Goedemiddag Flip, Allereerst bedankt voor je feedback. We waarderen je eerlijkheid. We hebben het intern besproken en er is inderdaad veel misgegaan in de communicatie. De fout ligt bij ons, onze excuses. Met de komst van onze nieuwe technisch service adviseur hopen wij dit in de toekomst te kunnen ondervangen. Doordat er nu 1 aanspreekpunt is willen we ervoor zorgen dat de communicatie naar onze klanten verbetert. We werken we eraan. Uiteraard zullen we je tegemoet komen bij de vervolgafspraak. Vriendelijke groeten, Guido Fioole
Beste Lennard Visser, Wat vervelend dat u deze nare ervaring bij ons heeft gehad. Onze excuses hiervoor. Wij nemen deze week nog contact met u op, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Vriendelijke groeten, Guido Fioole
Grevelingenstraat 19
4301 XZ Zierikzee
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.