Goed geholpen, ondanks alle corona perikelen.

Kleine beurt en APK.

Fijne Garage, Je word altijd te woord gestaan en je krijgt een eerlijk Advies.

Top service!

Mooie auto gekocht, de oude ingeruild voor een goede prijs. De nieuwe auto werd keurig afgeleverd met garantie. Er werd mee gedacht door de verkoper over wat het best haalbare was in mijn situatie. Snelle service, woensdag langs geweest en zaterdag kon de auto al gehaald worden. P.s.: ze hebben ook hele goede koffie 😀

Fantastische fijne en betrouwbare garage. Voor aankoop en onderhoud.

Ik heb bij deze garage al 3 auto’s gekocht. Keurige afhandeling altijd. Als er toch iets niet goed is, wordt er goed oplossing gericht mee gedacht, gehandeld en zo ook uitgevoerd. Onderhoud wordt ook altijd goed en eerlijk uitgevoerd. Fijne vriendelijke mensen!

Top garage

Vriendelijk , altijd hulpzaam , betrouwbaar

De klachten zijn op een adeqate wijze verholpen.

Allereerst word je als klant op een plezierige wijze ontvangen. Men is dienstverlenend en er wordt als het ware met de klant meegedacht. Uiteraard binnen de eigen mogelijkheden. Nog los van mijn recente ervaring hoe een hardnekkig probleem op een voor mij prettige manier is opgelost, kan ik zonder overdrijven zeggen dat de firma Stoopman in mijn ogen een betrouwbare en degelijke garage is. En niet onbelangrijk: reparaties worden verricht tegen een redelijke prijs!

Fantastische service

Al jarenlang ben ik klant bij Stoopman Auto’s. Dit vanwege de geweldige service die zij leveren. Het team is altijd vriendelijk en deskundig, en staat altijd voor je klaar. Ik beveel Stoopman Auto’s daarom ook van harte aan!

gemoedelijk en no-nonsence

rustig, niet opdringend,

Wederom weer perfect geholpen!

Koppelingsproblemen gehad met mijn auto. Keurig opgelost door Stoopman

Top services, je krijgt eerlijk advies en er wordt gezorgd dat je z.s.m. met de auto kan rijden!

Het was in 1 woord fantastisch. Zaterdag gebeld, maandag een proefrit en dinsdag kon ik de auto ophalen. Er wordt met je meegedacht en je krijgt een eerlijk advies. Ik ga niet meer naar een ander autobedrijf! Ga zo door autobedrijf Stoopman! 😀

Fantastisch!

Onverwachts auto weg moeten brengen voor reparatie en binnen een week klaar.

Gelijk geholpen en goede service!

Prima, had niet beter gekund.

Vriendelijk, behulpzaam, vertrouwd en erg snel. Binnen 2 uur reden we met de gekochte auto naar Limburg terug.

Goede service!

Probleempje met de auto werd netjes opgelost en bedankt voor de extra service dat jullie de auto kwamen brengen!

Vriendelijk en vakkundig.

Altijd vriendelijk en niet te vergeten koffie! Prima service en vakkundig.

zeer ontspannen en klantgerichte hulp bij de aankoop

Topontvangst, behulpzaam en niet onbelangrijk prima prijzen

Niets mis mee

Snel en prefect geholpen

Zeer goed.

Keurig en vriendelijk geholpen, zowel telefonische als mondeling. Erg goed geholpen door Leo. De auto zou na het weekend klaar zijn. Ik had gevraagd of het mogelijk was om de auto voor het weekend te leveren, hij beloofde niks maar zei, ik ga mijn best doen. Vrijdagochtend belde hij dat ik de wagen om 12:00 uur kon komen halen. Dank je wel Leo en personeel Stoopman.

Goede service, vriendelijk personeel

Nooit problemen met stoopman! Zeker een aanrader

Goed behandeld, lage kosten !!

Snel en vakkundig geholpen !

voor herhaling vatbaar

vriendelijk, kennis van zaken, prima

snelle service

Zeer goede service en snel gerepareerd

prima mensen ,snelle service, zeer tevreden!

zie boven.

Super service

Mijn auto netjes afgeleverd. Uiterst tevreden en heel vriendelijk personeel

Een zoekopdracht geplaatst bij Stoopman voor een auto. Binnen 1 week in bezit van de auto die ik wil