Uitstekend ervaring

Uitstekend ervaring

BE rijles was Top!

Martijn is een hele fijne rijinstructeur, na de dagcursus ben ik geslaagd voor mijn BE rijbewijs!

Helemaal top

Top rijschool goeie uitleg en je word goed geholpen

Fantastisch ! Hele ervaren instructeur met veel mensen kennis. Veel geleerd !

Erg veel geleerd en zeer goed begeleid. Grote complimenten voor Martijn, we zijn heel dankbaar voor zijn begeleiding en hebben ook nog een leuke en gezellige dag gehad.

Leerzaam

Ik heb een zeer leerzame en leuke dag gehad met het combi examen E achter B. Alles word goed uitgelegd en geoefend en met een hele fijne sfeer!

Mijn instructeur Martijn van Gerwen was 7-Sterren waard

Easy2Drive was een top ervaring voor mij!! Vanaf het begin tot het einde ben ik super professioneel en met veel aandacht behandeld. Mijn instructeur Martijn van Gerwen was geweldig en Larissa die heeft alles voor mij geregeld met het CBR voor mijn Taxi Theorie en praktijk. *******Top Bedrijf*******

Hele prettige ervaring, duidelijke uitleg en goede begeleiding!

Ik heb een duo les gedaan voor mijn BE rijbewijs. Wat een goede constructie. Eerst proefles, daarna ongeveer een dag samen oefenen en lessen om aansluitend examen te doen. Ontzettend veel geleerd en fijne uitleg. Tenslotte geslaagd! Super fijn.

Rust en kalmte

Heerlijk rustig geen tijdsdruk ze nemen de tijd om je te begrijpen en leggen dingen heel duidelijk en rustig uit en zijn zeer ervaren in de dingen die je ook worden gevraagd in het examen daarbij zijn ze er echt voor jou en niet voor het geld

Persoonlijke benadering en inhoudelijk goede lessen

Fijne instructeur die goed naar de persoon kijkt en daar zijn manier van lesgeven op aanpast. Veel praktische tips, duidelijke uitleg en een prettige sfeer.

Super aardige mensen echt 100% aanrader

Ik ging vandaag voor me taxichauffeur pas praktijk en het was echt een leerzame dag en heb gelijk na me lesuren mijn praktijk afrijden gehad en was gewoon in 1 keer GESLAAGD. Het was echt een super leuke dag en echt door de manier waarop EASY 2 DRIVE je vol op de aandacht geven gaat iedereen het zeker hallen en met BIG SMILE terug naar huis echt aanrader voor iedereen je zou geen spijt krijgen. Ik kan veel meer over EASY 2 DRIVE gaan vertellen maar ik laat de rest aan jullie over. Groetjes Sarmad

spot on !

Zeer goede instructeur ( Martijn is oud eigenaar ). de dag vliegt voorbij en geeft op de juiste manier met een vleugje humor de goede instructies voor het in 1 keer halen voor mijn rijbewijs E achter B. Aanrader. ) 07-08-2025 Antony

Heel blij met Easy2Drive

Larissa en Roel hebben met optimale flexibiliteit ervoor gezorgd dat ik in 1 keer mijn scooter rijbewijs kon halen. Roel heeft op de meest onmogelijke dagen tijden nog kans gezien om er een paar lessen erbij te plakken ondanks dat hij al de hele dag op de scooter les had gegeven. Larissa heeft alles perfect geregeld, gepland en gecommuniceerd. Bedankt voor het inleven, het meeleven op de examendag en de aanloop er naar toe. Top!

Prima!

Juli 2024 een "duo" rijles genoten, lessen en examen in één dag. Prima instructeur die zich heeft aangepast aan het kennisinzicht van de cursisten. Goede tips voor examen, ontspannen sfeer. In één keer geslaagd, dus prima pakket en resultaat. Bedankt!

Helder, goed en snel

De instructeur Raymond is duidelijk, geeft goede tips en maakt er iets gezelligs van.

Fijn en snel

Ik begon met een minder fijne ervaring bij mijn rijsinstructeur en had daarvoor gebeld naar het kantoor om te wisselen, dat was geen probleem en had binnen No time een nieuwe rijinstructeur. Die heeft alles met mij doorgelopen over hoe en wat belangrijk is voor mijn praktijk examen. Ze was erg flexibel in de tijden en datums. En ook door haar ook in 1x geslaagd!

Zeer leuk

Duo opleiding was top en enorm leerzaam. De instructeur kon dingen haarfijn uitleggen op een rustige fijne manier.

Zinvol, snel en deskundig

Hele goede, vriendelijke instructeur. Alles is rustig uitgelegd, we hebben goed kunnen oefenen en vervolgens in een keer geslaagd!

Martijn is geweldig!!

Nog nooit zo'n fijne instructeur ontmoet! Zeer duidelijke uitleg, tips en hulp, net soms het zetje in de rug wat nodig is, geeft vertrouwen en erg sociaal en vriendelijk!

Vanaf het begin van de had had mijn instructeur Martijn het feilloos door dat ik last heb van faalangst. Dat had ik niet verteld, toch speelde hij er zeer goed op in. Het gevolg was dat ik me aangemoedigd voelde en zeer op m’n gemak. Uiteindelijk het examen in een keer gehaald! Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Het enige minpuntje is dat er niet was gemeld iets te eten mee te brengen. Met als gevolg dat ik best flauwtjes was tijdens het examen. Maar goed toch gehaald!!! Bedankt en ik zal jullie overal aanbevelen!

super leerzame ervaring!

Het was een leerzame dag met veel uitleg en ruimte tot het stellen van vragen. Dit met als resultaat het halen van mijn BE rijbewijs! Bedankt!!!!

Hele fijne dag en docent met veel handige weetjes

Super leerzaam en erg goede docent die heel veel kennis van zaken heeft

Fijne rijschool

Onze zoon heeft z'n scooterrijbewijs gehaald. Fijne communicatie vooraf en volop meedenken.

jullie zijn geweldig

Ben in een kort tijdbestek ontzettend goed geholpen! Dank jullie wel!!

Geweldig team, goede heldere lessen!

Professionele aanpak en door alles wat ik in praktijk van jullie heb geleerd kan ik nu veilig op mijn brommer rijden en ben ik in 1 x geslaaagd!

prima ervaring met Raymond!

heel ontspannen lessen en kundige leraar voor BE (aanhanger) helaas ging het laatste lesuur grotendeels op aan rijden naar het CBR.. maar ik kan deze rijschool aanbevelen, met name voor het meedenken en meewerken aan oplossingen voor uren, locatie en CBR aanvragen

IJsselmeerstraat 314

1271 GE Huizen