Snel en service altijd goed!

Uitstekend!

super service

ABC begrijpt dat het om service gaat.

Echten aanrader

Vriendelijke , eerlijke en klant gericht service. Absolute aanrader voor nwe auto kopen / inruilen en etc . Auto worden super netjes schoon afgelevered met garanties en volledige documentatie.

Wordt goed geholpen door vriendelijke mensen!

snel in een gemoedelijke sfeer Effectief

snel in een gemoedelijke sfeer Effectief

Erg vriendelijk

Mooie auto's en erg vriendelijk. Zeer de moeite waard om te bezoeken.

Vakkundige mensen en zeer vriendelijk geholpen

Wij hebben een hele mooie Mini bij ABC gekocht. Wij bevelen deze garage absoluut aan. Rein en Mitchel hartstikke bedankt.

Zeer goed geholpen vriendelijke mensen met mooie occasions

Ik heb bij ABC auto's een Mercedes sport SLK gekocht om tijdelijk mee te kunnen rijden tot mijn nieuwe elektrische auto binnen zou zijn ik heb hier vervolgens na 7 maanden naar tevredenheid mee te hebben gereden weer een hele nette prijs bij ABC auto's voor terug gekregen. Mede door deze keurige behandeling heeft mijn zoon vervolgens hier ook een hele mooie BMW 5 serie gekocht ook weer een hele mooie auto met een mooie kwaliteit prijs verhouding die ook weer keurig werd afgeleverd, kortom onze ervaring bij ABC auto's verdiend gezien onze ervaring zeker de 5 sterren.

Vakkundige garage!

Sociaal voelend en zeer vakkundig bedrijf. Een bedrijf met vriendelijke medewerkers dat altijd tijd vrijmaakt voor goede uitleg en overleg.

Super service

Top bedrijf Enorm vriendelijke mensen Helpen je netjes en nemen de tijd voor je Auto is piekfijn afgeleverd

Prettig, ontspannen en 'to the point!'

Voor de eerste keer een auto aangeschaft en ingeruild bij ABC Auto's. Meestal stuurde ik mijzelf via Internet het hele land door, maar ervaarde deze keer gelijk al het gemak, van dichtbij een auto kopen. Steeds contact gehad met Reinier en dat was een hele positieve ervaring. 'No nonsense' en 'to the point'. Openheid van zaken, een duidelijk en eerlijk verhaal, goede communicatie en een fijne manier van zaken doen. Administratief ook alles keurig afgehandeld en een lekker wijntje op de koop toe! Nog een paar losse eindjes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook goed komt.

Top bedrijf

Woon zelf in Herpen maar toch al was het ver rijden een mooie BMW xdrive 35i gekocht een heerlijke en snelle auto. Na een paar maanden ging de unit stuk en dat is het hart van de auto. ABC auto's heeft er alles aan gedaan of nog was te repareren maar helaas er moest een nieuwe junit in en dat is niet erg fijn als je dat als bedrijf overkomt. Maar was totaal geen punt er is een nieuwe unit in gezet en alles werkte weer prima echt wat een service, en dan roepen er mensen wel het is toch garantie, nou zo dacht ik er niet over ABC auto's heeft het maar opgelost. Ja het is een eind rijden maar dik de moeite waard, echt als je hier nog niet kan slagen en ontevreden bent geloof me dan kan je nergens tevreden zijn. Ook het pcersoneel altijd even vriendelijk. Het gaat niet altijd om garantie maar de manier zoals je wordt geholpen en dat is ook veel waard. Ja een hele mond vol maar echt een hele dikke pluim voor dit bedrijf. Met vriendelijke groet Sander uit Herpen.

Mooi aanbod en goede service

Zeer vriendelijk en kundig geholpen.

Vijf jaar geleden mijn auto bij ABCauto's gekocht en was zeer vriendelijk behandeld. Dit gaf direct een vertrouwd gevoel. Nu vijf jaar later een probleem met de trekhaakverlichting en wederom zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Mijn eerder gevoel blijkt te kloppen!

Menselijk !

Fijne mensen erg klantvriendelijk behulpzaam. Er wordt niks opgedrongen, en ze zijn eerlijk. Ging er met een goed gevoel weg

Top zaak

Ik ben altijd zeer tevreden over de service. Iedereen die er werkt is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Fantastische service en meedenken met klant

Tijdens een grote onderhoudsbeurt werd ik gebeld dat er in een band een scheur zit. Meteen beantwoord dat ze twee banden gaan bestellen.

goed all round garagebedrijf

kom er al jaren ,betrouwbaar

Uitstekend bedrijf

Zoals altijd prima en vakkundig geholpen. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Altijd in overleg met de klant.

Voelde mij welkom en geholpen.

Tevreden!

Vriendelijke en deskundige mensen!

Deze garage is een aanrader .

Zeer behulpzaam , auto stond ingebouwd maar koste nog moeite en de auto stond buiten voor een proefrit . Geen enkele drang tot verkoop en meedenken ivm de wensen die we hadden . Alles bij elkaar een zeer prettige ervaring en een garage voor het leven , zowel voor de koop als het onderhoud . Reinier en Mitchel bedankt voor de super mooie voor ons nieuwe auto

keurig behandeld en een prima service

Vanaf de proefrit tot en met de aflevering netjes behandeld mooie auto gekocht keurig afgeleverd voor een marktconforme prijs ik kan dit bedrijf aan iedereen adviseren verkoopt kwalitatief hele mooie auto's

goede service

word gauw geholpen , goede service, betrouwbaar

Mooie BMW 328i gekocht, prima gegaan!

Ik had via de site de auto gezien en contact gelegd via WhatsApp. Vriendelijk en snel een afspraak gemaakt. Auto was keurig in orde en alles is snel en vakkundig in orde gemaakt.