Fijne garage met prettig personeel.

Ben zeer goed geholpen. De klant wordt centraal gesteld. Mijn complimenten.

Uitstekend geholpen

Aardig personeel ,werd keurig geholpen

Prettige omgang met klanten en het bellen ivm Kosten

Snelle en goede service.

Ze gingen met mijn vraag direct aan de slag. Het probleem werd direct verholpen.

Mijn ervaring is dat ik goed en vriendelijk ben geholpen met de moeilijke reparatie van mijn Porsche

Service, vakkennis en kwaliteit blijft hoog.

Ik kom hier al jaren. Ze hebben me nog nooit teleur gesteld. Ga zo door.

prima service,fijne medewerkers en kwaliteit geleverd!

Vakkundig en vriendelijk personeel. Uitmuntende service!

Aardige werknemers en je word goed geholpen.

Klantvriendelijk bedrijf

Vriendelijk personeel. Laatst de auto voor APK keuring gebracht. Kleine reparatie aan koplampafstelling snel gefixed.

Snel en goed geholpen.

De garage is hun afspraak perfect nagekomen. Ik vind dan ook dat ik prima ben geholpen en zeer tevreden met de gebaande verbetering aan mijn auto..

Zeer goede service

Met alles wat ze doen aan het maken houden ze zeer goed contact

Zeer goed ervaring

Ik heb mijn auto gebracht voor een beurt. Er moest veel aan gebeuren. Alles is perfect en snel geregeld. Ik vind de betrokkenheid en de efficiëntie waarmee alles geregeld werd in een korte tijd echt opvallend. Zowel desk als monteurs zijn erg vriendelijk. Ze zetten allemaal net dat stapje extra. Ik ben zeer tevreden.

Eerlijk en terzake kundig

Auto zou niet door keuring komen, goed geadviseerd

Duidelijke uitleg wat en waarom er iets aanbrengen auto vervangen moest worden.

Prima geholpen.

snelle en goede reparatie

gewoon goed

Kwaliteit

Goede service. De auto gevonden die ik zocht voor een goede prijs.

Altijd goed en vertrouwd

Altijd goed geholpen en duidelijke uitleg als er iets aan de auto moet gebeuren.

Betrouwbare garage met prima service

Ik kon ondanks alle drukte direct terecht voor nieuwe banden. Ik werd op een prettige manier te woord gestaan. Al met al maakte deze garage en de mensen die er werken een betrouwbare indruk. Ik ga mijn auto nu ook voor onderhoud hier brengen.

Goede service voor een goede prijs.

Vriendelijk personeel, behulpzaam, je wordt duidelijk geinformeerd, prima service en betaalbaar. Volgende keer weer hier.

Duidelijk en professioneel.

Communiceren goed en houden zich aan dw afspraken.

behulpzaam,meedenkend en vriendelijk

na mijn eerste ervaring met mijn kapotte auto werd er direct meegedacht en naar een oplossing gezocht, na aangeven van mij welke andere auto ik zou willen. Aankoop en vervoer daarvan naar Zierikzee werd vlot geregeld waarna hij piekfijn schoongemaakt werd en afgeleverd. niets dan Lof!!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goede service, eerlijk bedrijf. Sturen netjes foto,s van de te vervangen onderdelen.. korte wachttijd.!

Netjes en vlot geholpen.

Met 1 telefoontje vrachtauto geregeld, ophalen en terugbrengen vlot afgehandeld.