Kon snel terecht toen bleek dat mn auto zsm apk keuring moest hebben....

Gewoon goed

De service is goed

Klant vriendelijk

duidelijke communicatie over apk en onderhoudsbeurt

vooraf waren al enkele zaken aangegeven die bij de apk/onderhoud aan de orde zouden komen en waar ik qua kosten op kon rekenen. Auto was op tijd klaar, communicatie is duidelijk en klantvriendelijk.

correct en niet te duur.

voor de 2e keer mijn auto APK en kleine beurt laten doen. vorige keer vroeg ik een leenauto mee, geen probleem. Toen mijn band lek was in de polder waren jullie er ook snel. alle keren redelijke prijs betaald. ik kom terug.

Correct in afspraken en prijs. Vakkundige mensen.

Ik ben nu al bijna 10 jaar klant bij uw garage en ben nog nooit teleurgesteld . Ook in dringende situaties ben ik altijd geholpen. Ook al is mijn auto niet uw "huismerk" is het geen probleem om originele onderdelen te bezorgen. Met vriendelijke groet. J. Visser.

Professionele vak garage, allround!

Keurig op afspraak, goed bereikbaar, hier ben je geen "nummertje" maar koning klant met top service, ga zo door.

Prima geholpen

Informatie over voortgang van reparatie is prettig

Duidelijke afspraken en overleg over noodzakelijke reparaties

klant vriendelijk

toen ik niet terug kon lopen werd ik netjes thuis gebracht en de auto loopt weer als een zonnetje en kan er op aan dat hij het weer fijn ons over al brengt

Fijne garage behulpzaam tip graag auto een beetje schoon afleveren.

Hallo Carla, Bedankt voor je feedback! hier zijn we blij mee en zodoende kunnen we zaken verbeteren waar het nodig is. Als dank voor je tip krijg je van ons een gratis wasbeurt voor je auto cadeau. We nemen deze week nog even contact met je op om dit te regelen. Vriendelijke groet, Guido Fioole

Ze helpen je correct.

Ze geven duidelijk advies als er nog meer dingen aan de auto moeten gebeuren. Ook geven ze een goede indicatie van de kosten.

perfecte service

willen altijd snel en netjes helpen

Goed advies

Wordt gebeld wat er moet gebeuren . .

een goede garage

ik ervaar deze garage als goed en prettig

Ik wordt er altijd naar tevredenheid geholpen

O

Goede, betrouwbare garage

Ik kom al jaren bij de garage en ik kan niets anders zeggen dat ik alleen goede ervaringen hebben. Ze zeggen bijv. niet alleen dat er iets kapot is maar laten het onderdeel bijv. ook zien.

prima geregeld

Vanaf het eerste ogenblik met vriendelijkheid ontvangen met een duidelijk uitleg van de gang van zaken. Een goed gevoel bij het verlaten van de zaak voor de eerste keer.

Goede garage ze doen wat ze zeggen

Als goed

Auto naar tevredenheid goed afgehandeld,volgens afspraak, alleen jammer dat de apk keuringsdatum niet volgens afspraak is gegaan.

Alles perfect.

Alles volgens afspraak. Klantvriendelijk.

Fantastische garage

De garage heeft in opdracht een auto voor mij aangekocht. Ik heb mijn wensenlijstje gegeven en ze kwamen met een perfecte mach. Ze hebben de auto nog een beurt gegeven en nog een aantal dingen vervangen. En dat in een relatieve korte tijd.

Prima service!

Prima service voor een schappelijke prijs.