Problemen zijn er om opgelost te worden

Het maakt niet uit wat er onverhoopt gebeurt. Alles wordt links of rechtsom opgelost. Vorig jaar een camper gekocht en helemaal blij met zoals het in de garantieperiode verlopen is. Als er maar iets was konden wij altijd terecht voor advies, een bakkie en vooral kundig vakwerk. Begin december met een goed gevoel voor een paar maanden met de camper naar het zuiden. Dank aan het team Stoopman.

Leuke auto en goede service

We zijn goed geholpen, ook al was het een goedkopere auto. Nette service die je hoopt, maar vaak niet krijgt. Auto is ook netjes opgeleverd.

Top service en duidelijke communicatie

Vriendelijk geholpen en goede service, geven een eerlijke inruilwaarde van je auto. Geven duidelijk aan wat er geregeld moet worden en alle informatie. Wel is er tijdens de APK keuring van mijn nieuwe auto waarschijnlijk een steentje op de motorkap gekomen waardoor een klein stukje lak eraf is gegaan heb dit zelf herstelt maar die zat er dus tijdens de proefrit er niet op. Maar is een situatie, verder zeker het waard om te kijken en onderhandelen over een auto.

Nemen de tyd voor de aflevering

Onze camper gekocht goede uitleg nemen de tyd er voor netjes zo als afgesproken is en een leuk cadeau Zo hoort het een voorbeeld voor andere bedrijven Cees buitendijk

Prima vakmensen!

Werd gebeld ivm een camper. Niet meer verwacht dat dit zou gebeuren. Camper alsnog gekocht. Afleveren was niet vlekkeloos, maar alles is netjes opgelost. De eerste reis met de camper intussen gehad. Goede koop geweest. Leo en collega's nogmaals dank!

Prima service vriendelijke mensen.

Goed advies bij aankoop andere camper. Tevreden weer naar huis.

Super vriendelijke mensen

Super vriendelijke mensen

Kei goed geholpen

Goeie service, goed advies

Vriendelijke, behulpzame en meedenkende ondernemers.

Nemen de tijd voor je, zijn enthousiast en wat betreft de campeermiddelen ervaringsdeskundige. In onze situatie zeer behulpzaam en brachtende caravan zelfs thuis. Goede uitleg en ook de mand met versnaperingen bij ophalen is verrassend.

Hele klantvriendelijke opstelling van medewerkers én eigenaren. Goede info over evt te verrichten werkzaamheden.

Geweldige service

Ik goed advies gekregen en ben heel goed geholpen met mijn probleem.

Fijne mensen top

Maakt niet uit wat je wilt alles kan niks is te gek valt altijd te praten! Personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Gewoon toppie

Ik ben goed geholpen

Voor het eerst bij stoopnan langsgeweest met de auto na een slechte ervaring bij een ander. Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg. Snel geholpen. Ik ben erg tevreden

Top service, vriendelijk en vakkundig personeel. Betrouwbare garage. Zeker een aanrader!!

Zoals altijd weer prima geholpen bij Stoopman

Ook deze keer werd ik weer prima geholpen door de medewerkers van Stoopman - Eén van de ruitenwisserbladen was aan vervanging toe en om te voorkomen dat ik volgende week er weer voor de andere zou staan, heb ik ze beiden laten vervangen. Na het bepalen van de juiste maat werden beide bladen er voor me opgezet. tot de volgende keer

Wereldbedrijf met alle tijd voor de klant

Vanaf de eerste kennismaking een goed contact, met heldere afspraken en toezeggingen die ook allemaal waargemaakt zijn. We zijn heel blij met onze camper en garage Stoopman.

Prettig contact gedurende aankoop proces Camper

Vanaf eerste oriëntatie tot aan aflevering werden afspraken nagekomen. Prima sfeer bij zowel Verkoop als Werkplaats personeel. Uitstekende uitleg omtrent functioneren van e.e.a.

gewoon goed

niets aan toe te voegen

Helemaal toppie.

Netjes zoals het hoort in mijn ogen.

Goed serieus gewerkt en geïnformeerd

Goede afspraken gemaakt,netjes te woord gestaan.

Fijn geholpen en betrouwbare auto gekocht.

Zoals de titel omschrijft. We zijn er heel fijn en ongedwongen geholpen en hebben een hele fijne en goede auto gekocht.

Positieve ervaring

Je word goed geholpen en denken goed met je mee. Ben super tevreden met Stoopman. Ook hebben ze vervangend vervoer.

Even bellen en aansluitend naar de garage voor het uitvoeren van hetgeen ik vroeg.

Goed verzorgd!

Caravan aangekocht. Prima prijs-kwaliteit. Goede zorg rondom aflevering. Duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel.

Je word goed op de hoogte gehouden en ze doen niks zonder jouw akkoord