Je word vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.

Erg tevreden .

Op een gezellige manier een auto gekocht helemaal top.

Keurig en goede uitleg

Top zaak!!

Mijn huidige auto, BMW218i Active Tourer, gekocht bij Reinier Wijker van ABC Auto's. Fijne, nette garage om te komen, alle tijd wordt er aan jou als klant besteed. Kundige en eerlijke adviezen en mooie en keurige auto's tegen concurrerende prijzen. Gewoon een fijne zaak, en de koffie is prima!

Prima ervaring.

Heb daar een prachtige MB C 400 gekocht, ziet er geweldig uit en rijdt prima, bij inruil van mijn oude auto werd deze niet afgekraakt om de prijs te drukken zoals veel garages doen, maar kreeg ik er een goede inruilprijs voor terug.

Super snelle service, staan altijd voor je klaar.

Geweldige garage.

Klantvriendelijk

Goed meedenken i. v.m naderende vervaldatum APK

Top service!!

Auto ingeruild en mooie terug gekocht! Alles geregeld zoals afgesproken zonder enige problemen! Wij zijn zeer blij met dit adres voor occasion auto's.

Zeer goede service

Je wordt er altijd goed geholpen door het vriendelijk vakkundige personeel . Komen nooit achteraf met extra kosten, als die gemaakt moeten worden wordt je eerst daar over gebeld .

Vriendelijke mensen

Positief

Van hoog tot laag voldoet men aan de kwaliteitsvraag

al eerder doorgegeven

Positieve ervaring, vriendelijk personeel en prima service.

Zeer vriendelijk geholpen en een prachtige auto

S'nachts een mail gestuurd met de vraag of ik een proefrit kon maken en werd keurig de volgende ochtend rond 10 gebeld dat ik dezelfde dag nog kon langskomen voor een bezichtiging en een proefrit. De auto... een BMW X1 van 2017 zag en rook als nieuw en reed super fijn. Ik had nog een aantal andere auto's op mijn lijstje staan die ik wilde bekijken maar omdat dit bedrijf zeer goede reviews heeft, op een korte afstand van mijn huis ligt, 12 maanden garantie geeft en ik goed en vriendelijk geholpen werd meteen voor deze auto gegaan. Nog een weekje geduld en dan kan ik hem ophalen;)

Dit bedrijf is fantastisch.

Gedreven mensen in hun vak met een super service !

Goede service voor een goede prijs

Reservering, onderhoudsbeurt, bellen bij extra’s, meedenken over noodzakelijke maatregelen, alles naar wens.

Aanrader

Mitchell heeft mij perfect geholpen en ben blij met mijn nieuwe auto!

Klantvriendelijk en goede monteurs

Je wordt er altijd goed geholpen, Duidelijke omschrijving wat ze gaan doen en de kosten daarvan. Een goed adres voor je auto.

Snelle service en nettjes

Vriendelijk, eerlijk

Wij werden vriendelijk geholpen bij ABC Auto’s. Kwamen hun afspraken na en hebben onze auto voor een mooie prijs kunnen kopen.

Goed bedrijf

Ik heb een goede ervaring gehad met ABC Auto's! Ze zijn snel en kundig.

Vlot en duidelijk

Keurig laten zien wat er vervangen is. En waarom. Goede service en koffie staat klaar.

Top garage

Ik kon snel ter plaatsen voor me apk, waarbij ik gewoon goede communicatie had met ze voor als er iets nodig is dus zeker een aanrader, ook vriendelijk personeel wat zeker niet onbelangrijk is

Prima en vlotte service

Prima ervaring met ACB Auto’s

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij ABC Auto's bij de aankoop van mijn Mini Clubman. Van begin tot eind was mijn ervaring met dit bedrijf ronduit goed, en ik kan het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto. Het personeel van ABC Auto's is professioneel en vriendelijk. Ze namen de tijd om naar mijn wensen en behoeften te luisteren, en gaven deskundig advies over de verschillende opties. Ik voelde me echt gehoord en gewaardeerd als klant, wat een belangrijk aspect is bij het maken van een grote aankoop zoals een auto. Wat betreft de aankoop zelf, het proces verliep buitengewoon soepel. Het personeel begeleidde me door alle benodigde documentatie en zorgde ervoor dat ik volledig op de hoogte was van alle aspecten. Bovendien werd de auto in perfecte staat aan mij afgeleverd, en ik kon meteen genieten van mijn nieuwe aanwinst. Het verzorgen van een trekhaak was ook geen probleem. Al met al kan ik ABC Auto's aanbevelen. Het bedrijf heeft bewezen dat ze niet alleen hoogwaardige auto's aanbieden, maar ook een klantgerichte benadering hebben die de hele ervaring echt aangenaam maakt.

Ook prima