Zeer vriendelijk

Fijne verkoper . Zeer vriendelijk Erg netjes .

Goed uitstekend geholpen

Mijn ervaring was goed

Groot onderhoud

Ze hebben gekeken naar wat er direct nodig was en het uitgevoerde onderhoud van een jaar eerder. Ze zijn altijd eerlijk, klantvriendelijk en kijken naar het beste is voor de auto. Dank!!

Vriendelijk, gemakkelijk en behulpzaam

Hugo heeft ervoor gezorgd dat HP autoservice een vriendelijke sfeer en indruk achterlaat. De communicatie met Hugo ging erg gemakkelijk en hij weet je erg goed te helpen met technische vragen of andere verzoeken. Uiteindelijk ben ik erg tevreden vertrokken.

Kapot achterlicht zonder afspraak toch even vervangen. Super fijn!

Goede en snelle service, denkt met de klant mee

Goede en snelle service, denkt met de klant mee. Vriendelijk. Je wordt goed geïnformeerd.

goed en netjes geholpen.

Vriendelijke mensen. netjes geholpen.

Super service

Aardige medewerkers en goede service heb heel veel plezier van mijn auto

Snel, vriendelijk en kwalitatief goed

Eenvoudig een afspraak maken, snelle en vriendelijke service

APK: snel geregeld, duidelijke factuur en eerlijke prijs.

APK: snel geregeld, duidelijke factuur en eerlijke prijs!

Vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en snel geholpen. Houdt je goed op de hoogte van de kosten voordat ze beginnen.

Fantastische service

Dacht even een lampje te vervangen van een Porsche cayanne wat een ramp. Maar door de doorzettingsvermogen van dit bedrijf is het toch gelukt. En dat op zaterdag.

Klantvriendelijk

We moesten een paar keer een andere afspraak maken om de auto te komen halen, zowel van mij kant als van de kant van Cedar, maar dat liep allemaal prima. Aardige en beleefd geholpen. Vrijwaarding via whatsapp en geld via een betaalverzoek was snel geregeld.

prima service, snel en kundig

ik werd snel geholpen ondanks de vakantie periode zodat ik weer veilig de weg op kon. Prettig contact met eigenaar en monteur!

Service gericht en vriendelijk

Zie hiervoor

Goede service. Zijn heel duidelijk

Superservice

Ik had een issue met een remklauw: snel opgelost, keurig gespecificeerde rekening, grats e-bike om mee thuis te komen.

Zeer klantgericht, denken goed mee en leveren prima werk

Fijne

Vriendelijke, deskundige en hulpvaardige mensen

Netjes gebeld wat de kosten werden en goed uitgelegd wat er aan gemankeerde. Prima grote beurt zoals altijd. Wagen netjes opgeleverd gestofzuigd.

Goede verzorging van de verkoper

Goede nette verzorging naar de klant beleefd aardig toegankelijk

Zeer correct en vriendelijk geholpen

Dennis bedankt voor de dienstverlening.

Prettig, persoonlijk en denken mee

Zeer vriendelijk en correcte behandeling. Ze kennen je bij naam en denken mee over wat handig is.

Duidelijke communicatie en goede prijs/kwaliteit

Kapotte airco is vakkundig gerepareerd na goede diagnose.

Een heel fijn bedrijf voor het onderhoud van je wagen.

Deskundige uitvoering, klantgerichte opstelling en communicatie. Kortom ik ben erg tevreden.