Mooi familie bedrijf met uiterst vriendelijke mensen

Zeer schoon bedrijf met hele mooie smetteloze auto's! Zowel vader (eigenaar) en zoon zijn zeer vriendelijk. De auto's zijn vrij scherp geprijsd en de inruilprijs is goed. Onderhandelen gaat plezierig zonder valse beloftes. Als de aflevering ook zo gaat is dit een top bedrijf!

zoals altijd zeer prettig

zie hierboven

Professioneel!

De auto is zeer netjes afgeleverd. Prettig en vriendelijk geholpen. De auto is technisch goed en rijd super. Gewoon een prima bedrijf.

Zeer kundige en vriendelijke verkoper.

Wij werden ontvangen door een enthousiaste, vriendelijke verkoper. De auto is netjes en zelfs te vroeg afgeleverd.

Supersnel !

,S OCHTENDS RAAMPJE NIET MEER NAAR BOVEN, EIND MIDDAG WAS ALLES WEER GEFIKST, SUPER !

Een hele goede garage!

Een hele goede garage. Geweldige sevice. Hele aardige verkopers en monteurs die echt de tijd voor je nemen. We zijn heel erg tevreden.

Professioneel

Mitchel stelde me op mijn gemak. Voor het eerst een auto gekocht.. Mitchel ontdekte wat “blaasjes ” op de motorkap.. zo zou ik de auto niet mee krijgen. Dus ging de auto naar een spuitbedrijf. Dat noem ik een professioneel bedrijf. Blije klant .. ga de auto dit weekend ophalen.. zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Service met een hoofdletter

Als je dochter verloskundige is zoek je een auto waarbij betrouwbaarheid soms letterlijk van levensbelang is. Niet alleen kocht ze een mooie en fijne auto bij ABC maar de mannen bleven ook zeer vriendelijk en hulpvaardig toen aan het eind van de garantie de koppeling stuk bleek. Er werd gezorgd voor een nieuwe koppeling en een gratis leenauto. Wat een topgarage! En daarom wordt ABC door ons van harte aanbevolen!

Top service!

Dank voor de fijne en goede all in service, geeft een goed en vertrouwd gevoel. De auto ziet er top uit en rijdt geweldig. Ben erg blij met de auto.

Top service!

Super geholpen en zeer vriendelijk

Top bedrijf

Leuke bmw 1serie 116d 2015 hier gekocht Verkoper neemt ruim de tijd voor je. Legt alles netjes uit. Rijden er met veel plezier in. Zeker een bezoekje vanuit Rotterdam naar Leeuwarden waard !

Prima ervaring

In maart een mooie BMW cabrio gekocht. Klant vriendelijk en een goede service. Komen na wat ze beloven Zou familie en vrienden deze garage aanbevelen.

Erg vriendelijk en goed geholpen!

Erg goed geholpen door Mitchel bij de aankoop van mijn nieuwe auto!

Top service en zeer prettige communicatie

Vooraf telefonisch de auto besproken met Reinier. Gesprek was erg prettig en ongedwongen. Geen bla bla of "verkoper' gebrabbel, gewoon duidelijk en eerlijk. Ook in de showroom erg prettig te woord gestaan en gastvrij ontvangen. Prijsonderhandeling en afhandeling verliepen allemaal erg soepel.

Erg goed en vriendelijke behandeling

Ervaren monteurs en wordt vriendelijk behandeld

Goede service en prettige benadering van klanten

Goed assortiment auto's met net dat beetje meer. Auto's worden gecheckt en onderhouden in eigen werkplaats.

Professioneel en deskundig

Goede vlotte service in een keurig ogende werkplaats

Erg goed

Vvriendelijk. Profiessioneel, verkopen mooie auto's , aflevering erg netjes.

Superrrr

Altijd behulpzaam top service.

Zeer netjes ontvangen en alles is netjes afgehandeld.

De auto voelde en zag er na de apk en beurt weer prima uit.

Hoewel de APK en beurt een dag langer duurde dan initieel gepland, zijn we toch erg tevreden over de werkzaamheden. Twee nieuwe banden, gedeeltelijk nieuwe uitlaat en een nieuwe veer plaatsen duurt iets langer dan 1 dag. Logisch. Goed gecommuniceerd. De prijs was zelfs iets lager dan telefonische was afgesproken. Altijd fijn. Bovendien was de auto gewassen - in deze sneeuw/zout tijd een prima aanvulling. Bedankt voor de service.

Vriendelijk, met veel verstand van zaken, je krijgt waar voor je geld.

De verkoper luistert goed naar de koper, geeft goede voorlichting, verkoopt geen sprookjes. Ook in de prijsonderhandeling is de verkoper heel duidelijk en dat is prettig. De aflevering was keurig na spontaan uitgevoerd onderhoud incl. bandenvervanging conform de BOVAG-regels. Ook bij de aflevering wordt alle tijd voor je genomen met goede uitleg van de gadgets van de auto. Zo hoort als je een auto koopt!

Kennis van zaken, specialist op BMW, maar andere merken ook welkom.

Goede voorlichting aankoop andere auto en meedenken met de koper