Fijne mensen die goede service bieden

Fijne mensen die goede service bieden. Geven aan wat er gebeuren moet en geven een goede richtprijs af.

Top service

Zeer vriendelijke en gedreven vak mensen. Met nog de echte passie voor het vak

Prima garage

Ik ga hier al diverse jaren heen en altijd prima service, kennis en kundigheid en denken altijd mee met de klant en zijn inventief in het zoeken van oplossingen om probleem te verhelpen; goede communicatie!

Een goede service en een net bedrijf

Je word altijd direct geholpen als je een probleem hebt zodat je weer verder kunt,de monteurs zijn goede ervaren mensen. En de koffie staat altijd klaar .je word altijd netjes ontvangen.

Duidelijke communicatie, alles wat gedaan moest worden werd besproken. Van alle kapotte onderdelen is een foto gemaakt en doorgestuurd. Bij het ophalen van de auto lagen alle vervangen onderdelen in een bak en vertelde hij heel netjes waarom het vervangen moest worden. EERLIJK bedrijf. een aanrader.

Beste Daan, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vaker te mogen verwelkomen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Ronduit geweldig.

Altijd vriendelijk, altijd bereikbaar, snelle en goede service. Eerlijk en goed garagebedrijf. Ga zo door.

Beste Theo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog lang zo door te gaan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

zeer vlot en vriendelijk en uiteraard professioneel

Zoals altijd wederom snel en accuraat geholpen door de eigenaar. Zal altijd van zijn diensten gebruik blijven maken.

Beste Jan, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog lang voor jullie klaar te mogen staan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Beste Jason, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

vakgarage met vaklui.

Ik kwam voor een cruise ontrolt. Er werd onder de motorkap gekekenvoir welke mogelijkheden er zijn en men zag direct dat de beschermkap van de distributieriem was verdwenen. Dankzij de oplettendheid van de garage is dit allemaal goed afgelopen!

Beste Onno, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Technische kennis is bijzonder goed.

Kennis van zaken, eerlijk en betrouwbaar.

Beste Han, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Proffesioneel, vriendelijk, flexibel

Had een probleem met de auto. Werd snel geholpen. Kreeg leenauto mee voor tijdelijk vervoer.

Beste Jeroen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vaak te mogen helpen!! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Zeer flexibel bedrijfword altijd goed geholpen en een prima service ga zo door

Beste Dirk, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We doen er alles aan om op deze manier door te gaan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Altijd fijn onderhoudsadres met uitstekende service en autovakmanschap.

We komen al jaren naar tevredenheid bij Erwin en zijn vader en dan weet je dat je auto goed wordt gekeurd en onderhouden en altijd uiterst vriendelijk!

Beste Robbert, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jullie auto nog lang te mogen onderhouden! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Goede garage

Goede service en altijd vriendelijk

Beste Gerald, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jullie nog lang te mogen servicen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Word goed en snel geholpen

Kon snel langskomen met de auto en werd goed geholpen

Beste Amber, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog lang te mogen helpen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Betrouwbaar en deskundig

Houdt onze auto al jaren op de weg door deze uitstekend te onderhouden. Communicatie verloopt prettig, houden je goed op de hoogte en overleggen waar nodig. Geen verrassingen daardoor. En dat tegen zeer schappelijke prijzen.

Beste Rob, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jullie nog lang te mogen onderhouden! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

uitstekende service.Altijd klantvriendelijk, en staan altijd voor je klaar.

goede vakmensen die hun vak goed begrijpen. Als je een probleem hebt word je altijd direct geholpen. En ze komen de afspraken altijd goed na.

Beste Ruud, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jullie nog lang te mogen helpen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

een zeer fijn, net en eerlijk autobedrijf

Wij zijn al jaren klant bij dit fijne bedrijf waar we netjes , goed en eerlijk geholpen worden, er word meegedacht en in oplossingen! Wij kunnen dit bedrijf absoluut aanraden!

Beste Ruben, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jullie nog lang tevreden te stellen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Goede garage

Reparatie wordt goed uitgevoerd. Klantvriendelijk

Beste Johnny, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen jou nog lang tevreden te stellen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

prima service

Dalhoeven is een prima garage waar je snel en goed geholpen wordt.

Beste Leo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vaak te mogen helpen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Top garage

Kom er al jaren. De beste garage die ik ken. Altijd vriendelijk en betrouwbaar

Beste Patricia, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog jaren te mogen ontvangen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Zeer vriendelijke betrouwbare garage. Als er iets mis is met de auto word er altijd eerst contact gezocht de klant en overlegd.

Beste Carola, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog lang voor jullie klaar te mogen staan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Eerlijk en zorgvuldig

Deze garage vind ik uniek. Het doet wat het moet doen en doet geen overbodige herstelwerkzaamheden.

Beste Siem, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog lang voor jou klaar te mogen staan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Een menselijk en eerlijk bedrijf

Ben al jaren een zeer tevreden klant omdat Erwin en zijn team je als mens behandelt en niet als een nummer en in oplossingen denken en niet in problemen. Top!!!

Beste Ben, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog lang jullie (auto)problemen op te mogen lossen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Service is mij goed bevallen.

Voor het eerst gebruik gemaakt van dit bedrijf voor een APK keuring. Er waren wat kleine dingen met de auto die mij duidelijk uit werden gelegd aan de hand van foto's en het vervangen onderdeel. Kosten van de keuring en reparaties waren netjes.

Beste Roy, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen dat je de weg opnieuw weet te vinden naar ons bedrijf! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Bedrijfsgegevens

Eenhuisstraat 4

7665PZ Albergen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.