Zeer prettige ervaring!

Ben geholpen door Reinier Wijker. Aardige man die goed de tijd neemt voor je. Heb hier een BMW 4-serie gekocht. Mooie auto voor een mooie prijs. Ook bij de aflevering van de auto neemt Reinier ruim de tijd. De auto is heel keurig afgeleverd. Ben er erg blij mee.

Uitstekend bedrijf met reeele prijzen

Goede betrouwbare garage, met vakkundige mensen die met je mee denken.

Altijd keurig op tijd geholpen Altijd vriendelijk

Laat graag hier mijn auto onderhouden.

Eerlijke service. Altijd blij mee.

Heel tevreden

Klantvriendelijk en behulpzaam

Onse ervaring met ABC AUTO'S is top

We zijn al langer dan 20 jaar klant bij deze garage en hebben er nu onze 5e auto gekocht. Altijd goede en betrouwbare auto's geleverd gekregen, goede prijs en kwaliteit auto's. Altijd vriendelijk ontvangen met een kop koffie en nemen de tijd voor je. Daar boven op een top service.

Goede service, transparantie en kwaliteit

Na eerste check worden de extra werkzaamheden uitgelegd en geadviseerd wat te doen. Na werkzaamheden worden de vervangen onderdelen getoond en uitgelegd wat er precies mis mee was. Geen verrassingen, tenminste niet meer na de eerste check ;-)

Betrouwbaar bedrijf en vakkundige medewerkers

Wij hebben onze tweede auto bij ABC auto's gekocht. We zijn teruggekomen omdat we een heel betrouwbare auto hebben gekocht bij dit bedrijf. De manier van werken, spreekt ons erg aan: goede auto's, no nonsense mentaliteit, transparant in de afspraken. En de eigenaar en zijn zoon komen die afspraken na. We hopen ook in onze nieuwe auto veel veilige kilometers te gaan rijden!

Goeie garage

Zeer vakbekwaam

Super aardig word goed geholpen!

Top bedrijf

Fijne garage, heel behulpzaam.

We hebben een auto gekocht en onze oude auto ingeruild. Goede service en 12 maanden BOVAG garantie. Echt een aanrader!

Keurig en heel netjes

Alles is mogelijk en goed advies over welke auto het beste bij jou past. En je weet precies waar je aan toe bent.

prettige omgang met klanten

klant vriendelijk

Top service!

Transparant, snel en profesioneel

Prima bandenwissel!

Very good experience and would certainly recommend.

They treat you well and you don’t feel like you are just another customer.

• Would you recommend us? Yes

Altijd vriendelijk en ik ben altijd goed geholpen

Keurige garage

Mercedes B 250e gekocht. Hele nette auto. Binnen als nieuw. Incl 1 jaar bovag garantie. Schone goed verzorgde garage. Aardig geholpen.

Geen klachten

Prima geholpen aan onderhoud aan mijn auto

Fijne ervaring.

Mijn auto bij ABC auto's gekocht. Een zeer klantvriendelijke en behulpzame ervaring opgedaan die naar mijn mening bijna huiselijk was. Deze ervaring bekoelde enigzins naar mijn mening aan het einde van de garantie periode. ABC auto's krijgt hierom van mij 4 sterren.

Snel en goed geholpen. Erg klantvriendelijk.

Uitstekend en vriendelijk

Goed geholpen, geen nonsens maar behulpzaam en vriendelijk.

Top garage, vriendelijk en eerlijk maar ook vakbekwaam

Een uitstekende garage om met een gerust hart een auto te kopen. Mooi en vakbekwaam team, kortom mensen die hun vak WEL verstaan met een super service

Top service en echte vakmannen!

Top service en echte vakmannen!

Top service.

Wij hebben onze Mazda cx5 ruim een jaar geleden gekocht bij abc auto’s, De service is uitstekend, als er wat is wat het gewoon netjes opgelost zonder slag of stoot. Ik zou abc auto’s bij iedereen willen aanbevelen.

Jonge Voolweg 39

1521 RH Wormerveer