zeer aardig en net bedrijf kofie en de koekjes waren erg lekker

Top bedrijf zeer aardige mensen

Professionele autoservice

Mensen doen zaken met mensen. Duidelijke prettige communicatie met een goede service. HP kreeg ik als tip mee van een collega en terecht! Hg, Tevreden klant.

Zoals altijd vriendelijk, beleefd en duidelijk

Mijn oude Skoda Fabia met 355.000 op de teller moeiteloos door de APK en een kleine beurt.

Persoonlijk,klantvriendelijk en gerichte probleemoplossende service.

Wij wonen in het westen van het land en kozen voor dit bedrijf in Utrecht. Nooit spijt van gehad. Altijd zeer correct geholpen.

zoals het hoort te gaan

vriendelijk - kundig - auto stond klaar voor proefrit - goed geholpen - werd niet moeilijk gedaan over de lengte van proefrit - auto gelijk gekocht

Uitstekend geregeld

Het was heel gemakkelijk om een afspraak te maken voor apk en onderhoud. Op de dag van apk werd ik goed op de hoogte gehouden over wat er nodig was aan de auto.

Altijd goed

Altijd goede service, vriendelijke mensen.

Uitstekend gehopen bij aanschaf auto

Ik heb mijn auto hier gekocht, ik heb dit als zeer prettig ervaren. Hugo heeft ons goed geholpen en geadviseerd op een prettige manier onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Dus een zeer tevreden klant!

Goede service en snel aanpassingsvermogen

We werden vriendelijk te woord gestaan en op het moment dat bleek dat we op een verkeerde tijd waren (veel te vroeg) werd daar niet moeilijk over gedaan. Een uur later was er gewoon gedaan wat moest ondanks het feit dat er minimaal 1 man minder aan het werk was dan normaal. Prima service!

Prima zakendoen bij aankoop van occasion

Na lang zoeken op internet vonden wij hier De auto die we wilde hebben. Zeer aardige en zakelijke ontvangst. Bij de proefrit ontdekten wij dat de cruise control niet aanwezig was (terwijl dit wel in de beschrijving stond). Deze wordt alsnog geïnstalleerd.

Ben zeer tevreden

De auto zag er weer goed verzorgd uit

GE-WEL-DIG

We kwamen met onze vraag bij HP en zij dachten meteen met ons mee. We mochten snel twee auto’s bekijken en maakten een proefrit met één ervan. Omdat we twijfelden over de kofferbakruimte, gingen ze direct op zoek naar een betere optie. Binnen korte tijd vonden ze een auto die perfect bij ons paste. We zijn erg tevreden met de service en het meedenken van HP, zowel voor nu als voor de toekomst.

Ze zijn hier vriendelijk, vakkundig.

Deze garage is een aanrader! Ze nemen de tijd en word goed geholpen. De mensen die daar werken hebben goed werk verricht. Dus mensen als je een Garage zoekt in Utrecht, Ga dan naar HP AUTOSERVICE!

Helemaal top !

Super service! Heel klantvriendelijk! En betaalbaar !

Professioneel en een vriendelijke/persoonlijke service gerichtheid.

Er wordt serieus gewerkt en ik mag eens in de zoveel tijd kosteloos het oliepeil en de bandenspanning laten controleren. Ze zijn er nog de mensen waar je blij van wordt, omdat ze altijd vriendelijk te woord staan. Mensen waarvan het lijkt dat ze, ondanks dat er geld verdiend moet worden, de mens de hoogste prioriteit geven.

Een tevreden klant

Ondanks de vakantie periode toch nog de reparatie kunnen uitvoeren !

Topservice!

Het gemak van online een afspraak maken. Snel duidelijkheid over wat er allemaal moet gebeuren met de auto en snel gemaakt. Altijd fijne en heldere communicatie. Ben een zeer tevreden klant.

Snelle service.

Na 1 telefoontje om afspraak te maken alles snel geregeld. Geen lange wachttijd.

Great!

Extremely Friendly and patient Staff, Really appreciate the way they explained the things patiently . Transparent communication is also something I admire the most. Would definitely recommend to my friend circle

• Would you recommend us? Yes

Tevreden met HP

Fijn bedrijf, goede service en ze overleggen eerst met de klant met de te verrichte werkzaamheden

Goede service, prettig contact

Goede service, prettig contact

Snel geholpen

Snel geholpen en fijne leenfiets.

Vakwerk

Kwalitatieve goede garage, die meer doet dan alleen de reparatie uitvoeren. Goede communicatie en afstemming over de uit te voeren werkzaamheden. Daarnaast wordt de auto tip top afgeleverd, in mijn geval werd de auto nog thuisgebracht ook. Kortom aan te bevelen garage.

goed geholpen

een tevreden klant

English friendly, transparent, good price and perfect service

As a first time leaving a car to repair in NL I'm glad I found this shop. They were able to help me in English, explained the intentions for the car and gave me a good price for the amount of service done. Communication always on point and once everything was confirmed the service was done fast. The car feels so good and smooth!

• Would you recommend us? Yes

Sterrebaan 12