Eerlijke en goede service

Kennis en service zijn kenmerkend. Voelt als een eerlijk bedrijf!

Top garage

We komen al 15 jaar bij Auto Meerstad , we hebben nooit problemen gehad en alles ging in overleg als tijdens de reperatie werkzaam heden iets werd ondekt werd je altijd op de hoogte gehouden over de eventuele extra kosten .Top

Uitstekende garage

Dit is voor mij een eerste garage die je kan bellen dat de factuur minder is geworden dan eerder beoogd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima garage,waar men nog meedenkt

Zie boven

Toppers

Vriendelijke medewerkers, snelle service en verstand van zaken.

Vakmanschap

Klant vriendelijk en ze staan altijd klaar.

Prima service!

Volgens afspraak onderhoudsbeurt verricht. En extra punten vooraf netjes gecommuniceerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

snelle service en scherpe prijs

Snel en vakkundig geregeld. Deze jongens denken nog mee.!!

Snelle service

Mijn accu is de zelfde dag nog vervangen. Super!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Razend snel en prima geholpen!

Fijne eerste ervaring!!

top

Goede ervaring met dit bedrijf, klantvriendelijk en deskundig.

Top zoals altijd!

Zeer goede communicatie/informatie over de toestand van de auto en/of mankementen en nooit verrassingen achteraf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, deskundig en prettig.

Efficiënt en klantvriendelijk

Zoals altijd zeer klantvriendelijk en professioneel behandeld!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, doen wat is afgesproken prijs van te voren gemeld.

Plezierig, correct, doen wat afgesproken is zonder verrassingen!

altijd snel geholpen

en ze denken gelijk mee, super service waardoor ik nog steeds in mijn 12 jaar oude Peugeot kan rijden

Prima geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Very personal service with a great waiting area.

I had an APK and service for my Audi A1. I waited while they did it and the waiting area was very clean, had snacks and coffee which made the wait perfectly fine. I needed to get my air filter replaced and they explained to me why and told me how much it would be before they did anything to it which was great. Would use them for certain again, felt very trustworthy and honest which is important.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, kan snel terecht!

Hele goede service, je kunt altijd snel terecht. Aardige werknemers en je auto werkt weer naar behoren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne service; zoals het hoort!

Voor service ga ik uitsluitend nog naar Meerstad. Ze hebben een duidelijk verhaal en nooit heb ik meegemaakt dat er opeens extra kosten om de hoek kwamen. De communicatie is ook altijd helder. Ik vind het fijn dat ze met offertes werken, die per mail opgestuurd worden. Dat maakt al het voorgestelde werk heel overzichtelijk, en kan ik kiezen of bespreken welk werk wel en wat niet gedaan wordt. En als het werk klaar is keurig een belletje, en tegenwoordig een SMS. Bij de dealer ervaar ik minder duidelijkheid, en is de hoogte van de eindafrekening vaak een (onaangename) verrassing.

super

Altijd goed en service is optimaal... zo blij met Auto Meerstad. ga zo door.

Altijd goed geholpen bij Auto Meerstad

Bij Auto Meerstad worden we altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Top service

Auto Meerstad is een garage die voor de volle 100% betrouwbaar is. Ze leveren service op top nivo.

Wederom een goede ervaring

Team van Automeerstad is altijd behulpzaam en klantvriendelijk. Prijsopgave klopt en geen verrassingen, wel een verrassing was een heerlijk schone auto

Over Auto Meerstad

GENOEG VAN DUUR AUTO ONDERHOUD? Bij autobedrijf Carteam Auto Meerstad in Nieuw-Vennep onderhouden we alle merken en type auto’s: goed, snel en tegen een voordelig tarief. Compleet onderhoud; van APK, reparatie, banden, uitlaat, trekhaken tot elektronische diagnose. Is de auto aan onderhoud toe? Naar Carteam Auto Meerstad! Benieuwd naar wat het onderhoud aan uw auto kost? Bel 0252-688771 of vraag een online prijsopgave. THUIS IN ALLE MERKEN, OOK DIE VAN U. Carteam Auto Meerstad is thuis alle merken. Met welk merk auto u ook rijdt, bij autobedrijf Auto Meerstad bent u aan juist adres voor goed en betaalbaar onderhoud. Graag tot Ziens!