Betrokken, integer en deskundig

Easy 2 Drive is altijd bereikbaar en denkt goed met je mee. Hun online scholing heeft een goede opbouw en fijn dat ze mee kunnen kijken naar de resultaten, zodat je weet waar extra aandacht en oefening voor nodig is.

Goed en gestructureerd

Mijn autorijbewijs gehaald bij easy2drive met de hulp van instructeur Shailendra. De sfeer tijdens de lessen was altijd ontspannen en gezellig. Hierdoor werd mijn rijbewijs halen een leuke bezigheid en keek ik uit naar de lessen. Het contact met zowel de rijschool als de instructeur was altijd goed waardoor het inplannen van de lessen en het examen altijd goed verliep. Ik raad easy2drive zeker aan bij anderen die ook hun rijbewijs willen halen!!

Uitstekende ondersteuning

Zeer ervaren en sociale leraren die maar één doel hebben en dat is om zo snel en succesvol mogelijk je rijbewijs te halen

Leuke dag gehad en gelijk gehaald E gehaald

Leuke dag gehad en gelijk gehaald E gehaald

Uitstekende rijles gehad voor E achter B

Uitstekende rijles gehad van Martijn voor E achter B. Alles wordt zeer zorgvuldig en op een plezierige manier uitgelegd.

Komen afspraken niet goed na.

Komen afspraken niet goed na. Moeilijk te pakken te krijgen.

Super fijne instructeurs !!!

Beide kinderen zijn ,na te zijn gezakt voor hun scooter rijbewijs bij een andere rijschool hun, bij Easy2drive wel geslaagd. Wat een top instructeurs !!! Weten op een leuke manier met pubers om te gaan en leggen duidelijk uit dmv belangrijke tips Het contact met Karin die de planning doet was geweldig. Jammer dat ze in de gemeente de Ronde Venen geen autorijles meer geven

Top rij instructeur

Mark heeft me top geholpen naar mijn rijexamen. Ik heb 30 uur rijles bij hem gevolg met het gevolg dat ik in 1x ben geslaagd!

Super instructeur!

Goede uitleg, aardige mensen!

Gewoon top!

Op tijd Vriendelijk Rust

In één keer geslaagd bij easy2drive

In één keer geslaagd door de fantastische begeleiding van Shailendra. Het is een hele vriendelijke en rustige man. De rijschool is super flexibel.

Geslaagd in 1x!

In 1x geslaagd!

Super!

Super fijne ervaring gehad bij Easy2drive. Heb gereden met Shailendra en was echt top! Veel geleerd en altijd met een fijn gevoel de auto ingestapt. :)

Erik was een top rij-instructeur!! Theorie cursus ook echt een aanrader!!

Goed, ze nemen goed,duidelijk en snel contact op

Goede, nuttige en duidelijke cursus, echt de moeite waard.

Heel aardig personeel, werd vriendelijk ontvangen. De cursus was erg duidelijk en werd op een leuke manier gebracht. Het praktijk onderdeel was direct maar daardoor heel leerzaam. Mijn ‘leraar’ was Youran, vriendelijke, leuke man, direct en streng op de momenten dat het moet, hierdoor leer je heel veel. Kortom, leerzame en nuttige dag. Zou het aanraden bij iedereen ook als je eigenlijk van jezelf verwacht dat je al goed kan rijden.

Fantastisch!

Wat hebben wij een topervaring gehad met deze rijschool!! De scooterpraktijkdag vond onze dochter heel zinvol, leerzaam, fijn en heel leuk. De instructeur was heel kundig, duidelijk, geduldig en vriendelijk. Onze dochter heeft genoten en is ook nog in 1 keer geslaagd! Ook voor wat betreft het afhandelen van het administratieve aspect zijn wij heel enthousiast en tevreden. Alle tijd nam Karin voor ons, zo fijn. Super vriendelijk en ze heeft hard voor ons gewerkt om alles in orde te krijgen. Heel heel veel dank!!

De lessen waren leuk, contact goed en alles ging in goed overleg

Sinds de eerste lessen en het eerste contact met de rijschool verliep alles goed, de mensen waren vriendelijk en toonden begrip. De instructeur werd aan je gekoppeld nadat ze via een gesprek hadden gekeken welke het beste bij je past. De lessen verliepen leuk, mijn instructeur Romeo wa rustig, reageerde op een fijne manier als ik dingen fout deed, daarnaast was het altijd gezellig en kon je altijd leuk met hem praten. De toetsten werden optijd ingepland zodat je niet lang hoefde te wachten. Over het algemeen een hele goede en leuke rijschool.

Hele goeie prijs kwaliteit verhouding!

Fijn contact!

Top ervaring; goeie begeleiding

Mijn brommerrijbewijs in één keer gehaald. Dank aan de instructeur.

Super goede uitleg en in 1x geslaagd

Super goede rijschool. Alles klopte qua afspraken. Goede uitleg en in 1x geslaagd

Hele fijne ervaring, word erg op je gemak gestelt en goed geholpen.

De lessen waren goed, alles wat ik moest weten is aanbod gekomen, hierdoor ben ik in 1x geslaagd. Ik raad easy2drive aan iedereen aan.

alles top geregeld........

en geslaagd door de goede uitleg.

Leerzaam en relaxt

Ik heb de dagopleiding gevolgd en ben geslaagd, dus erg blij. Lessen waren leerzaam, alles werd rustig uitgelegd en er was een relaxte sfeer waardoor ik minder zenuwachtig was voor het daadwerkelijke examen.

Ik heb veel geleerd van de les waardoor ik geslaagd ben