Vriendelijk én uitermate servicegericht!

Recentelijk mijn eerste motorfiets, Honda Deauville 700, bij deze zaak gekocht. Wat mij betreft maken ze hun slogan KWALITEIT IS EEN KEUZE 100% waar. Op het allerlaatste moment is er free of charge zelfs nog gratis een nieuwe accu geplaatst! Mijn indruk is dat Ron motorrijders zo veilig mogelijk de weg op wil sturen, ook al resulteert dat voor hem in een lagere winstmarge, hij laat veiligheid prevaleren. Nadat de motor volgens afspraak was afgeleverd heb ik mijn Instructeur ermee laten rijden. Hij vond het een fantastische machine. Als ik t.z.t. een andere motor wil hebben, zal ik zeer zeker ook hier weer gaan kijken.

Een zaak waar de liefde voor motoren diep geworteld zit!

Een BWM occasion gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Fijn geholpen door Ron in een weliswaar wat kleine, maar zeer overzichtelijke schone zaak/werkplaats. Zeker een aanrader voor iedere motorliefhebber die vakmanschap hoog in het vaandel heeft staan! En altijd tijd voor een lekker bakkie koffie!

Uitstekend bedrijf.

Ik was op zoek naar een mooie Virago 750cc motorfiets. Bij Van der Plaats Motorhandel ben ik geslaagd. Wat een goede service. En wat een fijne hartelijke mensen. Nogmaals hartelijk dank voor het prettige zakendoen.

Fijne zaak goed geholpen geen onzin verhalen lekker gemoedelijk. Prima service .

Fijne sfeer, uitstekend geholpen!

Bij Ron heb ik mijn (eerste) motor voor de tweede keer gebracht voor onderhoud/reparatie. Hierbij houden ze rekening met de kosten/budget terwijl je zeker weet dat het goed gebeurd. Als je binnenkomt kan je de hond even knuffelen, zelf rustig kijken naar de occassions & is er meer dan ruimte voor een praatje over de avonturen. Net alsof je bij je oom binnenstapt.

Superservice en afspraak is afspraak

Op mijn verzoek heeft Ron voor mij een motor gezocht, aangekocht, gerepareerd en er onderdelen op gemonteerd die ik zelf heb bewerkt. Het resultaat is een unieke motor waar ik heel erg blij mee ben. Supermooie samenwerking tussen www.plaatsmotoren.nl en www.wallsofwonder.nl !!!

Goede service en persoonlijk contact!

Vespa weggebracht voor reparatie en onderhoud. Eerlijk en duidelijk advies en prijsopgaaf. Echte vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en vriendelijke persoonlijke benadering!

goede service, goed behandeld

Fantastisch bedrijf. Hier kan je rustig rondkijken zonder verkoper in je nek. Vrijblijvend kon ik een proefrit maken zonder afspraak en met aangeboden Motorjas, helm en handschoenen. Een echt kleinschalig familiebedrijf, een aanrader.

goede service, goed behandeld

Erg goed bedrijf. Wilde mijn superbike customizen. Velgen spuiten, andere uitlaat, knipperlichten hendels.. etc.. eerlijk en goed advies, een prijs op maat en fantastische service. Een morderne motorzaak met nog oud vakmanschap. Als je ook je yahama r1 wilt ombouwen naar je drooombike... dan is Ron jou Go-to man. Zeer zeer tevreden.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Vakkundig, eerlijk en betrouwbaar. Een zaak met relaxte sfeer en persoonlijke aandacht. Ik kom er zeker terug!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

prima en een fijn bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne zaak voelt gelijk vertrouwd en persoonlijk aan echt een aanrader Kreeg ook een leuke atentie bij het ophalen van mijn Suzuki V strom

goede service, goed behandeld

Mijn eerste motor gekocht bij Ron! Bij binnen komst al gelijk een goed gevoel. Een praatje over van alles en nog wat toch even snel een test ritje gemaakt op een van de motoren die me aanstond. Eenmaal terug nog een praatje of ik misschien op nog een andere motor wilde rijden om het te vergelijken zodat ik zeker wist wat ik wilde. Ik vind het een top zaak en kom zeker nog terug!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, relaxte sfeer, open en eerlijke handel.

goede service, goed behandeld

Bij binnenkomst krijg je direct een persoonlijk en vertrouwd gevoel, met het daarbij horende kopje koffie. Na de aanschaf van mijn motor nog terug geweest en erg coulant geholpen, top service!

perfect, zeker aan te bevelen

aardige, goed en vakkundige zaak.

goede service, goed behandeld

Goede en uitgebreide service voor mijn motor. Er wordt precies verteld wat er gedaan moet worden en dat wordt dan ook gedaan, niets meer, niet minder. Geschatte prijs was keuring in de buurt van de uiteindelijke onderhoudsprijs. Volgend jaar weer.

goede service, goed behandeld

Klein bedrijf met oog voor de klant. Ron is een relaxte jongen en in een informele sfeer maak je een keuze. Super V-strom gekocht van de week en een goeie inruilprijs gekregen voor mijn oude motor. Ga zo door!

goede service, goed behandeld

Perfect, alles duidelijk verteld en pas vervangen als het moet

goede service, goed behandeld

Via een kennis hoorde ik van het bedrijf! Goede hulp service en gezelligheid!!!!!! Ron heeft mijn eerste motor geregeld! Superrrrrrr Zelfs aan huis afgeleverd! Ik hoop natuurlijk dat mijn motor niet vaak naar de garage moet!!!!!! Maar voor een praatje en bakkie koffie altijd welkom!! TOP!

perfect, zeker aan te bevelen

ik heb een goede ervaring met Ron het repareren van mijn shadow vt1100c uit 1988 de prijs was goed die we hadden afgesproken ik ben heel blij dat er zoo bedrijf bestaat ik raad ook iedereen aan om eens kijkje te gaan nemen m.v.g Henk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Ik ben super tevreden heeft mijn Suzuki intruder 1400 aangepast nieuw stuur en richtingaanwijzers gemonteerd de bedrading is super netje in het stuur aangebracht.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Super nette winkel en werkplaats. Zeer goede service , loont de moeite zeker om even een kijkje te nemen. En VESPA service top!!

perfect, zeker aan te bevelen

In één woord, fantastisch. Ik zelf heb heel veel ervaring met de verschillende motorbedrijven in de regio. De arrogantie straalt er er vanaf bij sommige. Ook weet ik ik uit eigen ervaring dat je heel vaak \"misleid\" wordt. maar dit terzijde. Toevalligerwijs kwam ik in aanraking van Ron. Wat een fantastische gozer, kan nog steeds mijn naam niet onthouden maar dat mag de pret niet drukken. De service, professionaliteit zijn werkelijk subliem. Precies zoals het hoort, geen gezeik maar doen. Het bedrijf en de mensen denken met je mee, leveren de juiste onderdelen en zijn erg creatief. Je kan altijd binnenlopen voor een bakkie waarbij je altijd door de mensen wordt opgevangen. En waar haalt die al die schitterende motoren vandaag??? zeer goede gebruikte motorfietsen in top kwaliteit. Is dat niet het geval doet vd Plaats het wel. Mannen, ga zo door maar blijf wel heerlijk sociaal.