Perfect geholpen

Erg goed ontvangen, duidelijke uitleg. Eigenaar van de zaak nam alle tijd voor ons.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gevonden via Autoscout24. Prima ontvangst door Marcel. Heldere eerlijke uitleg. Proefrit was geen probleem. Snel tot een goede deal gekomen.\r\nMarcel heeft passie voor z’n uit de hand gelopen hobby.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een negen, want een tien geef ik nooit!\r\nIk heb geen 1 auto gekocht, maat 2 ! Ik heb geleerd dat Mercedes geen auto is maar een automobiel! Star Gallery, via een relatie terecht gekomen is gewoon Perfect ! Marcel en zijn vader zijn vriendelijke en ter zake deskundige mensen. Ik zal zeker terugkomen en kan het een ieder aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marcel zoals jij al schreef op FB drie keer is scheepsrecht.\r\nWat een verhaal zeg drie keer een Benz in 6 weken tijd. Ik heb mijn prachtige CLK die 18 maanden in mijn bezit was ingeruild voor een 4 deurs. Helaas was dit niet wat ik er van verwachtte. Gelukkig kon Marcel mij een alternatief bieden maar na een ritje Bretagne heen en weer was dit ook niet mijn auto. Vervolgens deze weer ingeleverd bij Marcel voor een W211 E350 Avantgarde met AMG opties 7 G tronic. Wat een beest van een auto en wat een schoonheid. Marcel bedankt voor je geduld, begrip en meedenken. Hier blijf ik zeker 18 maanden in toeren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marcel weet de krenten uit de pap te vissen en hij heeft heel mooie auto’s staan! \r\nHij is deskundig, vriendelijk en servicegericht. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week onze tweede auto bij Marcel gekocht. Ook nu alles weer in een prettige sfeer geregeld. Het is een goed, betrouwbaar en eerlijk bedrijf. We zijn erg blij met onze B-klasse.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was op zoek naar een Youngtimer en bij StarGellery prima auto gevonden. Duidelijke informatie, zeer goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze allereerste youngtimer aangeschaft bij Marcel. Een hele mooie ijsblauwe CLK 200. Auto ziet eruit als nieuw en rijdt heerlijk. Wel een klein probleempje gehad met de bekleding van de auto maar dit is erg snel en erg netjes opgelost door Marcel. Zijn zeer tevreden en hopen in de toekomst weer terug te komen als het tijd is voor een andere auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels m’n 6e auto gekocht in betrekkelijk korte tijd. Altijd mooie spullen, snoepwinkel voor grote mensen. En Marcel gaat altijd verder dan je redelijkerwijs van iemand mag verlangen qua service en ondersteuning, hier wordt autorijden, freude am fahren. Op naar de volgende

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bewezen betrouwbaar. Mijn tweede auto bij Marcel gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super no nonsens aanpak met een groot netwerk en kennis en kunde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord top! Alles kan niks moet. Geheel zonder enige vorm van dwang ligt de keuze geheel bij de cliënt. Zelf toen we bijna rond waren met de auto waar we voor kwamen zijn we een totaal andere weg ingeslagen en binnen 30 min een deal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ach ja....\r\nWe hebben onze C180K uit 2003 dit weekend bij Marcel ingeruild voor een ML320 limited edition van bijna 20 jaar oud. We kochten onze C180 bij StarGallery toen deze ruim 13 lentes jong was en slechts 5600km op de teller had staan. Bijna nieuw uit de doos dus. Een geweldige auto waarin we tot op heden met heel veel plezier en volledig probleemloos hebben gereden. De auto is dus nu terug op het honk en absoluut aan te raden voor een volgende liefhebber. \r\nWij gaan genieten van onze nieuwe aanwinst die, ondanks de leeftijd, in een prachtige conditie verkeert met een kilometerstand waarmee de wagen eigenlijk pas net is ingereden. \r\nWe raden StarGallery aan bij alle echte autliefhebbers. Het persoonlijke contact, de service en weten dat je een eerlijke youngtimer of klassieker koopt zijn hierbij belangrijke factoren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bijna een jaar geleden een MB a-klasse gekocht bij dit bedrijf, en ben daar super tevreden over. Fijne en vooral zeer eerlijke mensen, dat mag gezegd worden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super betrouwbaar, je kunt bij wijze van spreken de afspraken op een bierviltje maken met Marcel Mijn Audi S4 in consignatie verkocht nadat ik al eerder hier twee auto’s heb gekocht. Mijn geld stond na verkoop binnen een dag op mijn rekening. Nu rustig op zoek naar een cabrio, hopelijk bij Stargallery.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waar vind je een nieuwe wagen van 11 jaar oud...\r\nMercedes C230 met 5.500 kilometer op de teller en ruikt fabrieksnieuw.\r\nStar Gallery heeft bijzondere wagens. Uit mijn gesprekken met de eigenaar bleek duidelijk dat hij nog grotere Mercedes-gek is dan ik. Perfect afgeleverd tot aan een nieuwe origineel Mercedes verbandkit aan toe:-) En ook niet zoals bij handelaren dat je ineens 1.000,- meer kwijt bent dan de geadverteerde prijs aan \'afleveringskosten\' Zeer aanbevelenswaardig.\r\nIk geef nooit tienen, maar kom er hier dicht bij in de buurt...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het eerste bezoek op mochten we ondanks dat de auto ingebouwd stond toch proefrijden in een zeer mooie cl600, daarna mocht hij ook nog even op de brug gezet om de cl600 te bekijken.\r\nAuto klopte, papieren klopte en technisch klopte de auto. Dit alles te samen gaf alle reden om de auto te kopen. Zelfs ondanks dat het niet was afgesproken werden er door stargallery een paar nieuwe Xenos lampjes, ruitenwissers en nieuwe apk op de auto gezet, en een lekker flesje wijn bij aflevering.\r\nTop service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service, geweldige auto\'s. Bedrijf wordt gerund door iemand met passie en kennis van zaken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topzaak! Marcel is zeer kundig en eerlijk, mocht er onverhoopt toch iets zijn (kan natuurlijk altijd, het zijn tenslotte geen nieuwe auto\'s) wordt dit zonder morren opgelost. Ik kan iedereen aanreden daar een auto te kopen! Mijn laatste aankoop per telefoon gedaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 5 oktober 2018 mijn 500 SL opgehaald bij Star Gallery. Door Marcel was alles tot detail voorbereid en de SL was tot op de puntjes geserviced! Al met al een zeer goede ervaring met dit bedrijf, mijn volgende \r\nMercedes zal ik ook zeker bij Star Gallery aankopen. Met vriendelijke groet Ronald Habraken uit Loosdrecht.