Prettige en professionele service

Prettig bedrijf om zaken mee te doen, door klantvriendelijke, snelle en directe benadering van klanten.

Netjes behandeld

Geen

Ik ben erg tevreden. Aardige en correcte mensen. Ik heb hier een mooie auto gekocht voor een hele redelijke prijs en de service is top. Bedankt eigenaar Reinier en zijn medewerkers:)!

Top bedrijf! Zeker een aanrader.

Wij zijn super goed geholpen door deze mensen. Ze zijn zeer vriendelijk, denken met je mee, zijn ervaren! Klantvriendelijk. Zeker een aanrader. Voor een volgend keer weten we ze zeker te vinden. En uiteraard doen we voortaan ook alle onderhoud bij ABC auto's in Wormerveer. Echte toppers!

Customer Care

Zeer goede service. No nonsense verhalen. Voertuig in perfecte staat afgeleverd zoals was overeen gekomen. Speciale gadgets van de BMW bij inruil zijn zeer geliefd bij de zoon van Reinier. Echte M style liefhebber!

Zoals altijd, erg tevreden met ABC Auto’s!

Een goede nette zaak niks op aan te merken

Service is top

Vriendelijke mensen. Goede service. Mooie auto's

het regende , en de beste man die ons hielp zei meteen dat die de auto die we gingen kopen binnen te zetten om hem eens goed te bekijken. Al met al prima service

Betrouwbare partner bij het kopen van een auto

Keurig personeel met kennis van zaken. De auto's die er staan allemaal in topstaat en met volledige geschiedenis. Na aankoop van de auto nog even gemaild omdat ik had geconstateerd dat er niet heel veel profiel meer op de achterbanden zat Meteen een mailtje terug dat de achterbanden vervangen werden voor aflevering.

Service gericht, behulpzaam, betrouwbaar, goede kennis van auto’s

We zijn erg prettig geholpen, zeer vriendelijk behulpzaam en meedenkend.

Klantvriendelijke benadering

Klantvriendelijk neemt de tijd en voelt heel vrij om vragen te stellen.

Gewoon goed, zoals altijd

Prima allround bedrijf. Breng er al jaren een Audi TT van 1999 en bedrijfsbussen van Iveco voor onderhoud. Voor mij de beste partner.

Ze zij top

Top service bij garantie tijd

Klant vriendelijk, behulpzaam en uitstekend bedrijf.

Tijdens mijn eerste bezoek voelde ik mij gelijk op mijn gemak, ze staan je vriendelijk te woord en zijn zeer klantvriendelijk.. Na het bezichtigen van mijn eerste auto hebben we alle papier werk op gang zetten, en dat verliep heel snel. Ik kon ze gerust bellen om vragen te stellen en zonder te aarzelen staan ze je te woord. Mijn ervaring is perfect 5 sterren hebben ze zeker verdiend. Hierbij mijn complimenten voor de zoon van de eigenaar..

Uitstekend service

perfecte mensen

Goede service, ook 'tussendoor' als er iets gedaan moet worden. Vriendelijke mensen

Super service!!

Top bedrijf!! Super goede service en klantvriendelijk!! Kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen!!

Goeie service

3 weken geleden een 2dehands ford focus gekocht. De auto in de avond wezen bekijken en mee gereden natuurlijk. De man die erbij was, was de eigenaar. Gewoon recht toe recht aan, geen moeilijk gedoe. Na 3 weken een storing op de motor. Laat op de dag gebeld en kon de volgende ochtend meteen komen. Monteur ging meteen aan de gang en heeft het probleem opgelost. Volgens garantie dus kostenloos. Dank voor de goede service. Eerlijk en betrouwbaar in mijn ogen.

Afgehandeld zoals ik het ook zou doen.

zeer goed

Goed geholpen en vooral nemen ze tijd voor je. Zonder te opdringerig te zijn. Alle auto's zien er geweldig uit.

Zeer klantvriendelijk

Werd meteen goed geholpen. krijg op al me vragen meteen antwoordt.

Uitstekende verkoop

Goede aankoop gedaan en faire inruil gekregen op mijn eigen auto

Professioneel autobedrijf

Betrouwbaar, deskundig, vriendelijk en een geweldige service !

Ik heb hier bij dit bedrijf een auto gekocht en heb niet eerder zo een service gehad. Afspraken worden nagekomen, medewerkers zijn vriendelijk. Reinier bedankt voor je hulp en service !!