Topservice, ongedwongen, vriendelijk, meedenkend

Niks aan toe te voegen

Geweldig service

Perfecte service, in de ochtend langs geweest , werd gelijk naar het probleem gekeken. In de middag terug geweest en probleem verholpen.

Vriendelijk en betrouwbaar

In onze zoektocht naar een nette Volvo na 10 jaar weer eens hier teruggekomen. Destijds hadden we onze auto hier in onderhoud en altijd goed contact gehad met de eigenaar. Na ons bezoek kwamen we erachter dat de zaak inmiddels is overgenomen, maar dat doet gelukkig niets af aan het prettige contact . Uiteindelijk geslaagd voor een zeer nette V40 'youngtimer' en nog een nette inruil gekregen voor ons Opeltje. Auto werd netjes afgeleverd, met alle besproken punten netjes gefixed. Kortom, helemaal tevreden!

zeer goed

heel goed,zoals ik het gewend ben

Geweldige service

Duidelijk in communicatie en denken mee

Handgreep aan buitenkant portierszijde kapot. Snel en netjes geholpen!

Het gebroken onderdeel liet de monteur na reparatie zien. Binnen 20 minuutjes was alles weer geregeld en kon ik alweer verder. Prima geholpen dus.

Goed geholpen

Airco schoonmaken en bijvullen. Was snel klaar en werd vriendelijk geholpen! Goede service.

Auto zelfs in vakantieperiode snel gerepareerd

Wederom fijn geholpen!

Xenon lamp vervangen in pitstop tijd

Bellen, afspraak, binnen rijden, kopje koffie, naar buiten rijden en klaar. Top service!!

Altijd top.

Denken mee, heel persoonlijk en benaderbaar. Weten alles van Volvo. Aanrader, zeker als de leenauto weer een leuke sportieve Volvo is ;)

Prima deal

Vrij snel eens geworden over de aanschaf auto. Alle afspraken netjes nagekomen en de auto keurig afgeleverd

Fijne garage met heldere kosten vooraf

Ik bracht mijn auto voor een kleine beurt en paar extra aandachtspunten. Deze werden netjes voor mij uitgezocht en ook de prijs werd vooraf netjes gecommuniceerd. Alles is ook netjes opgelost en verholpen. Aanrader!

Alle vertrouwen en goede service

Goede mede werking en service en je kunt in alle vertrouwen de auto in hun handen laten geen overbodige dingen worden er uitgevoerd

Keurige afhandeling

Prima behandeling

Alleen maar goed

Vriendelijke mensen behulpzaam en denken mee

Distrieriem vervangen Volvo V 40

Vooraf prijs ontvangen. Prima ervaring

Heb altijd goede ervaringen met Scheele, ook vriendelijk personeel.

Wordt altijd goed geholpen en ook gewezen op eventuele aankomende te verhelpen zaken.

Goede eerste kennismaking

Voor het eerst kennis gemaakt met deze garage na overstap van VW naar Volvo. Een prettige ervaring.

Prima service zoals altijd

Gewoon goed, overlegd, vlot en behulpzaam.

Goede garage.

Online afspraak gemaakt. Ging snel en duidelijk. Prijzen duidelijk. Auto weg gebracht voor distributie en automaat spoelen. Fijn geholpen en volgens afspraak gerepareerd.

Super!

Zeer vriendelijk geholpen, prettig interactie met de mensen aldaar. Erg tevreden.

Goede en snelle service

Online afspraak gemaakt voor apk en kleine beurt. Auto in ochtend weg gebracht en eind ochtend was de auto al klaar. Open en eerlijke communicatie over werkzaamheden en prijs. Klantvriendelijk personeel vooral.

Snel en goed

Alles naar wens

Klantvriendelijk.

Ze hebben kosten noch moeite gespaard om het probleem aan mijn BMW op te lossen

Mijn auto startte slecht en liep bij lage toerentallen onregelmatig. De mensen van autobedrijf Scheele hebben alles uit de kast gehaald om mijn auto weer in orde te krijgen. Lange zoektocht naar euvel en daarna vervangen sensor en schoonmaken katalysator.