Top bedrijf

Goede service, eerlijke prijzen en altijd snel geholpen

Klant vriendelijk

Uitstekende service en een bedrijf dat de tijd voor je neemt.

Goed geholpen en uitstekende service maar vooral het feit dat ze (Reinier) de tijd voor je nemen gaf een goed gevoel. Klant is blijkbaar nog steeds koning hier. Zo zeker weer terugkomen.

Hele fijne ervaring

Fijn geholpen en aardige mensen die de tijd voor een nemen.

Super bedrijf

Heel vriendelijke mensen goeie service je word als klant behandeld

Tot nog toe zijn wij tevreden altijd op tijd. Hoeven nooit lang te wachten.

Beste ervaring ooit met kopen van een auto

Reinier van ABC auto’s is integer, reageert snel,ook na verkoop, en is detail georiënteerd. Occasion zag er als nieuw uit en voor aflevering helemaal nagekeken en nieuwe banden erop gezet uit eigen initiatief. Familie bedrijf met hart voor zaken.

perfect

Maandag met lekke band naar garage. Kon niet meer gerepareerd worden. Twee nieuwe banden waren noodzakelijk. Leenauto meegekregen.

Betrouwbare zaak die hun afspraken waarmaken!

Auto’s verkopen en after sales goed opvolgen heeft ABC hoog in het vaandel

Vriendelijke mensen met kennis en servicegericht.

Vriendelijke mensen met kennis van de auto’s die ze verkopen. Ben heel goed en eerlijk geholpen, aankoop van mijn 1e auto, heel blij mee! Mag altijd contact opnemen bij eventuele vragen. Top!

Laatst mijn auto gebracht voor de apk-keuring, na een paar uur werd ik keurig gebeld met wat er met mijn auto mis was en wat de kosten zouden zijn om hem te maken zodat hij door de keuring heen kwam. Omdat mijn auto het niet meer waard was om nog zoveel geld in te stoppen besloten een nieuwe auto te kopen, ook via a.b.c auto´s en nog een mooi bedrag gekregen voor mijn oude auto die ik kon inruilen! Deze week mijn nieuwe auto ophalen bij a.b.c!

Goeie nette garage

Een Opel Insignia Opc gekocht bij ABC auto’s. Leuk en gezellig contact met de eigenaren. Die ook open staan om te onderhandelen. Paar punten bij de proefrit geconstateerd en is keurig en vakkundig opgelost. Afspraak is afspraak. Auto rijd nu zonder problemen. Ook gaven ze mij nette prijs voor de inruilauto. Zal deze garage zeker aanbevelen

Top service!

Super goed geholpen door Mitchell. Hij was zeer open en communicatief en wist veel over de auto waarin ik geïnteresseerd in was. Daarnaast heeft het bedrijf een snelle service wat nog een extra pluspunt is!

Perfecte service!

Altijd bereikbaar en direct actie en snelheid

Had een paar extra wensen aan de nieuwe auto zoals velgen compleet nieuw laten coaten want ik wou een andere kleur,was direct geregeld!

Langs geweest voor een proefrit, wij kregen voldoende informatie over de auto. Een half jaar bovag garantie, onderhoudsbeurt plus een jaar apk was erg interessant. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst. Alles voelde goed en vertrouwd bij meneer Reinier. Hartelijk dank.

Prima, snelle levering en goed geadviseerd.

Goed advies gehad en de auto is netjes en snel afgeleverd.

Van eerste contact tot het ophalen van de auto, alles prima in orde!

Goede service, fijn contact, al met al een prima ervaring die ik iedereen kan aanraden!

Prettige ontvangst prettige manier van zaken doen.

Ik heb mijn auto pas 3 weken en weet dus niet hoe de service is bij problemen met de auto in de garantie tijd, maar het hele aankoop en inruil proces van mijn nieuwe en oude auto is zeer soepel en prettig verlopen,. Een echt familiebedrijf met tijd voor de klant. Tot nu toe bevalt de auto uitstekend.

Prima garage en auto verkoper.

Goede service, onderhoudsbeurt laten uitvoeren bij deze garage vanwege zeer goede ervaring twee jaar geleden bij de aankoop van onze auto, ook deze onderhoudsbeurt prima uitgevoerd goed overleg met betrekking tot te vervangen onderdelen.

niet opdringerig en nemen de tijd.

fijn adres,mooie auto,s ,ze nemen de tijd komt goed over.

Keurige organisatie

Bijzonder fijn geholpen door de verkoper. Bij de aanschaf van mijn Porsche. In heugelijke afwachting van de aflevering. Heb ik het volste vertrouwen in de kennis en specialisatie. Hartelijk bedankt alvast.

Betouwbaar en eerlijk bedrijf .

Na mijn auto enige tijd geleden te hebben ingeruild, voor een mooie cabrio mistte mijn vrouw, mijn oude auto. Toen hebben we na het maken van een eerlijke deal met ABC auto's mijn oude auto terug gekocht. Dit keer als auto voor mijn vrouw.

Perfecte garage

Leuke mensen,goede service .

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar en snel