Auto zelf gevonden in Duitsland. Doorgegeven aan Guido. Daarna zelf niets meer hoeven doen totdat de auto in prima staat afgeleverd werd.

Goede service en vriendelijk

Doet wat hij zegt

Goede service en uitgebreide uitleg en info van de werkzaamheden aan de auto, top!

Efficient

Prima bedrijf monteur legt de problemen aan de auto goed uit. Er valt altijd te praten wat betreft de rekening. Ze houden je telefonisch goed op de hoogte. Soms zelf wel bellen wanneer ik om de auto kan komen. Verder prima professionel bedrijf met verstand van zaken.

Heel goed

Nette ontvangst en keurige betrouwbare behandeling

Alles netjes geregeld

De auto die ik gekocht had stond netjes klaar en alles was helemaal verzorgd.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

Altijd vriendelijke topservice!

Fijne communicatie, vakwerk en je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Een garage, met professioneel personeel, die ook nog aandacht voor hun klant hebben.

Ik had een afspraak i.v.b met de remmen van mijn Toyota. Bij het inleveren van de auto had ik het met Marcel, over de Tom Tom. . Deze wees me niet altijd de goede route en ik vroeg me af, of ik aan vervanging toe was. . Marcel heeft deze opmerking serieus genomen. Heeft naar de oorzaak gekeken en er zelfs navraag gedaan, waarna hij mij daarover advies kon geven Dat noem ik nog een service!

Overleg is er altijd

staan altijd voor je klaar

wanneer je ook binnen stap,er is altijd tijd voor je en ze krijgen alles voor elkaar,,alleen geen gebak bij de koffie,dat is dan weer jammer

Prima geholpen

Het probleem is gelijk verholpen

Prima, kreeg zonder aarzelen leenauto mee.

Prima service, correcte bediening.

Goede service fijn bedrijf

Goede service, wordt meegedacht met de klant, eerlijk bedrijf

Goede service en vriendelijk

Komt afspraak na.

Prima geholpen en gelijk opgelost.

Gelijk geholpen en opgelost.

In één zin: vakkundig, bekwaam, efficiënt en keurig weer het onderhoud verzorgd.

Zoals het hoort, service hoog in het vaandel, top!

Technisch tevreden

Goede indruk van hoe de monteur te werk is gegaan, volgens mij werd alles goed nagekeken en heb ik weer een goed gevoel en vertrouwen in mijn Prius. Jammer dat er een misverstand was over de rekening. Na telefoontje opgelost. Dank voor gedane arbeid. Groet Henk de Nobel

klantvriendelijk

Goede monteurs

eerlijk bedrijf

je wordt duidelijk te woord gestaan,goed werk geleverd.

Wordt er goed geholpen

Vertrouwd gevoel en een eerlijke benadering

Goed vlot geholpen

Goed geholpen