Fijne ervaring

Ditmaal banden wisselen en banden laten balanceren. Afspraak maken gaat prettig en makkelijk via internet. Werkzaamheden snel en naar behoren uitgevoerd. Plezierig geholpen.

Prima service, gedaan wat gedaan moest worden.

Top ervaring!

Voor de jaarlijkse apk onze auto hier naartoe gebracht. Binnen twee uur al een telefoontje met de prijsopgave en aan het eind van de dag de auto alweer op kunnen halen!

Prima, persoonlijke benadering

Duidelijke afspraak en goede afhandeling reparatie

Was geheel naar wens.

prima en vlot afgehandeld

intake auto vlot, snel afgehandeld

Vriendelijk, transparant en niet te duur

Snel geholpen, representatief personeel en goeie kwaliteit producten en services

direct en goed geholpen!

wederom uitstekend geholpen. Er was een brug vrij dus de auto werd gelijk gemaakt. Een kwartier later reed ik met de gemaakte auto weer weg!

Goede service!

Behulpzaam.

Lampie kapot, lampie gemaakt

Druk als ze zijn toch ff snel tijd om lampje te vervangen. Bedankt!

Snelle en kundige reparatie en vriendelijke behandeling

Diagnose van het probleem is snel gesteld, reparatie goed uitgevoerd.

Snel,goede afspraken

Na een belletje dat mijn auto niet wilde starten haalden zij deze op en aan einde dag was alles weer klaar! Top!

Uitstekend geholpen

Kan altijd terecht bij jullie

Geen onnodige zaken doen, maar alleen wat nodig is. Zeer goed advies.

Geen onnodige kosten maken, gewoon eerlijk.

prima service, klant vriendelijkheid

prima service, klant vriendelijkheid

Aardig en fijn geholpen.

Snel en correct geholpen en probleem opgelost.

Autobedrijf Scheele schrijft GARANTIE met hoofdletters

Begin november heeft het bedrijf voor mij een tweedehands BMW 118i gezocht en gevonden. Na aanschaf en er vervolgens drie weken mee te hebben gereden bleken de geleiders van de ketting van de motor stuk te zijn gegaan. Dit betekende een ingrijpende, dure en tijdrovende reparatie die door het bedrijf geheel onder garantie is gedaan. Waarvoor hulde.

prima bedrijf

goed geholpen

Goed geholpen

Had een storing in de park assist van mijn Volvo V60 en hier kun je die gewoon uit laten lezen ( tegen betaling, klein bedrag ) zodat je het evt. zelf kunt oplossen. Vervolgens heb ik 1 nieuwe sensor geplaatst en een kabel vervangen en het probleem is opgelost. Had bij de off. dealer een klein kapitaal gekost.

Vriendelijk en open personeel

Zelfs voor alleen een APK van mijn auto zonder beurt omdat ik deze zelf uitvoer werd ik uitstekend behandeld. Ik kom hier zeker weer terug :).

Weer prima voor elkaar

Tevreden.

snelle en goede service

een van de banden van mijn Volvo verloor spontaan maar langzaam lucht. Ik kon direct langskomen en werd geholpen.

prettig

Goed behulpzaam

Zorgvuldig, betrokken, klantgericht, geen onnodige dingen, veiligheid blijft voorop staan evenals duurzaam rijplezier

Uitstekend geholpen