Goed geholpen en zeer tevreden!

Ik had een lekke band. Mijn auto geparkeerd bij het hek van de garage en mijn sleutel in de brievenbus gedaan. De volgende ochtend gebeld en vriendelijke te woord gestaan. 's Middags kon ik mijn auto met een nieuwe band weer ophalen.

Prima!

Bij Scheele begrijpen ze de Volvo en de eigenaar. Ik moet daar nog beetje aan wennen. Wordt wel 5 sterren dus.

Betrouwbaar, betaalbaar, eerlijk en servicegericht

Wij zijn al vele jaren klant omdat Scheele een betrouwbare garage blijkt met eerlijke opgave van de reparaties, onderhoud en prijzen, maar bovenal omdat ze servicegericht zijn.

Dankbaar om uw hulp en werk a d auto

Uw service is echt prima, dank daarvoor. En de reparatie en Apk goed uitgevoerd. Ik ben een heel tevreden klant

Goed geholpen

We doen nooit tevergeefs een Beroep op ze!

Goede en eerlijke service!

Had een zwaar brommend geluid met mijn Volvo V50 Auto is uitgelezen, fout gesignaleerd en snel gerepareerd voor een hele acceptable prijs !

vakkundig en snel geholpen!

Mijn spiegelglas liet spontaan los. Dit was de 2e in 1 maand. Nog dezelfde dag is mijn spiegelglas vervangen. Ik kon gelijk terecht en was binnen no-time weer snel op weg!

Goede service, prettig contact, snelle afhandeling.

Weer goed geholpen

Ik was mijn apk afspraak glad vergeten. Ze hebben mij gebeld en de mogelijkheid gegeven om als nog te komen. Weer heel vriendelijk en geen probleem. Auto was ook weer vlot klaar. Helemaal super.

Vlo tte service

5 min wachten banden wissel klaar

Gewoon goed. Duidelijke communicatie

Goede en snelle service.

Prima geholpen

Prima geholpen!

Kennis van zaken

Aardige betrouwbare mensen met een zeer goede service gerichte instelling.

Klantvriendelijk

Werd goed geholpen, en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

Altijd goede service!

Snel, vakkundig en betrouwbaar!

Betrouwbare service

Altijd prettig om daar te komen. Er gaat rust en betrouwbaarheid vanuit. Men zal niks opdringen. Vooral als vrouw alleen ligt dat gevaar natuurlijk op de loer.

Super service

Vriendelijke medewerkers, korte wachttijd en uitgebreidde kennis van zaken.

Ze doen gewoon hun best om alles zo goed mogelijk voor je op te lossen

Geweldig geholpen!

Snelle service, deskundig personeel en lagere prijzen in vergelijking met de dealer.

Gewoon goed !

Alle werkzaamheden gaan in goed overleg. Je staat nooit voor verrassingen

Snel en vakkundig

Nette vakmensen die hun werk snappen. Half uur na het brengen belde ze al om uit te leggen wat er aan de hand was en hoe ze dit kunnen oplossen inclusief wat het gaat kosten.

Staan altijd klaar om je te helpen.

Proberen je altijd zo snel mogelijk te helpen.

Vlotte service en zeer goede uotvoering

Blij mee

Apk, kleine beurt en banden wissel. Afspraken vooraf duidelijk, net als prijsopgaaf. Geen verrassingen. Zo kan het dus ook.