Top communicatie

Ik belde werd vriendelijk te woord gestaan. Geen praatjesmakers taal gewoon een goede verkoper. En de auto gekocht.

top

wordt goed geholpen en goede uitleg

Deskundig advies en vlotte afhandeling

Airco werkte niet meer (blies warme lucht). HP Autoservice adviseerde: bijvullen maar ook proberen een eventueel lek op te sporen. Kon snel langskomen. Correct te woord gestaan en geholpen. Vooralsnog werkt de airco weer; gaan in de gaten houden of hij het goed blijft doen.

De mensen van HP autoservice zijn hun gewicht in goud waard

Dit bedrijf is volgens mij een uitzondering. De positieve spirit, de vriendelijkheid, de bereidheid om altijd klaar te staan, zouden een voorbeeld kunnen zijn voor heel veel andere organisaties. Ik hoop dat ze altijd kunnen blijven zoals ze nu zijn.

In our opinion ,Perfect * * * * *

..... after a few days of buying a car at HP Autoservice, we can give 5 stars ..... from crossing the door of the showroom, very nice atmosphere, very nice owner, and most importantly, the car is in great condition! We will be pleased to remember and highly recommend this company :-) I hope there are more of them on the market .... best regards * * * * *

Als van ouds perfect

Voor jaarlijkse beurt en apk!!

Klantgericht

Deskundig (voor zover ik dat kan beoordelen), snelle service en vriendelijke benadering.

Prima service.

PP in verhouding. Bellen op verzoek voor eventuele meer kosten. Goede nazorg.

Simpel weg top!

Het team van HP autoservice staat altijd klaar, denkt mee en levert vakwerk voor een schappelijke prijs. Gewoon klantgericht met goede service wat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is.

Fantastisch,zeer vriendelijk geholpen

H.P is een goede dealer waar waar je op een correcte en vriendelijke manier geholpen wordt

Goede service , fijn contact

Auto omgeruild bij HP Autoservice, prima prijs gekregen, alles netjes volgens afspraak afgehandeld. Aanrader !

allrs overtreffend!!

kwam tijdens de lunch, met m'n klacht, er werd gelijk naar gekeken bleek dat er een stuk uitlaat was afgebroken, gelukkig kon 't ergens besteld worden!! kreeg een leenauto mee en werd 14u 30 gebeld dat' ie klaar was!! bedankt mannen van HP!! voor de supersnelle actie!!

Weer perfect geholpen.

Weer perfect geholpen.

Leuke en nette auto gekocht. Goede service!!!

Tot nu toe altijd goed.

Je wordt altijd netjes en vriendelijk geholpen,en denken met je mee.

Heel fijn

Geholpen door iemand met passie voor z'n werk en dat spat ervan af!

Toppers, werken goed mee

Geweldig geholpen. Heel vriendelijk en mee denkend Vooral zo door blijven gaan..

Noodhulp Audi A3

Binnen korte tijd was ik tot 2x toe genoodzaakt om hulp te vragen van HP service, vanwege onverwachte problemen met de auto. En allebei de keren hebben jullie mij heel goed geholpen. Ik waardeer het enorm dat jullie tijd vrijmaken en het altijd professioneel oplossen. Ik ben altijd blij als ik mijn auto ophaal, want ik weet dat jullie het beste willen voor mij en mijn auto. Bedankt Dennis en Reinout voor de uitstekende service.

Altijd goede service en aardige mensen

Ze netjes geholpen

Netjes geholpen door Dennis Fijne proefrit gemaakt. Super blij,over een week kunnen we de auto komen ophalen na onderhouds beurt.

Prima service en goed contact

Als altijd prima service. Afspraak vlot gemaakt, afspraken nagekomen en prettig telefonisch contact als nodig (deze keer niet). Altijd transparant, dat is ook wel zo prettig. En het praatje met Dennis krijg je er gratis bij ;)

Fantastisch

Geholpen door meneer Peters zelf, super aardige man, buitengewoon goede service, echt niets op aan te merken! Super mooie auto kunnen kopen en gelijk naar huis kunnen rijden! Simpelweg een betrouwbare goede dealer met mooie auto’s en dus zeker een aanrader!

Koppelings kabel vervangen

Mijn auto rijd weer als nieuw

Goede service kon leen fiets meenemen. Was super ik zeg tot de volgende keer