Fijne rijschool / instructeur

Goede en prettige communicatie met de rijschool in het algemeen en met de instructeur. Een goede en prettige voorbereiding op het examen. In mijn geval E achter B.

Mijn prive les was heel prettig werd goed uitgelegd en voelde me ook erg op mijn gemak

Super!

Vandaag mijn rijbewijs gehaald, enorm blij! Vooral Shailendra enorm bedankt voor de leuke lessen!

Goede rijschool

Er waren wel wat dingen fout gegaan, maar deze zijn allemaal super netjes opgelost. Verder was iedereen heel aardig en was de service gewoon goed.

Super fijn en goede begeleiding !

Ik vond alles goed gecommuniceerd, ik werd goed geholpen en de praktijk was ook super goed

Niks op aan te merken

Fijne en aardige rijschool, duidelijke uitleg en fijne manier van handelen.

Easy

Van aanmelding tot examen duidelijke en snelle communicatie. Zeer professionele begeleiding van rijinstructeur Shailendra. Gedurende de rijles creëert hij een rustige maar ook gezellige sfeer waardoor het lessen een feestje is. Met 30 lessen in 1x geslaagd, kortom een zeer tevreden klant!!

Zeer goede ervaring

Ik ben heel erg tevreden over mijn rijopleiding BE. Door het hele proces ben ik goed en rustig begeleid waardoor ik veel vertrouwen krijgt in het examen. Voor mij kon dit niet beter.

Zeer betrokken rijschool

Leven mee met de leerling en proberen om alles zo goed mogelijk te regelen.

Leerzaam en een goede instructeur

Het was een leerzame dag met een duidelijke uitleg en een uitstekende begeleiding op de weg van de instructeur hierdoor is iedereen geslaagd

Schrijf dit voor me zoon Rahim die vandaag is geslaagd voor zijn scooter examen. Hij was er zeer over te spreken over de lessen en over de rijinstructeur die was super leuk! Ook het mee denken over zo snel mogelijk afrijden zijn wij zeer over te spreken jullie hebben hem super goed geholpen (na al die vertraging van de corona) als jullie mensen ophalen in Hilversum weten wij waar Rahim zijn auto rijlessen gaat nemen❤️dank je wel voor alles!

Een zeer prettige ervaring smook leerzaam

Een fijne instructeur die erg fijn met geduld uitleg gaf. Hij heeft mij erg op mijn gemak gesteld met als resultaat een positieve uitslag. Daarnaast heeft hij erg veel tips gegeven hoe we veilig op reis kunnen gaan met onze caravan. Een

Erg goed duidelijke uitleg

Het was allemaal erg duidelijk

In een wordt ook goed: super

Martijn als instructeur was super. duidelijke uitleg. gezellig super om mee te lessen. Gelachen en veel geleerd Martijn bedankt

uitstekende les en goede voorbereiding op het examen

Ik heb heel veel geleerd in korte tijd op de dagopleiding BE. Alles werd op een plezierige en duidelijke manier uitgelegd zodat je goed voorbereid het examen in kon gaan.

Fijne rij instructeur

In 1 dag veel coaching gehad om klaar gestoomd te worden voor het examen E achter B. Vervolgens ook in 1 keer geslaagd. Bedankt!

Zeer fijne rijschool

De ééndags duoles voor rijbewijs BE gevolgd bij Martijn. Zeer tevreden over de heldere uitleg en de lessen van Martijn. Nogmaals dank hiervoor!

Goede communicatie, goede hulp en geslaagd!

Helemaal top!

De rijlessen waren top voor mijn E achter B hele duidelijke uitleg tijdens de lessen. En genoeg geoefend. Zeker een aanrader!

Zeer fijne rijschool!

Martijn is een zeer goede en gezellige instructeur. Zeker een aanrader!

Informatief en een fijne ervaring

Erg vriendelijke man die les geeft op basis van jouw eigen niveau en denkwijze. Enorm veel geleerd in een korte tijd en fluitend door mijn examen heen gekomen.

Top begeleiding, aanrader!

Fijne instructeur!

Heel fijn, goed geslaagd!

Martijn is een heel fijne en directe (hou ik van) leraar, die het beste uit jezelf haalt. Als je hem goed volgt haal je het examen zeker. Ik heb BE mogen doen bij hem met een collega, en heb de cursus en de voorbereiding voor het examen als zeer prettig ervaren.

Super service en erg behulpzaam

Aanrader