• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch bedrijf. Hier kan je rustig rondkijken zonder verkoper in je nek. Vrijblijvend kon ik een proefrit maken zonder afspraak en met aangeboden Motorjas, helm en handschoenen. Een echt kleinschalig familiebedrijf, een aanrader.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed bedrijf. Wilde mijn superbike customizen. Velgen spuiten, andere uitlaat, knipperlichten hendels.. etc.. eerlijk en goed advies, een prijs op maat en fantastische service. Een morderne motorzaak met nog oud vakmanschap. Als je ook je yahama r1 wilt ombouwen naar je drooombike... dan is Ron jou Go-to man. Zeer zeer tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, eerlijk en betrouwbaar. Een zaak met relaxte sfeer en persoonlijke aandacht. Ik kom er zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima en een fijn bedrijf
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne zaak voelt gelijk vertrouwd en persoonlijk aan\r\necht een aanrader\r\nKreeg ook een leuke atentie bij het ophalen van mijn Suzuki V strom
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste motor gekocht bij Ron!\r\n\r\nBij binnen komst al gelijk een goed gevoel. Een praatje over van alles en nog wat toch even snel een test ritje gemaakt op een van de motoren die me aanstond.\r\nEenmaal terug nog een praatje of ik misschien op nog een andere motor wilde rijden om het te vergelijken zodat ik zeker wist wat ik wilde.\r\n\r\nIk vind het een top zaak en kom zeker nog terug!!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, relaxte sfeer, open en eerlijke handel.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij binnenkomst krijg je direct een persoonlijk en vertrouwd gevoel, met het daarbij horende kopje koffie. Na de aanschaf van mijn motor nog terug geweest en erg coulant geholpen, top service!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aardige, goed en vakkundige zaak.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en uitgebreide service voor mijn motor. Er wordt precies verteld wat er gedaan moet worden en dat wordt dan ook gedaan, niets meer, niet minder. Geschatte prijs was keuring in de buurt van de uiteindelijke onderhoudsprijs. Volgend jaar weer.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijf met oog voor de klant. Ron is een relaxte jongen en in een informele sfeer maak je een keuze. Super V-strom gekocht van de week en een goeie inruilprijs gekregen voor mijn oude motor. Ga zo door!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect, alles duidelijk verteld en pas vervangen als het moet
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een kennis hoorde ik van het bedrijf!\r\nGoede hulp service en gezelligheid!!!!!!\r\nRon heeft mijn eerste motor geregeld! Superrrrrrr\r\nZelfs aan huis afgeleverd! \r\nIk hoop natuurlijk dat mijn motor niet vaak naar de garage moet!!!!!! Maar voor een praatje en bakkie koffie altijd welkom!!\r\nTOP!\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb een goede ervaring met Ron het repareren van mijn shadow vt1100c uit 1988 de prijs was goed die we hadden afgesproken ik ben heel blij dat er zoo bedrijf bestaat ik raad ook iedereen aan om eens kijkje te gaan nemen m.v.g Henk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super tevreden heeft mijn Suzuki intruder 1400 aangepast nieuw stuur en richtingaanwijzers gemonteerd de bedrading is super netje in het stuur aangebracht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super nette winkel en werkplaats.\r\nZeer goede service , loont de moeite zeker om even een kijkje te nemen.\r\nEn VESPA service top!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In één woord, fantastisch. Ik zelf heb heel veel ervaring met de verschillende motorbedrijven in de regio. De arrogantie straalt er er vanaf bij sommige. Ook weet ik ik uit eigen ervaring dat je heel vaak \"misleid\" wordt. maar dit terzijde. Toevalligerwijs kwam ik in aanraking van Ron. Wat een fantastische gozer, kan nog steeds mijn naam niet onthouden maar dat mag de pret niet drukken. De service, professionaliteit zijn werkelijk subliem. Precies zoals het hoort, geen gezeik maar doen. \r\nHet bedrijf en de mensen denken met je mee, leveren de juiste onderdelen en zijn erg creatief. \r\nJe kan altijd binnenlopen voor een bakkie waarbij je altijd door de mensen wordt opgevangen.\r\nEn waar haalt die al die schitterende motoren vandaag??? zeer goede gebruikte motorfietsen in top kwaliteit. Is dat niet het geval doet vd Plaats het wel.\r\nMannen, ga zo door maar blijf wel heerlijk sociaal.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede klantvriendelijk ontvangst. Duidelijke en eerlijk overkomende informatie. Snel tot een deal komend.\r\nNooit eerder geweest maar alles straalt vertrouwen uit en je voelt je er zo thuis. Top, ga zo door!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag kreeg ik onverwachts pech met mijn Suzuki vstrom. Ron gebeld om een diagnose te stellen (garantie andere motorzaak). Kon direct terecht en bleek een zekering te zijn die gesprongen was. Hulde voor de snelle service en klantgerichtheid. zeer zeker een bedrijf wat ik wil aanbevelen en waar ik naar toe zal gaan! Ron en collega bedankt en tot een volgende keer! Grt Chris

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede en snelle afhandeling /reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vrijdag 11 september 2015 nog bij Ron geweest voor het alarm van mijn Yamaha R6 uit 2001. Dit werd door Ron vakkundig in orde gemaakt, waarna ik weer zeer tevreden kon rijden. Deze motor heb ik twee maanden eerder gekocht bij hem als \"nieuwe\" occassion. \"Nieuw\" in de zin van dat deze motor als nieuw rijdt en er als nieuw uitziet. Ron had de motor al voorzien van een uitgebreide beurt, drie maanden garantie en zeer aantrekkelijk geprijsd. Het was opstappen en wegwezen, perfect! Tot op de dag van vandaag geen spijt van de aankoop en is de service van Ron meer dan in orde. Hij is klantvriendelijk, vakkundig en zijn prijzen zijn meer dan redelijk, keurig!
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit jaar voor het tweede achtereenvolgende jaar voor onderhoud geweest. Kon direct terecht. Ook het wat langer laten staan ivm vakantie was geen probleem. Daarnaast ziet het er binnen allemaal schoon en goed uit.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen bij de aankoop van een KTM 680 Supermoto. Koffie smaakt ook prima!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In januari op bezoek geweest bij Ron aangezien hij een mooie Suzuki V-Strom te koop had staan. Wat als eerste opviel was de mooie opgeruimde showroom en werkplaats. Netjes in gericht, schoon en overzichtelijk. Leuke diversiteit aan motoren en scooters. Een lekker kopje koffie gehad en na een beetje rondkijken en praten een proefrit gemaakt. Ik was verkocht, nu de motor nog. Uiteindelijk met Ron een mooie prijsafspraak kunnen maken en de motor werd een week later perfect afgeleverd. De motor is voorzien van een grote beurt, nieuwe banden, compleet gewassen, genoeg benzine erin en ook kleine aanmerkingen van mijn kant heeft Ron nog aangepast aan de motor. Al met al een goede service en een vriendelijke bedrijf. Er zit 3 maanden garantie op de motor. Ik ga ervan uit dat ik hier geen gebruik van hoef te maken. Nu hopen dat de zon weer snel gaat schijnen!