Goede voorlichting aankoop andere auto en meedenken met de koper

Netjes, snel en vriendelijk

Ik werd netjes te woord gestaan aan de telefoon en vriendelijk ontvangen, prima service en alles keurig en snel geregeld!

Prima!

Goede ervaring, betrouwbare garage.

goed en vriendelijk geholpen.

Volgens mij een goede zaak

Top levering

Zeer professioneel en zorgvuldig de auto afgeleverd. Top service!

Doen goed wat beloofd is

Prettige sfeer. Vakkundige uitstraling en goede service

Prima geholpen

Verkoop en deal netjes afgehandeld.

Super, zeer deskundig en klantvriendelijk!

Auto werd veel eerder geleverd dan afgesproken, apk gekeurd nieuwe voorremmen alles was prima. Bedankt en tot een volgende keer.

Klantvriendelijk!!

Zeer behulpzaam en ze nemen allemaal altijd rustig de tijd om alles toe te lichten. Heel fijn!

Echt goede

Best autobedrijf en echt heel goed communicatie super mensen en begrijp ik ben echt blij dat ik werk met deze bedrij van harte dankjewel voor die mooie auto

Ik word altijd uitstekend geholpen

Ik heb alleen maar positieve ervaring met ABC. Zoals gezegd altijd uitstekend geholpen en een prettig contact.

Telefonisch afspraak gemaakt voor aanschaf nieuwe auto en inruil oude auto, duidelijk aangegeven wat ik wilde bijbetalen. Reinier heeft op zijn beurt aangegeven wat hij kon en na afspraak gemaakt te hebben voor proefrit en bekijken van beide auto's zijn we tot aanschaf overgegaan. Omdat de accu niet voldoende was ook meteen accu vervangen. Auto dezelfde dag meegenomen en oude achtergelaten, super snel afgehandeld.

Prettig bedrijf.

Bmw hier gekocht. Afspraken werden netjes na gekomen. Heel blij met de auto

Kom niet voor niks al 20 jaar voor onderhoud en reparatie bij jullie

top service !

Storing motormanagement keurig opgelost door snelle vervanging

Vriendelijke en behulpzame service

Mooi familiebedrijf dat mij snel, vriendelijk en behulpzaam heeft geholpen. Vooralsnog ben ik heel tevreden met mij Audi A1!

Goede afspraken gemaakt en nagekomen

Alleen goede ervaringen

Dit is een fijn bedrijf, waar je in alle rust een auto kunt uitzoeken. Geen opdringerige verkoper, zeer prettig!

Zeer positief.

Mijn ervaring was zeer positief.

Top mensen altijd correct

Super geholpen

Goede snelle service!

Fijn dat er even tijd vrijgemaakt wordt om een lampje te vervangen! Snelle, goede en vriendelijke service!

Zeer goed geholpen

Fantastische auto gekocht in 2017 en tot op heden altijd zeer goed geholpen met APK en overige service.

Prettige en professionele service

Prettig bedrijf om zaken mee te doen, door klantvriendelijke, snelle en directe benadering van klanten.

Netjes behandeld

Geen

Ik ben erg tevreden. Aardige en correcte mensen. Ik heb hier een mooie auto gekocht voor een hele redelijke prijs en de service is top. Bedankt eigenaar Reinier en zijn medewerkers:)!