Prettig bedrijf

Auto gebracht voor de APK en in overleg zijn er werkzaamheden uitgevoerd. Vriendelijk en meedenkend bedrijf.

Kleine beurt netjes uitgevoerd en tevens een afgesproken reparatie uitgevoerd.

Doen wat ze moeten doen.

Leenfietsen kunnen echt niet meer, daar kunnen ze nog in verbeteren.

Zeer plezierig en adequaat geholpen

Alles wordt in het werk gesteld om een probleem met de auto op te lossen zonder dat er onnodige kosten in rekening worden gebracht

Netjes vakkundig betaalbaar eerlijk.

Mijn bus ging nog maar een meter voor en een meter achteruit. En is toen opgehaald door carteam omdat ik daarvoor een abonnement had aangeschaft tijdens mijn apk keuring. Het was een hele grote klus. Nieuwe distributie, remmen, remschijven, banden en een vol roetfilter. Hij loopt weer als een zonnetje. Die kan zo mee op vakantie. Dank mannen voor jullie inzet.

super service

reparatie snel en vakkundig gedaan.

We worden altijd heel prettig geholpen.

Goed overleg over de te verrichten reparaties.

Gedegen, betrouwbaar

Adequaat werkend garagebedrijf, adviserend en meedenkend. Bezit alle apparatuur voor gedegen onderhoud aan oudere Volvo's. Vriendelijk personeel, goede benadering van de klant.

Zeer goede communicatie en service

Ik ben erg tevreden over de tijdige communicatie en accurate uitvoering van de werkzaamheden. Je weet waar je aan toe bent en je wordt keurig geholpen!

Top service, top vakmensen en meedenkers

Zie zin

Professioneel en vriendelijk

Duidelijke uitleg, snelle service.

Deskundig advies

Prima geholpen door deze garage met mijn 20 jaar oude Volvo V70 cross country. De auto liep stationair niet helemaal lekker, en de motor viel weleens uit. Dit probleem is goed verholpen. Plus punt is dat er altijd telefonisch overleg plaats vind, zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Keep up the good work!

Goeie communicatie !

Goed bedrijf, die snel reageerd en goede service bied. Ging echt goed !

Weer prima en snel m'n APK'tje en kleine beurt!

Zoals altijd weer goed en ook vriendelijk geholpen.

Prima service met duidelijke prijsopgave.

Snel en vakkundig geholpen

uitstekend

prima service

deze was zoals altijd zeer goed

zie boven,vriendelijk,behulpzaam,helpt evt.zaken op te lossen

Fijne garage en goede service

Ik kon op korte termijn terecht en ben goed geholpen. Ook het reguliere onderhoud is aan te bevelen!

Storing zelfde dag netjes opgelost

Einde dag gebeld voor storing in de auto. Volgende dag gelijk kunnen brengen en paar uur later netjes gebeld met de conclusie en voorziene kostenplaatje. Net na de lunch zat de nieuwe sensor er al in en kon ik hem ophalen

Deskundig, betrouwbaar en dienstverlenend

Alles wat je van een garage wilt.

Gewoon goed.

Correct en goed geholpen.

APK netjes uitgevoerd en gemelde klachten opgelost

Mijn eerste keer bij deze Volvo specialist, goed gevoel bij, probleem oplossend.

Goed geholpen en zeer tevreden!

Ik had een lekke band. Mijn auto geparkeerd bij het hek van de garage en mijn sleutel in de brievenbus gedaan. De volgende ochtend gebeld en vriendelijke te woord gestaan. 's Middags kon ik mijn auto met een nieuwe band weer ophalen.

Prima!

Bij Scheele begrijpen ze de Volvo en de eigenaar. Ik moet daar nog beetje aan wennen. Wordt wel 5 sterren dus.