Super niet anders gewent.

Altijd staat het team klaar voor je met recht voor mij persoonlijk de BESTE garage waar ik zaken mee heb gedaan.

Non nonsens, eerlijk en duidelijk

Netjes gesprek en eerlijk over de inruilprijs en goed vertrouwen voor de aankoop

Vriendelijk en GOED

Lees hier boven

Wordt goed geholpen.

Wordt goed en meestal vrij snel geholpen, en vriendelijk personeel.

Heel prettig!

Auto ingeruild. Goed advies gekregen en prettig geholpen.

Snel geleverd

Super tevreden!

Prima garage voor de beurten en APK van mijn paardenwagen.

Altijd super service daar !!

Kleine-of grote reparaties , aanschaf van een andere auto , altijd wordt je bij dit bedrijf netjes en zeer correct geholpen en is de klant nog echt koning ! Af gelopen week hier even de winterbanden wissel gedaan voor mijn Colt , was weer zo gepiept en onze dochter heeft hier afgelopen week ook een zeer leuke auto gekocht . Deze deal was ook snel gesloten na een uitgebreide proefrit . Super bedrijf met aardig- en vakkundig personeel . Ga zo door !!

Geweldige hulp

Ik ga alleen hier, want de hulp is erg goed. Vriendelijk en goed personeel

Goede service en aardig personeel!

Gistermiddag een proefrit gemaakt in auto, stond netjes klaar. Na proefrit gemaakt te hebben kregen we koffie aangeboden en hebben we de auto aangeschaft. Nogmaals, aardig personeel en (zover wij nu kunnen beoordelen) goede service!

Zeer vriendelijke mensen. Fantastisch geholpen!

Zeer vriendelijke mensen.

Wij hebben een campervan aangeschaft bij Stoopman die alvorens aflevering grondig is nagekeken. Gevonden gebreken zijn toen meteen verholpen. Wij waren heel tevreden met hun service!

Zeer vriendelijke en uitstekende service!

Je word als klant uitstekend geholpen. Goed advies en de service is geweldig en ook nog een heerlijke bak koffie terwijl je wacht. Een aanrader. ­čĹŹ

Snel heholpen

Banden op velg laten zetten. Goed en snel geholpen voor een goede prijs

Gewoon top!

Geweldige service, wij zijn super tevreden en raden Stoopman zeker aan!

zijn heel goed

klant vriendelijk

Goede verkopers en hoop op goede service te krijgen

Hele goede service

Hele goede service. Werd gelijk geholpen.

Zoals altijd top

Geen vraag is teveel, goeie service en vriendelijk personeel.

prettig .

Personeel neemt alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Mijn rekening viel mee omdat de werkelijke tijd in rekening werd gebracht en niet de tijd die men in eerste instantie had opgegeven. Ik kom hier zeker weer terug.

Prima wederom

Wederom prima service, onderhoud en prijs.

Altijd super geholpen

Prima garage zou hem ook bij andere mensen aanraden

Prima afhandeling van de noodzakelijke reparaties

Zie boven

Autobedrijf met een menselijke kant

We zijn goed en vriendelijk geholpen, er was ook oog voor ons als klant, en niet enkel voor de centen.

Gewoon goed.

Goede service en snel hulp.