Geweldig geholpen

De monteurs van fred kooy hebben mijn ouwe Dodge nieuw leven ingeblazen ,fantastisch werk geleverd aan mijn auto, en ik kreeg een keurig nette leenauto mee, top

In oplossingen denken en gewoon goed

Bij de eerste aanschaf bij Fred was er iets misgegaan in de communicatie. Fred is een man van zijn woord: hoe dan ook, we gaan dit oplossen. Na een nachtje slapen en een zeer goed gesprek tot een prima oplossing gekomen. Betrouwbaar, eerlijk, persoonlijk en gewoon goed. Wij bevelen Fred Kooij van harte aan.

Helemaal top

Wij zijn zo goed geholpen er wordt met je meegedacht. De klant is hier nog koning.

ford transit custom

Mooi gezond bedrijf. Betrouwbaar en klantvriendelijk. Een mooie bus gekocht met Bovag garantie tegen een goede en scherpe prijs. Ik kom terug voor een volgende auto.

De beste zorg gegeven aan mijn geliefde auto

Ik ben erg zuinig op mijn auto. Toen ik dat had aangegeven werd dat heel serieus opgepakt. Ik heb mijn auto dan ook met een heel gerust gevoel achtergelaten. Hartelijk dank daarvoor.

Fijn bedrijf doen wat ze zeggen

Een half jaar geleden een Volvo C70 gekocht. Mooie auto prima prijs, maar belangrijker top aflevering. Vandaag de auto opgehaald voor de APK en wat kleine maar lastige garantie zaken. Allemaal top uitgevoerd, prima op de hoogte gehouden over de garantie zaken. De auto stond er weer prima bij lekker open naar huis gereden. Top zaak geen mooie praatjes, dat wat je met Fred afspreekt doet hij.

Zeer klantgericht en betrouwbaar bedrijf.

Recent een auto gekocht. Er was direct een klik en Fred dacht goed met ons mee, wat een service. Top ervaring. Hier kom ik zeker nog eens. Een voorbeeld voor vele anderen.

Vanaf de eerste indruk vertrouwd.

Erg flexibel naar oplossingen zoeken voor spontane auto problemen. Duidelijke besproken wat er aan de hand is en snel gerealiseerde reparaties. Top.

Alles kan en niets is te gek

Goede communicatie, uitstekende service en altijd vriendelijk geholpen Fred Kooij auto’s is echt een aanrader, wij komen er al jaren en zijn zeer tevreden. Alles kan en niets is te gek, “kunnen jullie ook een onderhoudsbeurt aan mijn aanhanger uitvoeren?” Tuurlijk, geen probleem bij Fred Kooij auto’s

Van de week onze C70 cabrio opgehaald. Een week geleden op de site, gebeld en een afspraak gemaakt. Auto stond keurig klaar en er bleken meerdere gegadigden. Korte proefrit gemaakt en een aantal kleine zaken opgemerkt. Goed besproken en gisteren dus opgehaald, alles tip top in orde. Op naar fijne kilometers, nog 6 maanden Bovag garantie maar we gaan er vanuit die niet nodig te hebben. Geen poespas met eerlijke antwoorden en prettige service.

Op maat oplossingsgericht

Diverse keren op maat geholpen door goed te luisteren en te kijken wat mogelijk is waarbij service en adequate afwikkeling centraal staat. Een van de beste garages die ik ken, misschien wel de beste.

Betrouwbaar bedrijf

Zag op de website een auto staan die mijn interesse had. Ben de auto gaan bekijken. De beschrijving van de auto was perfect. Fred, de eigenaar is een betrouwbaar en eerlijk persoon. Heb op grond van de eerlijkheid van Fred de auto gekocht, zonder er een proefrit mee te maken. Auto werd afgeleverd zoals afgesproken en de kleine deukjes werden weggewerkt. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan.

Geweldige en snelle service aan huis!!!

Stond met een lekke band voor mijn huis, binnen een half uur was er al een monteur en nam de band mee. Na nog geen 30 minuten was hij al weer terug en ik kon weer rijden. Waar vind je nog zo'n snelle en vriendelijke service?!

Liefhebbers met verstand van zaken

Kreeg mijn achtcilinder terug met alle PK's weer aan boord en goed advies daarbij

super service, super goed geholpen, TOP bedrijf

auto in onderhoud, hele fijne mensen, afspraken worden nagekomen nog nooit teleurgesteld. Een aanrader, een warme douche.!!

Ongelofelijke service

Wat een goed bedrijf. Dit bedrijf weet wat service en klantgerichtheid is. De auto van mijn moeder moest worden gekeurd. Hebben deze zondag gebracht en garage Kooij heeft de auto zelf naar mijn moeder terug gebracht. Dit zijn de voordelen van een bedrijf in een dorp. Goede service en absoluut eerlijk.

Buitengewoon goede service

Auto gebracht voor schadeherstel, vakkundig gerepareerd en geregeld. Ik heb alleen de auto hoeven brengen en halen, Fred en medewerkers regelden verder alles, ook met de verzekeringsmaatschappij.

Altijd correct geholpen staan altijd direct voor je klaar Wij vinden het een top garage en erge vrie delijke mensen

perfect, zeker aan te bevelen

Recent een occasion bij Fred Kooij gekocht, van begin tot eind super goed geholpen. Niks is teveel, echt aandacht voor de klant. Hier kan elk autobedrijf een voorbeeld aan nemen. Fred, je hebt er een nieuwe tevreden klant bij, uiteraard ook voor onderhoud.

Super goede service. Alles netjes op tijd klaar. Aardig personeel

perfect, zeker aan te bevelen

Een prima bedrijf met kundig vakmanschap. Bovendien rekenen ze een schappelijke prijs en is er altijd een informatie momentje.

perfect, zeker aan te bevelen

Met heel veel genoegen heb ik mijn huidige Audi ingeruild bij Fred. Hij was erg goed geinformeerd en komt zeer integer en betrouwbaar over. We hebben de afspraak gemaakt en deze werd netjes nagekomen. Groet, Michiel & Virginia

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Al vele jaren klant bij Fred Kooij, nu voor groot onderhoud en APK, zeer goed advies en deskundige mensen. Alles is weer tot in de puntjes verzorgt voor zorgeloos rond rijden, bedankt en tot de volgende onderhoudsbeurt.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede persoonlijke service en benadering. Ze staan hier altijd voor je klaar. en denken altijd met je mee.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb onlangs een auto bij deze garage gekocht. Ik kwam er een dag later achter dat de thermostaat van de motor defect was. Ik belde de garage op en melde het probleem. Ik kon de auto bij mij in de buurt laten maken en de kosten werden vergoed door deze garage. Goed opgelost, een echte top service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ambachtsweg 13 1474HV Oosthuizen