Top service

Prachtige auto gekocht, goede communicatie, betrouwbaar.

Top service

Vandaag mijn BMW 330 Cabrio opgehaald. Service is TOP en alles netjes geregeld. Marcel bedankt voor alles en zeker tot ziens.

Geweldig bedrijf met bijzonder mooie en kwaalitatief heel goede auto’s met name youngtimet Mercedes

Marcel heeft heel veel kennis van zaken. Probeert je niet te belazeren hij is niet de goedkoopste maar wel altijd waar voor je geld

Bepaald prettige beleving👍

Star Gallery, je moet er een stukje voor rijden, maar dan krijg je ook wat! Je ontmoet er een enthousiast en deskundig liefhebber, Marcel Thomas, van vooral Mercedes Benz Youngtimers in een fraai pand en dito showroom vol glanzende wagens. Ook iemand die echt de tijd voor je neemt en vooral niet aandringt, de auto moet je passen is zijn devies. Ontmoette en sprak er ook zijn vader, een al even groot fan van Mercedes. Na een aantal eerdere bezoeken en proefritten in twee verschillende C180K’s bleek zo’n viercilinder het niet voor mij te zijn. We spraken er onder het genot van een vers bakje koffie verder uitgebreid over onze voorliefde voor Mercedes. Het moest toch weer een zescilinder worden, heb je daar eenmaal mee gereden dan wil je niet anders meer en gevraagd wanneer hij er weer een had mij op de hoogte te willen stellen. Dat gebeurde een paar weken later al. Direct naar Enkhuizen gereden, proefrit gemaakt, de wagen gekocht (met een zeer reële inruilprijs voor de mijne), en er op 5 december zoevend mee naar huis gereden. Alles binnen vijf dagen geregeld, hij is niet eens op de site verschenen. Nu wel bij ‘verkochte wagens’. Kortom, ben je op zoek naar een Mercedes Benz Youngtimer, rij dan eens naar Enkhuizen. Van harte aanbevolen!

Perfect !!!!!

IK heb vandaag de derde Mercedes opgehaald bij Marcel. De eerste was een Mercedes CLK, de tweede een E 200 welke ik na 40.000 kilometer probleemloos rijden heb ingeruild voor de nieuwe CLK. Ik heb een ervaring met Marcel die ik in 40 jaar auto kopen nog nooit heb meegemaakt. Na de auto te hebben gekocht, en ik langs kwam om mijn dashboardcamera af te geven vertelde Marcel dat de auto bij de bandenboer was. Ik vroeg hem waarom en hij antwoordde ik vertrouw de banden niet geheel en laat er vier nieuwe onder gooien. Ik zeg Marcel, jij laat vier nieuwe banden voor jouw rekening onder de door mij gekochte banden monteren zonder mij daar in te kennen. Hij antwoordde mij "Als ik een auto aflever dan moet dat perfect zijn". Wie heeft dat ooit meegemaakt ?

Fantastische service en een eerlijke deal

Marcel heeft ons erg goed geholpen. Ondanks dat het druk was heeft hij de tijd genomen voor ons. De auto is volledig eerlijk toegelicht en is van hoge kwaliteit. De StarGallery is een prettige plaats en we hebben komen gerust terug voor een volgende aankoop.

Top👊

Op zondag heeft Marcel tijd vrijgemaakt om de Audi TT te bezichtigen. Gewoon eerlijk en duidelijk verhaal, doe maar gewoon etc.. fijne ervaring👍Mooi aanbod van Mercedes met lage Km stand. Als Marcel mijn volgende droomauto heeft dan koop ik die gerust met mijn ogen dicht 😊

Een goede ervaring.

Ik heb mijn auto via Stargallery verkocht. De verkoop is voorspoedig verlopen en voor het gewenste bedrag. Het is prettig samenwerken met Marcel. Ik kom graag weer terug!

De moeite waard!

