Goede uitleg

Vriendelijk behulpzaam en zeer kundige instructeur! Blij met deze rijschool!

Heel erg blij met de rijschool ! Meedenkend, en duidelijk in communicatie, altijd bereikbaar! Zeker aan te raden!

geweldig

voor mijn tweede keer praktijkexamen nog een aantal extra lessen genomen bij Martijn. Hier uiterst tevreden mee door de aanpak en heldere uitleg. Ik zou Easy2Drive zeker aanbevelen!

Top in 1x geslaagd

Erg fijne dag met rijbewijs als resultaat. Zeker aan te raden!

Fantastische ervaring om in een duo dag je BE rijbewijs te halen

Na een proefles (en een extra les om goed te kunnen keren met een aanhanger), was dit echt een mooie complete dag. Heel veel stof tot me genomen, alles tot in de puntjes, in alle rust, uitgelegd. De instructeur hanteerde een strak praktisch schema met veel voorbeelden uit de praktijk. Goed opgebouwd en ingespeeld op de behoeften (mijn mij en van het maatje waar ik de dag mee deelde), en veel geleerd van de goede dingen en feedback van het maatje. Een goede praktische dag, waar ik oprecht veel aan heb gehad ook (buiten dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, dat was natuurlijk ook heel fijn).

Helemaal top, fijne instructeur

Fijne manier van lesgeven. Erg helder en duidelijk.

Hele goede ervaring, ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over het feit dat hij ons veilig heeft leren laten rijden. En hij ons leert hoe we perfect scooter kunnen rijden . En een goede duidelijke instructie/uitleg gaf. Elke keer als wij bij het cbr stopte beantwoorde hij alle vragen die we stelde aan hem. Vriendelijke man. Raad ik zeker zeer aan

Leuke en leerzame dag met Tom

Veel geleerd in een dag en Tom is serieus en bereidt je zo goed als hij kan voor op de vragen en de praktijk. Leuke dag gehad en uiteindelijk ook E rijbewijs gehaald.

Prima (duo)dagcursus gehad van Tom!

Last minute gebeld dat er een plek was vrijgekomen bij een duo cursus. Dus woensdagochtend in Huizen gemeld. Eerst een bakje koffie en wat theorie en daarna rijden. Top instructeur Tom met heldere uitleg en tips. Veel rijden in examen gebied. Dus uitstekende voorbereiding op het examen. Aansluitend melden bij het CBR in Eemnes voor examen en gehaald :-)

Je voelt je er direct thuis!

Het 1e contact was zeer vriendelijk en professioneel. Er wordt snel gehandeld en adequaat de administratie uit handen genomen. Informatie wordt ook voldoende verstrekt. En bij het examen wordt je goed en rustig begeleidt. Meerdere collega's hebben hier afgereden en allen naar tevredenheid.

leuk en eenvoudig

het was een leuke ervaring! als je luisterd naar de les instructeur slaag je bijna gegarandeerd en de instructeur is aardig en goed in situaties voor je te laten zien voordat je de weg op gaat

Heldere les, E achter B in 1 dag!

Is het mogelijk om voor iemand met twee linkerhanden zijn rijbewijs E in 1 dag te halen. yes! Heldere opbouw van de lessen. Vooraf kreeg ik al wat theorie toegestuurd om te bestuderen. Daarna een intensieve dag, maar volledig voorbereid op t examen!! Er waren geen verrassingen, dus ik was ook niet zenuwachtig! Bijna een feestje om een examen te doen. Het echte feestje is natuurlijk als je te horen krijgt als je geslaagd bent. Mission accomplished! Thanks Tom

Helle goeie leermeester

Heel aardig heelveel geduld ik heb in 1dag heel veel geleerd en ook m'n aanhanger rijbewijs gehaald ik heb ook tegen m'n collega's gezegd dat ze better hier hun aanhanger rijbewijs moeten hallen

Hele aardig rijinstructeur! Ook goeie tips! Fijne rijschool!

Top geregeld

Alles ging helemaal gesmeerd. Erg aardig en professioneel en alles in 1 x gehaald!

Leuke instructeur, goed materiaal en leuke dag

Leuke dag met heldere instructie. Goed voorbereid op een succesvol examen.

Alles was heel goed geregeld.

Met plezier heb ik mijn scooterrijbewijs gehaald. Easy2Drive raad ik enorm aan. Succes allemaal.

Helemaal top

Goede uitleg en zeer goede cursus voor mijn dochter haar scooter rijbewijs

Het was top!

Dick is de beste rijleraar !

Correct en gezellig naar het examen!

Vandaag heb ik weer een dag met Martijn op pad gemogen. Eigenlijk is het jammer dat de E achter B maar een dagopleiding is, want hoe Martijn samenwerkt is zeer prettig. Buiten de goede werkmethodes is ook de uitrusting in superstaat!

Perfect !!!!

Alles top Super duidelijk en goed Super instructeur die je alle ins en outs verteld . En niet twijfelt Raad het aan iedereen aan !!!!

Rommelig in het begin maar uiteindelijk hele fijne ervaring!

In het begin moest ik zelf veel achter de lessen aan bellen. Toen het eenmaal geregeld was en ik een vaste instructeur had, verliep het allemaal hartstikke goed! De lessen waren altijd erg fijn en leerzaam!

Hele goede rij instructeur!

Het was een hele leerzame goede dag. De rij instructeur gaf duidelijke uitleg en aanwijzingen. Met heel goed resultaat!

Ik heb een fantastische tijd met Martijn gehad hij heeft me goed op weg geholpen!