Goede service snel vakkundig

vriendelijk en vlot geholpen

Probleempje met een losgeraakt hitteschild bij de uitlaat, even gebeld en ik kon direct komen. Monteur heeft het probleem snel en netjes verholpen.

Solide service

De jaarlijkse APK keuring verloopt goed gepland en meestal zonder grote surprises. Reden om terug te komen.

Heel goed.

Prima service. Je wordt goed ingelicht over wat er moet gebeuren. Autoliefhebbers.

Vriendelijk.Overleg over reparaties.

De medewerkers zijn vriendelijk. Overleg over reparaties. En ik vertrouwen in dit bedrijf.

Snel en goed geholpen

Goed geholpen nadat ik met banden pech kwam te staan, band niet op voorraad maar binnen een kort tijdsbestek een bang georganiseerd. Perfect , als ik weer met pech kom te staan in Zierikzee of omgeving bel ik eest Fioole Auto's. Bedankt voor de snelle service.

Keurig geholpen voor een redelijke prijs

Ik had geen eerdere ervaring met Fioole auto's. Na wat speurwerk op internet ook bij Fioole een prijsopgave gevraagd voor een trekhaak. Zij waren niet de goedkoopste maar het prijsverschil was acceptabel en het was lekker dichtbij. Keurig en vriendelijk geholpen. Zodra de auto uit de fabrieksgarantie is, ga ik hem bij Fioole in onderhoud geven.

Fijne vriendelijke service

Fijne vriendelijke service, en goed werk

Top service

Van te voren gebeld en de prijs door gegeven prima geregeld

heel goede service

Prima service!

Vakkundig, snel en goede prijzen.

Bij Fioole Auto's word je altijd netjes te woord gestaanen deskundig geholpen. Geen lange onzin verhalen, maar adequaat en snel.

Goede service, deskundige monteurs Aardige bediening en reële prijzen

Goed werk leveren.

Snel handelen, netjes en snel te werk gaan.

Klantvriendelijk, transparant en net even dat stukje extra

Onze auto gebracht voor een APK, tijdig gebeld bij afwijkingen en heldere afspraken kunnen maken. Ook bij het ophalen nog aanvullende informatie van de monteur gekregen. Een bedrijf met aandacht voor de klant.

Kon snel terecht toen bleek dat mn auto zsm apk keuring moest hebben....

Gewoon goed

De service is goed

Klant vriendelijk

duidelijke communicatie over apk en onderhoudsbeurt

vooraf waren al enkele zaken aangegeven die bij de apk/onderhoud aan de orde zouden komen en waar ik qua kosten op kon rekenen. Auto was op tijd klaar, communicatie is duidelijk en klantvriendelijk.

correct en niet te duur.

voor de 2e keer mijn auto APK en kleine beurt laten doen. vorige keer vroeg ik een leenauto mee, geen probleem. Toen mijn band lek was in de polder waren jullie er ook snel. alle keren redelijke prijs betaald. ik kom terug.

Correct in afspraken en prijs. Vakkundige mensen.

Ik ben nu al bijna 10 jaar klant bij uw garage en ben nog nooit teleurgesteld . Ook in dringende situaties ben ik altijd geholpen. Ook al is mijn auto niet uw "huismerk" is het geen probleem om originele onderdelen te bezorgen. Met vriendelijke groet. J. Visser.

Professionele vak garage, allround!

Keurig op afspraak, goed bereikbaar, hier ben je geen "nummertje" maar koning klant met top service, ga zo door.

Prima geholpen

Informatie over voortgang van reparatie is prettig

Duidelijke afspraken en overleg over noodzakelijke reparaties

klant vriendelijk

toen ik niet terug kon lopen werd ik netjes thuis gebracht en de auto loopt weer als een zonnetje en kan er op aan dat hij het weer fijn ons over al brengt

Fijne garage behulpzaam tip graag auto een beetje schoon afleveren.

Hallo Carla, Bedankt voor je feedback! hier zijn we blij mee en zodoende kunnen we zaken verbeteren waar het nodig is. Als dank voor je tip krijg je van ons een gratis wasbeurt voor je auto cadeau. We nemen deze week nog even contact met je op om dit te regelen. Vriendelijke groet, Guido Fioole