Afgelopen week mijn Mini Countryman Bouwjaar 2018 bij Auto Meerstad gebracht voor het plaatsen van een afneembare Trekhaak. Los van het het belachelijke prijsverschil met de officiële Mini dealer, super gemonteerd. Sympathieke en professionele auto monteurs die hun vak verstaan.

Goede communicatie Prima service Prijs viel niet mee Goede leen auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede garage! Ze denken met je mee, zijn deskundig en bieden een uitstekende service!

Prima en snel

Prima en snel gewerkt voor een goede prijs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk en leveren kwaliteit...

Staan je keurig te woord en denken met je mee. Alles wordt netjes overlegd en indien nodig toegelicht.

autoradio

vragen over een autoradio ,beantwoord en besteld en erin gezet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb geen enkel minpunt over het team van Auto Meerstad.

Mijn ervaringen zijn, na talrijke bezoeken en contacten met het team van Meerstad, zeer positief. Vriendelijk personeel, correcte afhandeling, waarbij altijd telefonisch overleg komt over de toestand van de auto. Ik krijg altijd een eerlijk antwoord, bovendien zullen ze ook eerlijk zijn wanneer de auto een reparatie niet meer waard is.

Prima eerlijke service

Altijd prima service, er wordt met je meegedacht. Ze geven een eerlijk advies en zijn betaalbaar. Ik krijg bij deze garage een vertrouwd gevoel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf!

Altijd netjes en vlot behandeld, geen onnodige reparaties of vloeistof vervangen, er wordt gedaan wat je vraagt en je wordt goed geadviseerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken worden nagekomen, vriendelijk personeel en deskundig advies.

Jullie zijn TOPPERS,👍👍👍

Zeer klantgericht, vriendelijk en vakkennis in huis...

Top service

Ik heb voor de 2e keer mijn auto voor apk gebracht Word netjes op de hoogte gehouden over de kosten en snelle service

Supper goede garage!

Ik ben al zo'n 14 jaar een zeer tevreden klant. Ik heb altijd ervaren dat wat er afgesproken is ook werkelijk is uitgevoerd en tegen de beste prijs/optie. Vandaar de hoge waardering. Zonder meer een aanrader.

Denken goed mee

Kwam voor totaalonderhoud. Viel best kostbaar uit door wat reparaties. Ik zit nu niet al te ruim in het geld. Ze denken bij Meerstad goed mee om de kosten wat te drukken, maar toch goed onderhoud uit te voeren. Top! En, was verrast dat de auto gewassen en gezogen was. Superrr

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima eerste ervaring met dit bedrijf

Heldere communicatie vooraf, ter plaatse alles snel en vakkundig uitgelegd en uitgevoerd. Duidelijk een bedrijf met een no-nonsense mentaliteit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alle gemaakte afspraken worden nagekomen.

In één woord: super!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Met Jeroen en zijn team is van alles te bespreken. Service is uitstekend zoals ik al jaren gewend ben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede Service, let op kosten!

Ik werd goed en snel geholpen. Ik begrijp echter niet waarom ik bijna EUR 30.- moet betalen om iets uit het geheugen te wissen. Kan jet niet wat redelijker?

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is altijd een prettig contact ondanks het feit dat het me iedere keer geld kost

Altijd goed

Al jaren mijn auto hier in onderhoud. Goede communicatie en service. Regelen bij schade ook alles van schaderapport tot vervangend vervoer/huurauto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig, prima prijs/kwaliteit en goede communicatie

Zelf de afspraken online plannen. Onderhoud wordt prima uitgevoerd en gespecificeerd. Je wordt meteen gebeld voor overleg als er iets afwijkends wordt gevonden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb goede ervaring gehad met auto meerstad

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring was weer super goed!

Mijn auto was voor een beurt en een APK bij deze garage. Ik kom daar al een aantal jaren en zo als altijd was alles prima geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aanrader bij probleem met je auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bekwaar en zeer behulpzaam ,en meedenken

Erg positief, werken erg accurraat, kunnem improviseren, je hebt zekervt gevoel weer veilig op weg te gaan , na hun check/ reparatie. Maar werken niet voor een appel en een ei.

Over Auto Meerstad

GENOEG VAN DUUR AUTO ONDERHOUD? Bij autobedrijf Carteam Auto Meerstad in Nieuw-Vennep onderhouden we alle merken en type auto’s: goed, snel en tegen een voordelig tarief. Compleet onderhoud; van APK, reparatie, banden, uitlaat, trekhaken tot elektronische diagnose. Is de auto aan onderhoud toe? Naar Carteam Auto Meerstad! Benieuwd naar wat het onderhoud aan uw auto kost? Bel 0252-688771 of vraag een online prijsopgave. THUIS IN ALLE MERKEN, OOK DIE VAN U. Carteam Auto Meerstad is thuis alle merken. Met welk merk auto u ook rijdt, bij autobedrijf Auto Meerstad bent u aan juist adres voor goed en betaalbaar onderhoud. Graag tot Ziens!