Hele fijne ervaring, word erg op je gemak gestelt en goed geholpen.

De lessen waren goed, alles wat ik moest weten is aanbod gekomen, hierdoor ben ik in 1x geslaagd. Ik raad easy2drive aan iedereen aan.

alles top geregeld........

en geslaagd door de goede uitleg.

Leerzaam en relaxt

Ik heb de dagopleiding gevolgd en ben geslaagd, dus erg blij. Lessen waren leerzaam, alles werd rustig uitgelegd en er was een relaxte sfeer waardoor ik minder zenuwachtig was voor het daadwerkelijke examen.

Ik heb veel geleerd van de les waardoor ik geslaagd ben

top

in een keer geslaagd

Goede rijschool goede instructeur.

Ze namen goed de tijd voor mij. Prettige manier van lesgeven. Met dank aan Shailendra ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs.

Vriendelijk en goede hulp

Het was vriendelijk werd leuk ontvangen. Je kreeg goede hulp tijdens het rijden en ervoor. Als er wat fout ging kreeg je snel tips hoe het beter zou moeten gaan.

Goede scooter cursus

Ik heb voor een Theorie en Duo praktijk scooter cursus gekozen. Theorie cursus heb ik online gedaan en voldeed prima. Praktijk cursus met 4 uur praktijk lessen gevolgd door het examen was super. Goede leraar!!! Ook de ondersteuning van het kantoor en met name Karin heb ik als zeer aangenaam ervaren. Ik kan Easy2Drive voor iedereen aanbevelen.

Super leuk

Was syper leuk duurde lang maar het is allemaal waard

Ik werd erg goed geholpen tijdens mijn rijlessen en het was ook erg gezellig.

Realistisch en to-the-point lessen

Instructies heel duidelijk en uitgebreid. Begeleiding helemaal top Inderdaad geslaagd en happy

Geweldig!

Met heel veel plezier gereden bij Shailendra! Alle lessen met plezier gevolgd en afgemaakt. Altijd een hele fijne en gezellig sfeer in de auto gehad. Daarom ook een absolute aanrader :)

Lekker rustig, en heb er veel geleerd

Top rijschool!

Super goede en gezellige rijschool! Top team, zowel Youran als collega achter de balie. Vandaag met zijn drieën afgereden en met zijn drieën geslaagd. Zegt genoeg!

In één woord SUPER!!!

Mijn zoon is in 1 x geslaagd voor zijn praktijk scooter. Super leuk contact met de medewerkers. Goede opleiding alles duidelijk. Ga deze rijschool zeker aanprijzen bij andere mensen. Nogmaals Easy2Drive bedankt voor alles. Groetjes, Astrid van der Scheer (Moeder van Sem)

In één keer geslaagd!

Ik had les van Romeo Lammé, de rust zelve. Hij legt goed en duidelijk uit. Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd!

Erg prettig

Ik voelde mij erg op mijn gemak tijdens de lessen. Alles werd super goed uitgelegd en je werd op een fijne manier verbeterd bij foutjes. Ik was goed voorbereid op het examen.

Duidelijk en gericht

Mijn ervaring uiteindelijk was heel erg goed. De lessen die ik vandaag heb gekregen waren heel erg behulpzaam, en alles was erg goed geregeld!

Fijne ervaring gehad. Uitleg super en ook hoe de dingen je geleerd worden. Nogmaals dank. Groetjes elvin

Duidelijke uitleg over wat je kunt verwachten in het examen

Martijn heeft in korte tijd goede instructies geven voor het succesvol behalen van het examen.

Duidelijke en gestructureerde lessen van een instructeur met veel kennis.

Voor mijn E achter B rijbewijs heb ik les gehad van Martijn van Gerwen. Martijn is een instructeur met veel kennis en ervaring. Je voelt je veilig in de auto met een aanhanger erachter en je krijgt op een duidelijke manier uitleg. Hij heeft geduld en legt het nogmaals uit als je het niet begrijpt. Het waren leerzame en leuke lessen met een mooi eindresultaat; mijn E rijbewijs! Nu kan ik met mijn paard in de trailer op stap :).

Top dag!

Ik heb mijn BE rijbewijs in een dag gehaald bij easy2drive. Erg goede en gezellige instructeur. Leuke dag gehad! Zeer aan te bevelen.

Leuk

Ik ben gekomen zonder kennis en enige idee van het besturen van een aanhanger en dank zij easy2drive heb ik mijn rijbewijs gehaald in 1 dag en kan ik nu rijden met een aanhanger. Het was ook tevens een geweldige dag.

Ik heb in 1 dag leren rijden en ben geslaagd.

De instructeur kon soms wat streng zijn, maar hij zorgt er zeker voor dat je goed kan rijden aan het einde van de cursus. Er was naar mijn mening niets op aan te merken.

Goede rijschool

Mijn instructeur vertelde alles op een manier waardoor je als een 16 jarige gemotiveerd raakt om op te letten. De instructeur gaf in de praktijk ook leuke les, minder theoriegericht, maar meer gericht op hoe het werkt in de samenleving: op een fietspad waar je 40 gaat, ga je gewoon 45, niemand die dat iets boeit. Kortom, erg fijne instructeur en rijschool.