlekkeloos zoals altijd

Inmiddels de 7e auto in 3 jaar...! Een hobby mag geld kosten nietwaar.? Marcel denkt mee in oplossingen en nooit zetten we wat op papier, we geven elkaar een hand en dat is het. Een gentleman's agreement zoals dat bedoeld is. Er wordt niks geforceerd en altijd bereidt een extra stap te zetten... ben bang dat nummer 8 ook weer hier vandaan komt.... immer gerne freude am fahren und das beste oder nichts

Supergoed geregeld

Marcel is een fijn persoon om zaken mee te doen. Hij is goed bereikbaar en is een goede vraagbaak!

Toegewijde specialist

Marcel heeft een topcollectie aan youngtimers en weet waar hij over spreekt.

Heel mooie auto's, goede service, en een reeële prijs

In alle rust kon ik proefrijden in verschillende auto's, aflevering ging snel en zorgvuldig.

Top service

Prachtige auto gekocht, goede communicatie, betrouwbaar.

Top service

Vandaag mijn BMW 330 Cabrio opgehaald. Service is TOP en alles netjes geregeld. Marcel bedankt voor alles en zeker tot ziens.

Geweldig bedrijf met bijzonder mooie en kwaalitatief heel goede auto’s met name youngtimet Mercedes

Marcel heeft heel veel kennis van zaken. Probeert je niet te belazeren hij is niet de goedkoopste maar wel altijd waar voor je geld

Bepaald prettige beleving👍

Star Gallery, je moet er een stukje voor rijden, maar dan krijg je ook wat! Je ontmoet er een enthousiast en deskundig liefhebber, Marcel Thomas, van vooral Mercedes Benz Youngtimers in een fraai pand en dito showroom vol glanzende wagens. Ook iemand die echt de tijd voor je neemt en vooral niet aandringt, de auto moet je passen is zijn devies. Ontmoette en sprak er ook zijn vader, een al even groot fan van Mercedes. Na een aantal eerdere bezoeken en proefritten in twee verschillende C180K’s bleek zo’n viercilinder het niet voor mij te zijn. We spraken er onder het genot van een vers bakje koffie verder uitgebreid over onze voorliefde voor Mercedes. Het moest toch weer een zescilinder worden, heb je daar eenmaal mee gereden dan wil je niet anders meer en gevraagd wanneer hij er weer een had mij op de hoogte te willen stellen. Dat gebeurde een paar weken later al. Direct naar Enkhuizen gereden, proefrit gemaakt, de wagen gekocht (met een zeer reële inruilprijs voor de mijne), en er op 5 december zoevend mee naar huis gereden. Alles binnen vijf dagen geregeld, hij is niet eens op de site verschenen. Nu wel bij ‘verkochte wagens’. Kortom, ben je op zoek naar een Mercedes Benz Youngtimer, rij dan eens naar Enkhuizen. Van harte aanbevolen!

Perfect !!!!!

IK heb vandaag de derde Mercedes opgehaald bij Marcel. De eerste was een Mercedes CLK, de tweede een E 200 welke ik na 40.000 kilometer probleemloos rijden heb ingeruild voor de nieuwe CLK. Ik heb een ervaring met Marcel die ik in 40 jaar auto kopen nog nooit heb meegemaakt. Na de auto te hebben gekocht, en ik langs kwam om mijn dashboardcamera af te geven vertelde Marcel dat de auto bij de bandenboer was. Ik vroeg hem waarom en hij antwoordde ik vertrouw de banden niet geheel en laat er vier nieuwe onder gooien. Ik zeg Marcel, jij laat vier nieuwe banden voor jouw rekening onder de door mij gekochte banden monteren zonder mij daar in te kennen. Hij antwoordde mij "Als ik een auto aflever dan moet dat perfect zijn". Wie heeft dat ooit meegemaakt ?

Fantastische service en een eerlijke deal

Marcel heeft ons erg goed geholpen. Ondanks dat het druk was heeft hij de tijd genomen voor ons. De auto is volledig eerlijk toegelicht en is van hoge kwaliteit. De StarGallery is een prettige plaats en we hebben komen gerust terug voor een volgende aankoop.

Top👊

Op zondag heeft Marcel tijd vrijgemaakt om de Audi TT te bezichtigen. Gewoon eerlijk en duidelijk verhaal, doe maar gewoon etc.. fijne ervaring👍Mooi aanbod van Mercedes met lage Km stand. Als Marcel mijn volgende droomauto heeft dan koop ik die gerust met mijn ogen dicht 😊

Een goede ervaring.

Ik heb mijn auto via Stargallery verkocht. De verkoop is voorspoedig verlopen en voor het gewenste bedrag. Het is prettig samenwerken met Marcel. Ik kom graag weer terug!

De moeite waard!

Oké ik geef toe het is nogal een afstand vanaf Eijsden,Maar dan heb je ook wat ! Heb meer dan een miljoen kilometers in Mercedessen gereden,zowel zakelijk(diesels) als privé(benzine). Mijn vrouw vond dat ik ouder werd en op zoek moest gaan naar een "hoge instap". Dus werd er proefgereden in twee Japanse koekblikken. Heb vervolgens diezelfde dag nog gebeld met Star Gallery om te vragen of de blauwe C180K (jawel die van de review van 18-2-2019) nog aanwezig was en ben (met vrouw) in een ruk doorgereden naar S.G. Daar was zij snel ervan overtuigd,dat die "hoge instap"nog wel een paar jaartjes kon wachten(misschien ooit een M-klasse? ) Heb de verkoop als zeer prettig ervaren. De auto voldoet aan mijn verwachtingen,een klein probleempje mocht ik bij mijn eigen garage zonder problemen laten oplossen, Marcel vroeg nog aan mij hoeveel hij nog aan mij verschuldigd was,maar vond het bedrag zo laag dat ik het daar niet eens meer over gehad heb. C.G. zal beslist niet de goedkoopste zijn,maar neem van mij aan Dat je hier wel waar voor je geld krijgt. Kortom Prima zaak!

Als vanouds

Hallo, Gekozen voor een spotievere clk200. Wel even wennen, maar deze bak is als nieuw. Altijd wel een stevige prijs maar dan heb je ook wel een auto. En als we wat anders willen, is daar altijd weer over te praten. Het binnen komen is altijd netjes en Marcel neemt altijd de tijd, ook als er anderen wachten. Zeker weer een goede ervaring.

Topservice

2e keer dat ik bij Marcel een MB koop. Alles weer perfect geregeld. Kreeg zelfs 1 jaar pechhulp verzekering bij auto...die ik uiteraard niet nodig zal hebben :-). Fantastisch geregeld Marcel. Dank.

(H)eerlijk

Eerste mercedes gekocht, prima uitleg en super geholpen.