Vriendelijk en open personeel

Zelfs voor alleen een APK van mijn auto zonder beurt omdat ik deze zelf uitvoer werd ik uitstekend behandeld. Ik kom hier zeker weer terug :).

Weer prima voor elkaar

Tevreden.

snelle en goede service

een van de banden van mijn Volvo verloor spontaan maar langzaam lucht. Ik kon direct langskomen en werd geholpen.

prettig

Goed behulpzaam

Zorgvuldig, betrokken, klantgericht, geen onnodige dingen, veiligheid blijft voorop staan evenals duurzaam rijplezier

Uitstekend geholpen

Perfecte service!

Nadat ik met mijn bedrijfsauto was gestrand, heb ik Scheele gebeld. Ik heb ze uitgelegd waar ik stond, en nog geen half uur later waren ze er en hebben ze mijn auto weggesleept. Omdat ze een huurbus hadden staan kon ik meteen weer verder met mijn werkzaamheden. Ideaal! De volgende dag heb ik mijn bus weer opgehaald, deze is naar volle tevredenheid gerepareerd. Ik heb meteen de pechhulp die ze bieden afgesloten. Bedankt mannen! Inmiddels breng ik al onze bedrijfswagens naar Scheele.

prima geholpen

goede uitleg en snelle reparatie

Professioneel!

Houden zich aan de afspraken, communiceren duidelijk en transparant over reparaties, controles en de rekening. Hele fijne klantgerichte garage met vakmensen!

Heel tevreden over de service!

Wij hebben in ons bedrijf meerdere Volvo's voor onderhoud bij Scheele. Ook voor spoed reparaties wordt dit snel opgepakt en kunnen wij gelijk langskomen, dit is voor ons erg prettig omdat wij onze auto's weer snel in kunnen zetten. Voor de reparaties en onderhoud krijgen wij altijd een prijsopgave en als er toch meerwerk is er altijd overleg. Hierdoor is het onderhoud van onze auto's heel transparant. Wij zien Autobedrijf Scheele als een fijne partner om onze voertuigen mobiel te houden!

Gewoon prima geholpen

Gewoon prima geholpen met een beurt en APK

prima betaalbare service!

mijn auto had een grote beurt nodig; altijd een kostbare aangelegenheid. Er werd eerlijk advies gegeven, zonder onnodige kosten. bij de dealer was ik zeker 2 keer zoveel kwijt geweest!

weer keurig opgelost

rijden zonder gekraak in de achterkant. lastig zoeken, maar toch goed opgelost

Tevreden

Gewoon goed

Zeer vriendelijke behulpzame mensen. Snel geholpen en prijs/kwaliteit verhouding goed

Vriendelijke en service gerichte behandeling en vakkundige aanpak

Vriendelijke en service gerichte behandeling en vakkundige aanpak

Uitstekende ervaring

Wordt prettig geholpen.

Correct en netjes afgehandeld.

Vlot en correct afgehandeld.

Prima geholpen, goed advies

Ik word altijd heel klantvriendelijk geholpen.

netjes

netjes geholpen

Zeer behulpzaam.

Vlot, vriendelijk en deskundig.

Mee denken en goede resultaten boeken

Eindresultaat mooier dan ik dacht.

Deskundige en vriendelijke service

Ik had de onderdelen al aangeschaft voor de auto en die er (wegens omstandigheden) door autobedrijf Scheele er onder laten zetten. De mensen zijn vriendelijk, prijs die we overeengekomen hebben ze gehandhaafd, klap op de vuurpijl dat de gril iets los zat en ze deze hebben vast gezet. Ik kom hier zeker weer terug!

buitengewoon goede service

vakkundig en zeer behulpzaam.

Meedenken en snel acteren.

Meedenken en snel acteren.