Super service

Zeer vriendelijk en goed geholpen!!

Met Hugo een zeer goed gesprek gehad en hij heeft een mooi en eerlijk voorstel gedaan ✅ Deze Bovag garage is echt een aanrader. Cees van Eijk

uitstekend

Vakmanschap gecombineerd met gezelligheid met respect voor een ieder, zowel voor de klant, medewerker of eigenaar.

Goed en kundig

Paar weken geleden Hyundai I.30 wagon gekocht. Tweemaal goed, eerlijk en kundig geholpen. Auto bevalt uitstekend. Ik kwam voor een andere auto, maar de werd snel verkocht, daarop heeft garage op mijn beschrijving van gewenste auto deze Hyundai gevonden. Dus goede service en goede auto.

Ik kom hier al jaren , vakkundig betrouwbaar en een eerlijke prijs

Als altijd snel en vriendelijk geholpen.

Als altijd snel en vriendelijk geholpen.

Goed en netjes geholpen!

Ervaring met de koop van de auto was positief. Er wordt eerlijk gehandeld. Geen verkoper met snelle praatjes maar gewoon netjes geholpen. Onderhandelen was bijna niet mogelijk en dat wordt ook netjes uitgelegd. Ik heb met een tevreden gevoel de koop gesloten.

Goed snel en vriendelijk geholpen

Goed snel en vriendelijk geholpen

Prima service.

Auto wordt na een service beurt keurig schoon afgeleverd. Tussendoor wordt er gebeld over eventuele reparaties.

Goed ontvangen en geholpen

vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk geholpen, niets opgedrongen

Top,kon direct komen en probleem snel opgelost.

Goede service,bedankt jongens.

tevreden!

snel service, vriendelijk personeel. zeer tevreden!

Bellen en meteen langs kunnen komen

Ik kon meteen komen toen ik belde met een probleem aan mijn auto, bij aankomst kon ik wachten op de reparatie en binnen een half uur was ik weer onderweg!

Een professioneel team wat altijd voor je klaar staat.

Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij HP Autoservice. Mijn auto is daar altijd in goede handen. Wat er ook gebeurt, zij staan altijd voor mij klaar.

probleempje snel gefixt

toen ik merkte dat mijn koplamp niet werkte ging ik even langs, en het werd meteen gefixt. Het was al klaar voor ik mijn koffie op had

Zoals altijd prima

Ieder jaar mijn bandenwissel. Altijd vriendelijke en snelle service.

Eerlijk en betrouwbaar familiebedrijf

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij HP autoservice. Geen gladde verkopers, maar gewoon een leuk familiebedrijf waar mensen van hun werk houden. We zijn erg tevreden over de service!!

uitstekende service

onverwachts een defecte lamp ontdekt, kon dezelfde middag bij de garage terecht en probleem was binnen een kwartier opgelost. zeer tevreden over HP Autoservice.

5 sterren

Aardige medewerkers…eerlijk en betrouwbaar… Ben super blij met ze.

vriendelijk en betrouwbaar

Ze communiceren goed. Altijd vriendelijk.

Goede service en denken met je mee.

De service hier ervaar ik als goed. Ze denken met je mee hij het zoeken naar een oplossing bij storingen. Zoals op zoek gaan naar 2e hands materialen. Altijd transparant in de kosten. En een persoonlijke benadering, doordat er een leuk vast team werkt. Ik rijd er graag een stukje voor om.

heel goed.

hele goede ervaring.

Werd vriendelijke ontvangen. Neem de tijd om je vragen te beantwoorden en je verder te helpen. Ik ben heel erg tevreden.