Recent HP-Autoservice een mooie XC60 occasion gekocht. Ondanks drukte op de zaterdag ochtend werd er door eigenaar Hugo Peters alle tijd genomen om de zaken te regelen.

Top bedrijf

Ze zijn eerlijk en betrouwbaar en super klantvriendelijk.

Altijd goed, zeer betrouwbaar, goed in communicatie.

Heel fijn om een goede, betrouwbare garage te hebben. Ze zijn snel, vriendelijk, duidelijk en helpen graag.

Altijd goeie service

Zeer vriendelijk bedrijf en je wordt er altijd goed geholpen

Vriendelijk en zeer goede service

Iedere keer weer vriendelijk geholpen, duidelijk en servicegericht, op naar de volgende afspraak

Super klantgericht

Heb bij Hugo een tweedehandsauto gekocht en omdat ik hem snel nodig had heeft hij zelfs zijn werkplaats planning wat aan gepast. Ook extra wensen werden als vanzelfsprekend opgepakt en uitgevoerd. Niet alleen door Hugo maar ook door Dennis. Aan de muur hangt de ambitie “Beste autobedrijf van Nederland worden” op een geplastificeerd A4-tje. Moest wat lachen omdat ik die ideeën ken met zo’n statement. Grap is dat Hugo daad bij woord voegt.

Goed en netjes geholpen ,

Zeer hartelijke ontvangt in utrecht.

Professionele uit straling. goede ontvangst van de medewerkers. Ruime keus van diverse modellen. goede werk plaats.

Snel, klantvriendelijk en erg volledige service

Afgelopen week een prachtige occasion bij HP Autoservice gekocht voor een vrij scherpe prijs. Behandelen elke klant zoals het heurt met een bak koffie en aandacht voor alle wensen en vragen. Ook is de communicatie recht door zee, waardoor je het vertrouwen krijgt wat toch echt wel nodig is voor de koop van een gebruikte auto. De BOVAG garantie die inclusief is bij auto’s boven een bepaalde prijs haalde mij over de streep en voilà... een zeer tevreden klant erbij.

Heb voor 495,00 garantie Bovag bij gekocht. Nu problemen, zal later de beoordeling doen volgen

Zal later mijn beoordeling doen volgen.

goeie service

vriendelijk ontvangen alles liep vlot. heb er een mooie auto kunnen kopen alles compleet geen rare dingen

Wordt altijd op tijd, netjes, vriendelijk en snel geholpen.

Zie boven

Gewoon goed en geen klachten

...

Eerlijk en betrouwbaar

Een nette zaak met eerlijk en betrouwbaar personeel. Hier kun je met een gerust hart een auto kopen. Goede service!

Top service !

Ik ben zoals altijd goed ontvangen! Uitstekende service van het personeel wat er rond loopt!

uitstekende service

uitstekende service, schoonheidsfoutje bij recente kleine beurt prima opgelost. Nog altijd veel vertrouwen in dit bedrijf!

zoals altijd prima

uitstekend

prima bedrijf

HP autoservice is een bedrijf dat mee denkt met de klant en deze voorziet van de juiste adviezen.

Vriendelijk en professioneel geholpen op vrijdagmiddag 15:30uur

Ik heb de service van de monteurs van HP autoservice prettig ervaren en zij kwamen professioneel over. Zonder afspraak te maken werd het probleem aan mijn auto op vrijdagmiddag 15:30u aangepakt en opgelost. Nette werkplaats, schone bedrijfskleding en uitleg over de factuur vind ik goed. De gerekende tarieven rechtvaardigen de professionele dienstverlening en de service. Het bedrijf komt mij betrouwbaar over.

Vriendelijke benadering service uitermate goed heb een groot vertrouwen in dit bedrijf voelt helemaal goed!!!!

Egt prima

Excellent

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na telefonisch keurig contact besloten om de auto te gaan bekijken. Auto stond helemaal klaar bij aankomst en, na ondertekening van test-rit formulier, voldeed aan alle verwachtingen. Op verzoek werd de auto afgeleverd op de dag dat we onze private-lease moesten inleveren, ondanks de korte termijn! Ik had naderhand nog wat technische vragen mbt de auto en werd wederom keurig en geduldig te woord gestaan. Ik ben zeker van plan om het onderhoud door HP te laten uitvoeren!