Mooie auto voor een nette prijs

Wij hebben precies gevonden wat we zochten. Een mooie ocasion, die er op en top uit ziet voor een nette prijs. Voor ons was dat een Opel Zafira uit 2012. Onze huidige auto konden we meteen inruilen. We werden accuraat geholpen. Aanbevolen.

Altijd vriendelijk & Goede service!!

Ik kan altijd snel terecht. Zonder dan wordt er altijd wel een gaatje gevonden. Ook leuk om zo 2 a 3 keer per jaar een zwaai en big smile van Hugo te zien vanuit zijn kantoortje. Dennis weet altijd precies wie ik ben als ik ben en de heren van de garage zijn harde werkers!

Gastvrije en persoonlijke ontvangst, afspraak kon op korte termijn gemaakt worden

De auto moest worden uitgelijnd, de banden bleken echter versleten dus werd geadviseerd deze eerst te vervangen. Vervolgens kon er op korte termijn een afspraak gemaakt worden om deze te monteren en uit te lijnen. Dit alles ging met een prettig contact en ontvangst.

Snelle reactie om het probleem op te lossen.

Mijn auto was schoner dan voor de reparatie. Fijn om te merken dat er aandacht aan je auto wordt geschonken.

prima service en reparatie, tegen redelijke prijs

Zeer service-gericht garagebedrijf met vriendelijke en kundige staf en monteurs, en vriendelijke en betrouwbare eigenaar Hugo. Men neemt de tijd voor je en luistert naar wensen/eisen.

Prima ervaring gehad

Ik heb hier in 2019 mijn eerste auto aangeschafd met een half jaar BOVAG garantie. Aangenaam gesprek gehad met de eigenaar bij het testrijden, en verder goed te spreken over de aangeboden service (ik had buiten de BOVAG garantie wat lakschade opgelopen, dit is netjes door HP Autoservice afgehandeld).

Goede service, prettige medewerkers

Erg goed geholpen, dank

Vriendelijk personeel

Heb net een auto gekocht. De eigenaar was zeer vriendelijk en voorzag mij goed van informatie.

Klantvriendelijk

Gastvrij aardige mensen

Super service!

Ontzettend goede service! Heel vriendelijk en goed geholpen. Ook erg tevreden met de gekochte auto! Super fijn die hp pas met extra service diensten! In een woord toppie!

Fijne service, snel geholpen

De medewerkers zijn betrokken en worden blij dat ik weer veilig de weg opkan

Zeer leuke en goeie garage met altijd gezellige mensen

Zeer netjes geholpen

Ik ben heel prettig geholpen en heel behulpzaam

De reparatie exact afgeleverd als afgesproken

Na afspraak van tijd en prijs precies gedaan wat ik gevraagd had. Daarnaast een prijs waarvan je niet schrikt.

Vriendelijk uitstekend

Wij hebben zojuist een occasion gekochte. Niet teveel even rijden testen. Ongelooflijke vriendelijkheid service tov de klant. Fantastisch. T blijkt ook uit de eerdere revieuws. En daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan.

Al bijna 10 jaar mijn garage

Waarom ik al 10 jaar naar HP ga? Iedereen daar is servicegericht, transparant en zorgen steeds ervoor dat mijn auto in orde is. Zo ook afgelopen week: mijn derde remlicht was kapot en moest een nieuwe besteld worden. Dat zou x dagen duren, maar Dennis klom in de telefoon, belde een direct lijntje waar er nog twee lagen. Sprong in de auto, haalde het remlicht hoogstpersoonlijk op en 4 minuten later zat ie in mijn auto gemonteerd. Daarom ga ik al 10 jaar naar HP en scoren ze iedere keer 5 sterren als ik service nodig heb.

Altijd vrolijk, snel en service gericht.

Ze zijn altijd snel, detailleerd en goede prijs. Klantvriendelijk, het voelt of je thuis komt.

Nieuwe banden en velgen gemonteerd. Ondanks de fout van mij,met ventiel sensoren is dit uitstekend opgelost.

Goed.

Een geweldig bedrijf

Ik kom al jaren bij Hp en ben er zeer tevreden over. Ze staan altijd gelijk voor je klaar en niks is hun teveel en ik blijf er nog jaren komen.

Snel vriendelijk en niet duur

Top bedrijf met vriendelijk personeel. Ze zijn vakkundig en eerlijk en echt niet duur. Gewoon een toppertje.

Snelle klantvriendelijke service

Snelle klantvriendelijke service.

Ook dit jaar prima service, en APK weer een jaar geldig!

- Goede , persoonlijke service. - Van tevoren duidelijke omschrijving van de te verrichten werkzaamheden. - Kwaliteit van het werk dik in orde. - Flexibele manier van plannen. Erg prettig. - Prijs /kwaliteit verhouding is in orde. Kortom, ik ben hier al jaren klant en dat bevalt mij uitstekend.

Fantastische medewerking

Onlangs getrouwd, en mocht een super gave BMW Z4 voor deze mooie dag. Hartelijk dank Hp autoservice. Het laatste is een feit service

prima service

Leuk personeel, goed geholpen