Vriendelijk ontvangen.

Een auto kopen blijft een uitdaging. Rond kijkend op internet naar BOVAG garantie occasions bracht ons bij HP Autoservice. Tijdens de proefrit omgeving verkend en auto beluisterd. Comfortable Nissan Note in goede staat met een redelijke prijs voor zowel verkoop en inname oude voertuig. De deal was snel gemaakt. Bedankt Hugo.

Altijd goed

Service altijd goed. Fijne garage

waneer je ook komt met wat dan ook er wordt altijd snel naar een oplossing g gezocht

Al twee keer ben ik zonder afspraak langs gegaan vanwege een melding op mijn display van een zachte band. Tot twee keer toe werd dit gelijk gerepareerd. Dit is de kracht van deze garage.

Snel geholpen en fijne medewerkers

Op advies van een collega, ben ik bij deze garage terecht gekomen. Ik werd hartelijk ontvangen en gelijk geholpen. Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Helemaal top!

Keurig netjes en snel geholpen

Auto moest voor apk, overal lange wachttijden maar hier kon ik snel terecht. Zeer netjes geholpen en ik kan er weer 12 mnd tegen aan.

Fijn en goed betrouwbaar bedrijf

Na mijn zoektocht naar een nieuwe auto (Nissan qashqai kleur wit) kwamen we terrecht bij HP Autoservice. Na een telefoontje konden we de auto gaan bekijken en zonder problemen een proefrit maken. (Wat niet overal even snel kan) Na de proefrit en een fijn gesprek gehad te hebben zijn we weer gegaan. Het voelde goed maar nog even laten bezinken. Hier werd ook niet moeilijk over gedaan. Onderweg terug gebeld en de vraag gesteld of ze hem vast wilde houden voor de dag. Dezelfde dag andere garage/winkels bezocht. Heb ze zoals beloofd teruggebeld en aangegeven de auto te kopen. In overleg kon ik de week daarop de auto ophalen. Bij ophalen stond de auto gepoetst en wel met een mooie Strik en fles wijn klaar. Aankoop inclusief. BOVAG gedaan en tevens een extra servicepas van het bedrijf erbij gekregen. (Dat geeft een goed gevoel) In auto trof ik nog extra's aan wat het allemaal compleet maakte. Ben erg te spreken over dit bedrijf en dank ze voor het meedenken. Hoop in onze nieuwe auto nog vele fijne kilometers te mogen maken.

Heel goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

Dit is de eerste auto die ik ooit heb gekocht. Er werd ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen, waardoor ik met alle nodige informatie en een hele fijne auto de garage uitgereden ben. Ik ben heel tevreden!

Eerste ervaring

super verkoper. Ik raad aan

Fijne service (zoals altijd)

Ik kom al tijden alleen nog maar bij HP, fijne service, eerlijk en open communicatie en prettig contact met Dennis. Absolute aanrader en ik blijf hier terugkomen!

Vriendelijk en helder

Behulpzaam, goede service, vriendelijk en geduldig

wordt altijd vriendelijk geholpen.

Zeer tevreden tot nu toe

Vriendelijke man keuze snel gemaakt na proefrit . Hopelijk lang plezier van mijn “nieuwe “ auto

Professionele garage en niet duur

Leuk en vriendelijk team

Heel positief

Super snel & fijn geholpen!

Service gericht, goede prijs kwaliteitverhouding.

Service gericht, goede prijs kwaliteitverhouding.

Prima en aardige man

Snelle afspraak, vriendelijke ontvangst, auto wel wat slordig terug

We konden snel terecht voor een reparatie, welke (wiellager vervangen) ook snel gereed was. Prettig contact aan de telefoon en receptie. Bij thuiskomst bleken alle spullen van het dashboardkastje en kofferruimte los in het interieur te liggen. Geen groot probleem, wel wat slordig. De auto rijdt weer heerlijk geruisloos.

Heldere communicatie

Opties voor reparatie worden helder gecommuniceerd en snel uitgevoerd. Vriendelijk personeel en een prettige wachtruimte

Beste handelaar die ik tot nu toe heb meegemaakt

Vriendelijk duidelijk en erg behulpzaam Ik heb binnen 1uur dat ik binnen kwam auto gekocht .

Goed gevoel bij dit bedrijf

Vanmiddag een Kia Picanto gekocht. Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen en heel blij met mijn nieuwe aanwinst.

vriendelijke ontvangst en je krijgt de tijd

leuke zaak en enthousiaste mensen, geeft vertrouwen

Mooi bedrijf en goede service

Prachtige auto gekocht, goede inruilprijs gekregen; keurig afgeleverd; vriendelijke mensen.

Prima zaak Alles hoed afgehandeld .blij met de nieuwe auto

Goede en vriendelijke garage

Goed en vlot

Fijne samenwerking

Een fijn bedrijf, met snelle communicatie. Een afspraak was zo gemaakt en er wordt goed met jouw wensen meegedacht.