Een goed en klantvriendelijk bedrijf.

Mijn ervaring is positief. Men is klantvriendelijk en denken mee in oplossingen. Daarnaast is er transparantie over de onderdelen die vervangen zijn dmv de kapotte, versleten onderdelen te laten zien bij het ophalen van de auto. Dit geeft mij vertrouwen in dat er niet zomaar iets vervangen gaat worden.

Beste Angela, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vele jaren van dienst te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Dalhoeve is zuiniger dan ik met de auto en toch aardig voor mij

vriendelijk en betrouwbaar

Beste Ton, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige en bijzondere beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Uiteraard blijven we zuinig op jouw auto! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Een uitstekend autobedrijf.

Met mijn inmiddels 20 jaar oude Ford kom ik al jaren bij autobedrijf Dalhoeven in Albergen. Men geeft je een eerlijk advies over de toestand van de auto en de eventueel te verrichten reparaties en onderhoud. Een afspraak is vlot gemaakt en reparaties worden vakkundig uitgevoerd door vriendelijk personeel. Duurt het wat langer dan staat er een leenauto voor je klaar, kun je er op wachten dan doe je dat onder het genot van een lekker kopje koffie.

TOP!

Autobedrijf Dalhoeven denkt altijd mee en doet alles wat in hun vermogen ligt om de perfecte service te geven.

Beste Mieke, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vaak service te mogen verlenen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Altijd goed en zeer betrouwbaar

Ik ken geen betere garage dan deze!

Beste Rob, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jullie nog vele jaren van dienst te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

ik heb een super ervaring met Dalhoeven

Ik heb een super ervaring met Dalhoeven

Beste Martin, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Eerlijk en goed!

Al jaren mijn vaste adres.

Beste Han, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog jaren jouw vaste adres te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Super garage bedrijf, al paar keer geweest voor apk en onderhoud, altijd vriendelijk, kan altijd snel terecht. Zou dit zeker aanbevelen bij anderen. Leggen alles goed uit en altijd eerlijk. Toppers

Beste Daniella, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs en wensen jou veel veilige kilometers! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Vriendelijke medewerkers.

Tot nog toe alle reparaties naar tevredenheid volbracht.

Beste Helma, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog lange tijd van dienst te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Betrouwbaar en eerlijk

Al jaren klant, altijd betrouwbaar en eerlijk. Denkt goed mee naar de beste oplossingen. Dit autobedrijf zeker aan te raden.

Beste Mart, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vele jaren van dienst te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

betrouwbaar en goed

Betrouwbaar, goede service, en fijne communicatie Garage waar je van op aan kunt. Gēén verborgen kosten.

Beste Marcel, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Betrouwbaar, goed en professioneel

Deze garage verdient een grote compliment omdat ze altijd klaar staan . En met raad en daad krijg je een goed beeld .

Beste Jan, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Top garage

Service uitstekend

Beste Carla, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jullie de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

vriendelijk en betrouwbaar

Snelle hulp als het nodig is.

De eigenaar van dit autobedrijf is zorgvuldig en klantvriendelijk.

Mijn ervaring is dat na iedere onderhoudsbeurt kenbaar word gemaakt wat er gebeurd is aan de auto. Kapotte onderdelen die vervangen zijn laat hij zien waardoor hij vertrouwen krijgt van de klant. Neemt even de tijd om e/a toe te lichten waarom het vervangen moest worden. Wat niet noodzakelijk is om te vervangen word niet vervangen. Kortom geen onnodige kosten.

Beste Angela, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Komen afspraken na op een eerlijke manier

Goed en eerlijk

Beste Siem, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Vakmanschap

Kundig en net bedrijf, goede service voor een nette prijs.

Beste Matthijs, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Geweldige service

GEWELDIG SNEL EN GOED GEHOLPEN

Beste Johan, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

altijd goed ontvangst

duidelijke uitleg als er wat aan de hand is en wat er met de auto gedaan is. Onderdelen worden bewaard om het te laten zien wat er kapot is.

Beste garage die ik mee heb gemaakt. En altijd eerlijk

Beste Eward & Alice, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs en wensen jullie veel (rij)plezier met de Renault Captur! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Uitstekende service, altijd betrouwbaar

Zeer vriendelijk, deskundig, behulpzaam en flexibel, men staat altijd voor je klaar. Woonachtig in Emmen, maar ik rijd hiervoor zonder twijfel naar Albergen.

Beste Debbie, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

top

eerste keer geweest, vriendelijk ontvangen en alles netjes uitgelegd. Ze namen de tijd voor ons en waren zeer vriendelijk. wij blijven zeker komen als er wat is met onze auto.

Beste familie Furstner, bedankt dat jullie de tijd hebt genomen om een beoordeling voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Een goede en zeer betrouwbare garage

Een goede en zeer betrouwbare garage

Beste Marcel, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Vriendelijke en eerlijke mensen heel goede service

Vriendelijke en eerlijke mensen Zeer goede service

Beste Herko, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Uitstekende en snelle service

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Beste Eugene, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Eenhuisstraat 4 7665PZ Albergen