!

Dikke vette prima

Zeer vriendelijk personeel Goede uitleg, en overleg wat betreft mogelijkheden. Snelle service

Goede service en open communicatie.

Sinds lange tijd eindelijk een garage gevonden, waar je achteraf niet het gevoel krijgt dat je met een kluitje in het riet bent gestuurd en een hoop geld 'armer'. Heldere uitleg bij reparaties en gewoon een hele goede service. PS het vervangend vervoer in de vorm van een elektrische fiets is een aanrader

snelle service

remmen waren versleten en een dag later al vervangen. wat een top service!!!

ten volle tevredenheid ik kom er al jaren!!!

deskundig advies dringen niets op maar denken met je mee. zeer goede service en goede kwaliteit Je wordt als klant perfect te woord gestaan en behandeld!!

altijd goed en snel geholpen

probleem met de auto opgelost ondanks grote drukte vanwege krappe bezetting in de werkplaats

uitstekende service

een bedrijf dat meedenkt vriendelijk en hulpvaardig personeel

Leuk bedrijf vriendelijke mensen denken met je mee.

Contact en levering was ontspannen en professioneel

Ik heb het contact en levering als ontspannen en professioneel ervaren. Ging vlot en een proefrit was zo geregeld. Medewerkers met hart voor de zaak en de wil om goede auto's af te willen leveren. Top.

geweldig geholpen.

prima.

in een woord: super.

Je hoeft maar met een klacht of storing te komen en het wordt gelijk opgelost. Moet de auto blijven is er altijd wel een leenauto die je mee kunt krijgen. De mensen die er werken zijn altijd even aardig en bereid om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Goede service en altijd tijd voor spoed

Er is altijd een mogelijkheid om snel langs te komen als er iets in de auto is wat je niet vertrouwd, meestal dezelfde dag nog! Ook de reparatie kan vaak al binnen een week plaatsvinden als dit nodig is.

Goede service!

Prettige ontvangst, gevoel dat ik welkom was, koffie, snel geholpen, aardige medewerker.

Prima autobedrijf

Zeer vriendelijk, verstand van zaken. Mooie auto's voor een scherpe prijs en een goede inruilprijs voor huidige auto.

Goede service en klantvriendelijk behandeld

Vakkundige mensen met klantvriendelijke uitstraling

Ik ben snel en goed geholpen door ze. Fijn om even een leenfiets te kunnen gebruiken. Ik werk om de hoek.

Menselijke mensen, echt heel fijn.

Heel vriendelijke benadering, fijn geholpen. Echt een aanrader om hier te gaan kijken als u een andere auto zoekt.

Een echte aanrader

Vriendelijk personeel , goede service, komen afspraken en offerte na. Maar het alle belangrijkste de schade is keurig hersteld.

Super wat een service!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig geholpen ook voor een niet echte autokenner een ware belevenis om uiteindelijk tot aankoop over te gaan. Dit bedrijf ga en kan ik iedereen echt aanbevelen.

Meedenkend team met altijd goede service

Nooit problemen altijd oplossingen.

in elk opzicht, oplossingsgericht

dat schrééf ik net, toch?? In elk opzicht, enz.

Net bedrijf vriendelijk

Nette deal en hoop weer veel km zonder problemen te kunnen rijden.

Grote beurt HP autoservice

Ik werd vooraf goed geïnformeerd over wat er allemaal gedaan zou worden aan de auto. Na de grote beurt merkte ik het verschil. Rijdt gewoon krachtiger. Als kers op de taart een autowas en interieur gestofzuigd. Ik merk de liefde voor auto’s. Dankjewel HP autoservice. Tot een volgende keer.

Zeer professioneel

Vriendelijkheid troef vanaf het eerste contact. Zeer Correct en vlotte service ! Ik vertel het graag verder !

En warm bad gevuld met vertrouwen

Een goede inruilprijs voor mijn auto gekregen en daardoor werd het kopen van een nieuwe auto écht leuk. Geen poespas of dingen dubbel verifiëren bij de klant, er vanuit gaan dat wat gezegd wordt klopt: dat voelt goed, en het is wederzijds.