goede service

word gauw geholpen , goede service, betrouwbaar

Mooie BMW 328i gekocht, prima gegaan!

Ik had via de site de auto gezien en contact gelegd via WhatsApp. Vriendelijk en snel een afspraak gemaakt. Auto was keurig in orde en alles is snel en vakkundig in orde gemaakt.

2016 BMW 528i

My purchase was arranged expressly, got the car the next week fully servised with new tires and impecably clean.

Goede eerlijke auto garage

Goede garage, maakt het niet mooier dan het is. Op maandag proefrit gemaakt en vrijdags was de auto al klaar om mee te nemen, top!

Auto BMW X3 35i

Na onderhandelen tot een koop gekomen voor een mooie BMW X3 35i na inruil van mijn Mazda CX3 een mooie prijs voor terug gekregen. De gesprekken waren zeer vriendelijk en met een lekkere bak cappuccino. Zijn van mijn kant later ook vragen geweest en dat werd zelfs in de avond op geandwoord. Vandaag de BMW opgehaald en ja hoor stond netjes binnen en was rijklaar met een nieuwe APK erop. Rij al jaren auto maar bij dit bedrijf werden we met veel vriendelijkheid toegesproken, en alles netjes uitgelegd. Ook het garage personeel kwam naar ons toe voor een bakje koffie. Ja als je je hier nog niet op je gemak voelt om een auto te kopen, dan sla je nergens meer. Goede service, vriendelijk, goede aflevering, en een gezellig zakelijk praatje een kind in huis zou ik zeggen. Dus mocht u overwegen om een andere auto te kopen zoek dan echt niet verder dit is de Bovag garage die afspraken na komt. Een woord TOP Veel succes verder Sander uit Herpen

Eerlijke garage met goede service

Onze Mini Cabrio stond er als nieuw bij. Na proefrit koop romd gemaakt bij ophalen kreeg mijn vroiw keurig uitleg. Hopelijk hebben we de garantie niet nodig.

Duidelijke afspraken en vriendelijk personeel

Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Vriendelijk personeel.

Top ervaring. Zo wil je altijd een occasion kopen.

Mooie en goeie kwaliteit auto's. Sympathieke mensen, onderhandeling verliep rustig en redelijk. eea wordt netjes afgeleverd nadat hij in eigen garage is nagekeken. BOVAG vind ik sowieso een pre.

Slechte service

Tijdens het kopen werd mij garantie beloofd , niks hiervan was waar. Tijdens het kopen van onwijs dure auto geen vriendelijkheid

Vriendelijk en met expertise

Zoals altijd bij ABC auto’s een fijne ervaring. Je auto wordt goed behandeld en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Prima geholpen. Vriendelijke mensen!

We zijn prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe occasion/zevenzitter en kregen een redelijke inruilprijs voor onze oude occasion.

Uitstekend bedrijf!

Ik heb vorig jaar een auto gekocht bij ABC Auto's en ik kan niet anders zeggen dan dat het een bedrijf is waar klantvriendelijkheid en service op de eerste plaats staan. Hier wordt met passie met en aan auto's gewerkt.

Een tof bedrijf. Je voelt je er direct welkom. Geven goede informatie en komen afspraken na.

Een echt familiebedrijf. Geen kapsones. Je wordt gemeend welkom geheten. Alle informatie werd over de auto gegeven (die er overigens schitterend bijstond). Ondanks het feit dat deze achteraan in een hoek van de showroom stond kon ik een proefrit maken. Vader en zoon verplaatsen gewoon wat auto's. We werden het na de proefrit eens over de prijs en vier werkdagen later werd deze al geleverd. Met verse APK! Reinier en Mitchel, bedankt!

Heel erg goed

Hele fijne en goede garage, behulpzaam en vriendelijk! Ben blij dat ik abc auto’s als garage heb

Service

Top service!

Goede en snelle service, goed geholpen bij de aanschaf van een auto. Auto stond spik en span klaar bij bezichtiging en het ophalen. Vriendelijke mensen en nemen de tijd om je goed te helpen + vragen te beantwoorden. Zeker aan te raden!

Super vriendelijk

Super vriendelijk, Auto netjes met grote beurt afgeleverd. Fijne garage.

Goede service prima geholpen

Goede service, prima geholpen bij de aanschaf van een auto en bij de inruil van de oude auto

Klantvriendelijk en transparant

Ik ben tijdens de proefrit en het aankoopproces zeer goed geholpen door ABC Auto's. Ze hebben al mijn vragen beantwoord en realistisch advies gegeven over de opties. ABC Auto's was benaderbaar voor vragen en het rijklaar maken en de aflevering waren super snel geregeld.

Eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk, flexibel en meedenkend.

Onze ervaring met ABC auto's was zeer positief. Ze zijn eerlijk, open en behulpzaam. Mitchel bedankt voor het fijne contact. Succes met jullie mooie bedrijf.

Duidelijke foto's, uitgebreide waarheidsgetrouwe omschrijving Vriendelijke, niet opdringerige verkoper Ontvangst met koffie, nemen alle tijd voor de klant

Zeer goede auto's, zeer goed bedrijf

Wij hebben bij ABC Auto's een BMW 320i Touring gekocht uit 2019. De auto ruikt zelfs nog nieuw! Kleine manco's heb je altijd bij 2e hands, maar die zijn perfect door Reinier opgelost. Wat we verder net zo belangrijk vinden als de auto zelf is de kwaliteit van het bedrijf. Dit is een familiebedrijf en dat merk je! Zeer prettige persoonlijke service en alles ziet er uit om door een ringetje te halen; auto's, medewerkers, showroom, kantoor, werkplaats. Alles ademt kwaliteit en vertrouwen. We hoefden er dus niet lang over na te denken om ook klant voor het onderhoud aan onze auto te worden.

Fijn

Bij het kopen van een auto kan je hier goed terecht. ABC Luistert naar jou en regelt alles goed conform gemaakte afspraken. Ik zou er mijn volgende 2e hands auto weer kopen.

Super en betrouwbaar

We worden niet alleen altijd heel goed geholpen door hen maar de verrichte werkzaamheden zijn altijd goed. Nooit problemen gehad en ook nooit nodig geweest om terug te gaan na dat iets was gerepareerd. Zeer betrouwbaar, ze doen wat ze zeggen. Ze denken ook altijd mee, verleden week met het repareren van een voorruit, of deze al dan niet werd gedekt door de verzekering, ze zoeken dit uit. We zijn al meer dan 18 jaar blije klant bij hen en dat zal zo blijven.