Een echte aanrader

Vriendelijk personeel , goede service, komen afspraken en offerte na. Maar het alle belangrijkste de schade is keurig hersteld.

Super wat een service!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig geholpen ook voor een niet echte autokenner een ware belevenis om uiteindelijk tot aankoop over te gaan. Dit bedrijf ga en kan ik iedereen echt aanbevelen.

Meedenkend team met altijd goede service

Nooit problemen altijd oplossingen.

in elk opzicht, oplossingsgericht

dat schrééf ik net, toch?? In elk opzicht, enz.

Net bedrijf vriendelijk

Nette deal en hoop weer veel km zonder problemen te kunnen rijden.

Grote beurt HP autoservice

Ik werd vooraf goed geïnformeerd over wat er allemaal gedaan zou worden aan de auto. Na de grote beurt merkte ik het verschil. Rijdt gewoon krachtiger. Als kers op de taart een autowas en interieur gestofzuigd. Ik merk de liefde voor auto’s. Dankjewel HP autoservice. Tot een volgende keer.

Zeer professioneel

Vriendelijkheid troef vanaf het eerste contact. Zeer Correct en vlotte service ! Ik vertel het graag verder !

En warm bad gevuld met vertrouwen

Een goede inruilprijs voor mijn auto gekregen en daardoor werd het kopen van een nieuwe auto écht leuk. Geen poespas of dingen dubbel verifiëren bij de klant, er vanuit gaan dat wat gezegd wordt klopt: dat voelt goed, en het is wederzijds.

Goede service geleverd voor het kopen van occasion

Hugo Peters en collega's hebben mij goed geadviseerd bij het kopen van een occasion, Seat Ibiza uit 2011. Erg blij mee en mooie extra's met de HP pas. Ik zou de garage dan ook zeker aanbevelen aan anderen.

Netjes behandeld en goede service

Auto gekocht en zeer netjes geholpen. Prima uitleg over de auto en na verkoop ook netjes de kleinigheidjes verholpen. Goede service, vriendelijk personeel. Gewoon goed

duidelijke en respectvol

Auto ingeruild, eerlijke prijs voor inruilauto en scherpe prijs voor aangekochte auto. Goed overleg over prijs en mogelijkheden.

goed en fijn geholpen

in deze wat onwennige tijd toch goed geholpen

Goede vriendelijke service!

Heel goed

Ik wordt daar altijd goed behandeld en kom er ook al jaren.

Geweldige service

Zeer proffesionele garage en vriendelijke medewerkers

Zoals altijd top service

Zoals altijd top service

goed geholpen.

Top bedrijf met uitstekende service

Eindelijk zegt de titel al alles

Hugo denkt graag mee en geeft een goed doordacht advies bij de aankoop van een auto. Daarnaast is het een fijne garage voor het onderhoud.

Super service!

Hele prettige service en klantvriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Mijn auto ingeruild en heel tevreden over het afhandelen en alles eromheen. Zeer aan te raden en ook als vrouw kan je hier goed terecht (kan niet overal).

Uitstekende service

Keurige bediening

Er wordt meegedacht, service verleend die passend is en er is aandacht! Voor me!

Ondanks corona maatregelen en een ‘stomme’ winterbanden wissel is het toch gezellig en word ik gehoord. Even dat extra tikkie attentie maakt het fijn!

Duurde even maar goed resultaat

Alles eraan gedaan om klacht te verhelpen!

Altijd goede service met een smile

Er wordt altijd goed meegedacht richting oplossingen als er iets mis is. Ik kan altijd bellen voor advies en word ontvangen en te woord gestaan met een glimlach. Ik ben heel tevreden over HP Autoservice.

Voelt vertrouwd, alsof je thuis komt

Nog maar 1x bij HP Autoservice geweest om de auto te laten uitlijnen. Gevoel was prettig. Goede service, snel geholpen en fijn te woord gestaan.