Op maat oplossingsgericht

Diverse keren op maat geholpen door goed te luisteren en te kijken wat mogelijk is waarbij service en adequate afwikkeling centraal staat. Een van de beste garages die ik ken, misschien wel de beste.

Betrouwbaar bedrijf

Zag op de website een auto staan die mijn interesse had. Ben de auto gaan bekijken. De beschrijving van de auto was perfect. Fred, de eigenaar is een betrouwbaar en eerlijk persoon. Heb op grond van de eerlijkheid van Fred de auto gekocht, zonder er een proefrit mee te maken. Auto werd afgeleverd zoals afgesproken en de kleine deukjes werden weggewerkt. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan.

Geweldige en snelle service aan huis!!!

Stond met een lekke band voor mijn huis, binnen een half uur was er al een monteur en nam de band mee. Na nog geen 30 minuten was hij al weer terug en ik kon weer rijden. Waar vind je nog zo'n snelle en vriendelijke service?!

Liefhebbers met verstand van zaken

Kreeg mijn achtcilinder terug met alle PK's weer aan boord en goed advies daarbij

super service, super goed geholpen, TOP bedrijf

auto in onderhoud, hele fijne mensen, afspraken worden nagekomen nog nooit teleurgesteld. Een aanrader, een warme douche.!!

Ongelofelijke service

Wat een goed bedrijf. Dit bedrijf weet wat service en klantgerichtheid is. De auto van mijn moeder moest worden gekeurd. Hebben deze zondag gebracht en garage Kooij heeft de auto zelf naar mijn moeder terug gebracht. Dit zijn de voordelen van een bedrijf in een dorp. Goede service en absoluut eerlijk.

Buitengewoon goede service

Auto gebracht voor schadeherstel, vakkundig gerepareerd en geregeld. Ik heb alleen de auto hoeven brengen en halen, Fred en medewerkers regelden verder alles, ook met de verzekeringsmaatschappij.

Altijd correct geholpen staan altijd direct voor je klaar Wij vinden het een top garage en erge vrie delijke mensen

Recent een occasion bij Fred Kooij gekocht, van begin tot eind super goed geholpen. Niks is teveel, echt aandacht voor de klant. Hier kan elk autobedrijf een voorbeeld aan nemen. Fred, je hebt er een nieuwe tevreden klant bij, uiteraard ook voor onderhoud.

Super goede service. Alles netjes op tijd klaar. Aardig personeel

Een prima bedrijf met kundig vakmanschap. Bovendien rekenen ze een schappelijke prijs en is er altijd een informatie momentje.

Met heel veel genoegen heb ik mijn huidige Audi ingeruild bij Fred. Hij was erg goed geinformeerd en komt zeer integer en betrouwbaar over. We hebben de afspraak gemaakt en deze werd netjes nagekomen. Groet, Michiel & Virginia

Al vele jaren klant bij Fred Kooij, nu voor groot onderhoud en APK, zeer goed advies en deskundige mensen. Alles is weer tot in de puntjes verzorgt voor zorgeloos rond rijden, bedankt en tot de volgende onderhoudsbeurt.

Zeer goede persoonlijke service en benadering. Ze staan hier altijd voor je klaar. en denken altijd met je mee.

Ik heb onlangs een auto bij deze garage gekocht. Ik kwam er een dag later achter dat de thermostaat van de motor defect was. Ik belde de garage op en melde het probleem. Ik kon de auto bij mij in de buurt laten maken en de kosten werden vergoed door deze garage. Goed opgelost, een echte top service!

Goede service, duidelijke informatie en vriendelijke mensen!

Alle voorgaande beschrijven hebben alles al gezegd waar dit bedrijf voor staat. FANTASTIC

Zeer goede persoonlijke service en benadering. Gemoedelijke sfeer die staat voor een hartelijk welkom. Fijne snelle en correcte manier van zaken doen.

Staan altijd voor je klaar en is een echte all-round garage !!!!! Erg betrouwbaar en klantvriendelijk

Fred Kooij en zijn medewerkers zijn niet alleen deskundige vakmensen, het zijn zeer zeker ook mensen-mensen. Ze voelen zich sterk verantwoordelijk voor het onderhoud van je auto, zodat je veilig de weg op gaat en heelhuids weer thuis komt. Aan mij hebben ze een klant voor het leven. M\'n volgende auto koop ik bij jou, Fred!

Gelijk bij binnenkomst goede ontvangst en een goed gevoel van betrouwbaarheid. Prima service bij het ontbreken van 1 automat kwam Fred gelijk met een complete nieuwe set (geheel gratis) verder is Fred een man van z\'n woord, ook is de koffie prima!

Een keurige garage, waar de tijd wordt genomen voor de klant. Je wordt ten alle tijden keurig te woord gestaan en wordt goed met je mee gedacht.

Een top bedrijf met fantastische service en vriendelijk personeel

Na een analyse van het probleem met de auto heeft Fred een afspraak gemaakt voor reparatie. Deze is op zeer vakkundige wijze en naar volle tevredenheid uitgevoerd door Peter, ook kregen we nog een advies inzake de matige staat van de banden. Heren onze hartelijke dank voor de perfecte service en zal het zeker niet nalaten jullie aan te bevelen.

Top service, gratis onderhoud beurt met apk bij aankoop nieuwe auto. Zeer vriendelijke ontvangst en er wordt duidelijk uitgelegd wat de auto allemaal kan. Zeer tevreden.