Hele leuke ervaring bij een goede instructeur!

Ik heb mijn les bij Easy2Drive voor mijn E achter B rijbewijs als gedegen en professioneel ervaren. Instructeur Martijn is volledig op de hoogte van alle benodigde kennis en legt deze in duidelijke taal uit. De inschatting die werd gemaakt na de proefles sloot aan bij mijn eigen inschatting en leidde tot het gewenste resultaat na het examen, geslaagd! Bedankt voor de leuke ervaring!

Prima rijschool!

prima rijschool. Goede begeleiding voor de theorie. En goede rijles voor het praktijk examen.

Ik vond de lessen erg fijn bij easy2drive, wel is een aantal keer sprake geweest van verkeerde communicatie waardoor ik niet precies wist wanneer ik moest afrijden.

Top rijschool

Aardige kerel, straight to the point. Als je het rijexamen bromfiets wilt halen moet je hier zijn. Goede omgeving met wat lastige maar leerzame obstakels en examen in Eemnes was niet heel ingewikkeld!

Fijne ervaring

Ondanks het vieze weer, een mooi resultaat van slagen!

Prima maar wel aan de dure kant

De rijlessen zelf waren prima en goed verlopen. Wel is de prijs aan de hoge kant naar mijn mening

In één keer geslaagd, top instructeur!

Hele fijne rijschool

Geslaagd

Zeer direct maar goed.

Rustige prettige uitleg

Voor mijn b+e rijbewijs eerst een paar lessen genomen om daarna met vol vertrouwen in 1 keer te slagen !

Goede uitleg

Uitstekende rijschool, leuke ervaring.

Super goed geregeld

Van het begin tot het einde goed geregeld. Prijs kwaliteit super

Lachen, huilen, vallen en weer opstaan

De lessen bij Youran waren om nooit te vergeten! Het was lachen, zweten, (ook koukleumen) huilen vallen en weer opstaan. Maar dan heb je ook wat. Een mega toffe ervaring en een onwijs leuke tijd (nouja ook soms even niet dan maar dat maakte het zo leuk!) Afwisseling, eerlijkheid en gewoon in alle weersomstandigheden leren rijden. Wat maakt dat ik echt heb leren rijden! Een ervaring om nooit te vergeten!

Helemaal goed

Geweldif

Zoals jullie met mij meegedacht hebben! Echt top. En de paar uurtjes les waren ook super, heldere uitleg en geruststellend. Dank!

Ik ben in 1 keer geslaagd voor zowel theorie als praktijk, dankzij deze rijschool.

Top begeleiding

Erg goede instructeur. Goede communicatie. Goed en voordelig pakket. Alles geregeld. In één keer geslaagd!

Geweldige rijschool

Alles was geweldig

Ik heb geluk gehad met Romeo als instructeur , duidelijk en leerzame tijd gehad .

Het was heel fijn om met Brahim te rijden, ik heb mijn rijexamen in een keer gehaald in ongeveer 40 lessen dus het was ook zeer effectief.

Alles was prima. Erik was echt een top instructeur. Ik ben hem erg dankbaar voor alle lessen. Ook top dat jullie bellen om de examen datums in te plannen.

Professioneel en goede service

Ik ben op dit moment bezig voor mijn motorrijbewijs. De instructeur is top, duidelijk en geeft goede instructies.

top

goeie instructeur, die zijn leerlingen ook goed klaarstoomt voor het examen.

Geweldige ervaring, BE rijbewijs in 1 dag gehaald

Van de eerste kennismaking per telefoon tot en met de opleidingsdag geweldig. Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Easy2Drive gaat wel een paar stappen verder dan andere rijscholen. Zeer vriendelijke instructeur die met passie zijn werk doet. Geweldige en leuke ervaring!

Helemaal top!

Zeer goede begeleiding. Alles in 1 dagje dus niet veel gedoe en voor een prima prijs. Al met al zeker een aanrader als je makkelijk je rijbewijs wilt halen.

Zeer goede ervaring met Karin

Erg behulpzaam