zeer hulpzaam mee denkend en begrip vol bedrijf mooie nette autos

ze hebben ons erg goed geholpen ook aardige mensen

Enkel goede ervaringen coole auto en geslaagde reparaties...topservice!

Enkel goede ervaringen coole auto en geslaagde reparaties...topservice!

Goed, eerlijk en fijn geholpen.

Jaren vaste klant, goede service.

Top garage ....

Vriendelijk, betrouwbaar,deskundig, staan altijd voor je klaar ... Sterke koffie ;-)

Klantvriendelijk deskundig

We hebben een auto ingeruild en een jongere auto uitgekozen ,inmiddels de derde auto hier gekocht, vriendendelijk geholpen ,geen verkooppraatjes gewoon handel zonder een duur verkoopteam. Zeker een aanrader .

Top Bedrijf! Goede service!

Dit bedrijf denkt met de klant mee en realiseert de juiste oplossing op maat.

Goed bedrijf met klantvriendelijk team en correcte Behandeling. Als klant proberen zij je het gevoel te geven dat er naar je geluisterd wordt. Auto gekocht waar nog enig werk aan gedaan moest worden, geen probleem! Alles waar ik om vroeg werd volgens afspraak correct en kostenloos verholpen. Grootste kracht van dit bedrijf ligt .. als gezegd.. In de vriendelijke behandeling. Zonder een aanrader

Goede auto gekocht

Ik was opzoek naar een nieuwe auto en heb deze bij ARA gekocht. Auto werd keurig geleverd en werd heel vriendelijk geholpen! Daarnaast kreeg ik ook mooie prijs voor de auto die ik inruilde. Ben met een heel goed gevoel naar huis gereden in mijn nieuwe auto!

Voor mij garage Nr 1, al 10 jaar mn auto toe vertroudt aan dit bedrijf

Vriendelijk, vlot en perfecte service, altijd welkom, al is het maar even voor een praatje en een heerlijk bakje koffie,

Mooie auto gekocht, Aardige mensen die je uitstekend helpen!

Top garage!

Denken mee, hele goede service, top monteur! Net mijn 4e auto daar gekocht, hoop wederom vele kilometers ermee te maken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al vaak een auto gekocht en altijd even vriendelijk en eerlijk zaken kunnen doen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Toyota Aygo gekocht bij dit bedrijf. De auto stond al klaar toen ik langskwam voor een proefrit. Ik ben vriendelijk onthaald. De auto gekocht en een week later opgehaald. Toen ik thuiskwam ontdekte ik dat de twee sleutels van de auto beide een andere functie hadden: met de ene sleutel kun je de deuren van de auto ontgrendelen en met de andere sleutel kun je de auto starten. De sleutels zien er ook verschillend uit. Dat is wel een beetje vreemd. Ook zijn de ramen niet elektrisch bedienbaar terwijl dat wel in de advertentie stond. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Augustus 2018 een 7 zitter gekocht. Moesten er ruim anderhalf uur voor rijden om er te komen maar zeer de moeite waard. Vriendelijk ontvangen. Binnen een half jaar (garantie) wat mankementen maar die zijn zonder problemen opgelost. Ik zou ARA aanraden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen met de aanschaf van een 2de auto

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bij Auto Mobility Center een occasion aangeschaft. Supernette en schone auto in goede staat. Na een paar dagen helaas problemen met de EGR, maar we zijn door de garage supergoed opgevangen. De EGR is kosteloos gerepareerd en tevens is één van de schokdempers gerepareerd terwijl we geen garantie hadden. Wij zijn tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een goede prijs velgen en banden gekocht. Snelle reactie via internet (marktplaats). Bij aankomst een hartelijk ontvangst. Aardig en behulpzaam personeel.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. Snelle afspraak gemaakt via de telefoon en wielenwissel meteen gedaan voor correcte prijs (€25). Geholpen door een zeer vriendelijke monteur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op heden heb ik goede ervaringen met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag langs geweest op zoek naar een set velgen met banden, ik had niet gebeld van tevoren, toch werd ik erg goed en snel geholpen! De deskundigheid spatte er vanaf, de service verloopt van begin tot eind super, ook kreeg ik nog enkele tips mee voor de nazorg.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dynamisch bedrijf wat meedenkt met de klant.. Klantvriendelijk, recht door zee.\r\nBen al jaren klant hier bij dit top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij deze garage een tweedehands auto gekocht en de oude ingeruild.Na een lange rit van ruim 2 1/2 uur werden we vriendelijk ontvangen met koffie.De lange rit was zeker de moeite waard.\r\n\r\nDe gemaakte afspraken werden netjes nagekomen. De auto werd fris,schoon en ruikt heerlijk naar snoep.\r\n\r\nDe afhandeling van koop en inruil ging vlot en vakkundig.\r\nEr werd zelfs meegedacht welke auto verzekering passend zou zijn. \r\n\r\nIk ben zeer tevreden over de service en professionaliteit.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto daar ingeruild en een andere daar gekocht. Een prima occasion. 👍👍👍