Oké ik geef toe het is nogal een afstand vanaf Eijsden,Maar dan heb je ook wat ! Heb meer dan een miljoen kilometers in Mercedessen gereden,zowel zakelijk(diesels) als privé(benzine). Mijn vrouw vond dat ik ouder werd en op zoek moest gaan naar een "hoge instap". Dus werd er proefgereden in twee Japanse koekblikken. Heb vervolgens diezelfde dag nog gebeld met Star Gallery om te vragen of de blauwe C180K (jawel die van de review van 18-2-2019) nog aanwezig was en ben (met vrouw) in een ruk doorgereden naar S.G. Daar was zij snel ervan overtuigd,dat die "hoge instap"nog wel een paar jaartjes kon wachten(misschien ooit een M-klasse? ) Heb de verkoop als zeer prettig ervaren. De auto voldoet aan mijn verwachtingen,een klein probleempje mocht ik bij mijn eigen garage zonder problemen laten oplossen, Marcel vroeg nog aan mij hoeveel hij nog aan mij verschuldigd was,maar vond het bedrag zo laag dat ik het daar niet eens meer over gehad heb. C.G. zal beslist niet de goedkoopste zijn,maar neem van mij aan Dat je hier wel waar voor je geld krijgt. Kortom Prima zaak!

Als vanouds

Hallo, Gekozen voor een spotievere clk200. Wel even wennen, maar deze bak is als nieuw. Altijd wel een stevige prijs maar dan heb je ook wel een auto. En als we wat anders willen, is daar altijd weer over te praten. Het binnen komen is altijd netjes en Marcel neemt altijd de tijd, ook als er anderen wachten. Zeker weer een goede ervaring.

Topservice

2e keer dat ik bij Marcel een MB koop. Alles weer perfect geregeld. Kreeg zelfs 1 jaar pechhulp verzekering bij auto...die ik uiteraard niet nodig zal hebben :-). Fantastisch geregeld Marcel. Dank.

(H)eerlijk

Eerste mercedes gekocht, prima uitleg en super geholpen.

Perfect geholpen

Erg goed ontvangen, duidelijke uitleg. Eigenaar van de zaak nam alle tijd voor ons.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gevonden via Autoscout24. Prima ontvangst door Marcel. Heldere eerlijke uitleg. Proefrit was geen probleem. Snel tot een goede deal gekomen.\r\nMarcel heeft passie voor z’n uit de hand gelopen hobby.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een negen, want een tien geef ik nooit!\r\nIk heb geen 1 auto gekocht, maat 2 ! Ik heb geleerd dat Mercedes geen auto is maar een automobiel! Star Gallery, via een relatie terecht gekomen is gewoon Perfect ! Marcel en zijn vader zijn vriendelijke en ter zake deskundige mensen. Ik zal zeker terugkomen en kan het een ieder aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marcel zoals jij al schreef op FB drie keer is scheepsrecht.\r\nWat een verhaal zeg drie keer een Benz in 6 weken tijd. Ik heb mijn prachtige CLK die 18 maanden in mijn bezit was ingeruild voor een 4 deurs. Helaas was dit niet wat ik er van verwachtte. Gelukkig kon Marcel mij een alternatief bieden maar na een ritje Bretagne heen en weer was dit ook niet mijn auto. Vervolgens deze weer ingeleverd bij Marcel voor een W211 E350 Avantgarde met AMG opties 7 G tronic. Wat een beest van een auto en wat een schoonheid. Marcel bedankt voor je geduld, begrip en meedenken. Hier blijf ik zeker 18 maanden in toeren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marcel weet de krenten uit de pap te vissen en hij heeft heel mooie auto’s staan! \r\nHij is deskundig, vriendelijk en servicegericht. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week onze tweede auto bij Marcel gekocht. Ook nu alles weer in een prettige sfeer geregeld. Het is een goed, betrouwbaar en eerlijk bedrijf. We zijn erg blij met onze B-klasse.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was op zoek naar een Youngtimer en bij StarGellery prima auto gevonden. Duidelijke informatie, zeer goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze allereerste youngtimer aangeschaft bij Marcel. Een hele mooie ijsblauwe CLK 200. Auto ziet eruit als nieuw en rijdt heerlijk. Wel een klein probleempje gehad met de bekleding van de auto maar dit is erg snel en erg netjes opgelost door Marcel. Zijn zeer tevreden en hopen in de toekomst weer terug te komen als het tijd is voor een andere auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels m’n 6e auto gekocht in betrekkelijk korte tijd. Altijd mooie spullen, snoepwinkel voor grote mensen. En Marcel gaat altijd verder dan je redelijkerwijs van iemand mag verlangen qua service en ondersteuning, hier wordt autorijden, freude am fahren. Op naar de volgende

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bewezen betrouwbaar. Mijn tweede auto bij Marcel gekocht.