goed bedrijf

Al jaren klant en altijd correct geholpen en ze staan altijd voor je klaar

Altijd correcte behandeling, goede service. Nooit teleurgesteld.

Al jaren tevreden klant

Goede service en jaren tevreden

Je wordt keurig netjes te woord gestaan en geholpen.

Zie bovenstaande

Eerlijke prijs, vriendelijk en goede service.

Eerlijke prijs, vriendelijk en goede service.

Ik komt voor de eerste keer binnen, en het voelde gelijk vertrouwd. Heel vriendelijk en netjes, net of je er al jaren komt.

Goed ontvangen. Rest was ook allemaal top.

behulpzaam personeel en vakkundig

Vertrouwen in kwaliteit en service

Vw polo aangeschaft voor mijn dochter.Waarom lang zelf zoeken als er een vakgarage om de hoek is.De eerste contacten die volgden omtrent de Polo voelde prima en aankoop was gauw gerealiseerd zonder proefrit.Kortom een bijzondere ervaring rijker dankzij Fioole auto.s

Ze hebben het netjes na gekeken

geweldig

snelle hulp super gedaan.

Snel werk geleverd

Onze auto moest voor keuring vanwege privé omstandigheden moesten we de auto snel terug en dat is gelukt . Ze zijn er gelijk aan begonnen en na klein uur was de auto al klaar . Fantastisch !

Prima service. Doet wat was afgesproken

Vakkundig en klantvriendelijk.

Toen een kapot onderdeeltje van mijn auto niet te maken was, en niet voorradig , hebben medewerkers zich er niet bij neergelegd, maar net zolang gezocht tot zij het gevonden hadden. Wat een service!

Correct, transparant en volgens afspraak.

Het bedrijf helpt de klant op een open transparante manier verder. Kennis en kunde staat op een hoog niveau en de adviezen zijn open en eerlijk. Daar kan je op vertrouwen. De werkzaamheden worden volgens afspraak uitgevoerd. Mocht dat afwijken dan wordt de klant daar onmiddellijk van op de hoogte gebracht en bij betrokken. Garage Fioole is een betrouwbare garage, die ik van harte kan aanbevelen.

Zeer goede service en advies

Medewerker zijn klantgericht en oplossingsgericht. Zowel met betrekking tot onderhoud, gepland en ad hoc reparaties, als ook in aan- en verkoopadvies.

De auto is weer netjes afgeleverd

Ze zijn altijd erg vriendelijk en snel. Bellen altijd op om dingen te bespreken. Doen wat ze zeggen.

Juiste instelling, open/ eerlijk en duidelijk

Goede uitleg, houden aan gemaakte (prijs) afspraken, vriendelijk en behulpzame medewerker(s).

Goed en netjes geholpen .

Winterbanden besteld ,en er onder gedaan in goed overleg .

Ik werd goed geholpen en geadviseerd.Vriendelijke en behulpzame mensen.Ga beslist terug.

Fijne service

Vriendelijke medewerkers en fijne, snelle service.

Super Service und netter Chef und Mitarbeiter. Jederzeit wieder wenn ich ein Problem mit dem Auto oder Fahrradträger habe.

Snelle, vriendelijke hulp

Auto was ermee gestopt, Fioole auto's stond gelijk klaar en het was al binnen 24 uur gefixed, ook tegen een goede prijs!

Fijne garage met prettig personeel.

Ben zeer goed geholpen. De klant wordt centraal gesteld. Mijn complimenten.