Helder, goed en snel

De instructeur Raymond is duidelijk, geeft goede tips en maakt er iets gezelligs van.

Fijn en snel

Ik begon met een minder fijne ervaring bij mijn rijsinstructeur en had daarvoor gebeld naar het kantoor om te wisselen, dat was geen probleem en had binnen No time een nieuwe rijinstructeur. Die heeft alles met mij doorgelopen over hoe en wat belangrijk is voor mijn praktijk examen. Ze was erg flexibel in de tijden en datums. En ook door haar ook in 1x geslaagd!

Zeer leuk

Duo opleiding was top en enorm leerzaam. De instructeur kon dingen haarfijn uitleggen op een rustige fijne manier.

Zinvol, snel en deskundig

Hele goede, vriendelijke instructeur. Alles is rustig uitgelegd, we hebben goed kunnen oefenen en vervolgens in een keer geslaagd!

Martijn is geweldig!!

Nog nooit zo'n fijne instructeur ontmoet! Zeer duidelijke uitleg, tips en hulp, net soms het zetje in de rug wat nodig is, geeft vertrouwen en erg sociaal en vriendelijk!

Vanaf het begin van de had had mijn instructeur Martijn het feilloos door dat ik last heb van faalangst. Dat had ik niet verteld, toch speelde hij er zeer goed op in. Het gevolg was dat ik me aangemoedigd voelde en zeer op m’n gemak. Uiteindelijk het examen in een keer gehaald! Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Het enige minpuntje is dat er niet was gemeld iets te eten mee te brengen. Met als gevolg dat ik best flauwtjes was tijdens het examen. Maar goed toch gehaald!!! Bedankt en ik zal jullie overal aanbevelen!

super leerzame ervaring!

Het was een leerzame dag met veel uitleg en ruimte tot het stellen van vragen. Dit met als resultaat het halen van mijn BE rijbewijs! Bedankt!!!!

Hele fijne dag en docent met veel handige weetjes

Super leerzaam en erg goede docent die heel veel kennis van zaken heeft

Fijne rijschool

Onze zoon heeft z'n scooterrijbewijs gehaald. Fijne communicatie vooraf en volop meedenken.

jullie zijn geweldig

Ben in een kort tijdbestek ontzettend goed geholpen! Dank jullie wel!!

Geweldig team, goede heldere lessen!

Professionele aanpak en door alles wat ik in praktijk van jullie heb geleerd kan ik nu veilig op mijn brommer rijden en ben ik in 1 x geslaaagd!

prima ervaring met Raymond!

heel ontspannen lessen en kundige leraar voor BE (aanhanger) helaas ging het laatste lesuur grotendeels op aan rijden naar het CBR.. maar ik kan deze rijschool aanbevelen, met name voor het meedenken en meewerken aan oplossingen voor uren, locatie en CBR aanvragen

Alles goed geregeld en in 1x geslaagd!

Super fijne ervaring

Martijn is een prettige leraar met veel geduld. In 1 keer geslaagd, dus heel blij!

Super! Hele fijne opleiding gehad en ik 1x geslaagd!

Ik heb een mega fijne dag gehad! Alles wordt duidelijk uitgelegd en je krijgt tips waar nodig is.

Vanaf het eerste contact hebben wij een uitstekende ervaring met deze rijschool. De instructeur kan zich goed inleven in de leerling en geeft vertrouwen en een erg prettige begeleiding.

Prettig fijne sfeer, veel geleerd in èèn dag!

Dag cursus BE rijbewijs van Martijn met aansluitend rijexamen

De les was leerzaam en constructief.

De instructeur is heel aardig en geduldig. Hij kan goed inschatten wie wat nodig heeft (duo E rijbewijs gedaan)

Een absolute aanrader

Bedrijf dat weet wat ze doen. Deskundige instructeurs en goed materiaal! Vriendelijke mensen wat de communicatie prettig maakt.

Duidelijke communicatie en goede instructeurs

De voorbereiding voor het examen was uitgebreid en daardoor een grotere kans van slagen!

Helemaal top

Hele goede ervaring. Martijn neemt de tijd om je alles goed te leren, en is heel geduldig. Hij weet duidelijk waar hij over praat. Dat geeft veel vertrouwen voor het examen. Dank je Martijn.

Leuke en goede begeleiding

Wij hebben een DUO opleiding gedaan bij Easy2Drive bij Martijn. Ook al hadden wij al een aantal jaren ervaring met het rijden met onze caravan moet je de voorbereiding voor je BE examen niet onderschatten. Wij hebben alsnog heel veel bijgeleerd en handige tips gekregen qua techniek en kijkmomenten. Na een leuke en leerzame dag hebben mijn vrouw en ik allebei de dag geslaagd kunnen afronden. Heel veel dank Martijn!

Goede rijschool met goede instructeur

Ik heb een fijne tijd gehad bij deze rijschool. Alles was altijd duidelijk en ik heb gezellige rijlessen gehad bij Roméo

Hele fijne rijschool

Ik heb genoten van een 1-dags cursus BE en heb mijn rijbewijs in 1x kunnen behalen door de professionaliteit van mijn instructeur Martijn. Was een geslaagde dag!

super handig en super fijn

mijn ervaring met easy2drive is super geweest want door hun ben ik in 1 keer geslaagd

IJsselmeerstraat 314

1271 GE Huizen