Prettige leraar soms rommelige organisatie

Prettige lesssn soms chaotische organisatie.

Fijne voorbereiding op het BE examen

Ik heb 3 uur les gehad en toen afgereden. Ik had al een keer afgereden en wilde nog wat extra begeleiding. Zeer correcte rustige uitleg en er werd goed ingespeeld op mijn wensen. Prima ervaring dus

Heb hier me brommer praktijk gehaald, sowieso shoutout naar Youran Top rijschool

Gaotisch maar uit eindelijk werkzaam

Directe communicatie rij-instructeur Vrijheid in het rijden

Heel erg fijn

Gister mijn E-rijbewijs gehaald en heb een super ervaring gehad met easy2Drive

Vriendelijk, behulpzaam, snel!

Vanaf het eerste moment was het contact prettig, vriendelijk en behulpzaam om te zoeken naar mogelijkheden en oplossingen. Bevestigingen via mail volgden snel, communicatie erg prettig. Volgens mijn zoon erg vriendelijke instructeur, dus een heel goede ervaring met easy2drive!

In 1x geslaagd! Goede lessen

BE rijbewijs snel gehaald in 1 dagje helemaal top

Mooi en snel geregeld

professioneel, prettig en succesvol!

Easy2drive heeft mij binnen een zeer korte termijn de fijne kneepjes bijgebracht zodat ik met een gerust gevoel mijn examen kon afleggen. Prettig bedrijf wat ik zeker zou aanbevelen wanneer je voor een rij opleiding gaat kiezen!

alles goed geregeld

Onze zoon heeft gisteren met succes zijn scooter-rijbewijs gehaald. Het contact over de afspraak, de gegevens van de bevestigingen waren duidelijk en overzichtelijk. Je kunt uit alles horen en lezen dat er met aandacht wordt gewerkt. Karsten heeft individuele begeleiding gehad van Youran van Ark en dat was professioneel. Karsten gaf aan dat hij veel heeft gehad aan de situaties die voordat ze gingen rijden werden geschetst. Deze aanpak komt voort uit ervaring, die bemerkte je aan alles. Wij hadden bij een andere rijschool een mindere ervaring en daardoor konden wij zien hoe het ook kan en moet! Zeer tevreden het pand verlaten.

Ik had als rij instructeur Rewald. Hij was erg fijn om mee te rijden. Heet rustgevend & goeie commentaar op een positieve manier.

Betrokken mensen en goede begeleiding bij scooter rijles

Ze doen bij Easy2Drive echt hun best om je de juiste begeleiding te geven bij de scooterlessen.

Top service!

Zeer prettig en heel aardig en vlot personeel!

Hele fijne ervaring!! Goeie instructeurs

Geweldige service en zeer vriendelijk

Snelle reactie, snelle inschrijving met een goed resultaat. Hele vriendelijke en klant gerichte service

Geweldig rijschool!

Heb nu mijn brommer en auto rijbewijs bij easy2drive gehaald, zeker aan te raden! Ze zijn behulpzaam als je iets niet begrijpt staan ze voor je klaar. Vooral dank aan shailendra, hij heeft me goed geholpen met alle tegenslagen en een heel aardige gozer.

Erg vriendelijke en heldere rijles

Ik heb een fijne ervaring gehad bij rijschool easy2drive. Ik ben vriendelijk benadert en de instructeur was heel vriendelijk in de feedback. In 1 keer geslaagd!

Heel leuke en leerzame dag gehad

Duidelijke uitleg, relaxte sfeer, leuke dag en uiteindelijk geslaagd dus helemaal top

Vriendelijk en professioneel

Zowel theoriecursus en praktijk voor de bromfiets gedaan en beide in 1x geslaagd!!! Alles verliep netjes, de communicatie, betalingen, lessen...

Uitstekende service, klantvriendelijk en top instructeur

Van begin tot het einde van de opleiding heldere communicatie. Uitstekende service, geen vraag was te veel. Gepassioneerde instructeur met veel geduld:)

Vrolijke medewerkers met kennis van het vak

De medewerkers bij Easy2Drive op het hoofdkantoor waren vriendelijk en behulpzaam. Ik heb gebruik gemaakt van de simulator en gereden met een van de instructeurs. Mijn ervaring ging voorbij mijn verwachtingen en ik kan iedereen van harte aanbevelen hier rijlessen te volgen.

Door de rij instructeur die alles goed heeft uitgeteld en mij goed heeft laten rijden op de weg heb ik het gehaald

Zeer vakkundig en prettig in omgang!

Misschien scheelt het iets omdat ik mijn rijbewijs in 1x gehaald hebt, maar ik zou easy2drive aan iedereen aanbevelen. In de Coronatijd was het super moeilijk voor ze, maar ook toen was alles duidelijk en werd ik goed op de hoogte gehouden. Complimenten! Ik wens jullie alle goede zaken toe!

Uitstekende opleiding.

Keurig regelmatig geïnformeerd over Corona.

Leuke, leerzame rijschool!

Ik rij met veel plezier bij deze rijschool. Ik heb een aardige instructeur waar ik gezellig mee kan praten tijdens het rijden! Hij leert mij heel veel dingen op de weg, en hoe ik nog beter en veiliger kan rijden. Als je een vraag hebt over bijvoorbeeld je rijpakket of als je een simulator les wil inplannen kan je de rijschool makkelijk en goed bereiken en zijn je vragen altijd beantwoord door de vriendelijke Jolanda. Kortom ben ik blij dat ik bij deze rijschool zit!