Vriendelijke en behulpzame monteurs in werkplaats maar ook achter de balie Overleggen goed

Zijn niet te beroerd om moeilijke handelingen te doen Zijn eerlijk en betrouwbaar

prima, als gebruikelijk helemaal volgens verwachting gepresteerd

prima, zoals gebruikelijk, helemaal volgens verwachting gepresteerd

Transparant bedrijf met bekwaam personeel.

Warm ontvangen en je wordt goed geholpen. Onder genot van koffie rustig de collectie bekeken. Proefrit zonder fratsen.

Goed geholpen en betrouwbaar

Uitstekende en persoonlijke service

Met plezier beveel ik iedereen deze autogarage aan. Je kunt altijd met je vraag terecht. Dennis staat je altijd met een vriendelijke glimlach te woord en denkt goed mee. Vakkundige en vriendelijke automonteurs en er staan mooie auto’s te koop in de showroom.

snel en correct geholpen

Persoonlijk karakter, service en transparant naar de klant toe. Fijne vriendelijke mensen bereidt je te helpen.

Allemaal goed geregeld, top.

Goed advies en service

Fijne en betrouwbare mensen

betrouwbaar en meedenkend

Ik wist dat mijn auto goed was, en had een grote beurt nodig + mijn jaarlijkse apk, ze hebben hem nagekeken en bespraken alles vooraf met een belletje, top werk op korte termijn en klantvriendelijk , bedankt team hp autoservice

Vriendelijke mensen

Warme welkomst en staan klaar voor alle vragen

Goed en snel geholpen

Als altijd vlot, goed en vriendelijk geholpen - gezellig praatje met Dennis bij de prijs inbegrepen!

Klantgericht en kwaliteit

Al jaren ga ik naar HP Autoservice vanwege de persoonlijke benadering en de kwaliteit van hun werk. Transparant, geen verrassingen en altijd prettig in communicatie.

Erg fijn en vriendelijk bedrijf!

Erg snelle reacties n.a.v. mijn mail. Goed geholpen tijdens de verkoop! Betrouwbaar autobedrijf.

Vriendelijke mensen en namen alle tijd. Vragen die ik had werden voldoende beantwoorden

Fantastische service

Auto in kunnen ruilen voor een nieuwe 2e hands nette auto. Kregen koffie bij binnenkomst, een rustige en duidelijk uitleg over de auto, ze zijn professioneel en we hebben geen gehaaste beslissingen hoeven te nemen. Kregen ruim de tijd om een proefrit te maken en bij het kopen van de nieuwe auto een presentje voor thuis! Wij zijn absoluut tevreden.

Ik ben zoals altijd heel tevreden over HP Autoservice.

Die jongens zijn altijd vriendelijk, behulpzaam, snel en uitermate correct.

Goede ontvangst! Prima ervaring

Zie hierboven.

Kwaliteit en goede service met een personal touch

Ieder contact met HP autoservice is prettig en positief. Als ik bel weten ze wie ik ben, ik word goed geholpen en ze denken graag met mij mee als er iets met de auto is om de best oplossing voor mij te kunnen bieden. Alleen maar lof voor deze mannen.

Service uitgevoerd als gevraagd

Werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals vooraf besproken.

Top service en vriendelijk personeel! Volkswagen polo gekocht maar binnen een week bleek de accu helaas niet goed, konden direct langskomen en binnen 5 min was de accu kosteloos vervangen!

goed advies en deskundig

Ik kom er al jaren bevalt me uitstekend heb er alle vertrouwen in!!!!!

Goed geholpen, komt overal als een enthousiast en betrouwbaar bedrijf.

Mooie SLK gekocht, moet nog een beurt krijgen en wat reparaties. Helaas voor mij was er geen onderhandelingsruimte over de prijs. Wel 3 mnd BOVAG garantie.

goede ontvangst, prettig bedrijf

fijne ontvangst, servicegericht, vriendelijk, betrouwbaar.

Fijn familie bedrijf!

Altijd welkom en goed geholpen. Ze kennen hun klanten (en mijn kenteken ), vriendelijke mensen die je graag willen helpen.