Na een korte contact met de verkoper, een goede overdracht gehad van de auto. Er was weinig marge om te onderhandelen maar de auto was goed afgeleverd. Inclusief onderhoudsbeurt, APK tot 2021, 6 maanden Bovag garantie. Geen mankementen kunnen vinden aan de auto in de paar dagen dat ik ermee rij. Ben benieuwd naar de nazorg indien er wel iets mee is.

Zoals altijd goed!

Kom al 15 jaar zowel privé als zakelijk bij ABC auto's en dat zegt genoeg. Ben je niet tevreden ga je op zoek naar wat anders. Bedankt heren voor de jarenlange service en mooie prijzen voor auto's onderhoud en banden.

Kom hier weer terug.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik iedereen ABC auto’s Wormerveer zal aanbevelen Ik ben correct en netjes behandeld Duidelijk en heb een eerlijke prijs betaald

Goede service en waar voor je geld

x

Xxxxx

Top service, accu leeg en snel gehandeld waardoor we weer verder konden.

Top service, accu leeg en snel gehandeld waardoor we weer verder konden.

Altijd keurig geholpen

Altijd correct geholpen

Uitstekend geholpen bij aankoop occasion.

Ik ben zeer tevreden over de handel en wandel bij ABC auto’s. Vooraf per mail snelle reacties. Dag van aankoop goed ontvangen en geassisteerd met de aankoop van m’n nieuwe bolide. Ik kan dit bedrijf een iedere aanbevelen.

Goede ervaring met ABC Auto´s

We hebben een tweedehands auto gekocht bij ABC Auto´s. We zijn goed geholpen. Telefonisch ook goed bereikbaar. De ruitenwissers moesten alleen nog vervangen worden en zijn diezelfde dag nog naar huis gestuurd. Dat was erg prettig. De auto rijdt erg fijn en we hopen dat we er vele jaren plezier van zullen hebben.

Gezellig familiebedrijf waar klant koning is. Zeker een aanrader

Top service

Wederom een goede ervaring met ABC, goede service, no-nonsense en eerlijk. Absolute aanrader, zowel onderhoud als aankoop!

Prima afhandeling van de aankoop

Prima.

Deskundig en vriendelijk personeel

Snelle service en eerlijke prijzen. Klant vriendelijk en denken met de klant mee als het gaat om reparaties.ABC heeft een mooie lichte showroom en de auto’s zijn scherp geprijsd.

No nonsens en flexibel.

Goed geholpen. Wilde graag gelijk inruil rondmaken want ik moest volgende dag eind rijden. Was geen probleem.

Goede service en luisterend oor

Deze week geweldig geholpen toen mijn oude Kangoo stuk ging. Vol begrip en geweldige service en vakmanschap.

prima collega

prima collega

Prettig

Mooie Nederlandse Occasions met weinig kilometers.

Top ervaring

Goede klantvriendelijke mensen met passie en je kan lekker babbelen met hun!!!

Heel goed

Ik ben prettig geholpen en ABC-auto's is op zoek naar een goede en nette deal voor beide partijen.

super geregeld

we hebben vw up gekocht maar reserve sleutel was er niet bij. eigenaar garage zei. ik ga er deze week achter aan .is de sleutel er niet laat je een nieuwe bij maken op mijn kosten .sleutellaten makenen binnen een dag stond het geld op mijn rekening . top zaak

Zeer goede service !

Zeer behulpzaam en betrouwbaar, snel en goed.

Zeer professioneel en subliem geholpen

Zeer nette en vakbekwame mensen. Goede service’s vriendelijk en behulpzaam.

Heel erg tevreden met ABC auto’s

Net en betrouwbaar en geen vraag is te veel.

Goede service en deskundig advies.

Goede service en deskundig mensen. Denken met je mee. Geen overbodige kosten berekend. Niet duur. Ik raad deze garage aan!