Uiterst correct , behulpzaam, snelle levering, producten zijn top, voor een goede prijs ! Aanrader om hier te kopen

Top, meedenkers en aanpakkers

Hier een zoekopdracht neergelegd voor een auto, was een vrij algemene zoekopdracht, maar ze denken en zoeken echt fantastisch mee en vonden een perfecte auto voor ons. De auto liep op het begin niet helemaal goed en was ook moeilijk te vinden wat het was. Ze bleven altijd keurig en beleefd en hebben altijd gezegd dit gaan we oplossen hoe dan ook. Na veel zoek en speurwerk werd het euvel gevonden en keurig opgelost. Auto rijdt nu perfect en we zijn er echt superblij mee. Bedankt toppers, vriendelijke groeten van een meer dan tevreden klant.

Top service. Goed overlegging. Vertrouwde zaak.

Als je een betrouwbare bedrijf voor je auto nodig hebt, dan ziet je bij Ara op de goede adres. Betaalbaar prijs en snelle service.

Beste garage die ik ken

Uitstekende vakmanschap en klantgerichtheid

Betrouwbaar, transparant en vakkundig

Al jaren onze auto’s bij Auto Mobility Center naar tevredenheid in onderhoud. Deze zomer auto in geruild tegen elektrische auto welke geïmporteerd moest worden uit Duitsland. Sucattin heeft goed geluisterd naar onze wensen, een mooi exemplaar gevonden en alles geregeld; transport, importeren en garantie. De zoektocht was niet eenvoudig maar ze waren geduldig en begripvol.

Toppers

Zeer vriendelijke gasten met kennis van zaken. Ik heb een top auto meegekregen voor een schappelijke prijs en als er wat is, kan ik bij ze terecht.

Na een niet zo'n goede koop een nette oplossing

Ik had bij ARA een auto gekocht met een paar mankementen, die ik voor lief had genomen (prijs was er ook na). Maar na een tijdje bleek er toch veel meer loos te zijn, waarvan ik denk dat ARA dat ook niet had voorzien. Na dat ik dat concludeerde heb ik contact opgenomen met hen. Uiteindelijk zijn we met elkaar tot een goede oplossing gekomen. Kortom, netjes en professioneel afgehandeld!

Zeer tevreden en goede service!

Sucattin heeft fijn geholpen, denkt mee en komt afspraken na! Ook stuurde hij mooi foto’s door van de voortgang. Kortom: goede service! Ik ben blij met de auto en kan met plezier rondrijden.

Goede service en heel klantvriendelijk en met de klant mee denken met reparaties

Ik heb hier mijn 1e auto gekocht een Ford Fiesta sinds December vorig jaar. Maar na een paar keer terug gekomen omdat een paar onderdelen stuk waren. Hebben ze er na gekeken en nieuwe onderdelen besteld en er onder gemaakt. En ik vond het snel opgelost en fijne eigenaar. Dus ik zou als ik een andere auto wil hebben of groter wil er weer heen gaan is me wel goed bevallen.

3e auto die ik hier heb gekocht. Deze x een mooi Audi A4 Mooie prijs gekregen voor mijn oude auto.

Goede, snelle service!

Een tijd terug heb ik hier velgen gekocht. Het personeel denkt goed met je mee en is erg vriendelijk. Ook is de service snel en denken ze na de tijd nog met je mee, door het geven van tips!

snelle en goede service

ene dag bellen voor een spoedgeval, kapotte verwarming bij -10 ;(, andere dag al geholpen !

Goed en ook klant vriendelijk

Zeer goed te spreken

zeer hulpzaam mee denkend en begrip vol bedrijf mooie nette autos

ze hebben ons erg goed geholpen ook aardige mensen

Enkel goede ervaringen coole auto en geslaagde reparaties...topservice!

Enkel goede ervaringen coole auto en geslaagde reparaties...topservice!

Goed, eerlijk en fijn geholpen.

Jaren vaste klant, goede service.

Top garage ....

Vriendelijk, betrouwbaar,deskundig, staan altijd voor je klaar ... Sterke koffie ;-)

Klantvriendelijk deskundig

We hebben een auto ingeruild en een jongere auto uitgekozen ,inmiddels de derde auto hier gekocht, vriendendelijk geholpen ,geen verkooppraatjes gewoon handel zonder een duur verkoopteam. Zeker een aanrader .

Top Bedrijf! Goede service!

Dit bedrijf denkt met de klant mee en realiseert de juiste oplossing op maat.

Goed bedrijf met klantvriendelijk team en correcte Behandeling. Als klant proberen zij je het gevoel te geven dat er naar je geluisterd wordt. Auto gekocht waar nog enig werk aan gedaan moest worden, geen probleem! Alles waar ik om vroeg werd volgens afspraak correct en kostenloos verholpen. Grootste kracht van dit bedrijf ligt .. als gezegd.. In de vriendelijke behandeling. Zonder een aanrader

Goede auto gekocht

Ik was opzoek naar een nieuwe auto en heb deze bij ARA gekocht. Auto werd keurig geleverd en werd heel vriendelijk geholpen! Daarnaast kreeg ik ook mooie prijs voor de auto die ik inruilde. Ben met een heel goed gevoel naar huis gereden in mijn nieuwe auto!

Voor mij garage Nr 1, al 10 jaar mn auto toe vertroudt aan dit bedrijf

Vriendelijk, vlot en perfecte service, altijd welkom, al is het maar even voor een praatje en een heerlijk bakje koffie,

Mooie auto gekocht, Aardige mensen die je uitstekend helpen!

Top garage!

Denken mee, hele goede service, top monteur! Net mijn 4e auto daar gekocht, hoop wederom vele kilometers ermee te maken

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al vaak een auto gekocht en altijd even vriendelijk en eerlijk zaken kunnen doen.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto