Geweldige rijschool

Alles was geweldig

Ik heb geluk gehad met Romeo als instructeur , duidelijk en leerzame tijd gehad .

Het was heel fijn om met Brahim te rijden, ik heb mijn rijexamen in een keer gehaald in ongeveer 40 lessen dus het was ook zeer effectief.

Alles was prima. Erik was echt een top instructeur. Ik ben hem erg dankbaar voor alle lessen. Ook top dat jullie bellen om de examen datums in te plannen.

Professioneel en goede service

Ik ben op dit moment bezig voor mijn motorrijbewijs. De instructeur is top, duidelijk en geeft goede instructies.

top

goeie instructeur, die zijn leerlingen ook goed klaarstoomt voor het examen.

Geweldige ervaring, BE rijbewijs in 1 dag gehaald

Van de eerste kennismaking per telefoon tot en met de opleidingsdag geweldig. Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Easy2Drive gaat wel een paar stappen verder dan andere rijscholen. Zeer vriendelijke instructeur die met passie zijn werk doet. Geweldige en leuke ervaring!

Helemaal top!

Zeer goede begeleiding. Alles in 1 dagje dus niet veel gedoe en voor een prima prijs. Al met al zeker een aanrader als je makkelijk je rijbewijs wilt halen.

Zeer goede ervaring met Karin

Erg behulpzaam

Goede communicatie. Denken mee. Goede instructeurs. Zeer goede rijschool.

Leerzaam!

Goede ervaring, in een korte tijd toch veel geleerd. En al een aantal veilige kilometers gemaakt!

Niet heen gaan als je een totaal onervaren bestuurder bent

Toen ik daar aankwam kon het gebouw makkelijk vinden want dat was precies uitgelegd. Toen ik binnen kwam was de service goed, ik kon zitten, er werd mij drinken voorgesteld, en ze zeiden wacht hier, de rij instructeur komt zo. Na een lang tijdje wachten kwam de instructeur in een joggingbroek en vest. We deden wat theorie wat opzich wel hielp, en toen gingen we de straat op. Geen voorkennis, geen controle krijgen op een parkeerplaats, maar gelijk de straat op. Als je iets fout deed, dan hoorde je dat ook wel, want dan werd je keihard uitgelachen. Ik had geluk dat ik hier en daar al wel gereden had en wel al wist wat ik moest doen, maar diegene waar ik rij les mee had wist niet eens hoe je een scooter moet starten. Helemaal niet erg natuurlijk want je komt naar les om te leren. Maar dit werd niet uitgelegd, en terwijl zij zat te klote en niet wist wat ze moest doen, zat de rij instructeur haar uit te lachen en naar ons te kijken van “waarom weet ze dit niet” zo ging het dus de hele dag. Hij was ook meer gefocust op het mopperen en uitlachen van haar, dan mij tips geven over hoe ik moest rijden, of haar tips geven. Hij examen heb ik in 1x gehaald, dit dus alleen maar omdat ik al gereden had en me theorie goed wist. Aldus misschien had ik gewoon geen geluk met mijn rij instructeur, maar dit zou ik niet aanraden aan mensen die nog helemaal niet kunnen rijden.

Super vriendelijke en betrokken mensen, echt top!!

Ik ben bij deze rijschool geweest voor simulator lessen, en ik werd naast zeer vakkundig ook heel erg vriendelijk, geduldig en persoonlijk geholpen. Hartstikke fijn. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan!!

Toppers

Alle medewerking gekregen om snel mn rijbewijs te halen ivm verhuizing van werk. Super instructeur (Farid) en geweldige mensen op kantoor.

Zeer prettig en professioneel! En Dhr. Lamé een hele goede leraar!!

voldoende, een redelijke ervaring

Goed geregeld, duidelijk en fijn.

Super fijne mensen die met je meedenken

Heel behulpzaam en klantvriendelijk bedrijf.

Top! Al jaren klant van easy2drive en nog nooit ontevreden geweest.