Prima bedrijf

Ik kan dat niet zo goed onder woorden brengen maar een prima bedrijf

Goede service en meedenken

Prima service en snelle hulp bij storingen en andere onverwachte problemen met de auto.

Zeer net en betrouwbaar

Top zaak! Snelle communicatie, meedenken en goed geregeld.

Een top familie bedrijf supervriendelijk

Mijn ervaring met autobedrijf Dalhoeven was zeer goed vriendelijk en behulpzaam

Vertrouwd en betrouwbaar

Vertrouwd snel en betrouwbaar, eerlijk en recht door zee.

top service

top service vriendelijk geholpen

Prima geholpen

Ik kwam voor een distributieriem vervangen en onderhoud en dat naar tevredenheid uitgevoerd.

Top bedrijf

Goed en eerlijk advies

Aardige mensen en goede service

Doen hun best problemen op te lossen, Leggen goed uit wat ze hebben gedaan

Wat ze hebben vervangen laten ze zien als je de auto weer ophaald als er iets is met de auto kan je altijd even langs komen gewoon echt goede service nette medewerkers.

Betrouwbaar en service gericht. Ben al jaren klant en als zo door blijven gaan blijf ik ook klant.

vakkundig, correct en klantgericht

Een garagebedrijf, waar hun kennis primair staat om klanten tevreden te stellen en deze te behouden.

goede service

prima service

Fijne mensen die goede service bieden

Fijne mensen die goede service bieden. Geven aan wat er gebeuren moet en geven een goede richtprijs af.

Zeer vriendelijke en gedreven vak mensen. Met nog de echte passie voor het vak

Prima garage

Ik ga hier al diverse jaren heen en altijd prima service, kennis en kundigheid en denken altijd mee met de klant en zijn inventief in het zoeken van oplossingen om probleem te verhelpen; goede communicatie!

Een goede service en een net bedrijf

Je word altijd direct geholpen als je een probleem hebt zodat je weer verder kunt,de monteurs zijn goede ervaren mensen. En de koffie staat altijd klaar .je word altijd netjes ontvangen.

Duidelijke communicatie, alles wat gedaan moest worden werd besproken. Van alle kapotte onderdelen is een foto gemaakt en doorgestuurd. Bij het ophalen van de auto lagen alle vervangen onderdelen in een bak en vertelde hij heel netjes waarom het vervangen moest worden. EERLIJK bedrijf. een aanrader.

Beste Daan, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vaker te mogen verwelkomen! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Ronduit geweldig.

Altijd vriendelijk, altijd bereikbaar, snelle en goede service. Eerlijk en goed garagebedrijf. Ga zo door.

Beste Theo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog lang zo door te gaan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

zeer vlot en vriendelijk en uiteraard professioneel

Zoals altijd wederom snel en accuraat geholpen door de eigenaar. Zal altijd van zijn diensten gebruik blijven maken.

Beste Jan, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen nog lang voor jullie klaar te mogen staan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Beste Jason, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

vakgarage met vaklui.

Ik kwam voor een cruise ontrolt. Er werd onder de motorkap gekekenvoir welke mogelijkheden er zijn en men zag direct dat de beschermkap van de distributieriem was verdwenen. Dankzij de oplettendheid van de garage is dit allemaal goed afgelopen!

Beste Onno, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Technische kennis is bijzonder goed.

Kennis van zaken, eerlijk en betrouwbaar.

Beste Han, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Proffesioneel, vriendelijk, flexibel

Had een probleem met de auto. Werd snel geholpen. Kreeg leenauto mee voor tijdelijk vervoer.

Beste Jeroen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We hopen je nog vaak te mogen helpen!! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Zeer flexibel bedrijfword altijd goed geholpen en een prima service ga zo door

Beste Dirk, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een prachtige review en beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. We doen er alles aan om op deze manier door te gaan! mvg. Autobedrijf Dalhoeven

Eenhuisstraat 4

7665PZ Albergen