Altijd vriendelijk en ik ben altijd goed geholpen

Keurige garage

Mercedes B 250e gekocht. Hele nette auto. Binnen als nieuw. Incl 1 jaar bovag garantie. Schone goed verzorgde garage. Aardig geholpen.

Geen klachten

Prima geholpen aan onderhoud aan mijn auto

Fijne ervaring.

Mijn auto bij ABC auto's gekocht. Een zeer klantvriendelijke en behulpzame ervaring opgedaan die naar mijn mening bijna huiselijk was. Deze ervaring bekoelde enigzins naar mijn mening aan het einde van de garantie periode. ABC auto's krijgt hierom van mij 4 sterren.

Snel en goed geholpen. Erg klantvriendelijk.

Uitstekend en vriendelijk

Goed geholpen, geen nonsens maar behulpzaam en vriendelijk.

Top garage, vriendelijk en eerlijk maar ook vakbekwaam

Een uitstekende garage om met een gerust hart een auto te kopen. Mooi en vakbekwaam team, kortom mensen die hun vak WEL verstaan met een super service

Top service en echte vakmannen!

Top service en echte vakmannen!

Top service.

Wij hebben onze Mazda cx5 ruim een jaar geleden gekocht bij abc auto’s, De service is uitstekend, als er wat is wat het gewoon netjes opgelost zonder slag of stoot. Ik zou abc auto’s bij iedereen willen aanbevelen.

goede service, zeer klantvriendelijk

heb mijn oude auto ingeruild voor een goede prijs voor een tweede hands auto.

prettige omgang met klanten

technisch inzicht van de monteur is zeker een pluspunt ,kennis van zaken

Betrouwbaar, effectief en vriendelijk

Een aantal jaar geleden een zeer goede auto hier gekocht. De onderhoud services zijn van dezelfde kwaliteit.

Altijd zeer goed

Onderhoud wordt zeer gedegen uitgevoerd.

Je wordt heel goed geholpen.

Mijn ervaring is je kunt op je gemak rond kijken en je wordt niet opgejaagd om een auto direct te kopen en je kunt van alles vragen er is veel deskundigheid op het gebied van de merken die ze hier verkopen. Mijn ervaring is ook dat er goede vakbekwame monteurs lopen in de werkplaats.

Uitstekende service en fatsoenlijke prijzen

Afgelopen week reageerde ik via de website van nu BOVAG op een auto van ABC. Direct een reactie, zeer redelijke onderhandeling en een paar dagen later opgehaald. Zelfs door Mitchell van het station gehaald bij aflevering. Niet twijfelen. Gewoon naar ABC in Wormerveer gaan. Klasse!

Fijne garage waar je je altijd welkom voelt

In augustus 2023 een mooie BMX X1 uit 2017 gekocht, helaas wel met een "verwarmings probleempje" wat niet in 1, 2 of 3 x was opgelost, maar dit garage bedrijf verkoopt zijn auto's met Bovag garantie en gaan tot het uiterste om het probleem op te lossen. Altijd netjes een leenauto beschikbaar en op zoek naar een oplossing. Alhoewel ik dus een beetje pech met mijn auto had in het begin nu blij met mijn aankoop en zou hier zeker de volgende keer weer naar een auto komen kijken want ze hebben een mooi wagenpark staan en ik wordt hier altijd zeer vriendelijk geholpen.

Altijd welkom

Dermate tevreden over de service dat ik hier-ook al woon ik in Amsterdam-mijn auto in onderhoud houd. Het voelt een beetje als familie.

Zeer fijn contact.

Zeer fijn contact met Reinier. Denkt met je mee en neemt echt de tijd. Mooi onderhouden autos.

Altijd service gericht vriendelijk en professioneel

Drie auto’s verkocht en gekocht bij ABC auto’s en super service ook after -sale even vriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader

Prima!

Prima dienst verlening. Snel. Netjes. Betrouwbaar.

Klantvriendelijk en degelijk bedrijf

Wij zijn goed geinformeerd over de kosten

Altijd vriendelijk en meedenkend

Fijne garage. Als er iets is kan je altijd langsrijden. Monteur denkt mee om reparaties goed op te lossen en als er echt iets vervangen moet dan krijg je daar ook goede uitleg over.

betouwbaar,klantvriendelijk,recht door zee

er zijn maar weinig monteurs die aan mijn auto mogen sleutelen of onderhouden kan de medewerkers vertouwen ,wat ze zeggen wordt perfect uitgevoerd

alles prima

aardige mensen, goede communicatie.

Doen wat ze beloven.

No noncence bedrijf.