Perfect! doen goed hun werk

Perfect! Aardige rij instructeur wat een fijne man is dat zeg!

Top!!

Voelde me op het gemak

Fijne rijschool

Autrijschool Bastiaens is een fijne rijschool! Goede rijinstructeurs, leerzame rijlessen en in 1 keer geslaagd voor mijn autorijbewijs!

Goede duidelijke lessen

Ik vond het een hele leuke tijd om scooter te leren rijden en het was ook heel duidelijk hoe alles uitgelegd werd. Wel voelde ik me niet altijd op Mn gemak gesteld als ik zenuwachtig was . En soms vond ik dat er met een hele botte stem commentaar werd gegeven voor de rest goede lessen

Goede rijschool

Eerst mijn theorie voor de bromfiets gehaald bij deze school, kreeg meteen het boek en cd de volgende dag binnen. Tijdens de praktijk lessen duidelijk en direct les gegeven, en lekker snel het examen de volgende dag. Uitstekende rijschool

Een hele goede leerzame ervaring

Ik heb een hele goede leerzame ervaring gehad en alles is super goed uitgelegd. Ik ben in 1 keer geslaagd door de goede les van rijschool Bastiaens! Zeker weten aan te raden!

Gezellige instructeur en leerzame lessen.

Bij de lessen voelde ik me op mijn gemak en werd de informatie goed overgebracht. Ook het gebruik van de planning app was erg fijn.

Vakkundig, betrouwbaar en klantgericht

Aanrader!

Goed he

"Ik" ben geslaagd dus het was zeker goed genoeg

Uitstekende rij instructice

Proffesionele benadering, rustig in de communicatie, fijn in de omgang en duidelijke instructies. Eigenlijk gewoon heel goed!!

Fijne lessen en fijne instructeurs

Ik had fijne lessen in praktijk en de instructeurs waren heel aardig en ben ik een keer geslaagd dankzij de goede lessen

Top lessen gehad, erg duidelijk maar vooral met een fijn gevoel op examen gaan!!

Sinds de eerste les goed contact met Paul. Zijn lessen zijn erg gestructureerd en er wordt goed op fouten gewezen. Ik merkte echt dat Paul oog had voor zijn leerlingen. In een paar lessen veel geleerd en het wordt er echt ingestampt. Paul heeft er voor gezorgd dat ik rustig op examen heb kunnen gaan met veel vertrouwen. Wil jij snel en veilig de weg op, dan is Paul de beste keuze!

''Super rijschool met een duidelijk en reëel aanbod in zowel prijs als kwaliteit!''

''Ik heb bij Rijschool Bastiaens mijn E achter B behaald in een twee daagse rij opleiding. De uitleg tijdens het rijden was duidelijk en beheerst waardoor ik precies wist waar ik aan toe was en wat van mij verlangt werd om mijn uiteindelijke doel bij het CBR te halen. SLAGEN! Vanaf het begin, tot het einde zijn er duidelijke afspraken gemaakt en om niet te vergeten ook volledig nagekomen. Kortom een perfecte rijschool die ik bij iedereen zal aanbevelen!''

super begeleiding

je krijgt super begeleiding en leuke en gezellige lessen

Fantastische rijschool

Goede uitleg, positieve meneer. In 1 keer geslaagd Meneer motiveerd je

Duidelijk, en goede instructeur

Leuk leerzaam en ik heb in 1x mijn prijktijk examen voor de scooter gehaald

Ik ben erg tevreden met de manier van lesgeven

Door de manier van lesgeven leerde ik stapje voor stapje nieuwe dingen. Dit was erg prettig omdat je de eerste paar keren niet op veel dingen tegelijk hoefde te letten. Daarna werd alles een geheel en ik had daarna nog genoeg tijd om beter en zekerder te worden. Door de manier van lesgeven had ik zelf het gevoel dat ik klaar was voor een examen.

Super rijschool

Super rijschool,de lessen vond ik altijd erg ontspannen,Paul gaf me veel vertrouwen wat ik heel prettig vond.😁 Voor degene die een rijschool zoekt is dit een echte aanrader. Paul en Jeroen bedankt ,we zien ons op de weg 😁

Zeer deskundige instructeurs

Vanaf dag 1 heb ik mij prettig gevoeld en een uitstekende begeleiding gehad.

Goede betrouwbare rijschool

Ik zou deze rijschool aanraden! Fijne auto en goede instructeur! Willem Willems en Paul Bastiaens bedankt!

Kwaliteit

Fijne lesgeven, aardige instructeur, duidelijke instructies, Niet voor niets 35 jaar ervaring Gewoon super!!

Heel erg fijn.

Ik vond het heel fijn, duidelijke uitleg, geen gestress, hele fijne sfeer om in te leren.

Erg fijne rijschool en leraar

Ik heb elke les iets geleerd en altijd met een prettig gevoel. Ik ben nooit met tegenzin gaan rijden en ben mede daardoor in 1x geslaagd

Superfijne ervaring.

Goede rijlessen en in 1x geslaagd, wat wil je nog meer? Gewoon top!

Super service

Over Autorijschool Bastiaens

Verkeersschool Bastiaens is een toonaangevende BOVAG - gecertificeerde rijschool in Maastricht/Heuvelland. Wij verzorgen al meer dan 35 jaar rijlessen in de categorieën, auto, bromfiets en aanhanger, en scoren daarmee prima resultaten. Wij zijn een team gekwalificeerde instructeurs, die jullie op een prettige en doeltreffende manier opleiden voor het felbegeerde "rose" papiertje.