prima geregeld

Vanaf het eerste ogenblik met vriendelijkheid ontvangen met een duidelijk uitleg van de gang van zaken. Een goed gevoel bij het verlaten van de zaak voor de eerste keer.

Goede garage ze doen wat ze zeggen

Als goed

Auto naar tevredenheid goed afgehandeld,volgens afspraak, alleen jammer dat de apk keuringsdatum niet volgens afspraak is gegaan.

Alles perfect.

Alles volgens afspraak. Klantvriendelijk.

Fantastische garage

De garage heeft in opdracht een auto voor mij aangekocht. Ik heb mijn wensenlijstje gegeven en ze kwamen met een perfecte mach. Ze hebben de auto nog een beurt gegeven en nog een aantal dingen vervangen. En dat in een relatieve korte tijd.

Prima service!

Prima service voor een schappelijke prijs.

Prima!

Mijn inziens een goudeerlijke garage; Je krijgt na afloop geen vage factuur waar je hogere wiskunde voor nodig hebt. Er staat netjes en duidelijk gespecificeerd wat er allemaal gedaan is. Daarnaast krijg je ook nog uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden als je je auto weer op komt halen. Het vriendelijke personeel houdt geen verkooppraatjes, maar verstrekt een eerlijk advies zodat je zelf een goede keuze kunt maken. En niet in de laatste plaats: Het is zeker niet de duurste garage uit de omgeving. Zeker een aanrader!

Fijne service en deskundig advies.

Wij worden altijd snel, goed en vriendelijke geholpen en voorzien van deskundig en klantgericht advies. Alleen de benodigde werkzaamheden worden uitgevoerd op de beste en meest voordelige wijze.

Ik heb goede ervaring met Fioole Auto's garage.Klantvriendelijk ,goede service.

Super sevice

Gewoon super! 👍🏼

Eén van de weinige garages die zich gewoon aan de gemaakte afspraken houdt! Vriendelijk, netjes en een goede service!

Prima, goede en eerlijke informatie

Vriendelijke bejegening en je weet precies waar je aan toe bent.

Goeie service

Zeer vriendelijk

Vlot geholpen nadat ik mijn band stuk gereden had. Nieuwe besteld en er weer keurig op gezet.

Medewerkers vriendelijk en goede afspraken.

Medewerkers zijn vriendelijk en maken afspraken wanneer de auto gerepareerd is.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie airco en radiator. Reparatie is goed uitgevoerd.\r\nDoor het bestellen van een onjuist onderdeel duurde de reparatie wat langer dan aanvankelijk werd aangegeven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al het onderhoud aan mijn auto laat ik doen door fioole! Goede service en eerlijk. Het is niet op de route, maar toch het ommetje waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen we zijn zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Diverse reparaties laten uitvoeren en zeer tevreden!