Zoals altijd top service

Zoals altijd top service

goed geholpen.

Top bedrijf met uitstekende service

Eindelijk zegt de titel al alles

Hugo denkt graag mee en geeft een goed doordacht advies bij de aankoop van een auto. Daarnaast is het een fijne garage voor het onderhoud.

Super service!

Hele prettige service en klantvriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Mijn auto ingeruild en heel tevreden over het afhandelen en alles eromheen. Zeer aan te raden en ook als vrouw kan je hier goed terecht (kan niet overal).

Uitstekende service

Keurige bediening

Er wordt meegedacht, service verleend die passend is en er is aandacht! Voor me!

Ondanks corona maatregelen en een ‘stomme’ winterbanden wissel is het toch gezellig en word ik gehoord. Even dat extra tikkie attentie maakt het fijn!

Duurde even maar goed resultaat

Alles eraan gedaan om klacht te verhelpen!

Altijd goede service met een smile

Er wordt altijd goed meegedacht richting oplossingen als er iets mis is. Ik kan altijd bellen voor advies en word ontvangen en te woord gestaan met een glimlach. Ik ben heel tevreden over HP Autoservice.

Voelt vertrouwd, alsof je thuis komt

Nog maar 1x bij HP Autoservice geweest om de auto te laten uitlijnen. Gevoel was prettig. Goede service, snel geholpen en fijn te woord gestaan.

Mooi en eerlijk garagebedrijf

De heer Peters heeft een mooi garagebedrijf opgebouwd. In gesprek met hem merk je het enthousiasme en de toewijding voor auto’s. Blij dat we onze nieuwe auto hier gekocht hebben en onze trouwe ouwe goed hebben kunnen achterlaten. Met een mooie deal!

goede prijs voor een hele mooie auto

Vriendelijk geholpen en duidelijk uitleg wat betreft de nieuwe snufjes aande nwe. Auto👍

Super service. Betrouwbaar. Altijd tevreden.

super service!

gastvrije ontvangst en super goede service!

vriendelijk en betrouwbaar

Ik zocht een Ford Fiësta automaat en vond hem bij HPautoverkoop. Ik werd vriendelijk en duidelijk geholpen. Ik rijd er nu 4 maanden in en kan echt zeggen: het is een goede auto, voor een reële prijs. Kortom voor mij is HP een goed en betrouwbaar familiebedrijf.

Zeer goede en professionele service!

Hele fijne en prettige service bij het kopen van onze eerste auto! Veel informatie en advies gekregen en uiteraard zeer tevreden met de auto.

Goede service, helaas dat de auto niet afgetankt is.

Netjes behandeld.

Gewoon goed

Ik ben al jaren bij HP autoservice en het bevalt me prima. Klantvriendelijk, altijd behulpzaam gewoon een top team.

Weer keurig geholpen als vanouds

Met een korte ingreep is een klein mankement goed verholpen, zodat het risico dat het ontaarden zou in een grotere schade, is verdwenen.

Als vanouds

Als ik bel wordt ik herkent wie ik ben en wat voor auto ik heb. Altijd klaar met een oplossing die past

Ik voel me bedonderd

Ik heb een auto gekocht bij HP service. Lager geboden en voor iets minder meegenomen waardoor de garantie eraf ging. Meneer geeft aan dat de auto is goede staat is doordat er maar 1 eigenaar voor mij is geweest. Vervolgens heb ik de auto en mankeert er van alles. Inmiddels al 750,- kwijt aan reparatie kosten. Er moet van alles en nog wat aan vervangen worden. Ik vind jammer dat dit niet van te voren allemaal Is aangegeven.

Beste Samantha, Dank voor uw duidelijke uitleg in deze review. Vervelend om op deze manier te lezen dat u niet tevreden bent na de aankoop van uw auto. Helaas hebben wij, tot deze review, niet eerder contact met u gehad over reparaties die aan de auto gedaan zouden moeten worden. Wij hadden de verwachting dat alles naar wens zou zijn bij u. Als dit niet het geval is, zijn wij altijd bereid mee te denken! Jammer dat u ons niet eerst gecontact heeft voor u deze review geplaatst hebt. Mocht u er verder over willen praten, dan kunt u ons altijd bellen op 030-2384000 Met vriendelijke groet, Team HP autoservice

Super geholpen

Klantvriendelijkheid staat voorop

Eerlijk en prettig

Eerlijke conclusie over oude auto en prettig advies en hulp bij aankoop van nieuwe

Goede service en persoonlijke benadering

Na een proefrit hebben we een prettig verkoopgesprek gehad. Een week later hebben we de auto opgehaald en een heerlijke fles wijn gekregen.

Vriendelijk personeel en perfecte service

Altijd vriendelijk en prettig geholpen. Dit autobedrijf is zeker een bezoek waard!