Hele goede ervaring

Ik vond het fijn dat ik terwijl ik het zo laat vroeg toch nog snel geholpen kon worden voor de APK. Ook het meedenken met de airco vond ik prettig.

Snelle goede service door vakbekwame monteurs.

En zoals altijd snelle winter bandenwissel. Waarbij zonder te vragen controle op de kwaliteit van het huidige materiaal. Reinoud, super man !!

Net en snel geholpen.

Kan niet beter

Altijd een plezier weer om bij HP autoservice langs te gaan voor de wielenwissel. Een hartelijke en warme ontvangst en goede koffie in een lekker verwarmde wachtruimte maakt dat het wachten nooit lang duurt. Hele schappelijke en keurige prijzen ook.

Goede service en vriendelijk.

1 klein dingetje.. lampen stonden op misstand .. Misschien voor mij handiger om terug te zetten in goede stand.

Professionele autohandelaar.

Auto aangeschaft bij HP met lage km stand en eigen auto ingeruild. Service was oké en de occasion is in goede staat geleverd, ben er tevreden mee.

Goed geholpen

Mooi bedrijf met zeer vriendelijke mensen

HP geeft goede service en zijn klant vriendelijk !!!!!!

Vandaag auto kleine beurt en APK keuring. Ze geven vooraf aan wat er vervangen moet worden, en wat het gaat kosten.voordat ze eraan gaan beginnen. Service goed en de auto is weer netjes schoon . Top garagebedrijf !!!!!!.

Super goed bedrijf

Zeer klantvriendelijk en altijd top geholpen.

Snel, vriendelijk en meedenkend

Snel, vriendelijk en meedenkend

Klantvriendelijk & Transparant

HP Autoservice kan ik omschrijven als; Prettig, Professioneel en Persoonlijk met eerlijke prijzen

Bijna uitstekend.

Prima geholpen en goed meegedacht! En dat voor een heel redelijke prijs.

Vriendelijk en deskundige garage

Zeer fijn geholpen. Mooie Renault captur gekocht. Dik tevreden mee!

supergoed

De ontvangst is altijd hartelijk en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Indien mogelijk wordt de storing gelijk verholpen.

Hele fijne service!

Bedankt Hugo en collega's voor de goede service en fijne communicatie. En bedankt voor de mooie wagen!

Zeer vriendelijk

Fijne verkoper . Zeer vriendelijk Erg netjes .

Goed uitstekend geholpen

Mijn ervaring was goed

Groot onderhoud

Ze hebben gekeken naar wat er direct nodig was en het uitgevoerde onderhoud van een jaar eerder. Ze zijn altijd eerlijk, klantvriendelijk en kijken naar het beste is voor de auto. Dank!!

Vriendelijk, gemakkelijk en behulpzaam

Hugo heeft ervoor gezorgd dat HP autoservice een vriendelijke sfeer en indruk achterlaat. De communicatie met Hugo ging erg gemakkelijk en hij weet je erg goed te helpen met technische vragen of andere verzoeken. Uiteindelijk ben ik erg tevreden vertrokken.

Kapot achterlicht zonder afspraak toch even vervangen. Super fijn!

Goede en snelle service, denkt met de klant mee

Goede en snelle service, denkt met de klant mee. Vriendelijk. Je wordt goed geïnformeerd.

goed en netjes geholpen.

Vriendelijke mensen. netjes geholpen.

Super service

Aardige medewerkers en goede service heb heel veel plezier van mijn auto

Snel, vriendelijk en kwalitatief goed

Eenvoudig een afspraak maken, snelle en vriendelijke service

APK: snel geregeld, duidelijke factuur en eerlijke prijs.

APK: snel geregeld, duidelijke factuur en eerlijke prijs!